The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 13 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 13 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Lyst til blod - Elena I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Lyst til blod - Elena I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Lyst til blod - Elena I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Lyst til blod - Elena I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Lyst til blod - Elena I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Lyst til blod - Elena I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Lyst til blod - Elena I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Lyst til blod - Elena I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Lyst til blod - Elena I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Lyst til blod - Elena I_vote_lcapLyst til blod - Elena I_voting_barLyst til blod - Elena I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Lyst til blod - Elena I_vote_lcapLyst til blod - Elena I_voting_barLyst til blod - Elena I_vote_rcap 
Vampira (833)
Lyst til blod - Elena I_vote_lcapLyst til blod - Elena I_voting_barLyst til blod - Elena I_vote_rcap 
Daniel (796)
Lyst til blod - Elena I_vote_lcapLyst til blod - Elena I_voting_barLyst til blod - Elena I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Lyst til blod - Elena I_vote_lcapLyst til blod - Elena I_voting_barLyst til blod - Elena I_vote_rcap 
Kristen (683)
Lyst til blod - Elena I_vote_lcapLyst til blod - Elena I_voting_barLyst til blod - Elena I_vote_rcap 
Gideon (535)
Lyst til blod - Elena I_vote_lcapLyst til blod - Elena I_voting_barLyst til blod - Elena I_vote_rcap 
Justin (429)
Lyst til blod - Elena I_vote_lcapLyst til blod - Elena I_voting_barLyst til blod - Elena I_vote_rcap 
Anna (418)
Lyst til blod - Elena I_vote_lcapLyst til blod - Elena I_voting_barLyst til blod - Elena I_vote_rcap 
Tessie (391)
Lyst til blod - Elena I_vote_lcapLyst til blod - Elena I_voting_barLyst til blod - Elena I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Lyst til blod - Elena

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lyst til blod - Elena Empty
IndlægEmne: Lyst til blod - Elena   Lyst til blod - Elena I_icon_minitimeOns Aug 24, 2011 8:46 pm

Tid: 21:55
Sted: Caféen
Vejr: koldt og mørkt
Omgivelser: Café-agtig
Årstid: Vinter

Charlie med det lange hvidblonde bøljet hår sad ved et bord i cafén. Hvorfor hun var der, vidste hun ikke. Hun havde jo intet at gøre der, hun drak ikke kaffe, selv som menneske havde hun ikke kunnet fordrage den drik. Hendes blå øjne gled langsomt hen over de få mennesker som sad tilbage rundt omkring. De var vel for dovne til at gå ud i kulden, deres frakker hængte på knagerne ved indgangen og nogle havde beholdt deres frakker og lagt dem over ryglænet på deres stole. Charlie ville ikke kunne føle kulden og behøvede ikke nogen frakke. Hun havde taget en lang mørkeblå strækkjole på og et sort bælte der strammede det ind ved livet. Et par sorte leggins og sorte stiletstøvler pyntede hendes fødder. Man kunne ikke kalde det fuldstændig varmt, men hun behøvede jo ikke varmt tøj.
Hun sukkede op stirrede ud af vinduet, hvad lavede hun dog i denne by? Havde hun håbet på at finde venner, måske en ny livstil der ikke var fuld med mord...naarh. Hendes lyserøde tunge gled hen over hendes hvide spidse hjørnetænder, der gort glimtede i lyset fra caféens belysning. Hun havde lyst til blod, hendes øjne begyndte at gå over i en rødelig farve da hun lod blikket falde på en menneske kvinde der sad for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Lyst til blod - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Lyst til blod - Elena   Lyst til blod - Elena I_icon_minitimeOns Aug 24, 2011 9:32 pm

Elena - en brunette, med et charmende og perfekt smil, og et glimt i hendes brune nogen gange lilla øjne - kom ind af døren. Hun så rundt. Hun sukkede dybt. Efter hendes mening skete der aldrig noget. Hun gik ind, og så rundt. Hvem kunne hun mon hygge sig med. Hun fik øje på en pige, der sad alene. Hun vidste med det samme at pigen var vampyr. Hun gik langsomt hen hende. "Hey," sagde hun, og smilte skævt. Hun kunne ikke lade vær. Hun kørte en hånd gennem sit hår. Hendes ternede frakke stod åben, så mine kunne se hendes lilla t-shirt. Hendes ben var beklædt med et par sorte jeans, og et par brune stiletter. Dem hun normalt gik i gad hun ikke idag..

(Det blev ikke så langt :s)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lyst til blod - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Lyst til blod - Elena   Lyst til blod - Elena I_icon_minitimeTors Aug 25, 2011 6:39 pm

Charlie så på pige vampyren som havde hilst på hende. Hendes øjne lå på skiftet til at blive røde, men langsomt gik det over i blå igen og hun så ikke så vild og skræmmende ud. "Hej"hilste huin venligt igen. Faktsik var Charlie ikke van til at være sammen med andre, hendes afvisende og kolde facade skræmte de fleste væk. Men hun havde haft en oplevelse som havde gjort at hun ikke stolede på andre og at da hun ikke ville opleve det igen, lod hun ikke nogen komme tæt på hende. Ingen andre end hende selv kendte til hendes fortid og det skulle ikke laves om på.
Charlie lagde hovedet let på skrå, så det lange hvidblonde hår faldt til venstre. Når hun ikke var sulten og hendes øjne røde, så så hun ikke så skræmmende ud igen, hun havde jo ikke glemt helt hvordan hun en gang havde været. En fnissende teenager som fjollede med sine veninder og sladrede om drengene. Hun var jo ikke så gammen igen, 64 år mange andre vampyr var meget ældre end hende.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Lyst til blod - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Lyst til blod - Elena   Lyst til blod - Elena I_icon_minitimeTors Aug 25, 2011 8:09 pm

Elena lod sig glide ned på en stol overfor pigen, i en elegant og perfekt bevægelse. Hun lod langsomt sit blik glide gennem lokalet. Et skævt, og lumsk smil sad på hendes læber. Hun fugtede kort læberne med tungen, og lænte sig tilbage. Hun så på pigen. "Jeg er Elena," sagde hun roligt. Der var en snert af venlighed i hendes stemme, selv om men skulle være overnaturlig for at høre det. Så kort afventende på pigen, da nogen bevægede sig i den anden ende af Cafeen. Hun så hurtigt der hen, men den hun havde forventet sad der, var der ikke. Hun sukkede kort, og lettet, og det skævt smil fandt igen frem til hendes læber. Hun så på hende igen. "Hvem er du?" spurgte hun, mere veligt. Hun lænte sig frem til bordet, satte albuerne i bordet, og lod hagen hvile i hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lyst til blod - Elena Empty
IndlægEmne: Sv: Lyst til blod - Elena   Lyst til blod - Elena I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lyst til blod - Elena
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Giv blod, giv liv! :D ~ Meisa
» Hvem er du? Og hvorfor ligner du mig!? ~ Elena
» Ny i byen (alle der har lyst)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: