The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 18 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 18 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Lille trip til baren ~ Elena I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Lille trip til baren ~ Elena I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Lille trip til baren ~ Elena I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Lille trip til baren ~ Elena I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Lille trip til baren ~ Elena I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Lille trip til baren ~ Elena I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Lille trip til baren ~ Elena I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Lille trip til baren ~ Elena I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Lille trip til baren ~ Elena I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Lille trip til baren ~ Elena I_vote_lcapLille trip til baren ~ Elena I_voting_barLille trip til baren ~ Elena I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Lille trip til baren ~ Elena I_vote_lcapLille trip til baren ~ Elena I_voting_barLille trip til baren ~ Elena I_vote_rcap 
Vampira (833)
Lille trip til baren ~ Elena I_vote_lcapLille trip til baren ~ Elena I_voting_barLille trip til baren ~ Elena I_vote_rcap 
Daniel (796)
Lille trip til baren ~ Elena I_vote_lcapLille trip til baren ~ Elena I_voting_barLille trip til baren ~ Elena I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Lille trip til baren ~ Elena I_vote_lcapLille trip til baren ~ Elena I_voting_barLille trip til baren ~ Elena I_vote_rcap 
Kristen (683)
Lille trip til baren ~ Elena I_vote_lcapLille trip til baren ~ Elena I_voting_barLille trip til baren ~ Elena I_vote_rcap 
Gideon (535)
Lille trip til baren ~ Elena I_vote_lcapLille trip til baren ~ Elena I_voting_barLille trip til baren ~ Elena I_vote_rcap 
Justin (429)
Lille trip til baren ~ Elena I_vote_lcapLille trip til baren ~ Elena I_voting_barLille trip til baren ~ Elena I_vote_rcap 
Anna (418)
Lille trip til baren ~ Elena I_vote_lcapLille trip til baren ~ Elena I_voting_barLille trip til baren ~ Elena I_vote_rcap 
Tessie (391)
Lille trip til baren ~ Elena I_vote_lcapLille trip til baren ~ Elena I_voting_barLille trip til baren ~ Elena I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Lille trip til baren ~ Elena

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Milicent
Vampyr
Vampyr
Milicent


Fulde navn : Milicent O'Connor
URL Alder : Atten år gammel, men rigtigt omkring de tohundredeogatten år
Antal indlæg : 59
Geografisk sted : England
Job/hobbies : Tegne og male, spille musik
Humør : Det går okay

Lille trip til baren ~ Elena Empty
IndlægEmne: Lille trip til baren ~ Elena   Lille trip til baren ~ Elena I_icon_minitimeMan Dec 12, 2011 5:44 pm

Sted :: Mystic Grillen i Mystic Falls.
Tid :: Klokken må være omkring 17-18 tiden.
Vejr :: Ved at være mørkt udenfor, allerede, og det sneer let, køligt.
Omgivelser :: Der er da et par stykker, der sidder og får sig noget varmt.
Dag :: Mandag aften.
Udseende :: Håret er ligesom på avataret. En mørkeblå uldfrakke med pels på hattekanten. Et par tætsiddende, lyseblå jeans. En hvid langærmet indenunder frakken. Et par korte, sorte støvler med snørebånd, lidt læderagtige. Et par sorte handsker og et hvidt halstørklæde om halsen.


Milicent skubbede døren op ind til Mystic Falls' grill. Hun var taget på en lille rundtur i byen, men det var ved at blive koldt og mørkt udenfor, så hun tog en tur ind i grillen. Hun var jo ikke rigtig ude efter noget at drikke, men det var nu rart, at komme lidt væk fra sneen og kulden. Hun lukkede døren i efter sig, efter at have trådt indenfor.
Hun kastede et blik rundt omkring; der var ikke så mange derinde, men det gjorde også det hele mere hyggeligt, især med de levende lys på bordene, oppe i baren og sådan. Hun besluttede sig for, at slå sig ned ved et lille bord, sådan over ved et vindue. Hun tog jakken og handskerne af, men lod halstørklædet, det dejlige, varme uldhalstørklæde, blive om hendes hals. Hun kunne godt lide looket og det var dejligt imod hendes hud.
Milicent kastede endnu en gang blikket rundt, efter at have lagt jakken over ryglænet, som hun lænede sig imod. Hun trommede let med fingerspidserne på bordpladen, samtidig med, hun kiggede rundt i grillen. Der var virkelig hyggeligt, hun elskede sådanne steder, det gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Lille trip til baren ~ Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Lille trip til baren ~ Elena   Lille trip til baren ~ Elena I_icon_minitimeMan Dec 12, 2011 6:11 pm

Elena kom indenfor på grillen. Hendes sorte højhælede stilletter - et par korte støvler med en tynd høj hæl - klikkede let mod gulvet hver gang hun tog et elegant skridt. Hun lignede sig selv. Hun var iført sine mørke tætsiddende jeans, sin sorte bluse og sin læder jakke, som gav hende et råt, men også fint og feminit look. Hendes brune hår, som gik ned til hendes lænd, krøllede perfekt over hendes skuldre og ned af hendes ryg. Hendes blik gled hen over forsamling. Hun gik nogle skridt videre. Hendes bevægelser var næsten helt katteagtige. Hun lod igen blikket glide rundt til hun fandt det hun ledte efter. En pige der sad alene. Hun var ikke menneske, det slog Elena med det sammen, men det gjorde ikke noget. Hun gik roligt hen til hende. Hun sad ved vinduet.. Et interessant valg. Hun stoppede ved hendes bord. "Mangler De selvskab?" spurgte hun formelt. Ikke fordi hun normalt var formel. Aldrig! Kun når hun ville have det sjovt eller virkeligt ikke have noget at lave. Hun smilte roligt til hende.

//Ikke så langt og det tog lidt tid ^^' Undskyld :}
Tilbage til toppen Go down
Milicent
Vampyr
Vampyr
Milicent


Fulde navn : Milicent O'Connor
URL Alder : Atten år gammel, men rigtigt omkring de tohundredeogatten år
Antal indlæg : 59
Geografisk sted : England
Job/hobbies : Tegne og male, spille musik
Humør : Det går okay

Lille trip til baren ~ Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Lille trip til baren ~ Elena   Lille trip til baren ~ Elena I_icon_minitimeMan Dec 12, 2011 6:22 pm

// Helt okay, mit bliver ikke bedre, jeg sidder og sulter.. :n xD

Milicent hvilede den ene albue på bordpladen. Hun hvilede hovedet i sin ene håndflade, samtidig med hun kiggede rundt i grillen. For titusinde gang, slog det hende atter, at der var så hyggeligt. Hun elskede især stearinlys, især i et rum, hvor der var mere eller mindre stille. Det var jo heller ikke fordi, der larmede specielt meget inde på grillen.
Hun fugtede sine læber, idet hun kiggede op og bemærkede en pige, ikke et menneske, regnede hun ikke med, hun var ikke sikker, stod ved hendes side. Hun betragtede hende lidt. Hun kunne faktisk ikke helt sætte sig ind i, hvordan pigens personlighed var, men det var vel også lige meget, det kunne hun vel nok selv finde ud af.
"Ja, klart," svarede hun med en britisk accent, der klædte hende vel, "selskab kan man da altid bruge noget af." Hun sendte pigen et imødekommende og venligt smil, for sådan var hun bare. Lille, skrøbelig, og en glad, imødekommende og smilende pige, det havde hun altid været, mente hun.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Lille trip til baren ~ Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Lille trip til baren ~ Elena   Lille trip til baren ~ Elena I_icon_minitimeTirs Dec 13, 2011 2:10 pm

Elena smilte lidt skævt til hende. Hun kiggede lidt på hende. "Jamen så vil jeg da gerne holder dig med selskab," sagde hun. "Med mindre du venter på en ven.. Eller måske kæreste?" sagde hun nysgerrigt, og så rundt. Hun kunne give sig til at kigge ind i Pigens hoved, men det interesserede hende ikke lige nu. "Må jeg sætte mig?" spurgte hun lidt efter og så på hende igen. Hun lagde hovedet svagt på skrå. Det var en forfærdelig vane hun havde fået.
Elena satte sig ned før Pigen kunne nå at svare. Hun så igen rundt. Det var ret hyggeligt. Hun måtte indrømme at ejeren havde gjort en del ud af det. Hun kendte ejeren, sjovt nok, og hun ville ikke indrømme sådan noget når hun havde haft fingrene i. Hun vendte sig mod Pigen. "Jeg hedder Elena," sagde hun roligt.
Tilbage til toppen Go down
Milicent
Vampyr
Vampyr
Milicent


Fulde navn : Milicent O'Connor
URL Alder : Atten år gammel, men rigtigt omkring de tohundredeogatten år
Antal indlæg : 59
Geografisk sted : England
Job/hobbies : Tegne og male, spille musik
Humør : Det går okay

Lille trip til baren ~ Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Lille trip til baren ~ Elena   Lille trip til baren ~ Elena I_icon_minitimeTirs Dec 13, 2011 2:48 pm

Milicent lagde det ene ben over det andet og foldede hænderne i skødet. Hun kiggede op på pigen med et imødekommende smil over de matrøde læber. "Det lyder godt," sagde hun, inden hun så lo, "nej, det gør jeg ikke. Heller ikke en kæreste." Hun kiggede skævt smilende op på pigen. Hun nikkede så, da pigen spurgte, om hun måtte sætte sig ned ved hende.
Hun smilede lidt over, pigen havde sat sig ned inden hun havde svaret. Hun kiggede lidt på hende, da hun kiggede rundt. Hun virkede ret, ja, hun kunne ikke lige finde et ord, men hun følte alligevel, hun måtte passe lidt på med, hvad hun sagde og gjorde. Hun lyttede, da pigen fortalte, hvad hun hed. "Jeg hedder Milicent." præsenterede hun sig lidt efter med et nik.

// Er ikke så kreativ i dag. Ö
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lille trip til baren ~ Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Lille trip til baren ~ Elena   Lille trip til baren ~ Elena I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lille trip til baren ~ Elena
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» emne? med lille mig? okay jeg ikke så lille end da
» Almindelig dag på Grillen- Elena
» Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: