The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 åhh hej again...sorry for last time -Everlyn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 5:54 pm

Han brummede og lukkede igen øjnene, lagde hoved tilbage, så hun fik mere hage at nusse på, det var i sandhed noget for sig selv, at blive nusset mens man var en tiger, man oplevede alting fuldkommen anderledes, en sand oplevelse kunne man skam godt kalde det. hans hale gled op og ned af hendes ben, blød og varm, stor og betryggende. han åbnede øjnene, kun for at se hvordan hun reagerede på hans nussende hale
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 6:06 pm

Everlyn klukkede blidt over ham og blev ved med at klø og nusse hans hals og kunne ikke lade smile over ham og hans brummen. Hun lagde godt mærke til da hans hale begyndte at nusse hendes ven, og hun rystede let på hovedet over ham, men havde intet imod det, hun så det ikke rigtig som et kærtegn da han var et dyr for tiden. Hun lagde bare hovedet let på skrå og så undrende ned på ham, dog stadig med et lille smil om læben.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 6:19 pm

han vendte sig om og satte sig foran hende, så hende dybt i øjnene, hvorpå han snuste til hende, lod sin næse glide op af hendes kind, indsnusede hendes duft, hendes fært og hendes sent, huskede den så vel at hvis hun kom i problemer ville han kunne hjælpe, han ville tage sig af hende og beskytte hende fra alle og enhver der prøvede på noget. lidt efter gabte han og fremvidste et fint og meget stort set tænder, skarpe og skabt det at dræbe, dog ikke i dette øjeblik, for nu sad han og betragtede hende
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 6:36 pm

Everlyn gengældte blidt hans blik og lo blidt over ham da han begyndte at snuse til hende, men sad ellers bare helt stille og undrede sig over hvad han lavede. "Du er en skør lille missekat," sagde hun drilsk og smilede varmt til ham. Hun havde intet imod at hans næse gled op ad hendes kind eller at han snusede til hende, det gjorde hende intet, hun synes bare, at han var lidt mærkelig, men det kunne hun samtidig godt lide. Hun klukkede blidt da han gabte og så imponerende på hans store og skarpe tandsæt. "Hva' så, Michael?" spurgte hun blidt og med en drilsk undertone. "Skal du være en lille missekat hele dagen?" Hun rakte drillende tunge af ham.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 6:42 pm

han klukkede og rystede sig, for han rejste sig og trådte væk, lidt efter rejste han sig og så blidt på hende med dybe nøddebrune øjne "lille og lille ville jeg nu ikke sige, men okay, jeg kan være din lille missekat" grinede han og satte sig igen mellem hendes ben, han så dybt ind i hendes øjne og lagde hoved på skrå "jeg kan da godt være mere skør, hvis du ønsker, men det er kun hvis du vil se min panter side" spurte han og grinede blidt
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 7:19 pm

Everlyn betragtede ham blidt og klukkede blidt over hans ord. "Du vil altid være min lille missekat," sagde hun med et lille genert smil og priste sig lykkelig over ikke at kunne rødme da han satte sig imellem hendes ben, og følte sig underlig kejtet, noget hun ikke havde gjort siden hun var menneske. Hun smilede bare over ham og klukkede stille, men rystede på hovedet og smilede da hun så ned i hendes hænder.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 7:28 pm

Han grinede og rodede hendes hår "altid" hviskede han og blinkede til hende, smilede skævt hvor på han rejste sig op og rakte hende sin hånd "kom skal vi gå videre rundt i denne lille magiske skov" han grinede og smilede bredere, afslørede et par finne smile huller, nogle han ellers aldrig vidste frem, men denne gang gjorde, da han var mere rolig og mere i kontakt med sig selv end han før havde været
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 7:45 pm

Everlyn skulede lidt over ham, men endte med at grine lidt over dem. Hun så på hans hånd med en blanding af nysgerrighed og undren, og hun tøvede nogle få sekunder inden hun langsomt lagde sin hånd i hans og rejste sig op i en glidende bevægelse. Hun smilede over ham og så på hans smilehuller og kunne ikke dy sig for dem, de fik ham til at se endnu bedre ud end før. "Gerne," sagde hun med en blid latter og holde ham stadig i hånden efter at hun havde rejst sig.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 7:50 pm

han grinede og gav hendes hånd et blidt klem "hvad skal vi nu se" spurte han og trak hende lidt med sig ind mod skoven igen, stadig mens hans øjne var rettet mod hende og han smilede varmt og blidt "jeg ved det, du kunne opleve en virkelig hurtig vampyr fart og vide en dag vil du selv kunne løbe ligeså hurtigt, hvis du har lyst eller faktisk vi kan gøre lige hvad du har lyst til" han lagde hoved på skrå, hævede øjenbrynet
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 9:49 pm

Everlyn smilede lidt genert til ham og trak stille på skuldrene imens hun fulgte efter ham. "Det må da være din tur nu," sagde hun med et lille grin og blev helt genert over hans smil. Hun anede ikke hvorfor, hun var slet ikke sådan imens han havde været i sin tigerform, men det var sikkert også anderledes, hun synes bare, at det var sært, at hun pludselig følte sig så kejtet og genert overfor ham. Hun smilede over hans forslag. "Hvorfor ikke?" sagde hun med et blidt grin og holdte ham stadig i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 9:56 pm

han grinede "det er ikke særlig fair, jeg kender jo kun denne skov, en bar og en restaurant og jeg gætter ikke ligefrem på at jeg kan tage dig med på restaurant, folk vil få forkerte tanker om at vi.." han holdte inde og så til begge sider som om han ville sige noget vigtigt, specielt fordi han var virkelig seriøs "er på en...date" hviskede han i hendes øre og trak sig væk for at grine stille, han gav hendes hånd et blidt klem "okay, jeg tager lige min t-shirt" han gav slip på hendes hånd for at gå hen til sin t-shirt
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 10:06 pm

Everlyn smilede over ham, men det smil falmede da han nåede til enden af sin sætning. Hun så lidt væk fra ham og bed sig i underlæben og slap så forsigtigt hans hånd og begyndte at holde om sig selv. "Jeg er ligeglad med hvad andre tænker, så længe min familie ikke ser mig," mumlede hun lavt og stille og mærkede sit blik flakke rundt i skoven og savnede lidt skovens lyde. Hun skælvede kort da hun mærkede hans ånde imod sit øre og trak sig lidt væk fra ham igen. Hun nikkede lidt til ham og smilede kort inden hun så ned i jorden. "Okay," sagde hun stille og bed sig en anelse for hårdt i underlæben og smagte blod. Hun bandede kort og sugede let læben ind i munden og smagte smagen af hendes eget blod. Hun havde efterhånden bidt hul på læben utallige gange, hun kunne ikke gøre for det selv, det skete bare at hun glemte, at hun kunne.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 10:13 pm

Han trak sn t-shirt på og vente sig mod hende, hævede øjenbrynet og stoppede ligesom med at trække vejret da han så blodet, men han holdte fokus på hendes øjne og blinkede "undskyld sagde jeg noget forkert, det var virkelig ikke min mening, jeg havde nu mere planer om at lave en joke, jeg ville ikke såre dig" han gik hen mod hende, men stoppede så op lidt væk, så ned i græsset omkring dem "du må virkelig undskylde" hviskede han og løftede stille blikket for at møde hendes, sandheden stod tydeligt i hans øjne, deres tristhed "må...må jeg" spurte han og holdte forsigtigt armene ud, smilede svagt til hende
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 10:18 pm

Everlyn rystede lidt på hovedet over ham. "Du sagde ikke noget forkert, og du sårede mig ikke, jeg er bare lidt ... overfølsom om de emner," forklarede hun blidt, men stille og sugede læben ind i munden igen, da den stadig ikke var stoppet helt med at bløde. Hun hadede at skulle indrømme en svaghed, men følte alligevel, at hun var nødt til at forklare sig overfor ham, som for at sige, at der ikke var noget galt med ham, men at det var hende der var noget galt med ... kliche.
Hun så blidt op på ham og blev nærmest slået tilbage af det triste i hans smukke nøddebrune øjne. Hun smilede lidt til ham og nikkede da hun tog hans arm. "Altid," hviskede hun blidt og ville et kort øjeblik gøre alt for at fjerne det triste hun kunne se i hans blik. Det pinte hende, hvilket tydeligt kunne ses i hendes blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 10:24 pm

han nikkede og kløede sig i nakken "jeg forstår, jeg har også selv emner der gør ondt, så jeg forstår dig godt" han så stille på hende, betragtede hvordan hun suttede på sin læbe der svagt blødte, han ville aldrig gøre hende noget også selvom hans instinkter sagde andet, så vidste han at det var forkert blod og derfor kunne han ikke tage det. han så væk, ville ikke se på hende, hvis nu hans blik var irriterende for hende, at gøre hende ked af det, såre hende, presse hende eller gøre noget som helst der gjorde hende ondt, det var det sidste han ønskede.
da hun gav ham grønt lys, lagde han forsigtigt armene om hende, trykkede hende blidt mod sit bryst, hvilede kinden mod hendes isse "mange tak" han trak vejret dybt og smilede svagt, at han fik lov til at gøre dette var faktisk en ting der gjorde ham meget glad, at hun lod ham gøre det, men selvfølgelig han ville træde væk hvis hun sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:13 am

Everlyn så blidt på ham og smilede lidt. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige til det, så hun nøjedes med at se på ham med et varmt og blidt blik. Da hun kunne mærke, og smage, at hendes læbe ikke blødte længere, så hun slap den roligt og så lidt genert ned i jorden. Han sårede hende ikke eller gjorde hende ked af det, hun var bare alt for følsom omkring de emner der omgik kærlighed, og han vidste jo hvorfor.
Hun blev lidt overrasket da han trak hende ind til hende ind til sig og hun stivnede lidt, men tvang sig selv til at slappe af i hans favntag. Hun åndede tungt ud og lagde sin kind imod hans skulder med et lille suk. "Hvorfor takker du?"spurgte hun blidt og så op på ham med et forsigtigt og afholdent blik. Hun skælvede lidt og man kunne se at det kostede hende meget at forblive hvor hun var, men hun gjorde det for ham, fordi at hun vidste, at det betød noget for ham.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 2:30 pm

han trak på skulerne og krammede hende lidt længere før han til sidst gav slip på hende "jeg ved det ikke, fordi det ikke er tit folk gider at kramme mig tror jeg vidst nok, for det meste er folk bare ligeglad, eller de fleste er, der er få som ikke er ligeglad, men at du ville give mig lov er jeg glad for, så derfor mange tak" han smilede svagt og så ud mod skoven, gned sine hænder sammen "okay er du klar, så hop op" han vendte ryggen til hende, var klar til når hun først satte sig op, så ville han spurte afsted, med den meget høje fart han nu engang havde
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:37 am

Everlyn smilede forsigtigt og forlegent til ham og nød alligevel krammet lidt og så ned i jorden med et genert smil og ville have rødmet hvis hun kunne. "Jeg holder af dig, derfor lader jeg dig gøre det," hviskede hun blidt og så stadig ned i jorden, på hans fødder, som om de pludselig var blevet meget interessante. Hun så på på ham da han snakkede igen, og hun kunne ikke lade være med at smile spændt. Hun tøvede kort inden hun let hoppede op på hans ryg, lagde sine arme om hans hals og sine ben om hans liv. "Jeg er klar," hviskede hun blidt i hans øre med en lille latter imens hun holdte blidt fast i ham.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:10 pm

han nikkede stille og smilede stort "mange tak, du ved ikke hvor glad det gjorde mig, du er virkelig noget helt specielt og jeg holder mindste lige så meget af dig som du holder af mig" hviskede han blidt, han klukkede da hun stirrede på hans fødder "er mine fødder virkelig så interessante" spurte han drillende, flyttede lidt på den ene fod, bare for at se om hun rent faktisk lod sit blik følge efter, men da hun så endelig så op på ham og hoppede op på hans ryg, bøjede han sig ned, begyndte svagt at sitre før han satte afsted, han løb hurtigt og meget stærkt, på ingen tid stod de i udkanten af skoven, han bøjede sig frem og stønnede, lod som om hun vejede flere ton
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:21 pm

Everlyn smilede lidt over ham og klukkede blidt. Hun blev rørt over hans ord og bed sig let i overlæben. "Så lidt da," var det eneste hun kunne sige og sugede lidt mere af hendes underlæbe ind i munden på sig selv. Hun blinkede lidt fortumlet og så undrende på ham da han flyttede sin ene fod. "Huh?" spurgte hun lidt fjollet og dumt da hun blev revet ud ad sine tanker.
Hun gispede let over farten og holdte lidt mere fast om ham, men begyndte hurtigt at le over suset. Hun smilede glad da de stoppede og havde helt vindblæst hår og lo blidt over ham da han lod som om hun var tung. "Kalder du mig tyk?" spurgte hun fornærmet, men smilede, hvilket han heldigvis ikke kunne se, da hun prøvede at lege fornærmet.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:29 pm

han grinede "jeg skulle bare se om du ville følge min sko med øjnene, måske var de interessante, men hej hvad ved jeg, små børn små fornøjelser" drillede han og grinede bredt, et ting man altid kunne se på ham hvis han var i godt humør, hans øjne ville være helt gyldne, pupillen stor, for hvis de var små ville han være godt vred.
han grinede, nød hendes latter og kunne faktisk ikke holde sig selv tilbage for at grine "nej aldrig, det kunne jeg virkelig aldrig finde på" han grinede og fik hende ned, før han lænede sig op af træet, lagde hænderne på låret "måske en smule buttet" grinede han og så på hende med de gyldne øjne, han var virkelig i drillehumør og hvorfor det lige skulle være idag var et godt spørgsmål
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:36 pm

Everlyn grinede lidt forlegent, men skulede så lidt over ham, selvom han kun mente det i sjov. Hun spillede nu også kun fornærmet, hvilket kunne ses da hun kort efter begyndte at smile og grine over ham. Hun kunne godt lide hans øjne og den gyldne farve de havde indtaget.
Da hun hoppede ned ad ham landede hun let og elegant på jorden, hvor hun som menneske nok ville have vrikket om på foden. Endnu en gang priste hun sig lykkelig over at være vampyr. "Så jeg er buttet?" sagde hun med en fornærmet ansigt og trådte tættere på ham, og prikkede ham i brystet, men endte med at smile og nød hans drillehumør. Det var rart.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:40 pm

Han grinede og prikkede hende på brystet "aha, det var lige hvad jeg sagde, det er flot du selv kan indrømme det" grinede han og prikkede hende på næsen "det er ikke mange der selv kan indrømme sådan noget, så at du kan jamen det er jo bare meget smukt" grinede han, blinkede drillede til hende, før han igen rejste sig op, strakte sig og gabte stille "hvad skal vi nu se" spurte han med et hævede øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:49 pm

Everlyn greb hans hånd inden den prikkede hende på brystet. "Hmpf," sagde hun fornærmet og trak sig lidt væk imens hun slap hans hånd. Hun smilede dog lidt da han prikkede hende på næsen og fnøs over det og endte med at grine lidt over sig selv. "Jeg er ikke buttet." Hun smilede lidt til ham og grinede lidt over hans blinken. Hun trak let på skuldrene. "Det ved jeg virkelig ikke," sagde hun med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:57 pm

han grinede, men endte med til sidst at nikke "okay jeg må give mig, du er hverken tyk, fed eller buttet, faktisk har du hvad jeg lige kan se" han så op og ned af hende "ikke et gram fedt på din krop, det er kun ren ynde, så der var du heldig" han smilede bredt og trak på skulderne "faktist er du meget smuk" han smilede og blinkede igen, selvfølgelig var han i drille humør, men dette var sandheden, hun var i hans øjne faktisk kun perfekt, intet ville kunne overgå hendes skønhed, det var sikkert
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» after all this time...and you look just like you did back in time -Matthew-
» Cafeen (Everlyn)
» Vikar i en time.. [Will]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: