The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_lcapVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_voting_barVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_lcapVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_voting_barVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_rcap 
Vampira (833)
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_lcapVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_voting_barVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_rcap 
Daniel (796)
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_lcapVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_voting_barVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_lcapVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_voting_barVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_rcap 
Kristen (683)
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_lcapVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_voting_barVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_rcap 
Gideon (535)
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_lcapVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_voting_barVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_rcap 
Justin (429)
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_lcapVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_voting_barVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_rcap 
Anna (418)
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_lcapVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_voting_barVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_rcap 
Tessie (391)
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_lcapVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_voting_barVil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew >

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > Empty
IndlægEmne: Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew >   Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_icon_minitimeTors Jun 02, 2011 2:27 pm

Sted:: Et sted i Berlin, Tyskland.
Omgivelser:: Kan ikke se så meget, kun mørke.
Tid:: Aner det ikke har ingen tidsfornemmelse.
Årstid:: Forår.
Vejr:: Overskyet men kan ikke se himlen.
Påklædning:: Ikke meget, mit gamle arbejdstøj.
Humør:: forfærdligt, føler mig blottet og bange.


Kristen lå på en madras, hun var helt væk -bevidstløs. Hendes hænder var bundet og på rygger, de var bundet så stramt at hun umuligt kunne få dem op, Hendes fødder var bundet på samme måde og hun havde ikke andet end sit gamle arbejdstøj på. Sådan havde hun lagt i flere timer.
Hun begyndte at kunne høre noget, men kunne stadig ikke bevæge hendes krop endnu. Hun kunne høre en dør der blev åbnet og lukket igen, men ellers var der bare stille hele tiden.
- Kort start, sorry x.x
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Matthew
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Matthew


Fulde navn : Matthew Stone Noil
URL Alder : Regn det ud. Er født ca. 5000 år f.kr.
Antal indlæg : 93
Geografisk sted : Mystic Falls.
Job/hobbies : Blod kommer ikke frit frem af sig selv..
Humør : Dear diary a squirrel asked for my name today, I told him it was Joe.. xD

Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew >   Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 10:18 pm

Matthew åbnede døren og gik ind til hende, han lyttede hele tiden til hendes tanker og kunne derpå vide at hun var ved at vågne. Han lukkede døren igen bag sig igen og lagde hovedet lidt på skrå mens han stod og vuderede hendes tilstand.
Han smilede lidt af sig selv, og tænkte på om der var nogen der havde set ham, da han for en time siden hentede hende på strip klubben. Han havde haft let ved det da hun ikke var så stærk som han var. Han havde bare set hende og fangede hende let da hun prøvede at stikke af. Han satte sig ned på hug foran hende, han havde ikke helt en plan over hvad han ville med hende.

Det er da fint nok xD
Tilbage til toppen Go down
Rosie
Vampyr
Vampyr
Rosie


Fulde navn : Rosalie Roller
URL Alder : 17 år gammel... eller sådan cirka ;)
Antal indlæg : 3
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Drink blood ;D
Humør : Min Lucas!! <3

Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew >   Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 10:16 am

Rosalie havde set Matty, da han havde hentet pigen i stripklubben, og var forsjov fulgt efter ham. Hun havde listet ubemærket efter ham, og han havde vidst ikke set hende. Rosie - som alle for det meste kaldte hende - havde ikke set Matty i meget langt tid, og ville derfor lave en dramatisk scene. Hun listede ind sammen med ham vel og mærket at hun var meget tæt på ham. Hun satte sig i det mørkeste og fjerneste hjørne, af det mørkerum. Hun lyttede til pigens tanker, og så lidt til Matties. Hun havde at skævt smil på sine fine lyserøde læber. Hun var klar til at overraske Matty, hvert øjeblik. Hun mærkede sine hjørnetænder skyde frem, og sit ansigt forandre sig.

//I sagde jeg gerne måtte hoppe ind ;D Så håber det er fint nok ;3
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew >   Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 6:25 pm

Kristen lå stille hun kune fornæmme at han var i rummet nu, det gjorde hende urolig. Hun ville bare ud der fra med det samme, men mørket gjorde det svært for hende og så det at hun ikke, vidste hvor mange der var om det. Hun drejede sit hovede lidt og kunne høre nget bevæge sig i mørket. Hun prøvede at få sine hænder fri men blev standset af noget eller nogen der tog fat i hendes hænder. Hun udstødte et gisp, og kunne derefter fornæmme stilheden igen. den ubehagelige stilhed.
- Det er da okay xD
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew >   Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew > I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew >
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Lande uden for Mystic Falls :: Tyskland-
Gå til: