The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 17 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 17 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Almindelig dag på Grillen- Elena I_vote_lcapAlmindelig dag på Grillen- Elena I_voting_barAlmindelig dag på Grillen- Elena I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Almindelig dag på Grillen- Elena I_vote_lcapAlmindelig dag på Grillen- Elena I_voting_barAlmindelig dag på Grillen- Elena I_vote_rcap 
Vampira (833)
Almindelig dag på Grillen- Elena I_vote_lcapAlmindelig dag på Grillen- Elena I_voting_barAlmindelig dag på Grillen- Elena I_vote_rcap 
Daniel (796)
Almindelig dag på Grillen- Elena I_vote_lcapAlmindelig dag på Grillen- Elena I_voting_barAlmindelig dag på Grillen- Elena I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Almindelig dag på Grillen- Elena I_vote_lcapAlmindelig dag på Grillen- Elena I_voting_barAlmindelig dag på Grillen- Elena I_vote_rcap 
Kristen (683)
Almindelig dag på Grillen- Elena I_vote_lcapAlmindelig dag på Grillen- Elena I_voting_barAlmindelig dag på Grillen- Elena I_vote_rcap 
Gideon (535)
Almindelig dag på Grillen- Elena I_vote_lcapAlmindelig dag på Grillen- Elena I_voting_barAlmindelig dag på Grillen- Elena I_vote_rcap 
Justin (429)
Almindelig dag på Grillen- Elena I_vote_lcapAlmindelig dag på Grillen- Elena I_voting_barAlmindelig dag på Grillen- Elena I_vote_rcap 
Anna (418)
Almindelig dag på Grillen- Elena I_vote_lcapAlmindelig dag på Grillen- Elena I_voting_barAlmindelig dag på Grillen- Elena I_vote_rcap 
Tessie (391)
Almindelig dag på Grillen- Elena I_vote_lcapAlmindelig dag på Grillen- Elena I_voting_barAlmindelig dag på Grillen- Elena I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Almindelig dag på Grillen- Elena

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Almindelig dag på Grillen- Elena Empty
IndlægEmne: Almindelig dag på Grillen- Elena   Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeTirs Jan 03, 2012 4:05 pm

Sted: Grillen..
Tid: Midt på dagen..
Omgivelser: Nogle få mennesker, der spiser og snakker sammen..
Vejr: Ved det ikke. Sidder inden for..
Påklædning: http://images.paraorkut.com/img/wallpapers/1600x1200/k/keira_knightley_in_a_short_dress-4112.jpg

Lamia sad og kiggede på et par der holdt i hånd og snakkede. Hun hadede bare sådan noget. Efter det der var sket med hendes ekskæreste, havde hun ikke haft en kæreste, og ønskede egentlig heller ikke nogen. Hun var bange for at blive såret igen. Hun tænkte på hvordan hendes liv havde ændret sig efter hun flyttede til Mystic Falls. Hun havde endnu ikke fået nogle fjender, bortset fra Roxanna, men det var sådan set ikke noget problem. Til genæld havde hun fået rimelig mange venner. Flere end hun havde haft i meget, meget lang tid. Hvilket bare sagde lidt om hvor meget hun undgik andre mennesker. Hun stolede næsten aldrig på nogen, andre end sig selv.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Almindelig dag på Grillen- Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Almindelig dag på Grillen- Elena   Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeTors Jan 12, 2012 3:00 pm

Tøj; http://www.polyvore.com/cgi/img-set/BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFjVKbnFWQTRDNEJHSmZyQXFpOFJheEEAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ.jpg (uden tasken)

Elena retter sig på. Hun tørrede munden og smilte skævt. Gyden var mørk og dyster selv om det var midt på dagen. Hun lod sine øjne blive normale og trak sine hugtænder ind, så hun igen lignede en almindelig pige. Hun samlede liget op og kastede det i containeren. Så gik hun stilfuldt ud af gyden og hen til Grillen. Hendes blik gled rundt på folk, da hun nærmest dramatisk gled let og yndefuldt ind i lokalet. Hun satte hænderne i siden og så rundt. Hvor skulle hun sætte sig? Hun fik øje på Lamia og smilte skævt. Det her skulle nok blive sjovt, mente hun. Hun gik roligt hen til hende. "Hey," sagde hun, med et skævt og gådefuldt smil.

//Min krea er lidt væk ^^'
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Almindelig dag på Grillen- Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Almindelig dag på Grillen- Elena   Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeFre Jan 13, 2012 12:09 pm

Lamia mærkede Elena komme ind af døren, og hørte hende så lidt efter. "Hey Elena.." Hun smilte til hende. Godt nok så hun meget venlig ud, men hun var i et meget, meget dystert humør. Og hun havde tænkt sig at holde godt øje med Elena. Hun var ikke i humør til at Elena fandt på noget. Eller fik nogle alt for gode idéer. Selvom hun dog godt kunne have brug for at blive muntret en smule op.. Lamia kiggede rundt på de andre menesker der sad rundt omkring. " Du er velkommen til at sætte dig ned." Sagde hun så til Elena. Men dog mest for at kunne holde bedre øje med hende.

// Det er helt fint. Jeg har heller ikke selv særlig meget Sad
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Almindelig dag på Grillen- Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Almindelig dag på Grillen- Elena   Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeOns Feb 08, 2012 10:43 pm

Elena lagde hovedet på skrå. "Er man dyster?" spurgte hun, og lignede enormt meget Katherine på den måde at sige det på. Hun virkede så uskyldig og uviden. Så slog hun en latter op. Hun satte sig foran Lamia. Under bordet lagde hun det ene ben over det andet. Hun flettede fingrene på bordet, og trommede ret hurtigt med tommelfingrene. Hun vippede også lidt med sin fod. Hun så på Lamia. "Så.. Hvad laver du dog her? Har du nogen i sigte?" spurgte hun, lumsk. Hun så rundt. Hun opdagede en tjener - som hun kaldte dem. Han kom denne vej. Hun lod blikket glide fra hans ansigt til hans hals. "Mmh.. Mums," sagde hun med et så lokkende og forførende smil, at han umuligt kunne andet andet end at komme hen til hende. Hun stoppede sin trommen med sine tommelfingre. Hendes blik vendte sig mod Lamia, og hendes smil forandrede sig fra lokkende og forførende, til at bleve gådefuldt og mystisk. "Er der noget du kunne tænke dig at drikke?" sagde hun, med en undertone det var svær at tyde.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Almindelig dag på Grillen- Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Almindelig dag på Grillen- Elena   Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeTors Feb 09, 2012 7:15 pm

Lamia sukkede og smilte anstrengt. "Det må du undskylde. Jeg har ikke været helt på toppen i den seneste tid. Så ja. 'Man' er lidt dyster." Hun skulede rundt i lokalet. Lamia så surt ned på Elenas fingre. Hun skulede derefter til hendes fødder og begyndte automatisk at gøre det selv. Hun vippede utålmodigt med fødderne og kiggede igen skulende rundt. Hun så så på Elena da hun sagde noget til hende. "Nej. Jeg skal skam ikke have nogen kæreste eller noget lige for tiden. Jeg er færdig med fyre!" Hun vrængede surt af ordene; Kæreste og Fyre. Og sagde det som en bekymret mor ville have sagt Pædofil eller Voldtægt. Lamia spærrede sine øjne op da hun så hvordan Elena kiggede og smilte til fyren. ÅH NEJ! Det var det sidste hun havde bru for lige nu. Endnu flere problemer. Men hun havde selvfølgelig vidst fra start af at Elena ville give hende problemer. Hun smilede venligt til fyren. Så kiggede hun på Elena med et blik der var umuligt at inde ud af. Man kunne ikke tyde det. Men det var kun kort. Inden ham fyren så det, smilede hun hurtigt til hende med et meget falsk smil. Men dog kunne man ikke se at det var falsk, med mindre man havde meget højt udviklede sanser eller en virkelig god intuition. Hvilket ville sige at mennesker ikke ville kunne regne ud at det var et falsk smil. Hvilket passede Lamia meget fint. "Nej tak. Jeg er ikke specielt tørstig." Hun så anklagende på Elena. Lamia kunne nemlig mærke at Elena lige havde drænet en. Hun burde ikke være mere tørstig nu.

//En lille smule Krea cheers
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Almindelig dag på Grillen- Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Almindelig dag på Grillen- Elena   Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeFre Feb 10, 2012 7:12 pm

Elena lo. "Aha.. Så er jeg aldrig på toppen," sagde hun, med en mystisk undertone. Hun lod blikket glide rundt over dem der var tilstede. Mange mennesker og kærestepar. Hun lyttede tavs på Lamia, mens hun snakkede. "Okay.. Så en fyr har knust dit hjerte.. En meget, meget typisk reaktion," sagde hun, mens hun fokuserede på et par, der var nyforelsket. Det kunne tydeligt ses på den måde, at de næsten ikke kunne lade hinandens hænder være.
Elena så på Lamia. Hun lavede en trist mine. "Nå.. Men det er jeg stadig," sagde hende, og fik et uhyggeligt glimt i øjnene. Det forsvandt med det samme da hun vendte blikket mod fyren. Hun så ham i øjnene. "Har du pause?" Hendes stemme havde ændret sig drastisk. Før havde den været sådan mystisk men nu var den blød, lokkende og tryllebindene. Hun skulle teste ham. Hun konstaterede hurtigt at han ikke havde Jernurt i blodet, da han nikkede og sagde at det havde han. Hun smilte lokkende og rejste sig. "Jamen så sæt dig ind og snak med os," sagde hun med et forførende smil. Hun så på Lamia og smilte skævt til hende. "Jeg håber det er okay med dig." Hun satte sig ned igen, da fyren havde sat sig ind.

//Heldige dig :3//
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Almindelig dag på Grillen- Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Almindelig dag på Grillen- Elena   Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeMan Feb 13, 2012 1:49 am

Lamia kiggede dystert på hende. "Ok." Hun orkede ikke at kommentere det ordenligt. Og det var jo sådan set også ret ligemeget. Lamia snerrede vredt af hende. "Ja ja! Det er jo meget nemt for dig at sige! For det første vil jeg vædde med at det har tæret en del hårdere på mig end på andre. Og for det andet, så har du jo ligesom ikke prøvet det selv. Og du skal i hvert fald ikke brokke dig til mig når det sker en dag!!" Hun hvæste. Men så kiggede hun hurtigt rundt for at se om nogen havde lagt mærke til det. Det var der heldigvis ingen der havde gjort. "Undskyld.. Som sagt; Jeg er ikke helt på toppen. Jeg er ret meget ved siden af mig selv lige for tiden. Jeg kan slet ikke styre mig. Undskyld igen.." Hun smilte trist og undskyldende. Hun kneb øjnene sammen. "Hvorfor lader du ikke bare den unge fyr gå og så kan vi to gå på jagt, sammen!? Jeg er faktisk også selv ved at være ret tørstig. Hvad siger du til det? Man behøver altså ikke at dræbe folk for at få det.. Man kan jo altid bare drikke fra flere." Hun løftede øjenbrynet og så spørgende på hende. Hun ventede utålmodigt på et svar. Lamia smilte venligt men samtidigt forførende til ham. Hun kunne ikke rigtig gøre for det. Når der var et muligt bytte greb hendes instinkter bare ind.. "Nej nej. Det er skam helt fint med mig.." Hun blinkede til ham. Så tog hun sig selv i det og kiggede ned i bordet. Hun ville ikke det her. Og hun hadede fyre! Specielt Andrew! Selvom han var ret meget død nu. Men det var jo heller ikke pointen..
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Almindelig dag på Grillen- Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Almindelig dag på Grillen- Elena   Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeMan Feb 13, 2012 9:45 am

Elena begyndte at banke en finger ned i bordet igen og igen og igen. Hun så enormt lige glad ud. Da Lamia fik sit lille anfald, krussede et hånligt smil på hendes læben og hun bankede hårdere med fingeren. "hvornår har du lært min historie at kende? Du ved ikke hvad jeg har været igennem!" Man kunne kort se hende miste kontrollen over sig selv. Hun borede sine nagle ned i bordet, hendes øjne skiftede og den sidste sætning kom som en truende hvislen. Hun tog en dyb indånding og slappede af. Hun var helt rolig. Hun nikkede kort. "det er fint.." mere sagde hun ikke. Hun så kort rundt.
Elena lo ondt. "Jeg har ikke tænkt mig at dræbe ham. Han er jo nuttet. Nej, jeg vil bare bevise jeg kun være mere end bare led og ond," sagde hun, med et lumsk. Hun smilte til Lamia. "super!" Hun satte sig så tæt på fyre små muligt. Hun bed sig lidt i læben, som om hun var en usikker pige der ikke vidste hvad hun skulle gør. "Hm.." hun så ham dybt i øjnene. "du er ikke bange for smerte. Du nyder den istedet. Men indvendigt," sagde hun op samme måde som før. Hun så på Lamia. "Hvad gør en som dig, ved fristelsen på et offentligt sted?" Hendes smil var mystisk og mørkt. Hun sad lidt og kggede på hende, før hun vendte blikket mod fyren. Hun lagde armene om halsen på ham og kyssede ham lige under øret hvor hovedpulsåren sad. Hn lod langsomt og ubemærket sine hugtænder glide ud, hvorefter hun lod dem gennembore hans hals. Hun smilte svagt da et dæmpet suk flød over hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Almindelig dag på Grillen- Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Almindelig dag på Grillen- Elena   Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeMan Feb 13, 2012 11:35 am

Lamia kiggede bare på hende. "Nej, men så må du jo fortælle mig den. Så jeg kan få at vide hvad du har været igennem." Hun smilte venligt, men også en smule mystisk og dystert. Lamia sad og kiggede ud i luften. Hun prøvede at undgå at kigge på nogen af de mennesker der sad rundt omkring. Hendes blik blev nemlig ved med at flakke hen til deres halse og så ville hendes kontrol ikke vare særlig meget længere. Hendes sult var også en af grundende til at hun var så sur og dyster. Så snart hun havde fået noget blod, ville hun blive meget mere sig selv. Hendes blik flakkede hen til Elena og ham fyren. Hun snerrede. "Jeg ved det ikke. Jeg kan ikke styre mig meget længere. Jeg bliver nødt til at gå. Nu! Du er mere end velkommen til at komme med mig. Jeg har brug for at jage en smule.." Hun så sultent over på fyren. Og så skyndte hun sig at kigge væk da Elena huggede tænderne i ham. Men Lamia kunne stadig dufte det. Den søde duft af det brusende og kraftige blod. For en Vampyr var blod det samme, som alkohol var for en alkoholiker. Det var nødvendigt. Det var fantastisk. Og man kunne ikke lade være med at drikke det. Lamia fik et mørkt og dystert udtryk i ansigtet og en svag hvæsen slap fri af hendes mund. Hun kneb øjnene sammen og knugede sine fingre fast i bordpladen. Hun vidste at der ville komme et mærke fra hendes hænder når hu fjernede dem. Men hun syntes ligesom at det var bedre end at hun terroriserede hele stedet og dræbte alt og alle. Hun ventede på Elenas svar og gjorde sig klar til at rejse sig og gå. Med eller uden Elena. Hun var simpelthen nødt til at få noget blod. Meget snart..
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Almindelig dag på Grillen- Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Almindelig dag på Grillen- Elena   Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeOns Feb 22, 2012 11:21 am

Elena sad længe og overvejede det. Da hun kom frem til at konklusion, smilte hun mystiskt. "Nja, det må være min lille hemmelighed. Mit liv er mit liv, valgene har konserkvenser og du kan intet gøre ved det. Vælger jeg at fortælle dig om hvad der er sket i mit liv, så skal jeg jo også tage de konserkvenser der følger med," sagde hun, med et køligt smil. Det var hendes holdning. Alle valg havde en konserkvens, og hun tog konserkvensen af ikke at fortælle det. Hun sagde også altid 'det man fortæller andre, kan bruges mod en selv.' Den havde hun fra Matthew.. Og det var rigtigt nok..
Elena morede sig grænseløst. Hun drak grådigt af fyren. Hun slap dog bidet og slikkede blodet væk. Hun bed sig diskret i håndledet og pressede det mod hans mund. Hun så ham i øjnene. "Nu henter du en falske whisky til mig og så glemmer du alt," sagde hun. Hun rykkede sig ud og lod ham komme ud. Så satte hun sig ned igen. Hun tørede sin ene mundvig og smilte skævt til Lamia. "Skal vi jage nu?" sagde hun med et skævt smil. Hun så op da fyren kom tilbage. Det interesserede hende overhovedet ikke hvad han hed, for hun havde intet at bruge det til. Hun tog flasken og rejste sig på. Hun smilte forførende til ham. "Tak," sagde hun og lod en hånd glide over hans bryst, da hun gik forbi ham. Hun så på Lamia. "Skal du med?" spurgte hun, med til lettere ondt smil.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Almindelig dag på Grillen- Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Almindelig dag på Grillen- Elena   Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitimeMan Apr 16, 2012 1:51 pm

Lamia sad bare og betragtede Elena mens hun overvejede hvad hun skulle svare på det. Dog kiggede hun også lidt rundt indimellem. Men der var ikke rigtig så meget at se.. Hun vendte igen blikket mod Elena da hun begyndte at svare hende. Endelig. Hun nikkede lidt. "Okay. Men så er du jo også helt selv udenom det ikke? Så igen. Lad være med at komme og brokke dig til mig når du på et eller andet tidspunkt ikke kan klare det hele mere eller sådan noget i den retning. Jeg hjælper ikke folk der ikke vil have min hjælp!" Hun lød helt kold og ligeglad. Hvilket ellers ikke lignede hende spor. Normalt var hun en meget sød pige. Eller, det ville jo faktisk sige Vampyr. Men det var ikke det der talte. Det der talte var at hun idag ikke var helt på toppen. Hvilket resulterede i at hun var i et meget dårligt humør. Og hun var ikke helt sig selv når hun blev sur. Derfor skulle man slet ikke genere hende eller pisse hende endnu mere af på de tidspunkter. Tjaa. Egentlig skulle man jo aldrig gøre det, men.. Da var hun endnu mere rasende og farlig. Man kunne vel egentlig godt kalde hende utilregnelig, når hun var i dårligt humør.. Så nikkede hun anstrengt til Elena. "Hvis du vil med altså. Jeg skal i hvert fald!" Hun rejste sig hurtigt op og kiggede så lidt på fyren der kom med en flaske whisky til Elena. Så gloede hun lidt olmt på Elena. "Ja. Jeg er skam allerede på vej ud." Hun viste lidt tænder og hastede så hurtigt ud af Grillen som hun kunne. Hun vidste nemlig at hun snart ville gå helt amok hvis hun ikke fik noget blod..
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





Almindelig dag på Grillen- Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Almindelig dag på Grillen- Elena   Almindelig dag på Grillen- Elena I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Almindelig dag på Grillen- Elena
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lyst til blod - Elena
» Alene på grillen (Kristen)
» Lille trip til baren ~ Elena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: