The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_lcapEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_voting_barEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_lcapEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_voting_barEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_rcap 
Vampira (833)
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_lcapEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_voting_barEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_rcap 
Daniel (796)
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_lcapEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_voting_barEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_lcapEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_voting_barEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_rcap 
Kristen (683)
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_lcapEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_voting_barEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_rcap 
Gideon (535)
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_lcapEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_voting_barEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_rcap 
Justin (429)
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_lcapEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_voting_barEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_rcap 
Anna (418)
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_lcapEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_voting_barEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_rcap 
Tessie (391)
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_lcapEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_voting_barEn tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Maria
Menneske
Menneske
Maria


Fulde navn : Maria Pricilla Knight
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 17
Geografisk sted : Mystic Falls

En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice Empty
IndlægEmne: En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice   En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 1:15 am

Sted - The Mall.
Tid - Eftermiddag
Dag - Fredag
Omgivelser - Mange mennesker, Butikker og hvad der ellers er i et stortcenter.
Vejr - Overskyet og lidt køligt.
Årstid - Sommer
Humør - Stille og lidt fordybet i tanker.
Påklædning - En hvid langærmet kjole, sorte leggins og sorte støvler.

Maria havde sat sig ved et bord i en af cafeteriaerne i Mall'et. Hun havde bestilt en varm kakao og sad nu, med blikket glidende rundt omkring i cafeteriaet. Derfra hvor hun sad kunne man se de nærliggende butikker og en indgang til Mall'et. Hun havde ikke siddet der længe før hendes kakao kom. Hun lod igen blikket glide rundt. Stort set alle bordene var optaget. Hun havde selv tag et firemandsbord fordi der ikke havde været så mange andre at vælge imellem. Hun lukkede sine kolde fingre om den varme kop. Det gav hende, da en smule varme i fingrene. Hun havde det med hurtigt at få kolde hænder og fryse, så derfor havde hun besluttet sig for at hun varme sig før hun ville gå videre.
Tilbage til toppen Go down
Beatrice

Beatrice


Fulde navn : Beatrice LaFont
URL Alder : 20
Antal indlæg : 25
Geografisk sted : Pensionatet

En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice   En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 8:47 pm

Påklædning: [Kun administratorer har tilladelse til at se dette link] + et par sorte støvler med lille hæl

Efter en uges tid i byen, tænkte Beatrice at det nok var tid til at se hvilke shoppemuligheder hun havde fået stillet til rådighed. Ikke at hun havde brug for at købe noget, hun var bare nysgerrig og tænkte, at det nok var en meget smart idé hvis nu det var hun havde brug for noget. Alligevel var hun endt med at købe nogle lækre, nye bukser i Forever 21 og en ny bh fra Pink. Hun så ned på sine poser og rystede lidt på hovedet over sig selv imens et lille smil spillede om hendes læber. Efter al den shopping fortjente hun da en kop varm te eller kakao, tænkte hun og fandt hurtigt en café der godt nok var propfyldt med mennesker, men skidt pyt da, det betød bare det var et godt sted. Hun var hurtigt gået op og bestilt sig en kop urtete og ledte efter et sted at sidde. Lige umiddelbart var der ingen ledlige pladser, men hun fik øje på en brunette der sad alene med en kop kakao ved et firmands bord og tænkte, hvorfor ikke prøve lykken der? Beatrice fik møvet sig lidt rundt om alle menneskerne og over til pigen. Et venligt og imødekommende smil formede hendes læber da hun sagde: "Hej, venter du på nogen eller har du noget imod jeg joiner dig? Her var lidt mere proppet end jeg havde regnet med." Hun kom med en lille, venlig kluklatter og så venligt på pigen imens hun stod med sin kop te mellem begge hænder og poserne over den ene arm.

//


Sidst rettet af Beatrice Tors Aug 13, 2015 9:16 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Maria
Menneske
Menneske
Maria


Fulde navn : Maria Pricilla Knight
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 17
Geografisk sted : Mystic Falls

En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice   En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 9:52 pm

//Jeg kan ikke se dit outfit. Der står bare: 'Only admins are allowed to see this image'. Bare lige så du ved det ^^

Maria var faldet i staver over kakao, som varmede hendes fingre. Hun lukkede støjen fra de andre ude og sad i sin egen lille boble. Stemmen flåede hende ud af sin lile boble og trak hende tilbage i virkeligheden. Hun så op på kvinden ved siden af hende. "Hvad?" Det var hendes første svar, så rystede hun på hovedet og smilede. "Jeg mener.. Jeg venter ikke på nogen så du er velkommen til at slå sig ned." Hun tog en lille sip af sin kakao før hun slap koppen. "Skal jeg hjælpe dig?" Hun fik kringlede sig fri fra sin stol som var blevet klemt fast på grund af en mand der sad bag hende. Til tider som nu, var hun glad for at være slank. Det gjorde sådan nogle ting lettere.

//ingen kreativitet -.-'
Tilbage til toppen Go down
Beatrice

Beatrice


Fulde navn : Beatrice LaFont
URL Alder : 20
Antal indlæg : 25
Geografisk sted : Pensionatet

En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice   En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 9:31 pm

//Har ændret det til et link nu Smile //

En lille kluklatter forlod Beatrice's læber da pigen bare sad 'hvad?', ikke fordi hun lo over pigen, men fordi hun godt kendte den følelse af at sidde i sin egen lille verden. Hun gengældte smilet. "Tusind tak," sagde hun, stadig med et smil på læben. Hun begyndte at møve sig rundt, så hun kunne komme til at sidde på pladsen overfor den anden pige, men det var lidt besværligt med en kop varm te i hånden og indkøbsposer over armen. Hun skar en lille grimasse og lo lidt over sig selv da pigen spurgte om hun havde brug for hjælp. "Hvis du gider, så jo tak, meget gerne," sagde hun leende og rakte pigen koppen med teen. "Hvis du vil tage den her, så tror jeg godt jeg lige kan møve mig ned at sidde," sagde hun med et lille grin. "Her er virkelig proppet!"

//Og du må undskylde tiden Smile
Tilbage til toppen Go down
Maria
Menneske
Menneske
Maria


Fulde navn : Maria Pricilla Knight
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 17
Geografisk sted : Mystic Falls

En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice   En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am

//super. Tak Smile

Maria kunne ikke skjule sit smil over pigens latter. Det var en sød latter, som absolut faldt i hendes smag. Hun nikkede høfligt. "Det var så lidt. Der er jo ikke rigtigt så meget plads, med alle disse mennesker. " Hun sendte hende et venligt smil.
Hun tog imod koppen. "Er der andet jeg skal holde? Bare imens du sætter dig ned?" Hun lænede sig lidt ind over bordet og placerede koppen inde midt på bordet i tilfælde af at der ville komme en indkøbspose væltende over bordet. Hun havde det selv med at vælte sine kopper med noget i, når hun havde for mange poser om armene, så hun ville hellere være på den sikre side, inden en af dem havde varmt te i skødet. Hun rettede sig op og vendte sig mod hende igen. Hendes blik gled kort omkring. Der var godt fyldt op. Mennesker maste sig ind mellem hinanden. Dog var det ikke så slemt som på overfyldte natklubber eller store koncerter. Her stod bordene bare for tæt, så det var svært at komme ned og sidde eller op at stå, ude at skubbe til stolen som personen bag ved én sad på. Hun vendte igen blikket mod pigen. "Jeg hedder iøvrigt Maria. " Det virkede lidt malplaceret at præsentere sig før man sad ned, men hun ville heller have det afveje inden, den der akavede 'håndtryk-ikke håndtryk' kom. Det var et dilema hun havde siddet i kun alt for tit og hun brød sig ikke specielt om det, for mange gange døde samtalen allerede der.

// det er okay ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice   En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew >
» Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice
» Er du ny? har ikke set dig før...~Enrigue

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Mall-
Gå til: