The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 13 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 13 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Ny i byen (alle der har lyst) I_vote_lcapNy i byen (alle der har lyst) I_voting_barNy i byen (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Ny i byen (alle der har lyst) I_vote_lcapNy i byen (alle der har lyst) I_voting_barNy i byen (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Ny i byen (alle der har lyst) I_vote_lcapNy i byen (alle der har lyst) I_voting_barNy i byen (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Ny i byen (alle der har lyst) I_vote_lcapNy i byen (alle der har lyst) I_voting_barNy i byen (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Ny i byen (alle der har lyst) I_vote_lcapNy i byen (alle der har lyst) I_voting_barNy i byen (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Ny i byen (alle der har lyst) I_vote_lcapNy i byen (alle der har lyst) I_voting_barNy i byen (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Ny i byen (alle der har lyst) I_vote_lcapNy i byen (alle der har lyst) I_voting_barNy i byen (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Justin (429)
Ny i byen (alle der har lyst) I_vote_lcapNy i byen (alle der har lyst) I_voting_barNy i byen (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Anna (418)
Ny i byen (alle der har lyst) I_vote_lcapNy i byen (alle der har lyst) I_voting_barNy i byen (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Ny i byen (alle der har lyst) I_vote_lcapNy i byen (alle der har lyst) I_voting_barNy i byen (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Ny i byen (alle der har lyst)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeLør Jul 16, 2011 3:35 pm

S: Caféen
T: eftedmiddag, en ganske normal torsdag
O: et par mennesker rundt omkring
V: overskyet, lidt lummert
P: Et par cowboy-shorts og en sort t-shirt med V-udskæring.


Himlen var overskyet, men det var lummert. Man skulle ikke ha' særlig meget tøj på, før det blev for varmt. Derfor havde Syrenia taget meget lidt tøj på. Ikke så det var billigt, me så det var behageligt. Hun gik ned gennem byen og kiggede rundt på nogle forskellige mennesker. Hun var ny, så hun kendte ikke rigtig nogen. Det hele var meget nyt for hende, hun var lige flyttet hjemmefra, så hun var ikke van til at stå alene med det hele. Hun fik øje på en café længere henne af vejen. Hun var blevet tørstig at varmen, så hun ville lige kigge ind.
Hun gik roligt ind på caféen og ignorerede de blikke der blev rettet mod hende. Hun kunne se hun ikke var den eneste der havde trukket i sommertøjet. Hun gik op til disken for at få noget at drikke. Hun betalte og gik hen og satte sig ved et bord. Hun kiggede lidt rundt for at få et indtryk af den nye sted. Hun kunne tydeligt lugte hun ikke var det eneste overnaturlige væsen i den her by. Lugten af vampyre hang næsten overalt, men der var også andre som hende. Der var selvfølgelig flest mennesker, så det galdt sikkert om at holde lav profil. Hun satte flasken mod munden og drak.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 8:46 pm

Daniel var taget ind på caféen for at hente sin lønseddel. Zoey havde sagt at hun ville sætte den inde under disken, og så kunne han bare komme og hente den når han havde tid. Og tid det havde han lige nu, han var lige kommet fra skolen. Så han havde sin taske over skulderne da han gik ind på caféen.

Han gik direkte hen bag disken og ledte efter den hvide konverlut, som indeholdt hans lønseddel. Den var ikke svær at finde da den stod ved siden af de gamle bestillinger, og hen over den hvide overflade stod hans navn, skrevet med Zoeys skrift. Daniel arbejde ikke på caféen, men på baren ved siden af, som havde samme ejer. Zoey satte bare altid konverlutten der, så han kunne hente den om dagen, når han havde tid. Så behøvede han ikke at vente til de nætter han skulle arbejde.

Daniel så rundt i lokalet og fik øje på en pige han ikke havde set før. Han vidste ikke om hun var ny i byen, eller han bare ikke havde været opmærksom nok. Han smilte lidt i hendes retning, men blev stående omme bag disken indtil han fik konverlutten i sin taske.



//Håber ikke at det gør noget at jeg svarer Smile
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 8:55 pm

Syrenia følte sig ret alene det nye sted. Folk kiggede som om de aldrig havde set en pige før. Det irriterede hende en smule, men hun slog blikket ned i bordet istedet for at sende onde blikke. Hun så op da en mørkhåret fyr kom ind på caféen. Han var tydeligtvis omkring hendes alder, siden han havde en skoletaske med. Tidspunktet var omring slutningen af en skoledag, så det passede fint. Hun gengældte hans smil og så så ned. Hun drak en smule mere af flasken, og havde en virkelig klam fornemmelse af at alle gloede på hende. Hun havde altid været en smule voldig. Hendes forældre sagde det var ulvegenet, men hun var ikke sikker på det passede helt. Lysten til at slå den første der sendte hende et underligt blik sad i hende, men hun holdte lav progil og så ned i bordet. Det var et ret hyggeligt sted, ikke kun caféen, men også byen. Sådan var førstehåndsindtrykket. Men måske gemte der sig hemmeligheder her. Noget der helt klart skulle udforskes når tiden var til det. Hendes blik fandt den mørkhårede fyr igen, da han ikke gloede dumt på hende som så mange andre. Måske var han ikke idiot..

//Helt okay, ingen andre har gidet ^.^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 9:06 pm

Daniel så at pigen gengælte hans mil og da han havde fået lagt brevet ned, gik han omme fra disken og ned til hendes bord og stillede sig foran stolen, overfor hende. "Undskyld mig, men må jeg sætte mig ned" spurgte han venligt og lagde først mærke til nu at han ikke var den eneste der havde set efter hende.

Daniel ignorrede de andres blikke og så tilbage til pigen overfor ham. Han var ret sikker på at han ikke havde set hende før, for hvis han havde ville han sikkert have kunne husket det. Men her på det sidste va der flyttet en del nye til. Daniel mente at byen næsten var magisk, den tiltrak de fleste.



//godt, og du må undskylde mit korte svar, mistede lige lidt af min kreativitet :/
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 9:13 pm

Syrenia så på ham og smilte skævt. "Jeg tror du ejer det her sted mere end jeg gør. Selvfølgelig kan du sætte sig" sagde hun i på en ret selvsikker måde. Han var klart anderledes end spaderne der sad og gloede. Et par af de fyre der holdte øje med hende, lignede nogen der kunne savle en sø. Hun så væk fra dem og kiggede på fyren overfor hende. Han så ret venlig ud. Han øjne var varme, og hans smil imødkommende. Han var ikke en selvfed dreng der ville prøve klamme scoretricks, eller skulle teste hendes grænser. Det var nok heller ikke smart at udfordre hende og hendes vrede, det kunne meget vel blive det sidste man gjorde. Men alt den vildskab var pakket ind i en blond spinkel pigekrop. Det gjorde det lidt nemmere at skjule. Hun smilte venligt til ham.

//det går nok -.^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 9:22 pm

Daniel kom til at le lidt over hendes rappe svar. Han kunne godt lide at pigerne kunne tænke lidt hurtigt og ikke bare var total lost. Han trak stolen ud og smed tasken ved siden af den, inden han lod sig dumpe ned på den. Han lænede sig en smule tilbage på stolen og besvarede hendes smil, med et af sine charmerende smil.



"Jeg hedder forresten Daniel" sagde han venligt og betragtede hende kort. Nej, han havde ikke set hende før. "Er du ny her i byen, for jeg syntes ikke at jeg har set dig før" sagde han lidt efter.



//Bliver nødt til at logge af, vi skrives bare Smile
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 9:32 pm

Syrenia smilte lidt over hans latter. Hun tog det som en kompliment, og nød han ikke svarede igen. Hun var ikke fjendtlig, hun sagde bare hvad hun tænkte. Hun så på ham med et roligt smil. Hendes mørke øjen make-up fik hende til at så helt rolig og afslappet ud. Præcis som hun elskede at fremstå.
"Syrenia. Jeg ved det lyder tumpet" svarede hun da han præsenterede sig. Hendes navn var ekstremt feminint og det lød som en eventyr prinsesse. Måske var det skæbnens sans for humor. Hun nikkede til hans spørgsmål. "Jeg er lige flyttet hertil. Bogstaveligt talt. Min lejlighed ligner et depot. Jeg magtede bare ikke at begynde på udpakningen. Jeg ville lære mit nye område at kende" Svarede hun roligt. Hun betragtede ham, med et lidt undersøgende blik. "Jeg gætter på du ikke er indfødt her, og på at du arbejder her. Har jeg ret?" spurgte hun lidt nysgerrigt.

//ja vi gør -.^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 6:34 pm

Daniel smilte lidt da hun sagde hendes navn. "Syrenia, det er da ikke tumpet. Jeg syntes det er meget sødt" sagde han og lo lidt igen. Han havde ikke mødt nogen med sådan et navn før, men det gjorde hende jo også bare speciel og nem at huske.

Da hun nævnte det med at pakke ud, kunne han kun nikke genkendende til det, for dengang han flyttede til, tog det ham rigtigt lang tid før han fik sine ting pakker ud. Faktisk havde han et par kasser, som ikke var pakket ud, men det var ikke nogle ting han havde haft brug for endnu. Så kassen var blevet forvist til kælderen.

Daniel smilte lidt drillende og rystede på hovedet. "Jeg er flyttet her til for ja, det må snart lidt over halvandet år siden. Og nej jeg arbejde her ikke, men lige inde ved siden af på caféens bar" smilte han. "Men det er jo samme ejer så jeg kunne bare hente min lønseddel her" forklarede han kort.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 6:43 pm

Syrenia så på ham og lo en smule, noget hun sjældent gjorde med mindre det indebar alkohol eller slagsmål. Men det vidste drengen selvfølgelig ikke. "Sødt? Hvor ironisk du bruger præcis dét ord. Sku ikke hunden på hårene" sagde hun venligt og smilte lidt. Han virkede faktisk ganske rar. Det var skønt.
Hun så på ham og nikkede. "Jeg havde delvist ret. Hmm.. Dt er da bedre end ingenting" konstaterede hun. Hun så lidt rundt, og smilte over folk der med det samme så væk. Hendes blik fandt Daniel igen. "Sig mig, bor der ikke andre piger i byen? Folk glor som om jeg var friheds gudinden eller noget" sagde hun undrende. Hun var for det meste kun van til negativ opmærksomhed, så hun brød sig ikke vildt meget om alle blikene, hvilket hun selvfølgelig ikke viste. Hun betragtede venligt Daniel med et undersøgende blik igen.

//ingen krea.. >.<
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 11:01 pm

Daniel sad og betragtede hende lidt da hun sagde at man ikke skulle skue hunden på hårene. Han vidste ikke helt om han skulle tolke det som om at hun bare var en pige der var lidt ere vild i det eller om hun var en vampyr, varulv eller heks. Han var jo bare et ganske almindelig menneske, så han kunne ikke se forskel lige med det samme, så han sad og undrede sig over hvad hun kunne mene. Men sendte hende dog et venligt smil efter lidt.

Daniel kiggede også rundt i lokalet igen, og det samme mødte hans blik. Folk der både diskeret kiggede på hende og folk der ikke var særlig gode til at skjule det. Han kunne slet ikke lade være med at le lidt over det, for det så ret komisk ud. "tjo, men det er jo ikke tit vi har så smuk en pige her i byen" sagde han med et stort drillende smil, da han så tilbage til hende.



//Gør ikke noget Razz
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 11:14 pm

Syrenia vidste ikke hvilke tanker hun havde sat i hovedet på ham. Hun ville ikke fortælle ham hvad hun var, han kendte måske slet ikke til varulve? Men som her stank af vampyre, måtte han næste kende til dem. Alligevel tog hun ikke chancen. Hvis hun fortalte ham det, ville han muligvis stemple hende som sindssyg, og det magtede hun altså ikke lige nu. Selvom han virkede som en man kunne stole på. Hun overvejede kraftigt og spørge om han kendte til folk som hende. Få minutters overvejelse endnu, så skulle hun nok beslutte sig.
Hun så lidt rundt igen og smilte. "Jeg tager det som en kompliment, tak" sagde hun og smilte til ham. Hun måtte indrømme det ikke var første gang hun havde hørt det, men det var stadig en kompliment, han havde jo ikke sagt det før. Hun sukkede og så på ham. "Daniel? Tror du på overnaturlige ting?" spurgte hun forsigtigt, og så normalt som muligt. Han virkede som en der var klogere end hans guddommelige udseende fortalte.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 11:20 pm

Daniel nikkede og smilte igen. "Det skal du også" svarede han til det hun sagde at om at hun ville tage det som en kompliment. Hann havde i hvert fald ment det sådan. Daniel lod igen blikket glide rundt i lokalet og der var stadig et par stykker der kiggede på hende. "de er ret vilde med dig hva" sagde han da han så tilbage på hende, efterfulgte af et lille grin. Han kunne slet ikke se hvorfor de ikke bare kunne gå tilbage til det de havde gang i, for hun havde de vidst kigget nok på hende.

Daniel blev ret overrasket over hendes spørgsmål, og han kom til at tænkte på det han havde tænkt på før, med at de overnaturlige ting der skete og boede i byen. Han nikkede tøvende til hende. "ja, det gør jeg. Kald mig mærkelig, men jeg er sikker på at der findes mere end hvad almindelig mennesker lige ved" sagde han og så vunderende på hende. Mon hun vidste nok, mon hun var en del af det?
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 11:34 pm

Syrenia lo en smule. "For vilde.. Jeg kan godt få deres opmærksomhed væk fra mig" sagde hun og smilte lidt lumsk. Hun havde trods alt send en fyr i koma. Hvilket Daniel ikke skulle vide. Han ville nok blive skræmt af den information. Der var meget om hende han ville blive skræmt over. Så hun holdte munden lukket for nu. Hun så rundt og sendte kort et dræber blik til en fyr der så lidt for selvfed ud. Forhåbenligt glemte han alt om hende hurtigt.
Hun så på Daniel da han svarede på hendes spørgsmål. Hun smilte lidt. "Mærkelig? tværtimod. Den her by tiltrækker vist overnaturlige folk" sagde hun og smilte lidt drilsk. Hun mente selvfølgelig sig selv, men hun vidste ikke om han opfangede det. Det ville gøre det nemmere for hende hvis han gjorde, så behøvede hun ikke holde det hemmeligt at hun var halvt vilddyr. Selv som menneske. Hun smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 11:39 pm

Daniel opfangede hvert et lille hint hun havde sendt om hendes rigtigt liv, men han vidste ikke helt om det var med vilje eller om hun bare også troede på overnaturlige ting, men uden rigtigt at kende til noget. Han så på hende med et lille smil da hun sendte dræberblik til en fyr, og kunne ikke lade være med at fryde sig lidt over at det ikke var ham, hun havde givet ham det. Der var sikkert mange der ville være i hans sted. Men han var der ikke fordi at hun så rigtigt godt ud, men nu også fordi at han hade fundet ud af at hun virkede rigtig sød og flink.

Daniel vidste ikke helt om han skulle spørge hende om det direkte eller om det var for farligt. "Det kan du have ret i" sagde han og svarede lidt og sendte hende et blik der nærmest fortalte at han kendte til det. Men hvis hun ikke gjorde ville han bare se dum ud og hun ville ikke opfatte at han faktisk mente det.



//Logger af igen nu ^^
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeSøn Aug 14, 2011 11:46 am

Syrenia vidste at en del folk gerne ville ha' Daniels plads lige nu, men ikke af samme grund som han sad der. Der ville kun udnødte hende, og det var hun ret træt af. Det gjorde man så også kun en gang, så var man færdig med det. Hun drak det sidste af flasken og så på Daniel. "Jeg synes vi skal gå en tur. Folk lytter herinde" sagde hun blidt. Hun regnede med han havde tid, siden han sad og snakkede med hende. Hun forestillede sig ikke nogen lang gå tur i skoven, bare ned gennem byen for at komme væk fra alle der lyttede. Det var ret farligt at snakke om de her ting, hvis forkerte folk hørte det, så hun ville undgå det. Hun havde selv sørget for en hel by lærte der fandtes ulve, noget hun ikke var stolt af. Hun havde fået lidt mere styr på det nu, men kun lidt.
Hun gjorde tegn til at rejse sig og komme ud fra caféen.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeLør Aug 20, 2011 7:15 pm

Da hun forslog en gåtur, så der var ingen der ville lytte med, nikkede han, og rejste sig op. Han gik hen mod døren og åbnede den for Syrenia. Han huskede tydeligt at Tessie havde grinet lidt af ham, da han havde holdt døren for hende, for det var der ikke mange drenge der gjorde mere. Gentlemen var ved at uddø, som hun sagde. Han havde altid lært at det var høfligt at holde døren hvis der var nogen lige bag dig, eller hvis man havde mødt en man, gik med.

Daniel smilte kort til hende, og lod blikket glide rundt igen, nogle af folkene holdt lidt mere diskret øje med dem, nu hvor de havde sat sig i bevægelse for at forlade caféen. Daniel så tilbage til Syrenia stadig med et lille smil om læberne.



//Undskyld at det har taget mig så lang tid at svare Razz
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeMan Aug 22, 2011 4:49 pm

Syrenia gik med ham. Hun så på ham og lo lidt da han åbnede døren. "Aha? Gentleman er du også?" sagde hun lidt drillende. Hun så kort rundt og sendte dræberblik til de sidste inden hun smilte lidt til Daniel og gik ud. Det var virkelig ulækkert varmt udenfor, så hun var glad for hun ikke havde mere tøj på end hun havde. Hun så på Daniel og smilte inden hun satte sig i bevægelse på vej gennem byen. Hun så lidt rundt inden hun slog blikket ned på vejen. "Du kender til væsner.. Kender du nogen personligt?" spurgte hun blidt. Hun ville ikke give ham et chok og bare sige direkte 'Jeg er varulv'. Det ville nok ikke være det klogeste taktisk. Men hun ville gerne fortælle ham det.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeSøn Aug 28, 2011 9:17 pm

Daniel mærkede varmen slå i mod ham og kunne ikke lade være med at smile. Han elskede sol, sommer og varme, dog kunne det godt blive lidt for meget nogen gange.

Han lo lidt da Syrenia sagde at han var gentleman. "Jeg er lidt af hvert" små lo han og smilte venligt til hende. Da døren havde lukket sig efter dem og de havde gået lidt, svarede han på hendes spørgsmål, først med et lille nik. "Ja, min bedste ven er heks og min eks er varulv" sagde han stille og så derefter på hende. "Hvad med dig" spurgte han og smilte igen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeSøn Aug 28, 2011 9:24 pm

Syrenia kunne ikke fordrage når det blev for varmt. Det eneste gode var at man kunne ta' lidt tøj på, og man kunne spise is. Ellers kunne hun ikke klare det. Vinter var meget mere hendes stil. Koldt og roligt. Folk var ikke så tåbelige i vinter tiden. Når det blev sommer var det som om alle glemte at fornuft fandtes.
Hun så på ham og kunne ikke lade vær med at le. "Du har god smag i kærester må jeg sige" sagde hun lidt drillende. Hvis han ikke allerede havde regnet det ud, gav hun ham svaret på den kompliment lidt efter. "Jeg er ulv." Hun sagde det lavt og roligt. Hun var blevet mobbet med det hele sit liv, men han virkede ikke som en idiot der ville drille hende med det, slet ikke når hans eks var som hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeSøn Aug 28, 2011 9:30 pm

Daniel så på hende med et smil, efterfulgt af et lille grin. "Ja, det må jeg vel have" sagde han og lo kort igen. Daniel havde på fornemmelse at hun var noget overnaturligt, men hvad det helt præcist var, kunne han ikke sige. Han havde jo desværre ingen superkraft til at se det. Men efter det hun havde sagt, kunne han hurtigt regne det ud.

"Hvis du havde fortalt det til mig, for 3 år siden, ville jeg ikke tro dig" sagde han og smilte venligt. "Hvordan er det? Altså at være ulv, er det ikke vildt skræmmende" spurgte han lidt efter. Drenge havde et eller andet, med at de hadede at vise andre folk at de var bange, Daniel havde ikke noget imod at indrømme når noget var helt vildt skræmmende og langt ud. Såsom at være ulv, han ville finde det total skræmmende at hens krop bare kunne ændre sig sådan.



//Jeg bliver allerede nødt til at logge igen D:
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitimeSøn Aug 28, 2011 9:42 pm

Hun så på ham og smilte. "Skræmmende? Jo hvis du møder mig en mørk nat, er det nok skræmmende for dig. Men jeg kan næsten ikke huske hvordan det var at være menneske. Jeg blev ulv ret tidligt, desværre. Det har været et helvede, og det er det stadig.." siger det roligt. "Men jeg har vænnet mig til det. Efter femten år bliver det normalt" lød hendes svar. Hun ville ikke begive sig ud i en længere forklaring om det, da det sikker bare ville forvirre og skræmme ham. Hendes skoleskift, og hendes temprament, kunne han sikkert ikke forstå selvom han havde været sammen med en ulv før. En tanke slog hende pludseligt. "Den ulv du har været sammen med.. Det er ikke vores Alfa, vel? Tessie eller sådan noget?" spurgte hun nysgerrigt. Hun havde mødt hende et par gange, også med børn. Og hun havde selvfølgelig hørt om hende på skolen.

// det er ok x3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny i byen (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen (alle der har lyst)   Ny i byen (alle der har lyst) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny i byen (alle der har lyst)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» BTR kommer til byen! (alle der har lyst)
» Ny i byen~Donnie
» Lyst til blod - Elena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: