The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
There is a first time for everything.. Right? I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
There is a first time for everything.. Right? I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
There is a first time for everything.. Right? I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
There is a first time for everything.. Right? I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
There is a first time for everything.. Right? I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
There is a first time for everything.. Right? I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
There is a first time for everything.. Right? I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
There is a first time for everything.. Right? I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
There is a first time for everything.. Right? I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
There is a first time for everything.. Right? I_vote_lcapThere is a first time for everything.. Right? I_voting_barThere is a first time for everything.. Right? I_vote_rcap 
Bonnie (970)
There is a first time for everything.. Right? I_vote_lcapThere is a first time for everything.. Right? I_voting_barThere is a first time for everything.. Right? I_vote_rcap 
Vampira (833)
There is a first time for everything.. Right? I_vote_lcapThere is a first time for everything.. Right? I_voting_barThere is a first time for everything.. Right? I_vote_rcap 
Daniel (796)
There is a first time for everything.. Right? I_vote_lcapThere is a first time for everything.. Right? I_voting_barThere is a first time for everything.. Right? I_vote_rcap 
Clarissa (761)
There is a first time for everything.. Right? I_vote_lcapThere is a first time for everything.. Right? I_voting_barThere is a first time for everything.. Right? I_vote_rcap 
Kristen (683)
There is a first time for everything.. Right? I_vote_lcapThere is a first time for everything.. Right? I_voting_barThere is a first time for everything.. Right? I_vote_rcap 
Gideon (535)
There is a first time for everything.. Right? I_vote_lcapThere is a first time for everything.. Right? I_voting_barThere is a first time for everything.. Right? I_vote_rcap 
Justin (429)
There is a first time for everything.. Right? I_vote_lcapThere is a first time for everything.. Right? I_voting_barThere is a first time for everything.. Right? I_vote_rcap 
Anna (418)
There is a first time for everything.. Right? I_vote_lcapThere is a first time for everything.. Right? I_voting_barThere is a first time for everything.. Right? I_vote_rcap 
Tessie (391)
There is a first time for everything.. Right? I_vote_lcapThere is a first time for everything.. Right? I_voting_barThere is a first time for everything.. Right? I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 There is a first time for everything.. Right?

Go down 
ForfatterBesked
Case
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Case


Fulde navn : Charmaine Case Petrova
URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
Antal indlæg : 18
Geografisk sted : Mystic Falls?
Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

There is a first time for everything.. Right? Empty
IndlægEmne: There is a first time for everything.. Right?   There is a first time for everything.. Right? I_icon_minitimeMan Mar 17, 2014 10:41 pm

Hello everybody.

Det er første gang jeg søger noget som helst, så derfor tænkte jeg 'why not?' Så jeg vil at søge om ting eller spørge.. Kald det hvad du vil.

Jeg mangler bekendte, gamle venner og veninder, ting som høre til en fortid til min person Case. Pt. kender hun næsten kun sin mor og far. Så, det kunne var rart med noget bekendtskab.

Lidt om Case.

Case er en pige der gør hvad hun vil og siger hvad der passer hende. Hun er lidt af en mundfuld og en udfordring for de fleste. Når man ikke kender hende kan hun være hård og lidt snubbet til tider, men hvis man er venner med hende har man sig en god og loyal ven. Case har ikke rigtigt haft et kærlighedsliv, da der ikke rigtigt har været nogen der kunne 'klare' hende.

Jeg vil gerne emne, hvis der er nogen der er friske.

Bye
Case
Tilbage til toppen Go down
 
There is a first time for everything.. Right?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» after all this time...and you look just like you did back in time -Matthew-
» åhh hej again...sorry for last time -Everlyn
» Oh ... you. Long time, no see ~Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Jeg søger....-
Gå til: