The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Alene på grillen (Kristen) I_vote_lcapAlene på grillen (Kristen) I_voting_barAlene på grillen (Kristen) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Alene på grillen (Kristen) I_vote_lcapAlene på grillen (Kristen) I_voting_barAlene på grillen (Kristen) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Alene på grillen (Kristen) I_vote_lcapAlene på grillen (Kristen) I_voting_barAlene på grillen (Kristen) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Alene på grillen (Kristen) I_vote_lcapAlene på grillen (Kristen) I_voting_barAlene på grillen (Kristen) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Alene på grillen (Kristen) I_vote_lcapAlene på grillen (Kristen) I_voting_barAlene på grillen (Kristen) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Alene på grillen (Kristen) I_vote_lcapAlene på grillen (Kristen) I_voting_barAlene på grillen (Kristen) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Alene på grillen (Kristen) I_vote_lcapAlene på grillen (Kristen) I_voting_barAlene på grillen (Kristen) I_vote_rcap 
Justin (429)
Alene på grillen (Kristen) I_vote_lcapAlene på grillen (Kristen) I_voting_barAlene på grillen (Kristen) I_vote_rcap 
Anna (418)
Alene på grillen (Kristen) I_vote_lcapAlene på grillen (Kristen) I_voting_barAlene på grillen (Kristen) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Alene på grillen (Kristen) I_vote_lcapAlene på grillen (Kristen) I_voting_barAlene på grillen (Kristen) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Alene på grillen (Kristen)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Alene på grillen (Kristen) Empty
IndlægEmne: Alene på grillen (Kristen)   Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 6:45 pm

Sted: Mystic Grill
Tid: Sen eftermiddag, omkring 5 tiden
Omgivelser: En del unge mennesker og selfølgelig de ansatte
Vejr: Vindstille, tør vejr og nogenlunde lunt
Påkædning: Mørke grå bukser og sin arbejdstrøje fra baren
Daniel havde et par timer inden han skulle på arbejde og da han ikke ville sidde hjemme alene og kede sig, så han var taget ned på grillen. Han havde sat sig for sig selv i hjørnet da en masse fra skolen også befandt sig der. Det var det sted de fleste unge var, hvis der ikke rigtigt skete noget spændende. Og han magtede ikke lige at høre på dem, og så var han ikke rigtigt venner med nogen af dem.
Daniel sad og tænkte på at det egentlig var ved at være noget tid siden at han havde set Kristen. Men han kunne godt forstå, hvis hun ikke gad at se ham mere, for han havde været rigtigt svinsk overfor hende og han ville ønske at det hele var gået meget bedre, for han savnede hende i sin hverdag. Om ikke andet som sin ven, for det havde de jo været en gang. Han savnede meget de tider, hvor de bare kunne være sammen uden at råbe og skrige af hinanden, men det havde han jo selv været udenom. Han skulle bare have behandlet hende bedre. Han sukkede lidt for sig selv og betragtede nogle af drengene nede fra skolen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Alene på grillen (Kristen) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på grillen (Kristen)   Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 7:32 pm

Kristen var taget ned på Grillen efter at havde været på klubben. Hun kom der altid for at falde lidt ned igen, efter hendes job, som ikke var så rart altid at have. Hun kunne tydeligt huske første gang hun var kommet til byen og havde fået jobbet på klubben. Hun var løbet ned på Grillen bagefter da hun ikke havde andre stader at tage hen. Hun huskede tydeligt hvor ked af det hun var den gang. Det var slet ikke meningen at hun skulle trakke sig selv ud i sådan et job.
Kristen var nu på vej ud fra det lille pige toilet ude bagved. Hun havde ikke alt for meget tøj på men alligevel liidt. Hun var efterhånden blevet van til at folk vidste hvem hun var, når hun var på skolen, i byen, alle steder kunne folk genkende hende. Hun lod bare som ingenting for der var jo intet hun kunne gøre ved det. Hun stoppede op da hun kom ud og kunne se alle dem fra skolen. Hun fik pludselig en klump i halsen, da hun så nogle af de drenge hun havde været meget sammen med i skolen, de havde også været på klubben derefter og de fleste synes det var sjovt at hun arbejdede der. Det var nok også en af grundene til at hun ikke gad skolen. Hun lod blikket glide ned af sig selv hvor efter hun lukkede sin brune jakke og hev en smule op i støvlerne. Hun gik så op til baren og bad om noget alkohold, som hun altid fik. Hun kiggede lidt rundt mens hun ventede på at på det. Hun fik øje på Daniel, eller en der ihvert fald mindede hende om ham. Det gjorde hende ret nærvøs, men hun tænkte, at hun altid kunne løbe ind og gemme sig hos Matt, hvis han så hende. Ikke fordi hun ikke ville tale med ham, det ville hun gerne, for hun savnede ham stadig. Men hun vidste ikke hvordan han ville opføre sig, og hvis han tale alt for meget om hans liv, som det nu var, så kunne hun nok heller ikke holde det ud. nej, hun ville bare sidde her og vente på at se, hvad der ville ske. Hvis han overhovede opdagede hende så var det okay.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Alene på grillen (Kristen) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på grillen (Kristen)   Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 7:39 pm

De drenge Daniel sad og holdt lidt øje med lyste lige pludselig op i et meget stort smil. Han fulgte deres blikke og der fik han øje på Kristen. Han vidste ikke om hun havde set ham, for hun var i hvert fald ikke kommet ned til ham, men på den anden side var hun sikkert glad for at slippe af med ham. Han tog en hurtig beslutning og rejste sig for at gå hen til hende. Han tænkte ikke rigtigt på om hun ville se ham eller ej, for han ville bare gerne undskylde overfor hende. Men sidst havde var taget hen til Mike, hvor hun sidst havde boet, startede han med at undskylde, det endte dog i et stort skænderi.
Daniel satte sig roligt ned ved siden af hende og smilte svagt. "Før du begynder at råbe ad mig, vil jeg bare sige at jeg er ked af alt det jeg sagde sidst jeg ville sige undskyld. Det var slet ikke sådan det skulle havde forløbet sig sagde han og så nu afventede på hende. Han vidste ikke om hun ville råbe af ham, tage i mod undskyldningen, forlade stedet eller om hun ville give ham en lussing. Han havde virkelig ingen idé om hvilken en hun ville vælge eller om hun ville valge en helt andet. Men han blev siddende helt stille og gjorde ikke mine til at gå. Han ville sikre sig at hun vidste hvor meget han var ked af det, hvad der var sket i mellem dem og at han savnede hendes venskab.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Alene på grillen (Kristen) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på grillen (Kristen)   Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 8:04 pm

Kristen sad stille og nød sin drink til der ikke var mere tilbage. Det gik dog ret hurtigt som normalt for tiden. Hun blev ret overrasket da hun hørte Daniels stemme ved siden af hende. Hun havde ikke helt set ham før hun opfangede stemmen, den var dog også velkendt. Hun drejede sit hovede om mod ham og bed sig lidt i læben mens hun lyttede. Hun så tavs på ham efter hans tale, uden at vide hvad hun skulle sige. Hun var en smule chokket over at han startede på den måde, men hun var alligevel ret glad for det. Hun tøvede lidt og kørte en hånd gennem sit lange nu sorte hår. "Heys.." sagde hun bare lavt, som en hilsen. Hun vidste stadig ikke hvordan hun skulle fortsætte. Hun gav fyren i baren en sødt smil, mens hun bad han fylde hendes glas op igen. Hun holdt kort blikket rettede mod barbordet. Så kiggede hun langsomt op op ham igen, hendes meget lille smil, blev en anelse større. "Tak.." svarede hun så endeligt til hans tale. Hun var glad for at han ikke mente det på den måde det hele var kommet ud på, for det var sandlig ikke rart, og det havde såret hende ret dybt. Kristen så roligt på ham mens hun fumlede med sit jakke ærme, hun ville gerne sige noget. Faktisk var der rigtig meget hun gerne ville tale med ham om, men det var lidt som om hun ikke kunne få sig selv til at sige det. Hun var ikke genert eller noget, så det var ikke problemet. Hun havde det måske bare en smule underligt ved at tale med ham igen, så pludseligt. Hun drak hurtigt sik drink igen, uden at tænke over at det nok så underligt ud fra Daniels synsvinkel, når hun bare bællede det hele ned. Hun gjorde lidt efter igen tegn til at ham i baren kunne fylde glaset op. Det så nok lidt ud som om hun var alkoholikker eller ihvert fald havde drukke meget på det sidste men, det havde hun enlig osse og hun gad ikke rigtigt gemme det mere. Lige siden den dag på skolen hvor hun havde mødt sin ven Jer igen, gad hun ikke gemmme sig mere. Hun havde indset at alle kunne se det alligevel, så der var ingen grund til det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Alene på grillen (Kristen) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på grillen (Kristen)   Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 8:29 pm

Daniel var lettet og glad for at hun ville høre på ham, for han forstod godt hvis hun ikke ville. Det var bare rigtigt vigtigt for ham at sikre sig at hun en gang ville kunne snakke med ham uden at have det dårligt eller være vred. Det var hans største ønske lige nu. At de ville kunne snakke sammen, bare lidt, uden at det ville såre eller gøre nogen af dem vrede og skuffet. Daniel smilte da hun sagde hey til ham og han nikkede som hilsen efterfulgt af et "hej"
Daniel så på hende mens hun hurtigt skyllede nogle drinks ned, og han vidste ikke helt om han skulle nævne det for hende eller om det bare ville gøre hende vred. Men han blev enig med sig selv om at han måske skulle vente lidt med at nævne det til lidt senere. Han ville ikke ødelægge hans chance for at få sagt undskyld til hende. "Du bor ikke mere ved Mike" sagde han stille og bestilte en øl ved bartenderen. Han skulle lige straks på arbejde så han ville holde sig til øllet. "Jeg tog hjem til ham for at snakke med dig, men han sagde at du ikke boede der mere" startede han. "Hvad er der sket siden at du ikek gør det og hvor bor du så" Han var ret nervøs for hende og han ville gerne hjælpe hende, hvis det var muligt. Det var jo bare ikke sikkert at hun ville tage i mod hjælp fra ham.
//Undskyld tiden, mit net er lidt irriterende -.-'
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Alene på grillen (Kristen) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på grillen (Kristen)   Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 9:04 pm

Kristen sad lidt og nød stilheden. Stilhed for stormen, som man sagde, det var hun ikke helt sikker på ville ske, men lige nu var der ret stille ihvert fald og det var okay dejligt. Det betød at der var ro mellem dem, at han ikke var sur på hende og hun ikke var sur på ham. Eller det håbede Kristen da, det betød.
Kristen sad lidt og tænkte mens hun lyttede til hans mange spørgsmål. Han havde helt ret til at spørge, det var okay. det kunne hun da ikke sige noget til, men svaret var en smule svært at fiske frem. Hun så roligt på ham og kunne tydeligt både se hans medfølelse og nærvøsitet og mærke den. Hun smilte kort for at gøre stemningen en smule mere tryk, men efter det var hun fanget i igen ikke at vide hva hun skulle svare. Hun ville gerne fortælle ham det hele, men han var hendes eks og derfor havde hun det underligt med det. For det havde meget med ham at gøre, næsten hele hendes liv med alle hendes beslutninger, havde noget med ham at gøre nu. Og det kunne hun ikke sige til ham, ikke for hun i det mindste var kommet sig lidt over ham. Han ville nok tro at hun var en taber der ikke kunne finde ud af livet, og det ville hun ikke have. Hun ville gerne se ham og tale med ham men det kunne hun slet ikke hvis han tog afstand til hende, fordi hun ikke kunne finde ud af det.
Hun tog en dyb indånding og tøvede kort med svaret inden hun spyttede det ud i en køre. "Jeg.. Nej, jeg flyttede.. Tingene bliv, inviklet.. Du kender ikke Mike, han er ret.. følsom og jeg.. han fandt mig oven på med en pose..." Hun stoppede der og gav sig selv til at tænke. Hun sukkede dybt og slog sig kort i hovedet med håndfladen. "Vil.. kan du ikke lade som om jeg ikke.." Hun bed tænderne sammen og kørte en nærvøs hånd gennem håret. Hvad ville han ikke tænke nu? At hun var en eller anden skør pige som druknede sin smerte i stoffer? Nej, det ville andrig ende godt nu, tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Alene på grillen (Kristen) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på grillen (Kristen)   Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 9:20 pm

Daniel kunne ikke lade være med at smilte til hende, da hun også smilte til ham. Han var glad for at hun havde smilet til ham, for han tog det som et tegn på at hun ikke var så sur på ham nu. Han ville ønske at han kunne gøre alt godt igen for hende, men han vidste slet ikke hvordan han skulle gøre det. Han ville rigtig gerne være der for hende og hjælpe hende. Han vidste at hun havde været på stoffer da de mødtes og da hun forlod Owl. Men mens de havde været sammen var hun clean, hvilket han var virkelig glad for, men nu lød det til at hun var tilbage i lortet. Han lyttede til hende og nikkede. "Hvor bor du så nu" spurgte han lidt efter. Det var jo faktisk lidt hans skyld at hun ikke havde noget sted at bo. De havde jo brugt deres penge på det hus de skulle bo i sammen. Men efter de var brudt op, skulle de sælge huset. Men det var jo kommet dem tl at koste penge og så havde hun ikke fået en lejlighed.
"Om jeg kan lades som om hvad" spurgte Daniel og så nervøst på hende. Han ville gøre alt for hende, hun skulle bare sige hvad det var, og han ville gøre det. For hun betød jo stadig rigtig meget for ham.
//Jeg bliver nødt til at logge Smile Vi skrives ^^
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Alene på grillen (Kristen) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på grillen (Kristen)   Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 11:02 pm

Kristen kunne se at Daniel begyndte at smile lidt. Han så ud som om han langsomt var ved at tø op. Det var rart at se, selvom Kristen var sikker på at hun havde svære ved det end han havde. Hun smilte også lidt igen og sukkede så dubt over sin fejl. Hun var klar til at han ville fortælle hende hvor dum og ynkelig hun var. At hun ikke skulle spilde sit liv på sådan noget lort når hun bare skulle komme videre. Kristen var ret ked af hun havde nævnt det, hun var ret ked af det hun troede forgik inden i hans hovede netop lige nu. De tanker han havde om hende, hun ville gøre alt for at trakke det tilbage igen, men det var for sent. Hun kunne ikke længere gøre noget. Hun tøvede usikkert og nærvøst mens hun prøvede at grave et svar frem.
"Jeg bor hos Matt.." svarede hun og sukkede lavt, fordi der var noget inden i hende da sagde at hun ikke skulle fortælle ham det. Et ynkeligt forsøg på at han måske stadig kunne lide hende. Hun fik pludselig helt ondt af Matt, det var ikke hans skyld hun var midt i alt det her vrøvl. Men han var med i det nu og Kristen kunne først få ham ud af det, når hun selv var ude af det igen.
"Jeg.. ville ønske jeg ikke havde sagt det til dig.. du synes sikkert jeg er et fjols nu.. hvis du ikke allerede havde de tanker om mig." Kristen sukkede tungt og lod blikket vile mod barbordet igen. Hun ville ikke ligne en idiot men det var præcis det hun gjorde nu.
Kristen så kort på ham med et lille trist blik, hun vidste ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Alene på grillen (Kristen) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på grillen (Kristen)   Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeTirs Jan 03, 2012 5:54 pm

Daniel vidste udemærket hvem Matt var og han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige. Egentlig skullehan slet ikke at sige noget, for han havde jo ingen ret til at blande sig i hendes liv nu. Han slog bare blikket ned, han vidste ikke hvordan Matt og Kristen havde det sammen og hvor meget der var i mellem dem. Og selvom han havde Tessie var det alligevel svært at tænkte på Kristen sammen med nogen anden. Han så endelig på hende og nikkede. "Så er du hellere ikke helt alene" sagde han med et lille smil. Det var overhovedet ikke ment hoverende eller drillende. Han mente bare at han var glad for at hun ikke boede alene, og desuden kunne Matt beskytte hende mod hvad end der befandt sig i denne by.
Daniel bed sig kort i læben. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige. Han rystede på hovedet. "Jeg er glad for at du fortalte mig det. Og jeg syntes at du er et fjols for at begynde igen, men du er et fjols jeg holder af og gerne vil hjælpe" sagde han blidt uden at tage blikket fra hende. "Kristen, du ved at ligemeget hvad kan du altid komme til mig. Du ved da vel at jeg altid vil gøre hvad jeg kan for at hjælpe dig" sagde han og kom i tanke om det løfte han havde givet hende i starten af deres forhold, om at han ville hjælpe hende og være ved hende så hun ikke kunne tage noget. Faktisk var det i slutningen af Owls og Kristens forhold, men det var i hvert fald et løfte han havde givet hende. Og han ville med glæde genoptage løftet, hvis hun havde brug for det.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Alene på grillen (Kristen) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på grillen (Kristen)   Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeTirs Jan 03, 2012 10:02 pm

Kristen havde det dårligt over at være tilbage i snavset, men det var heller ikke lige frem noget hun havde planlagt. Hun ville ikke tilbage, men hun havde været helt ude af sig selv og efter som Cam, altid var på klubben alligevel, så kunne hun jo nemt få noget af ham. Cam var den fyr Kristen havde købt stofferne af, hun skyldte omkring 2000 væk til ham, men det var ikke noget hun kunne rette op på lige med det samme. Hun havde ikke pengene og hun fik dem ikke bare lige sådan. Kristen så op på Daniel, stadig med det triste blik fra før. Hvad skulle hun gøre? Hun var en idiot selv i hendes egne øjne. Hun ignurerede den del med Matt og hende, hun kunne ikke komme mere ind på det med ham lige nu. Det var alt for hurtigt. Men hun ville gerne tale med ham, forklare hvor meget hun savnede ham, eller bare snakke om noget der ikke gav mening. Hun var ret glad for at høre hans stemme igen. "Undskyld.."mumlede hun som en start. Men der gik ikke længe før hun talte ud i en lang køre igen. Hun blinkede forvirret over sig selv mens den laange tale kom. "Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre.. Mike prøvede at begå selvmord?! og du.. Jeg har ingen bil eller hus det hele er væk fordi jeg.." Kristen stoppede midt i det hele. Hun lød fuldstendig ynkelig. Nu var hendes chance helt ødelagt. Hun gjorde igen tegn til at ham i baren skulle give hende en drink mere. Hun drak den hurtigt og lod derefter blikket ligge i hendes eget skød. Hun havde lyst til at rejse sig og gå inden Daniel rejste sig op og slog hende, mens han fortalte at hun skulle tage sig sammen. Det ville en hver anden havde gjort. Kristen sukkede tungt og tog sig lidt til hovedet. Hun havde ikke den vildeste lyst til at gå tilbage på klubben når mørket faldt på, men det blev hun vel nød til. Hun kneb øjnene sammen og kørte en hånd gennem håret mens hun mumlede lavt for sig selv: "Og han hader mig.. grate.." Kristen lukkede alt ude et øjeblik hvorefter hun vendte sig mod ham. Hun sendte ham et kort blik og gemte så sine triste øjne bag sit hår igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Alene på grillen (Kristen) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på grillen (Kristen)   Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:51 pm

Daniel lyttede til hende og vidste ikke helt hvordan han skulle reagere. For han var da selvfølgelig skuffet over at hun var tilbage i alt det lort, men hvad ville han få ud af at sige det til hende. Bare at hun blev endnu mere ked af det og sikkert fik svære ved at komme ud af det. "Kristen. Jeg vil virkelig gerne hjælpe dig, men jeg har ingen idé om hvad jeg skal gøre. Du bliver nødt til at sige hvad det bedste for dig vil være, for jeg gætter på at jeg er grunden til at det er sket" startede han uden at tage blikket fra hende. Han havde aldrig snakket med hende om hvad det havde gjort ved dem begge eller alt det med huset og sådan. "For jeg er virkelig ked af at jeg har været sådan et svin overfor dig og jeg ville ønske at jeg kunne købe din lejlighed tilbage eller bare gøre noget." han så stadig på hende og håbede virkelig at hun lyttede til ham, for det var vigtige ting han sagde nu.
"Jeg holder stadig meget af dig og det gør ondt på mig at se dig sådan her. Du drikker og er på stoffer igen. Det er ikke det liv du ønskede for dig selv, så hvorfor leve det. Hvis det er livet på klubben der har gør det svært for dig at være væk fra stofferne så snak med Zoey om hun har et job til dig her på grillen eller på baren" Han håbede virkelig at hun ville få det bedre og nemmere, det var alt han ønskede lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Alene på grillen (Kristen) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på grillen (Kristen)   Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitimeOns Jan 11, 2012 10:27 am

Kristen sad stille og kiggede ned. Hun blev enlig ret rystet af det han svarede hende. Hun ville gerne have hans hjælp og hun ville gøre alt for at komme ud af det igen, men hun var slet ikke stærk nok til det endnu. Hun så kort på ham igen da han sagde at det sikkert var hans skyld. Kristen fik pludselig lyst til at græde, hvordan skulle han kunne hjælpe hende? Det var ikke hans skyld men, det handlede godt nok om ham. Kristen kiggede hurtigt ned igen. Hun ville ikke grædeforan ham igen, men hun havde sådan brug for at være sammen med ham. "Det er ikke din skyld.." mumlede hun kort. Hun havde ikke rigtigt stemme til mere. Hun snøftede kort og vendte sig væk fra ham. "Jeg kan ikke.. Du må ikke tvinge mig til at afbryde kontakten." Hun så pludselig op med et helt knust blik. Hun vidste godt at han nok aldrig ville kunne lide hende igen, på den måde, men hun kunne ikke få sig selv til at droppe drømmen. Hun rystede kort på hovedet og lod så tårene løbe. "Lad være med at sig det.. jeg ved godt du ikke kan lide mig, men jeg elsker dig..." hun så ned mod bordet igen og ventede på hans reaktion. Hun burde gå nu, det vidste hun godt. Men hun kunne ikke..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Alene på grillen (Kristen) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på grillen (Kristen)   Alene på grillen (Kristen) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene på grillen (Kristen)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et smut forbi grillen --> Kristen
» Alene eller ikke alene ~ Alice
» En lille tur på grillen (Beatrice)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: