The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_lcapHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_voting_barHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_lcapHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_voting_barHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_lcapHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_voting_barHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_lcapHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_voting_barHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_lcapHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_voting_barHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_lcapHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_voting_barHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_lcapHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_voting_barHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_rcap 
Justin (429)
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_lcapHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_voting_barHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_rcap 
Anna (418)
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_lcapHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_voting_barHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_lcapHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_voting_barHvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena Empty
IndlægEmne: Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena   Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 2:22 pm

Sted ~ Cafeens Bar
Tid ~ Aften
Omgivelser ~ Mennesker? En masse faktisk
Vejr ~ Det regner kraftigt udenfor
Påklædning ~ Mørke blå jeans, en rød bluse, en brun læder jakke, og et på conserverse.
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~


Katherine sad tavst på en stol, ved baren. Hun nippede lidt til sin drink. Hun sad og tænkte på var asocial hun var blevet på det sidste. Det måtte hun vende.. Men efter at hun havde mødt Eric, og de havde snakket lidt, badet lidt, havde hun tænkt en del. Han var vampyr, og han syntes det var dårligt. Det gjorde hun ikke.. Hun var blevet redet af en. Hun vidste at det var en vampyr der havde redet hende. Hvem ville ellers kunne rive en bildør op og for hende ud, af en bil under vand? Hun rystede på hovedet, og kunne ikke komme i tanke om andre der kunne det.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena   Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_icon_minitimeTors Jun 16, 2011 10:52 am

Elena kom indenfor. Hun var våd, og klam, men det generede hende ikke. Hun vred sit hår, og så rundt. Hun fik hurtigt øje på Katherine, som sad alene. Hun smilede skævt, og gik langsomt hen mod hende. Hun havde holde øje med hende i lang tid, og vidste derfor alt om hende. *Hey Katherine* Hun sendte hende tanken, og smilte skævt. Hun listede ind på hende, og sætte sig ved siden af hende. Hun kastede håret tilbage, med et lille skævt smil. Hun så ikke på Katherine. Hun lod hende selv opdage hende. Hun smilte til Bartenderen. "Giv mig et alle andet med procenter," sagde hun, med en perfekt venlige stemme, der var nøjagtig lige som Katherines.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena   Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:49 pm

Kath reagerede på tanken, ved at kigge rundt. Hun kendte ikke nogen, så hun så ned i bordet. Hun opdagede godt pigen, ved siden af sig men ignorerede hende lidt. Hun så op da stemmen ved siden af hende virkede bekendt.. Fordi den menede om hendes. Hun kiggede på Pigen, og gispede. Hun gled næsten ned at stolen. Hun kiggede chokkeret på pigen. "Hvem er du!?"Spurgte hun. Det var det eneste hun kunne sige. Bagefter slog et nyt spørgsmål hende. "Hvordan kan du ligne mig!?"
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena   Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_icon_minitimeMan Okt 24, 2011 5:39 pm

Elena lagde det ene ben over det andet. Hun så roligt og blid ud. Det var det stik modsatte af hvad hun plagede at være. Hun så på Katherine da hun opdagede hende. "Hey Katherine.. Vi har vist ikke mødt hinanden sådan rigtigt. Jeg hedder Elena, din dobbeltgænger," sagde hun, med et skævt smil. Hun fik sin drink. Hun smilede til bartenderen og så ham dybt i øjnene. "Den er på din regning," sagde hun fortryllende. Han nikkede og smilede. "Det er på min regning," sagde han og smilede charmende. Hun spillede overrasket. "Er den? Åh tak, hvor er du sød," sagde hun og smilede skævt. Hun så på Katherine igen. "Hvordan? Tja.. Vi er i familie.. Det er en del af Pedró'ernes forbandelse." Hun trak på skulderne og tog roligt fat i en tot af Katherines hår. "Wauh.. Du ligner mig meget mere på udseendet tæt på, end på afstand," sagde hun fansineret.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena   Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 11:13 pm

Kath så på hende. "Nej det har vi da overhovedet ikke!" sagde hun skarpt. Hun gøs. Hun kunne ikke lide at hun sad overfor sit spejlbilled. "Elena? Min Dobbeltgænger!? Ha! Så har jeg også hørt det," sagde hun skeptisk. Det plejede ikke at være hende der var så skeptisk. Hun plejede at virke optimistisk. Hun så fra bartenderen til Elena. *Hvorfor gør hun det mod ham!?* tænkt hun chokkeret. Hun så forfærdet på ham da han bare gav hende drinken. Kath plejede at blinke lidt med øjnene, men hun havde aldrig i sit liv ville betvinge en til at gøre det. Hun så på Elena. "Hvor kunne du? Hvad har han nogensinde gjort dig!?" spurgte hun forfærdet. Hun kunne ikke fatte det. Hvorfor gjorde man sådan noget!? Hun fnøs. "Pedró'ernes forbandelse? Det lyder som noget du har taget ud fra en bog.." Hun kunne ikke lide det. Hvordan kunne det i det hele taget lade sig gøre? "Hvordan er det overhovedet muligt? En forbandelse skal jo være kastet af en heks.. Har du måske været uvenner med en heks?" spurgte hun undrende, men fortrød det hurtigt. Hun ville egentligt ikke kende svaret. Hun gøs da Elena tog fat i en tot af hendes hår. "Hvor underligt," mumlede hun stille. Hun brød sig virkeligt ikke om det her.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena   Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lyst til blod - Elena
» Hospitalet, hvordan er jeg havnet her? [Elena]
» England, hvorfor? - Cameron

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: