The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Alene eller ikke alene ~ Alice I_vote_lcapAlene eller ikke alene ~ Alice I_voting_barAlene eller ikke alene ~ Alice I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Alene eller ikke alene ~ Alice I_vote_lcapAlene eller ikke alene ~ Alice I_voting_barAlene eller ikke alene ~ Alice I_vote_rcap 
Vampira (833)
Alene eller ikke alene ~ Alice I_vote_lcapAlene eller ikke alene ~ Alice I_voting_barAlene eller ikke alene ~ Alice I_vote_rcap 
Daniel (796)
Alene eller ikke alene ~ Alice I_vote_lcapAlene eller ikke alene ~ Alice I_voting_barAlene eller ikke alene ~ Alice I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Alene eller ikke alene ~ Alice I_vote_lcapAlene eller ikke alene ~ Alice I_voting_barAlene eller ikke alene ~ Alice I_vote_rcap 
Kristen (683)
Alene eller ikke alene ~ Alice I_vote_lcapAlene eller ikke alene ~ Alice I_voting_barAlene eller ikke alene ~ Alice I_vote_rcap 
Gideon (535)
Alene eller ikke alene ~ Alice I_vote_lcapAlene eller ikke alene ~ Alice I_voting_barAlene eller ikke alene ~ Alice I_vote_rcap 
Justin (429)
Alene eller ikke alene ~ Alice I_vote_lcapAlene eller ikke alene ~ Alice I_voting_barAlene eller ikke alene ~ Alice I_vote_rcap 
Anna (418)
Alene eller ikke alene ~ Alice I_vote_lcapAlene eller ikke alene ~ Alice I_voting_barAlene eller ikke alene ~ Alice I_vote_rcap 
Tessie (391)
Alene eller ikke alene ~ Alice I_vote_lcapAlene eller ikke alene ~ Alice I_voting_barAlene eller ikke alene ~ Alice I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Alene eller ikke alene ~ Alice

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bianca
Heks
Heks
Bianca


Fulde navn : Bianca Hopeless
URL Alder : Femten år
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : England
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik
Humør : Fint nok

Alene eller ikke alene ~ Alice Empty
IndlægEmne: Alene eller ikke alene ~ Alice   Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeTors Sep 01, 2011 6:58 pm

Tid :: Klokken er ca. 16:34.
Sted :: Caféen.
Omgivelser :: Der er folk derinde, mange tomandsborde.
Vejr :: Det smusker og blæser lidt udenfor.


Bianca gik med rolige skridt ned ad gaden, imens hun kiggede rundt og med sine hænder godt begravet i sin jakkelommer på den sorte jakke, hun havde på. Hun så nysgerrigt rundt. Det var hendes første tur rundt i byen, da hun lige var flyttet til, og nu ville hun gerne se sig lidt omkring.
Hun fik øje på en café længere nede. Hun skyndte sig derned, da hun godt kunne mærke, hun var rimelig tørstig. Tørstig efter noget varmt. Hun trak sine hænder op af lommerne og skubbede døren op ind til caféen. Hun så rundt med et let smil henover sine lettere lyserødelæber. Så gik hun ligeså stille hen og slog sig ned et ved, tættest på et vindue, men også meget nede i hjørnet.
Bianca kiggede rundt, nu med et skævt smil over sine læber. Der var faktisk flot. Kønt. Hun fik øje på et menukort på bordet. Hun tog det op, som hun begyndte at gennemstudere med sine lettere gyldne øjne. Der var jo så meget, man kunne vælge imellem, og hun var jo bare tørstig.
Tilbage til toppen Go down
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

Alene eller ikke alene ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Alene eller ikke alene ~ Alice   Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeTors Sep 01, 2011 8:48 pm

Alice kom langsomt gående ned af gaden. Hendes hår hang løst i krøller ned over hendes ene skulder. Hendes brune lidt lårkorte kjole med det lidt cremefarvede mønster bevægede sig lidt i vinden. Hendes ben var beklædt med et par sorte legens, og hendes fødder med et par sorte lidt høje stiletter. Et lille skævt smil havde forplantet sig på hendes læber. Med hendes hænder holdte hun sig jakke kulsorte jakke lukket. Hun havde ikke orket at knappe den. Hun var glad for at hun igen kunne passe sit tøj, men følte lidt at hun manglede noget.
Hun fik øje på caféen og overvejede hvor vidt hun skulle gå ind. Hun trække indvendig på skulderne. *Hvorfor ikke?* Tænkte hun, og gik langsomt hen til Caféens dør, og skubbede døren op. Hun gik langsomt ind. Hun så rundt. Hun var i humør til at lære nye, selvom hun sjældent gjorde det. Nogen så hende som lidt af en dramaqueen når du så hende, og undgik hende derfor. Men sandheden var at hun var ganske, og elskede at snakke. Hun var måske lidt små skør men.. Det overlevede de vel nok.
Hun fik øje på en pige der sad helt alene. Hun trak lidt på skulderne. *Nu er jeg her jo* tænkte hun, og gik lidt langsomt hen til pigen. Hun fugtede tungen med tungen, og bed sig lidt i læben. "Hey.." sagde hun, da hun næsten stod ved bordet. Hun smilte venligt. "Er stolen optaget?" spurgte hun, efter lidt tid hvor hun havde ladet pigen reagere.

(Blev lige lidt kreativ ^^' Det er normalt ikke noget der sker xD)
Tilbage til toppen Go down
Bianca
Heks
Heks
Bianca


Fulde navn : Bianca Hopeless
URL Alder : Femten år
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : England
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik
Humør : Fint nok

Alene eller ikke alene ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Alene eller ikke alene ~ Alice   Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeTors Sep 01, 2011 9:01 pm

Bianca nærstuderede bare menukortet. Hun kunne ikke bestemme sig, og hun faldt af og til i staver over ordene. Hun lagde tilsidst bare menukortet fra sig med en let hovedrysten. Nej, nu bestilte hun bare et eller andet. Ikke til diskussion nu. Hun var tørstig, og ville gerne have noget lige nu.
Hun skimtede hurtigt alle drinksene igennem på menukortet, hvor så hun tilkaldte en tjener ned til sit bord. Hun sagde, hvad hun gerne ville have. Tjeneren forlod hende med et let nik og sine lille blok og kuglepen.
Bianca lænede sig tilbage i stolen igen. Hun lod armene hvile henover brystet. Hun kiggede rundt i caféen. Hun kunne godt vænne sig til, at komme et par gange om ugen. Der var flot. Rigtig flot, og såsandelig hyggeligt. Men selvfølgelig, hun tænkte ang. lommepenge og om hendes forældre gad give hende penge til cafétur.
Hun slog pludselig blikket op. Hun havde sat og kigget ud af vinduet tæt ved, imens hun havde sat i sine tanker. Hendes blik mødte en pige, der stod ved bordet. Ung kvinde måske. Hun betragtede hende lidt, inden hun så kom med et kort nik.
"Hej," svarede hun og kom frem med den venlige tone, hvilket ikke var noget problem, for den lå altid i hendes stemme, "og nej, det er den ikke." sagde hun så, og sendte nu den unge kvinde et venligt smil.

// Hah, jeg kender det. x3
Jeg prøver, prøver og prøver med min krea. ^^'
Tilbage til toppen Go down
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

Alene eller ikke alene ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Alene eller ikke alene ~ Alice   Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeTors Sep 01, 2011 9:31 pm

Alice smilte lidt skævt. Et eller andet gled gennem hendes tænker, men hun kastede det hurtigt væk. Hun ser på pigen med et venligt blik. Hun ville skyde pigen til at være en 15-16 år, ikke meget yngre end hun selv. Hun smilte venligt, og nikkede kort. "Må jeg sætte mig?" Spurgte hun roligt. Hun så sig kort over skulderne for at se om der var nogen der holde øje med hende. Det var en vane hun havde fået, efter hun var genopstået. Hun ville helst ikke dø igen, især ikke nu hvor hun havde sin kæreste igen, og deres lille søn. Hun havde aldrig været så glad for at være her, som hun var nu. Hun så på pigen igen, og smilte lidt. Hun tog jakken af, og lagde den over stolryggen. Hun havde ikke rigtigt hørt pigens svar, hvis hun havde svaret?
Alice smilte venligt. "Jeg hedder forresten Alice. Alice Constantinova Tuner," sagde hun efter lidt tænken. Hun havde endnu ikke vænnet sig til at hun ikke hed Alice Melinda Beckhem mere. Hun rystede kort på hovedet, og undertrykte en lille latter. Hun smilte venligt, og roligt til pigen overfor hende.

(Ja.. det gør jeg også ^.^' logger forresten nu.. Vi skrives x3)
Tilbage til toppen Go down
Bianca
Heks
Heks
Bianca


Fulde navn : Bianca Hopeless
URL Alder : Femten år
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : England
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik
Humør : Fint nok

Alene eller ikke alene ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Alene eller ikke alene ~ Alice   Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeTors Sep 01, 2011 10:10 pm

Bianca kiggede bare op på den unge kvinde, som hun ikke lige kunne gætte alderen på. Det var og havde aldrig været en af hendes styrker, at kunne tyde folks alder. Nogen kunne være femogtyve, men hun kunne typisk svare atten eller syvogtyve. Derfor, turde hun aldrig rigtig gætte, da det af og til kunne give et ret akavet svar.
Hun nikkede. "Selvfølgelig," svarede hun så og kom med et let nik, da pigen spurgte ang. siddeplads. Hun rettede sig lidt op, men droppede det og lænede sig tilbage i stolen igen. Hun lagde det andet ben over det ene i stedet for, da den anden stillling begyndte at irritere lidt i benene.
Bianca betragtede nysgerrigt den unge kvinde, imens hun pillede ved sit snørebånd på sine sorte, slidte Converse sko. Hun havde af vane til, at sidde og pille. Hun skulle nærmest altid pille ved et eller andet. Snørebånd, hår, tøj, bare et eller andet.
Hun smilede. "Jeg kan godt lide dit navn," sagde hun venligt og nikkede endnu en gang. Noget hun for det meste altid gjorde, "mit navn er Bianca Hopeless," Hun kneb sine øjne lidt i, idet hun rystede kort på hovedet, "tag dig ikke af mit efternavn.." Hun bed sig blidt i underlæben. Mange havde tit spurgt ind til hendes efternavn, og hun havde aldrig rigtig et godt svar. Hun kunne jo ikke selv gøre for det.

// ^^'
Okay, vi ses. :3
Tilbage til toppen Go down
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

Alene eller ikke alene ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Alene eller ikke alene ~ Alice   Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeFre Sep 02, 2011 2:46 pm

Alice smilte lidt skævt, og fandt sit sædvandlige jeg - altså den hun havde været før hun var blevet dræbte på en drablig måde, og bagefter var kommet ned over himlen som et stjerneskud, og ikke vidste hvem hun var, og hvad hun var blevet til. Hun undertrykte en kort skælven, ved minderne. Hun så på Pigen - Bianca som hun hed. Hun kluklo lidt, og lagde det ene ben over det andet. "Tak.. Det.. Er det eneste jeg har rigtigt tilbage fra før," sagde hun, med en lidt trist stemme. Hendes øjne blev kort fjerne, men hun blev hurtigt nærværende igen. Hun skulle ikke falde i staver, og tænke på sin fortid. Den var slut, og forbi, og et nyt liv i evigheden var startet.
"Hopeless? Ret specielt efternavn må jeg sige," smilte hun. Hun lo lidt. "Okay.. det gøre jeg så ikke," sagde hun, og smilte lidt skævt. Hun kunne dog alligevel ikke lade være at tænke over Bianca's efternavn. *Håbløs..* Oversatte hun indvendigt. *Det var da interassant.. Tror nogen mon så at efternavn passer på hende?* Hun rystede svagt på hovedet, og undertrykte sin latter igen. Hvis lo, måtte hun jo fortælle hvad hun tænkte, og det var hun ikke altid lige god til.
Tilbage til toppen Go down
Bianca
Heks
Heks
Bianca


Fulde navn : Bianca Hopeless
URL Alder : Femten år
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : England
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik
Humør : Fint nok

Alene eller ikke alene ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Alene eller ikke alene ~ Alice   Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeFre Sep 02, 2011 3:47 pm

Bianca rettede sig lidt op, men der gik ikke lang tid, inden hun lænede sig tilbage i stolen igen. Hun bed sig blidt i sin underlæbe, imens hun kiggede på Alice. Hun smilede let. Tilbage fra før? Hun kneb øjnene lidt i, men turde ikke rigtig spørge ind til det lige nu. Hun betragtede hende, da hun så, Alice's øjne blev ret så fjerne. Det gjorde hende mindre sikker ang. at spørge.
Hun smilede kort, idet hun kiggede ned imod sine sko. Hun pillede endnu en gang ved snørebåndet. Hun kiggede op. Hun så hurtigt på Alice, men kiggede så lidt rundt. Hun kiggede på hende igen, da hun sagde noget.
"Ja, det ved jeg godt," Hun trak let på skuldrene, men smilede dog, "men jeg kan vel ikke selv gøre for det. Mine forældre mener ikke, det passer." Hun lo meget kort. "Men det skal de jo sige, når de er mine forældre." Hun rystede kort på hovedet af sig selv, som hun bare sad der og lo over sine forældres bemærkninger.

// Var ikke lige så kreativ. s:
Tilbage til toppen Go down
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

Alene eller ikke alene ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Alene eller ikke alene ~ Alice   Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitimeLør Sep 03, 2011 12:33 am

Alice kunne tydeligt mærke på Bianca at hun gerne ville vide hvad hun mente. Hun lænede sig lidt ind over bordet, og på lidt nærmere på hende. Så lænede hun sig lidt tilbage igen. Hun vidste Bianca var heks. "Jeg var som dig engang," sagde hun, og så rundt. der var ikke mange der kendte hendes fulde historie.. Faktisk var der ikke nogen der havde hørt hendes syn på sit liv. Hun havde heller aldrig gjort noget for at fortælle den. Hun så på hende igen for at se om hun havde forstået det hun havde sagt.
Hun smilte lidt skævt, og kiggede kort ned i bordet. Hun kørte kort en hånd igennem at hår. Hun smilte lidt over hende. Hun lo lidt. "Det kan være de taler sandt. Du ligner da ikke en der er håbløs," sagde hun venligt, og oprigtigt ærlig. Det lå godt nok ikke rigtigt til hende at være helt ærlig.. Hun løj ofte, men det var altid sig selv hun løj om. Det var aldrig andre hun løj om. Der var hun dog en meget ærlig sjæl. "De skal ikke sige det.. De bør sige det," sagde hun, med et lille skuldertræk. "Og nogen gange er det rigtigt." Hun smilte lidt skævt.

(Det er okay ^^ Men den er heller ikke lidt det bedste, men jeg er glad for at jeg ikke kun har skrevet tre ligner ^^' x3)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene eller ikke alene ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Alene eller ikke alene ~ Alice   Alene eller ikke alene ~ Alice I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene eller ikke alene ~ Alice
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny og usikker.. Og ikke mindst alene.. ]Kristen[
» Alene på grillen (Kristen)
» Familie, over ved bedstemor, så er alene hjemme xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: