The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_lcapNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_voting_barNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_lcapNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_voting_barNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_rcap 
Vampira (833)
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_lcapNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_voting_barNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_rcap 
Daniel (796)
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_lcapNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_voting_barNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_lcapNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_voting_barNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_rcap 
Kristen (683)
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_lcapNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_voting_barNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_rcap 
Gideon (535)
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_lcapNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_voting_barNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_rcap 
Justin (429)
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_lcapNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_voting_barNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_rcap 
Anna (418)
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_lcapNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_voting_barNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_rcap 
Tessie (391)
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_lcapNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_voting_barNye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Beatrice

Beatrice


Fulde navn : Beatrice LaFont
URL Alder : 20
Antal indlæg : 25
Geografisk sted : Pensionatet

Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia Empty
IndlægEmne: Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia   Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 8:49 pm

Sted - Vandfaldet
Tid - Lige før solopgang
Omgivelser - Vandfaldet og den omgivende skov
Vejr - Køligt på grund af den forgående nat, men med en varm dag kommende.
Årstid - Sommer
Påklædning - Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia Tumblr_inline_nlloabUD8T1shnhhc_500

En sund krop giver et sundt sind. Det havde Beatrice's mor altid sagt, og man måtte nu sige at hun levede efter det råd. Seks ud af syv morgener var hun ude at løbe inden solen stod op. Hun plejede at løbe langs stranden i Californien og se solen stå op, men her i Mystic Falls måtte hun nøjes med skoven, og det var stadig en lige så fantastisk oplevelse. Skoven var så fuld af nye dufte som hun indåndede ved hvert åndedrag og hun måtte nu indrømme, at hun elskede følelsen. Hun prøvede samtidig så vidt muligt at løbe forskellige veje hver morgen for at opdage mere og mere af skoven. Denne morgen havde hun langvejsfra hørt den lette rumlen fra et vandfald og havde fulgt skovens naturskabte stier og fulgt efter lyden. Det var derfor hun nu stod med tungt åndedræt og nu godt svedig og så op på det prægtige vandfald der rejste sig over hende og hun kunne ikke lade være med at grine. Med et blik imod øst kunne hun se himmelen blive mere og mere lyserød og hun vendte de grønne øjne tilbage imod vandfaldets top og kunne nemt se en vej op til toppen. Hurtigt begyndte hun opstigningen og lidt efter sad hun på toppen med benene hængende ud over kanten og et tungt åndedræt og mærkede så de første stråler imod sit ansigt og da lukkede hun sine øjne, tog en dyb indånding og lod sig selv slappe helt af et øjeblik.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia   Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 10:11 pm

Påklædning - En sort løbetrøje, et par stramme sorte løbebukser og et par løbesko.

Patricia kom luntende igennem skoven. Hun havde valgt at stå tidligt op for at starte dagen med en god omgang træning. Hun ville prøve at få styr på sine vinger og på sin evne til at svæve, men først ville hun løbe. Hun havde løbet et par kilometer allerede, men det var ikke nok. Hun fulgte ikke stierne, da hun kendte skoven som sin egen bukselomme. Hun satte farten op fra lunten til sprint. Hun løb en lang omvej til vandfaldet. Da hun endelig ankom var hun forpustet og svedig. Hun smid sig ved vandets bred og lagde armene op over hovedet. Det havde ikke strejfet hendes tanker, at muligheden for at hun ikke var alene kunne ske. Hun lukkede øjnene og trak vejret dybt.
Efter nogle minutter valgte Patricia at rejse sig og komme igang med træningen imens hun stadig var varm. Før hun valgte gå gang, kiggede hun sig dog rundt, for at se efter andre personer. Der var jo chancen for at en vampyr havde besluttet sig for at jage i sidste øjeblik, eftersom at solen ikke var stået helt op endnu. Hendes blik søgte opad og der fik hun øje på hende. Hun mente ikke at have set denne pige før, men det var svært at bedømme i denne belysning. "Hey!" Råbte hun, med et smil. På afstanden virkede pigen ikke farlig så hun valgte at tage chancen.
Tilbage til toppen Go down
Beatrice

Beatrice


Fulde navn : Beatrice LaFont
URL Alder : 20
Antal indlæg : 25
Geografisk sted : Pensionatet

Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia   Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 10:26 pm

Ingen tanker gik gennem Beatrice's hoved i noget tid, hun fokuserede kun på følelsen af solen imod sit ansigt og senere også noget af hendes overkrop. Det var vitterlig en fantastisk følelse og skovens og vandfaldets dufte overdøvede næsten den lette lugt af sved der stammede fra hende. Hun grinede let over tanken og åbnede øjnene lige før en stemme der råbte 'Hey' nåede hende gennem vandfaldets bulren. Hun glippede lidt med øjnene i sollyset og kiggede omkring sig og fik til sidst øje på en anden pige, der åbenbart også var ude og løbe en tur. Hun kom med en lille kluklatter og vinkede venligt til pigen. Det overraskede hende nu ikke at andre kunne finde på at komme til vandfaldet på en løbetur og hun havde intet imod det selvom hun nu havde nydt stilheden og roen i skoven. Efter et kort øjeblik tænkte Beatrice at hun ligeså godt kunne komme ned fra vandfaldet og tog hurtigt klatreturen nedad igen og hun nærmede sig pigen med et lille smil spillende om læberne. "Rart at se jeg ikke er den eneste der nyder en morgenløbetur," sagde hun med en lille kluklatter og et venligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia   Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 10:46 pm

Patricia vinkede let tilbage og vendte blikket mod vandfaldet. Hun havde på den ene side ikke den vilde lyst til at klatrer op til pige en skjult frygt på at hun ikke anede hvad der kunne vente hende. Men på den anden side var det jo også en meget uimødkommende måde at hilse på. Bare sådan at råbte 'hey' og så ikke mere. Før hun havde besluttet sig hørte hun en stemme tættere på end hun forventet. Hun gispede lavt og slog en hånd for munden. Hun vendte blikket mod pigen. En lille latter undslap hendes læber. Hun lod hånden falde og nikkede lidt. "Ja. Jeg gør det tit. Det er en god måde at holde sig igang." Hun opdagede hurtigt at pigen havde et par svedperler på panden og hun kunne ikke holde et smil tilbage. Det bevidste at hun intet havde at frygte. Pigen var ikke en hun skulle frygte. Hun var menneskelig, ikke død. Hun rettede på sin hestehale som var blevet løs af løbeturen og bagefter af den tur hun havde på jorden. "Er du ny i byen?" det fløj ud af hende før hun kunne nå at stoppe det. Nysgerrigheden var for stor. Hun havde ikke set denne pige før, så hun ville gerne vide det.
Tilbage til toppen Go down
Beatrice

Beatrice


Fulde navn : Beatrice LaFont
URL Alder : 20
Antal indlæg : 25
Geografisk sted : Pensionatet

Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia   Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 10:56 pm

Beatrice kunne ikke lade være med at smile over pigens forskrækkelse, det var nu meget kært. "Det er det nemlig," sagde hun med et smil og tilføjede: "Og så er her så dejlig stille om morgenen før alle står op." Hun så på pigen med venlige øjne og tørrede let sveden væk fra panden, for selvom det havde været nemt nok at kravle ned fra vandfaldet igen, så var det stadig krævende nok til at få lidt sved frem. "Og du må altså undskylde at jeg gav dig et chok før," sagde hun undskyldende, men stadig med et smil på læben og et glimt i øjet, der tydeligt sagde, at hun morede sig.
Beatrice nikkede til pigens spørgsmål og kom med en lille kluklatter. "Jeg synes alle spørger om det, er det virkelig så tæt en lille by er?" spurgte hun med latter i stemmen. Det ville være meget uvant for Beatrice hvis alle kendte alle i Mystic Falls da hun jo selv kom fra en storby i Californien og var vant til turister og skiftende folk over det hele. "Hvor er mine mannere, " sagde hun kort og mest for sig selv imens hun rystede let på hovedet inden hun rakte pigen sin hånd. "Jeg er Beatrice," præsenterede hun sig med en sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia   Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 11:33 pm

Patricia trak på skulderne. "Det kommer nok lidt an på hvor tidligt det er." det kom ikke som mere end mumlen, men forståelig nok til at hunn ville kunne forstå det. "Jeg mener... Der er mange dyr, så der plejer egentligt at være meget gang i det her tidligt på morgen, især her i skoven," skyndte hun sig at fortsætte. Det først havde bare sluppet fri fra hendes mund, men hun mente at hun heller måtte 'forklarer' sig, så godt hun nu kunne. Hun trak på skulderne med et smil. "Det er okay. Jeg har det med at synke hen i tanker, hvilket gør mig et let offer for forskrækkelsen."
Patricia kunne ikke lade være med at slippe en lille latter. "ork, nej." smilte hun. "Mystic Falls er ikke så stor en by. Der kommer nye fra nu til anden, men jeg selv er opvokset i byen og har vel støt på de fleste." Hun trak let på skulderne. "Jeg tror bare nogle er gode til at spotte nye mennesker i byen. Jeg spørger mest fordi jeg ikke har set dig på mine løbe ture før." Hun løb stort set hver eneste dag og nogle gange to gange, hvis hun vitterligt intet havde at lave. Hun elskede at løbe, så hun mente god at hun nogle gange kunne løbe flere gange. Hun tog Beatrice's hånd og trykkede den. "Hyggeligt at møde dig, Beatrice. Jeg er Patricia.."
Tilbage til toppen Go down
Beatrice

Beatrice


Fulde navn : Beatrice LaFont
URL Alder : 20
Antal indlæg : 25
Geografisk sted : Pensionatet

Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia   Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 7:24 pm

Ved pigens ord, rynkede Beatrice på panden ganske let og så undrende på den hende. Men ved pigens yderligere forklaring, gik der nærmest et lille lys op for hende og hun smilede lidt, dog mere bekymret nu. "Oh, er der da mange dyr her?" spurgte hun og smilede så lidt da hun snakkede videre. "Altså, rovdyr og den slags? Der er vel ikke ulve eller noget i den dur?" Hun tænkte hurtigt videre, at hun, desværre, nok måtte tage sine løbeture andre steder end i skoven hvis den var hjemsted for ulve, for selvom Beatrice kunne løbe hurtigt, så ville hun aldrig kunne sprinte fra en ulv.
Hun smilede lidt over pigen. "Ah, den kender jeg kun alt for godt," sagde hun forstående og med et lille smil på læben.
Imens Beatrice lyttede til pigens forklaring, stod hun og nikkede lidt med hovedet og endte med at komme med en lav kluklatter. "Ah, det er bare meget anderledes end hvor jeg kommer fra," sagde hun med et lille smil og nikkede lidt igen. "Jeg har skam heller ikke set dig." Hun smilede lidt til pigen. "Men det ville ikke undre mig hvis vi støder på hinanden igen på et andet tidspunkt, for jeg løber herude hver morgen efterhånden," sagde hun forklarende og trak lidt på skuldrene imens hun stadig smilede til pigen med et venligt glimt i de grønne øjne. Da pigen, Patricia, tog hendes hånd, gav hun hende et fast håndtryk. "Jamen også en fornøjelse at møde dig, Patricia," sagde hun, stadig med det søde smil på læberne. "Det er et kønt navn du har." Og så slap hun hendes hånd imens hun spurgte: "Er der ellers nogle interessante steder der er værd at se i byen?" Blikket lyste af nysgerrighed. Det var faktisk rart at snakke med nogen der var opvokset i byen og som ikke var voksne.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia   Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 10:47 pm

Patricia tænkte lidt over sit svar. Ud fra pigens spørgsmål var det tydeligt for hende at hun ikke kendte til den overnaturlige verden. *Hun har måske aldrig mødt nogle?* Nej, konstaterede hun fast. Ingen kunne bo i Mytic Falls uden at møde dem, om det så var vampyr eller varulve. Hun blev enig med sig selv om at lyve, selvom hun havde det dårligt med det. Hun fremtvang et smil og rystede på hovedet. "Nej. Ulvene kommer ikke i denne skov. I hvertfald ikke længere. Ikke med byens jægere." Hun løj jo tenisk set ikke. Der var jægere i byen. Nemlig vampyrene. Og ulvene kom kun frem ved fuldmåne, med mindre de var hybrid. Som hendes elskede Alexander. Hun bed sig lidt i læben. "Havde der været ulve, havde jeg nok ikke fået lov at løbe i skoven." Hun trak let på skulderne og smilte lidt.
"Det kan være frusterende engang imellem, for folk kan hurtigt snige sig ind og næsten give en hjertestop." En lille latter forlod hendes læber.
Hun lagde hovedet lidt på skrå. "Hvor kommer du da fra? En størrere by end vores?" Et drillende glimt fandt hendes øjne. Hun smilte og nikkede. "Det ville ikke overraske mig, når det er tilfældet." Hun fugtede læberne med tunge spidsen og sendte hende et smil. "Hvor længe har du været i byen?"
Hun trykkede fast hendes hånd og nikkede. "Tak," smilte hun. Hun slap roligt Beatrices hånd. Hun mærkede varmen stige i kinderne. "Synes du?" Hun smilte og kørte en løs tot hår om bag sit øre. Hun truttede munden og tænkte. "Hmm.. Personligt synes jeg at Fell's Church er et mindeværdigt sted. Især hvis man kan lide historier og fortidens ruiner. Wickery Brigde er et godt sted at tænke, det samme med skoven og stedet her." Hun holdte en pause for at tænke. "Bowling world er hyggeligt. Biblioteket er stille.. Tja.. så er der jo 'Huset'" Hun sendte hende et sødt smil. "Det er et godt sted at være hvis man gerne vil være alene, eller vil holde noget uhyggeligt sammenkomst." Hun trak på skulderne. "Hvis det er noget man er til."
Tilbage til toppen Go down
Beatrice

Beatrice


Fulde navn : Beatrice LaFont
URL Alder : 20
Antal indlæg : 25
Geografisk sted : Pensionatet

Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia   Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 6:38 pm

Beatrice lyttede til Patricia's forklaring med en let panderynken. "Ah, okay, jeg var lige bange for jeg måtte finde andre steder at løbe," sagde hun lettet og panderynken forsvandt. "Men sker der så tit vådeskud eller har vi ikke noget at være bange for i skoven?" spurgte hun så, både nysgerrig og en anelse bekymret. Hun ville helst ikke blive udsat for chancen for at blive skudt ned ved et uheld. Hun havde godt hørt historier om folk der var blevet dræbt ved et uheld under en jagt fordi jægeren havde troet at de havde været en hjort eller andet stort dyr.
Hun kunne ikke lade være med at le lidt med Patricia. "Jamen det er jo det sjove ved det for os," sagde hun i en drillende tone og et glimt i øjet.
Hun lavede en lidt grinende grimasse. "Bare lidt større," sagde hun, stadig grinende. "Jeg kommer fra Californien, så det er lidt større." Hun lagde lidt ekstra tryk på ordet 'lidt' da Californien jo var mange gange større end lille Mystic Falls. "Hmm, jeg har nok været her i halvanden uge, mener jeg i hvert fald," sagde hun lidt eftertænktsom. "Jo, det må være halvanden uge." Hun lo let over sig selv. "Dagene flyver virkelig hurtigt af sted i den her by," sagde hun med en lille kluklatter.
Hun smilede lidt da Patricia's kinder fik en rød glød. "Ja, det synes jeg virkelig, det klæder dig," sagde hun med et blidt og sødt smil og et lille glimt i øjet.
Beatrice nikkede lidt imens hun lyttede til Patricia's svar imens hun tog håret ud af sin efterhånden løse knold og derefter satte det brune hår op i en hestehale. "Hmm, så der er en god del sightseen i byen, det er da altid noget," sagde hun med en lille latter. Hun nikkede lidt igen da hun fortalte om biblioteket og bowling stedet. "Er der så nogle gode steder at gå i byen henne?" spurgte hun så igen. Beatrice var næsten altid nysgerrrig, så hun kunne meget let stille det ene spørgsmål efter det andet.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia   Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm

Patricia rystede på hovedet. "Nej, det er ikke nødvendigt. Det ville være synd hvis man ikke ville kunne bruge skoven som løbe sted." Hun sendt hende et smil. Patricia ville under ingen omstændigheder skifte rute, da hun elskede at løbe igennem skoven. Også selvom hun kendte faren. Hun rystede på hovedet. "Nej der er ingen chance for at man bliver skudt her."
Hun lo sammen med hende. "Det vækker ihvertfald en, hvis man er træt."
Hun løftede spørgende det ene øjenbryn, da hun lagde trykket på 'lidt'. Da hun fortsatter spærrede hun øjnene lidt op. "Californien? Det er da en stor omvendning, er det ikke?" Patricia havde aldrig selv været udenfor byen. Hun vidste det kun fra sin hjemmeundervisning i geografi. Mystic Falls var jo bare en prik i forhold til Californien. "Hvordan er det at bo i der?" Hun kunne ikke lade vær at spørge, for det var en stor drøm for hende at komme ud og se mere end bare de samme gamle bygninger, de samme træer i skoven. Der var aldrig noget nyt i byen her, udover de nye mennesker og de nye butikker der kom nu og da.
Hun lo lidt. Hun havde aldrig været god til komplimenter. Hun kunne ikke bare sige tak og være glad for at nogen mente det. Hun blev altid flov og rødmede. "Øm.. Tak..?" Hun tøvede lidt og kinder blev blot endnu varmere.
Hun smilte og nikkede. "Absolut. Det kan godt være at byen er lille, men vi har da lidt at kigge på." Hun lyttede lidt og trak så på skulderne. "Altså vi har baren." Hun holdte en lille pause. "Og en gang i mellem holde vi nogle fester i skoven, ved the Drowning Creek, på skolen og sådan." Hun kunne ikke lade vær med at smile.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia   Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nye bekendtskaber - Sophia :3
» Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven :: Vandfaldet-
Gå til: