The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_lcapBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_voting_barBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_lcapBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_voting_barBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Vampira (833)
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_lcapBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_voting_barBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Daniel (796)
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_lcapBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_voting_barBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_lcapBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_voting_barBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Kristen (683)
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_lcapBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_voting_barBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Gideon (535)
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_lcapBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_voting_barBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Justin (429)
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_lcapBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_voting_barBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Anna (418)
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_lcapBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_voting_barBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Tessie (391)
BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_lcapBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_voting_barBTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 BTR kommer til byen! (alle der har lyst)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
James Diamond

James Diamond


Antal indlæg : 6

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 5:20 pm

T: 13:00
O: bar ting og mennersker
P: Som på billedet
S: Baren

James går roligt ind på baren. Han og resten af bandet var kommet til byen for et stop.
Men james ville gerne være i byen noget længere tid. Han købte en sodavand og satte sig ned.
Han nød sol vejret og kikkede ud af vinduet. Nogen gange føltes james sig lidt ensom. Han vidste ikke hvad der manglede. Han tænkte hver dag over det men kunne ikke rigtigt komme i tanke om det. Han Havde penge, venner, berømelse og godt udseende. Og en god stemme. Han kunne aldrig finde ud af hvad der manglede.
Tilbage til toppen Go down
Poppy
Menneske
Menneske
Poppy


Fulde navn : Poppy Honey Rosie Oliver
URL Alder : 19
Antal indlæg : 5
Geografisk sted : Mystic Falls

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 5:36 pm

Poppy gik afsted mod baren. Hun gik normalt ikke sådan nogle steder, men hun ville gerne møde folk og måske var baren stedet at gøre det. Hun havde normale jeans på, og en normal sort t-shirt på i et let stof. Hun gjorde ikke særlig meget ud af hendes påklædning. Hun gik lidt tøvende ind på baren. Hun var ikke særlig god til at møde nye mennesker, men hun ville gerne have venner, så der var ikke så meget at gøre. Hun så sig kort omkring da hun kom ind. Der var heldigvis ikke mange der så på hende. Hun gik op og bestilte normalt vand. Hun drak normalt ikke andet end vand. Hun så lidt omkring og vidste ikke helt hvor hun skulle sætte sig. Hun sukkede lidt af hendes egen generthed.

//Håber jeg må svarer ^^
Tilbage til toppen Go down
James Diamond

James Diamond


Antal indlæg : 6

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 6:15 pm

//Klart må du da det ^^//

James opdagede at der var en til pige ind i baren. Hun så venlig og lidt genert ud.
James gik over til hende. "Hej jeg hedder James Diamond." "Hvad hedder du?" James havde talt med mange mennesker så han var vant til at bare spørge direkte til folk.
Han havde ikke lige husket at pigen så lidt genert ud. så det var nok lidt en dum ide at sprørge hende direkte
Tilbage til toppen Go down
Poppy
Menneske
Menneske
Poppy


Fulde navn : Poppy Honey Rosie Oliver
URL Alder : 19
Antal indlæg : 5
Geografisk sted : Mystic Falls

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 6:23 pm

Poppy så i en modsat retning, og opdagede først drengen da han snakkede til hende. Hun smilte lidt genert til ham. Hun var slet ikke vant til at folk henvendte sig så direkte til hende. Hun var vant til at folk bare kiggede på hende. Hun tøvede lidt inden hun svarede ham. "Jeg hedder Poppy Honey Rosie Oliver. Bare kald mig Poppy" sagde hun venligt til ham. Hun blødte lidt mere op og virkede knap så genert. Hun elskede at være social når hun kunne være det. Han virkede ikke til at kende til hende, så det var helt fint med hende. Hun knugede sit vand lidt i hendes hænder, bare for at være sikker på det var der endnu.

//Tak ^^
Tilbage til toppen Go down
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 7:06 pm

Anna kom ind af døren til baren og gik med hastige skidt mod bardisken og bestilte noget whisky som var væk efter første slurk. Hun drejede rundt på stolen hun havde sat sig på og bøjede sig frem mens hun gemte sit ansigt i hendes hænder.
Der var noget der havde hidset hende meget op og hun kunne ikke klare mere af det. Hun var næsten lige kommet til byen og hun var allerede faldet godt til men hendes familie hjemme i Frankrig blev ved med at plage hende om at komme tilbage selvom hun var fast bestemt på at blive. Byen her var helt fantastisk og hun ville ikke forlade den.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 7:19 pm

Daniel var på arbejde denne dag, men der var ikke længe til han havde fri. Bare en halv time mere og så var hans vagt over. De sidste par dage havde han taget dagvagterne for at bruge mere tid sammen med Tessie, så han ikke behøvede at sove i stedet for at være sammen med hende. Daniel var bartenderen der havde serveret for Anna og han kunne ikke lade være med at bide mærke i at hun så ud til at noget gik hende på. Det skete tit at folk kom ind i baren og sad der flere timer og bare drak. Og tit efter en times tid, ville de pludre ud med alle deres problemer. Men det var noget han tog med et lille smil på læben. Hvis de fik det bedre af at fortælle det, ville han gerne lytte til dem, så længe at han også kunne passe hans job.
Daniel så på pigen og tog det gals hun havde tømt. "Uhh, hvis man tømmer sin drink så hurtigt er det enten fordi at der er noget galt eller man skal have en sjov bytur ud af det" sagde han til hende og smilte svagt. "Men eftersom du er alene afsted går jeg ud fra at der er noget der går dig på" sagde han og håbede at hun ikke havde noget i mod at han spurgte ind til hende. Daniel så hurtigt på nogle af de andre gæster i baren. Han fik øje på en anden dreng og pige, men så hurtigt tilbage på pigen foran sig.
//Er det i orden at jeg også deltager? Smile
Tilbage til toppen Go down
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 7:35 pm

// Jeg tror det er fint xD

Anna rettede sig hurtigt op og vendt sig om mod bartenderen der sagde noge til hende. Hun smilde til ham og kiggede så ned mens hun lænte sig frem mod bordet. "Tjhaa... Jeg tror det er begge dele faktisk. Jeg plejer at feste når jeg er deprimeret. Så bliver jeg fuld og nu har jeg gjordt det til en rutine at jeg bliver fuld inden jeg begynder at feste." Sagde hun og slap en lille kort latter fri som rungede dybt nede i den glæde der stadig var tilbage indeni hende. Hun syntes det var ret sødt af ham at spørge ind til hende da man kunne se tydeligt at hun ikke havde det særlig godt eller var helt på dupperne som hun ellers var næsten hver eneste evigste dag. "Hvad hedder du enlig?" Spurgte hun så og smilede venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 7:44 pm

Daniel lo lidt. "Så hvis jeg må spørge, hvad er det så der går dig på" spurgte han lidt efter mens han tog et andet glas frem og satte foran hende. "Og til den anden del. Endnu et glas whisky, denne gang på min regning" sagde han og hældte op i glaset og smilte til hende.
Daniel smilte til hende. "Mit navn er Daniel" svarede han hende kort og betragtede hende lidt. "Hvad med dig. Hvad hedder du" spurgte han så lidt efter. Han vendte sig hurtigt om og satte flasken på plads på glashylderne bag ham. Derefter vendte han sig om og smilte til hende igen. "Jeg har ikke set dig her før, men jeg arbejder jo hellere ikke hele tiden. Men bor du så her i byen eller i nærheden" spurgte han og ventede nu på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
James Diamond

James Diamond


Antal indlæg : 6

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeTirs Jan 03, 2012 2:46 pm

"Er du ny i byen?" James drak sin sodavand. "Bartender akn jeg få et glas martini."
James fik en sms fra bandet. "jeg bliver nød til snart at gå til general prøve om 2 timer."
#Jeg bliver nød til øve mit alkymi inden prøven.# James var ikke bare en sanger men han kunne også lidt alkymi. Han kunne lavede støv om til træ eller kul om til guld.
Tilbage til toppen Go down
Poppy
Menneske
Menneske
Poppy


Fulde navn : Poppy Honey Rosie Oliver
URL Alder : 19
Antal indlæg : 5
Geografisk sted : Mystic Falls

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeTirs Jan 03, 2012 2:55 pm

Poppy nikkede en smule til James. "Ja, jeg er lige flyttet hjemmefra" svarede hun til ham. Hun smilte lidt til ham. Hun så mod bartenderen og synes hun havde set ham før, men skød tanken væk igen. Selvfølgelig havde hun ikke det. Hun så på James igen og nikkede. "Lad mig gætte, du er en superstjerne? Burde jeg kende dig?" spurgte hun ret roligt. Begge hendes forældre var små berømte, så det var ikke uvant for hende. Han drak lidt af sit vand og så på pigen ved baren. Hun kendte Anna, eller havde truffet hende før. Ikke noget hun var specielt glad for egentlig. Hun så ned og skød også den tanke væk.
Tilbage til toppen Go down
James Diamond

James Diamond


Antal indlæg : 6

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeTirs Jan 03, 2012 3:48 pm

"Ja jeg er lidt superstjerne." James løj lidt. Han var en SUPERSTJERNE! eller i hvertfald snart.
"vil du med til vores næste koncert?" "Vi spiller om 2 dage." James stak sin hånd ned i sin lomme og tog en billet og et V.I.P pass. "du kommer bare hvis du vil"
Tilbage til toppen Go down
Poppy
Menneske
Menneske
Poppy


Fulde navn : Poppy Honey Rosie Oliver
URL Alder : 19
Antal indlæg : 5
Geografisk sted : Mystic Falls

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeTirs Jan 03, 2012 4:05 pm

Poppy så på ham og smilte. "Jamen så er jeg da glad for at møde dig" sagde hun blidt og uskyldigt. Hun så på ham "Øhm.. Ja tak.. Det.. Det er virkelig pænt af dig James" sagde hun og smilte til ham. Hun tog imod og så lidt på det. "Det lyder ret.. vildt.. Fortæl mig om det. Hvilken slags musik spiller i?" Poppy var langt mere nysgerrig og afslappet nu. Hun var ikke genert, og hun virkede faktisk ret frisk og livlig. Det skete ret sjældent. Hun havde aldrig været til koncert eller sådan noget. Hendes forældre ville ikke lade hende.
Tilbage til toppen Go down
James Diamond

James Diamond


Antal indlæg : 6

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeTirs Jan 03, 2012 4:18 pm

"Vi er sådan et pop band." Sagde James smilende. "Vi har været på tuneer i flere byer men tror nok jeg bliver her." "hvis du kommer så vær der klokken 5. addressen står på passet."
"Bliver nød til at gå nu." "Ses der over." James lagde nogle penge til bartenderen og gik ud.
Han gik ombag bygningen og klappede hænderne sammen. # sig nu bare det virker denne gang. #
Han lagde dem på jorden og pludselig kom der en motorcykel frem. James lavede også en hjelm om tog den på. Han satte sig på motorcyklen og kørte hen til buseen.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeTirs Jan 03, 2012 5:45 pm

Daniel smilte lidt til Anna og løftede sin hånd som et tegn på at han snart ville være tilbage. Han tog i mod drengen bestiling og det tog ham ikke lang tid før at der stod en martini foran ham og Daniel tog i mod penge da han lagde dem på baren. Han så på pigen som havde siddet og snakket med ham den anden, inden han forlod baren. "Mangler du noget" spurgte han så og smilte lidt venligt til hende.
Daniel så kort hen mod Anna for at se om hun stadig sad som før, og et lille smil kom frem på læberne da hun stadig gjorde. Han syntes at hun virkede meget flink og han elskede at få nye venner. Og hun var helt sikkert en mulighed. Han syntes lidt at han havde mistet kontakten til nogle af sine venner. Specielt Syreina, hvilket han var meget ked af, for han havde det meget godt sammen med hende. Daniel skubbede de tanker væk og så tilbage på pigen foran ham, og ventede på hendes svar, med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Poppy
Menneske
Menneske
Poppy


Fulde navn : Poppy Honey Rosie Oliver
URL Alder : 19
Antal indlæg : 5
Geografisk sted : Mystic Falls

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeTirs Jan 03, 2012 8:22 pm

Poppy nikkede lidt efter James gik. Hun så på det han havde givet hende. "Så ved jeg hvad jeg skal lave i aften" sagde hun lavt. Hun vendte sig om mod bartenderen. Hun smilte lidt til ham og synes altså der var noget bekendt ved ham. Hun gik lidt imod ham. "Øhm, nej. Men må jeg spørger dig om noget?" Hun lagde billetten og passet i lommen og gik hen ved siden af den anden pige han havde snakket med lige før. Hun prøvede at komme i tanke om hvor hun havde set ham før. Der var i hvert fald noget der virkede bekendt ved ham. Hun vidste bare ikke helt hvad.
Tilbage til toppen Go down
James Diamond

James Diamond


Antal indlæg : 6

BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitimeTors Jan 19, 2012 2:31 pm

Da James ankom var de i gang med at øve dansetrinene.
Han gik op til drengene og så begyndte vi at øve. Det var en af de få sange de skulle synge. De øvede i 2 timer. bagefter tog de en pause og så drak de spiste lidt og så lavede de hvad de ville resten af tiden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





BTR kommer til byen! (alle der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: BTR kommer til byen! (alle der har lyst)   BTR kommer til byen! (alle der har lyst) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
BTR kommer til byen! (alle der har lyst)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny i byen (alle der har lyst)
» Hvem der?! Du kommer til skade! {Evie}
» I byen ;) *Meisa ^^*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: