The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En lille tur på grillen (Beatrice) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En lille tur på grillen (Beatrice) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En lille tur på grillen (Beatrice) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En lille tur på grillen (Beatrice) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En lille tur på grillen (Beatrice) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En lille tur på grillen (Beatrice) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En lille tur på grillen (Beatrice) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En lille tur på grillen (Beatrice) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En lille tur på grillen (Beatrice) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_lcapEn lille tur på grillen (Beatrice) I_voting_barEn lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_lcapEn lille tur på grillen (Beatrice) I_voting_barEn lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_rcap 
Vampira (833)
En lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_lcapEn lille tur på grillen (Beatrice) I_voting_barEn lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_rcap 
Daniel (796)
En lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_lcapEn lille tur på grillen (Beatrice) I_voting_barEn lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_lcapEn lille tur på grillen (Beatrice) I_voting_barEn lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_rcap 
Kristen (683)
En lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_lcapEn lille tur på grillen (Beatrice) I_voting_barEn lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_rcap 
Gideon (535)
En lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_lcapEn lille tur på grillen (Beatrice) I_voting_barEn lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_rcap 
Justin (429)
En lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_lcapEn lille tur på grillen (Beatrice) I_voting_barEn lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_rcap 
Anna (418)
En lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_lcapEn lille tur på grillen (Beatrice) I_voting_barEn lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_rcap 
Tessie (391)
En lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_lcapEn lille tur på grillen (Beatrice) I_voting_barEn lille tur på grillen (Beatrice) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En lille tur på grillen (Beatrice)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tanja
Vampyr
Vampyr
Tanja


Fulde navn : Tanja Carey
URL Alder : 18 år og det vil jeg være for evigt.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Der er så meget at jeg ikke gider sige det ^^
Humør : Jeg kan aldrig se ham i øjnene igen.. Jeg er et monster!

En lille tur på grillen (Beatrice) Empty
IndlægEmne: En lille tur på grillen (Beatrice)   En lille tur på grillen (Beatrice) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 7:45 pm

Sted: Mystic Grill
Tid: Efter mørkets Frembrud. Aften.
Omgivelser: En del mennesker, der er igang med at spise.
Påklædning: img2.timeinc.net/people/i/2012/stylewatch/lookforless/121015/nikki-reed-290.jpg

Tanja var lige kommet ind på Grillen. Hun havde siddet derhjemme og kigget sig blindt ind i væggen. Hun havde overnattet ved Tina igen, eftersom hun ikke kunne holde ud at være hjemme i Damon og hendes hus. Det var så akavet.. Især efter alt hvad hun havde gjort.. Og eftersom hun nu hang på to små børn, hvis forældre hun havde myrdet. Tanja faldt tungt ned på en bænk midt i grillen. Hun havde ikke haft mulighed for at komme hjemme fra før nu, da hun havde valgt ikke at brug sin dagslysring. Hun ville ikke se på den eller rører den. Hun fik hurtigt bestilt en kop kaffe og satte sig tilbage i sædet. Hun måtte se at komme over det. Hun kunne ikke straffe sig selv for evigt. Det var grunden til at hun var kommet her hen på grillen denne aften. Hun ville snakke med andre, glemme det grufulde hun havde gjort. Hun ville gerne føle sig menneskelig igen. Hun ville snakke om normale ting. Ting hun havde snakket om for bare et par år siden, da hun stadig var et menneske, med et bankende hjerte.
Hun lod blikket glide rundt på de spisende og drikkende mennesker, der sad rundt omkring. Et lille smil passerede hendes læber. Hun kunne stadig huske smagen af pomfritter, burger og cola. en typisk bestilling fra hende før i tid. Nu behagede smagen hende ikke. Nej, det eneste der behagede hendes smagsløg var blod. Hun jog tanken væk og sukkede lavt. Hun ville give alt for at nyde en mundfuld cola og en stor bid fra en burger.
Tilbage til toppen Go down
Beatrice

Beatrice


Fulde navn : Beatrice LaFont
URL Alder : 20
Antal indlæg : 25
Geografisk sted : Pensionatet

En lille tur på grillen (Beatrice) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille tur på grillen (Beatrice)   En lille tur på grillen (Beatrice) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 8:13 pm

Påklædning: En lille tur på grillen (Beatrice) Cultseason1episode8thedevilyouknow12

Beatrice var træt af at sidde alene derhjemme på pensionatet. Fra hendes liv i Californien var hun vant til at der skete noget næsten hele tiden. Bytur med tøserne, shopping, strandture, you name it, så bare det at sidde alene derhjemme og læse eller hvad hun nu fandt på havde gjort hende utrolig rastløs. Så hun var gået ind i byen og gået rundt og spurgt lidt ind hos 'lokalbefolkningen' om hvor der var folks samlingspunkt og så havde hun fundet frem til grillen. Hun stod udenforan den og kiggede op på navnet Mystic Grill og et lille, skævt smil formede hendes læber. Det hed næsten altid noget med Mystic her i byen, det morede hende nu lidt. Men uanset hvad, så havde hun brug for noget varmt, det var begyndt at blive noget køligt udenfor og hendes hænder var blevet kolde. Så da hun kom ind i grillen, så hun sig kort omkring før hun gik op til disken og bestilte en kaffe latte og smilede sødt til den kvindelige tjener der gav hende den kort efter og betalte så. Hun pustede ned i kaffen og tog så et lille sip. Hmm, hvad nu? Hun vendte sig rundt og så sig omkring. Det var ikke ligefrem fordi her var overfuldt og hun gad ikke sidde alene. En af de bedste måder at møde nye mennesker på, var ved at gå over til dem der sad alene og spørge om man måtte sidde der og så falde i snak. Hun havde gjort det før. Det var jo ikke ligefrem fordi Beatrice var genert. Et lille fnys forlod hendes læber. Nej, bestemt ikke. De grønne øjne fandt hurtigt en mørkhåret pige der sad for sig selv i midten af grillen og Beatrice begyndte at gå over imod hende, med det lille smil på læben hun havde bar rundt på. Da hun var ovre ved pigen, sagde hun: "Hej, har du noget imod jeg sidder her? Jeg kender ikke særlig mange i byen endnu og jeg vil helst ikke sidde som en eller anden loner." Hun smilede sødt og lidt forlegent til pigen imens hun ventede på et svar.
Tilbage til toppen Go down
Tanja
Vampyr
Vampyr
Tanja


Fulde navn : Tanja Carey
URL Alder : 18 år og det vil jeg være for evigt.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Der er så meget at jeg ikke gider sige det ^^
Humør : Jeg kan aldrig se ham i øjnene igen.. Jeg er et monster!

En lille tur på grillen (Beatrice) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille tur på grillen (Beatrice)   En lille tur på grillen (Beatrice) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 9:44 pm

En tjener kom hen til hende med hende kaffe og hun tog pænt imod den. Hun betalte med det sammen tjeneren før han forsvandt videre. Hun lukkede hænderne omkring koppen, og lod varmen varme hendes håndfalder og fingre. Hun nyd følelsen af varmen mod hendes kølige hud. Det var den eneste glæde hun havde tilbage. Hun tog en slurk af den skoldhede kaffe og måtte indrømme at den var meget varm. Men hun blev ikke skoldet af det. Hun måtte beherske sig for ikke at skærer ansigt. Hun stillede koppen tilbage på bordet, uden at slippe den.
Hun havde udemærket bemærket pigen der kom ind. Hun bemærkede godt at det ikke var en hun havde set før, men der var ved at være mange nye ansigter for Tanja. Hun havde ikke rigtigt omgået sig andre end de to små piger, som hun havde taget til sig, og sin tvilling Tina. Hun havde ikke rigtigt haft lyst. Tina havde været den der havde måtte handle mad ind til de to små tvillingepiger for Tanja havde ikke haft lysten til at bevæge sig blandt mennesker. Hendes blik var vendt mod dampen der steg op fra koppen. Ordene der mødte hende, fra den anden side af bordet, hev hendes opmærksomhed væk fra dampen og op på pigen. Hendes blik faldt på pigens smil og derefter hendes øjne. Et venligt smil forplantede sig på hendes læber. "Selvfølgelig må du det." Hun slap koppen med den ene hånd og rakte den frem. "Jeg er Tanja" Hun præsenterede sig før noget andet. For hende var det mærkeligt at tale med nogen hun ikke engang kendte navnet på, så det var en ren refleks.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille tur på grillen (Beatrice) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille tur på grillen (Beatrice)   En lille tur på grillen (Beatrice) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille tur på grillen (Beatrice)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alene på grillen (Kristen)
» Et smut forbi grillen --> Kristen
» Grillen/ baren [Anna]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: