The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 åhh hej again...sorry for last time -Everlyn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:13 pm

Everlyn nød hans latter mere end hun havde troet at hun ville gøre, og hun smilede over ham og nød faktisk hans selskab, hun lagde ikke selv mærke til at hun var begyndt at stole mere og mere på ham. Hun vidste endnu ikke om det var godt eller dårligt. "Så sandt, så sandt," lo hun blidt og så på ham og smilede. Hun vred det meste vand ud ad sit hår og rodede op i det så det fik lidt mere luft. Hun satte sig derefter ned i skrædderstilling i en glidende bevægelse og smilede til ham, og prøvede virkelig at holde fokus på hans ansigt og ikke hans krop.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:20 pm

han grinede og nikkede, lukkede øjnene og trak vejret langsomt, englelig behøvede han ikke at trække vejret, men det var en gammel vane, en som lappede ham tættere på sit menneskeliv. han hævede det ene øjenbryn "har jeg et eller andet på min krop siden du stirre så meget" spurte han og åbnede det ene øje, så hvordan hun prøvede at fokuserer på hans ansigt. stille satte han sig op og så blidt på hende "er du okay" hviskede han og vendte sig mod hende, lagde hoved på skrå og så halvt om halvt bekymret ud
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:26 pm

Everlyn så forlegent ned i hendes hænder. "Øhm," mumlede hun tøvende og bed sig genert og nervøst i underlæben og så ikke på ham længere. Hun var glad for at hun ikke kunne rødme længere, ellers havde hun virkelig været på skideren. "Jeg har det fint," sagde hun så og så kort på ham og smilede kort inden hun så ud over søen. Hun var alt for genert til at se på ham lige nu imens han dårligt nok havde noget på og når hendes tøj klæbede sig ind til hendes hud.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:30 pm

han nikkede stille, rejste sig op og gik hen, for at tage sine bukser på, efter det travede han over mod hende og slog sig ned ved siden af hende og smilede blidt til hende "hej, du siger hvis jeg gør noget forkert, ellers kan du bare stikke mig en flad" han trak på skulderne, smilede skævt og lænede sig tilbage på albuerne, så op på hende med spørgende øjne, hvis der var noget der nagede hende, ville han med glæde høre det, hvis hun havde bare et eller andet at sige, så skulle hun ikke holde sig tilbage fra at dele det med ham
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:36 pm

Everlyn rystede små grinende over ham og så på ham med et blidt blik. "Jeg vil helst ikke slå dig, men jeg skal nok sige det, hvis der er noget," sagde hun blidt og så ned i sine hænder igen og kunne mærke hans blik imod sig. Hun vidste ikke helt hvad det var der var galt, hun gav skylden på, at hun ikke var vant til at se nogen med så lidt tøj på, og at det gjorde hende ret genert og forfjamsket. Hun grinede kort over sig selv og pillede lidt ved hendes dagslysring der var en smuk guldring med flere lapis lupiz sten i.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:40 pm

han grinede "det var en joke my lady og desuden, jeg ville måske ikke mærke det, ikke med de vattede arme du har" han tog blidt om hendes arme og viftede med den, for at vise hvad han mente med at den var fuldkommen vattet, så let at han kunne styre den.han gav dog slip igen efter lidt tid, grinede og rystede på hoved. da han fik øje på hendes ring, tog han blidt hendes hånd og så nysgerrig på ringen "du har virkelig en smuk ring, jeg mener den er noget af det smukkeste jeg har set" hans øjne landede på hende og han gav slip for ikke at irritere hende yderlige hvis han allerede havde gjort det
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:46 pm

Everlyn smilede over ham og lo da han kaldte hendes arm vattet. Hun gjorde ingen modstand til at starte med, men trak den hurtig til sig imens han stadig holdte på den, så hun trak ham tættere på sig, hvilket egentlig ikke var meningen. "Min arm er bestemt ikke vattet," sagde hun med et lille grin og så ham blidt i øjnene, et par smukke brune øjne, hun måtte tvinge sig selv til at se væk igen.
Hun lod ham gerne tage hendes hånd og hun smilede over hans ord. "Jeg fik den af min mor til min 16 års fødselsdag," sagde hun stolt og smilede varmt til ham. "Min mormor lavede den i sin tid, hun var også den der lagde besværgelsen over den, hun var en heks." Hun smilede stille og så ned på sin ring med et stolt blik.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:54 pm

han grinede og lod hende trække sig tættere på, så dybt ind i hendes blå øjne "nåh ikke det, det synes jeg de er, vattet arme" grinede han og rodede hende i håret igen, drillende og med en varm latter. han satte sig dog tilbage igen, da hun så væk og fortalte om sin ring "den er virkelig smuk" han så ned på sin egen ring "dengang jeg levede lavede vores byes hekse disse ringe, de brugte dem til forlovelser i den tro at de ville give lykke frem over, de troede så bare ikke at de rent faktisk ville virke mod solen" han grinede og trak på skulderne, betragtede hende med varme øjne
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:08 pm

Everlyn gengældte blidt hans blik og bed sig let i underlæben inden hun lo blidt. "Nu er jeg fornærmet!" sagde hun med en overdrevet misfornøjet mine og skulede så da han rodede op i hendes våde hår, men endte alligevel med at smile da han lo. "Tak," sagde hun med et blidt smil og så ned på sin ring med et varmt blik. Hun ville have ønsket, at hun havde mødt sin mormor, men hun var død for mange, mange år siden. Hun så på ham, fulgte hans blik og så på hans ring. Hun nikkede lidt med et lille smil. "Sikke et sammentraf," klukkede hun blidt og så på ham med blide øjne og et genert smil om læben. Hun kunne ikke lade være med at se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:13 pm

han grinede og lavede et hundehvalpe ansigt "du kan da ikke blive vred på mig vel" spurte han og spand igen, ligesom da han var tiger, hvilket kun var uhyggeligt for det løb meget lig hinanden. han lavede store øjne og de blev helt gyldne. han grinede og rystede på hoved, satte sig ordentlig op igen, lagde armene over kors og nikkede "det var så lidt" hviskede han og så ligeså meget på hende som hun så på ham. han hævede øjenbrynet, lagde hoved på skrå, så hvordan hun ikke fjernede blikket fra ham et eneste sekund, ikke at de chikanerede ham, han smilede bare og var fuldkommen stille
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:18 pm

Da Everlyn så på ham, kunne hun ikke lade være med at grine og smile. Hun rodede op i hans hår med et varm latter. "Hvem kan være vred på en der kan lave sådan et nuttet ansigt?" spurgte hun med en blid stemme, sådan en stemme man normalt kun bruger overfor børn. Hun blinkede drilsk til ham og lo blidt. Hun blev helt fanget af hans øjne, og smilede samtidig varmt til ham imens hun bed sig let i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:22 pm

Han nikkede "præcis, jeg er bare en gave sendt fra oven, med et engle ansigt" han vrikkede med øjenbrynene til hende og lagde sig ned i græsset, stirrede op i luften, men efter lidt tid lagde han hoved på hendes lår, betragtede hende med varme øjne "dine blå øjne, de minder mig om en jeg engang kendte, hun havde også sådan nogle virkelig skarpe blå øjne" han smilede og hævede øjenbrynet, lagde sig godt til rette med sit hoved på hans skød, brummede tilfreds for sig selv, mens han lukkede øjnene og slappede af
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:26 pm

Everlyn lo blidt over hans ord og vrikken med øjenbrynene. "Så længe du selv tror på det, søde," sagde hun drillende og rakte tunge ad ham inden hun klukkede stille. Hun stivnede kort da han lagde hovedet i hendes skød og så overrasket ned på ham, men blev en anelse beroliget af hans varme, brune øjne. "Og er det godt eller dårligt?" spurgte hun blidt og med et forsigtigt smil. På trods af at et eller andet sagde til hende, at hun skulle skubbe ham væk, smilede hun da hun hørte ham brumme og begyndte at rode op og nusse hans hår, bare for at kunne høre lyden igen. Den var så kær, efter hendes mening.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:31 pm

Han nikkede og grinede "uhh det gør jeg, det er det første jeg siger til mig selv, efter jeg har været i bad og jeg ser mig i spejlet "sikke en hottie der står der..åh vent det er bare mig"" han blinkede til hende og brød ud i et grind, rystede på hoved og sukkede stille. han så hvordan hun stivnede, men et eller andet fik hende til at slappe af og i det sekund hun begyndte at rode og nusse ham i håret, begyndte han straks at brumme, den dybe rummende brumme der kom dybt fra hans bryst, den som intet havde med en menneskestrube at gøre "helt klart en god ting" hviskede han og spand, samtidig med ath an brummede, på fuld knald som en stor kat, tænk hun havde allerede fundet hans svage punkt, han elskede at blive nusset i håret.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:35 pm

Everlyn brød ud i latter over hans ord og rystede stille på hovedet over ham. "Du er så skøn, Michael," sagde hun, stadig imens hun grinede. Hun nød virkelig at være sammen med ham, hun kunne mærke hvordan hun slappede mere og mere af i hans nærvær. Hun smilede tilfreds da han begyndte at brumme og hun kom med en lille fnisen og rystede på hovedet over ham, men nød det stadig. "Det er jeg glad for," hviskede hun blidt og smilede varmt over ham. "Dit svage punkt, huh?" Hun smilede drilsk ned til ham og blev ved med at nusse ham blidt i håret.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:39 pm

han nikkede og smilede bredt, stadig med lukkede øjnene og nød hendes nusen, dog kom der et helt andet svar ud end drillerier "mange tak, det betyder virkelig meget og du skal også vide, du er virkelig noget særligt, jeg nyder at kunne tilbringe dagen med dig" hviskede han blidt og bed sig i læben, brummede og spændte i musklerne "uhh det har du vidst, men sig det ikke til nogen, vi skulle ikke have folk vidste hvordan de kunne få mig mellem deres fingre som du har....nu" brummede han og smilede afslappet, han nussede sin kind mod hendes lår og brummede fortsat
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:08 pm

Everlyn blev overrasket over hans svar og bed sig smilende i underlæben. "Jeg ... jeg nyder også dit selskab," sagde hun med en blid, men skrøbelig stemme. "Og du betyder noget særligt ... for mig." Hun snublede lid over ordene og ville have rødmet, hvis hendes hjerte ikke var stoppet med at slå. Hendes blik flakkede og hun bed sig i underlæben, som hun altid gjorde når hun var nervøs eller genert.
Hun smilede over ham og klukkede blidt. "Bare rolig, din hemmelighed er sikker hos mig," hviskede hun med en drillende stemme og blev ved med at nusse ham i håret og nød hvordan hans bløde lokker føltes imellem hendes fingre.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:12 pm

Han smilede og åbnede øjnene "hej du behøver ikke være nervøs, jeg gør dig ingenting, ligesom jeg åbenbart er særlig for dig, er du præcis det samme for dig" hviskede han og lukkede igen øjnene, hun havde i sandhed magiske hænder, måden hun strøg ham rundt i håret, han var som rullet rundt om hendes lillefinger, ville næsten i bogstavelig forstand lystre alt hvad hun sagde til ham, lige fra det ene til det andet. han brummede og sukkede nydende "åhh gud man du har virkelig magiske fingre" hviskede han og var næsten ved at falde i søvn, fordi hendes bevægelser var så behagelige
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:20 pm

Everlyn smilede lidt over ham og klukkede stille. "Men jeg er nervøs på det punkt, sådan er jeg," forklarede hun stille og så blidt ned på ham. "Jeg ved godt, at du ikke gør mig noget, det stoler jeg på, og jeg håber virkelig at du gør dig fortjent til den tillid, for en lille ting kan knække den." Hun følte trang til at advare ham om det og så kort ud over søen med et svagt smil.
Hun så ned på ham og bemærkede først der, at han var ved at falde i søvn. Hun klukkede stille over ham. "Jeg takker," hviskede hun blidt smilede varmt ned til ham. Hun blev ved med at nusse ham og betragtede ham med varme og blide øjne imens. Hun nød samtidig også hans brummen, som var dejlig og behagelig for hende og fik hende til at smile.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:28 pm

han nikkede "jeg ved det og hvorfor ville jeg forråde dig og den tillid du så venligt giver mig" spurte han og åbnede øjnene, så direkte på hende med varem nøddebrune øjne "du er en af de mest fantastisk piger jeg nogensinde har mødt, at miste dig ville være utænkelig" hviskede han og lukkede øjnene igen, helt uviden forvandlede han sig til sin tiger form, puttede sit store hoved ind mod hendes mave, mens han spandt og brummede, vred sig en smule rundt, uden at knuse hende fuldkommen under hans massive vægt og hans storestørrelse
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:36 pm

Everlyn smilede over hans ord og man kunne tydeligt se i hendes varme, blå øjne, ar hin var smigret og nærmest røret over hans ord. De betød noget for hende. "Det ved jeg ikke, det er bare en frygt jeg har," mumlede hun lavmælt og så ned på ham med et lille og blidt smil. "Tak." Hun nussede ham fortsat i håret og smilede for sig selv.
Det gippede kort i hende da der pludselig lå en tigers hoved i hendes skød, men så lo hun blidt og nussede tigeren bag øret og ned ad dens nakke og så langt ned ad dens ryg hun kunne komme. "Michael altså," sagde hun blidt og drillende imens hun fortsat nussede ham.

//Smutter i seng, så godnat du Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:41 pm

han brummede også op på hende med to gyldne tiger øjne, rejste sig op, hvorpå han lagde sig sådan at han lå mellem hendes ben, på ryggen, med ansigtet på hendes mave, han brummede og stak tunge halvt ud af munden. nød hver enkel af hendes strøg. måden han lå på så vel sødt ud, nok lidt underligt eftersom han var en tiger på 3,3 meter, også det faktum at han vejede næsten 390 kg, det var stort, men han smilede, et underligt smil, men han kunne tydeligt se trækning i hans mundvige, at han forstod hendes ord og bare ville beskytte hende

//okay Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 8:53 am

Everlyn lo hjerteligt over ham og så varmt ned i hans gyldne øjne. Hun begyndte at nusse ham ned ad brystet og smilede over hans tunge og kunne stadig ikke lade være med at le over ham. "Din kæleglade kat," hviskede hun blidt og kærligt og kørte sine fingre igennem hans pels. Hun smilede over hans mærkelige, men søde tigersmil. Hun bøjede sig lidt ned og kyssede hans hans hovedtop med et lille grin. Hun elskede dyr, det var en af de få ting hun hadede ved at være blevet forvandlet, det faktum at alle dyr flygtede fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 3:02 pm

han brummede og så opmærksomt på hende, hvis man ikke vidste hvem han var og hvad han i virkeligheden var, så ville det billede det her gav være fuldkommen forkert, en ung kvinde der sad med en tiger mellem sine ben. da hun kyssede hans forhoved, vendte han ansigtet og lod han sin tunge glide op af hendes arm, gned sig ansigt mod den, som om han prøvede at vise hende at han ville sige ja, han havde intet problem med at skulle være hendes kæleglade kat, slet intet hvis det skulle være sandt
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 14, 2013 5:36 pm

Everlyn smilede over ham og så blidt ned på ham. Hun var helt ærligt ligeglad med hvad andre ville tænke hvis de så dem, hun var bare glad for at hun var glad sammen med ham. Hun lo over ham da han slikkede hende op ad armen, men havde egentlig intet imod det da hun langt fra var sart. "Jeg er da glad for at du intet har imod det," hviskede hun blidt og smilede varmt ned til ham imens hun kløede ham under hagen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» after all this time...and you look just like you did back in time -Matthew-
» Cafeen (Everlyn)
» Vikar i en time.. [Will]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: