The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 13 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 13 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_rcap 
Vampira (833)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_rcap 
Daniel (796)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_rcap 
Kristen (683)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_rcap 
Gideon (535)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_rcap 
Justin (429)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_rcap 
Anna (418)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_rcap 
Tessie (391)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Oh ... you. Long time, no see ~Gideon

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:43 pm

Stedet: Baren
Tiden: Sen aften
Omgivelserne: Mange mere eller mindre stive mennesker
Vejret: Koldt udenfor, men meget varmt indenfor

Cataleya sad oppe ved baren med et tomt glas foran sig. Det var et utrolig sjældent syn at se hende drikke, det skete kun når hun var utrolig deprimeret. Hendes hår hang krøllet ned lige over hendes skuldre og hendes grønne øjne var slørede og skiftede nogle gange lidt farve, selvom hun prøvede at holde dem grønne hvilket var lidt svært i beruset tilstand. Hun havde kun en sort, tætsiddende tanktop på, et par strammebukser og nogle korte støvler. Man kunne se enhver kvindelig form hun havde og der var tit en ung herre der sad og prøvede at vinde hende for aftnen. Hver og én blev skubber mere eller mindre brutalt væk igen. Hun gad ikke mænd lige nu, hun gad generelt ikke nogen som helst. Lige nu ville hun helst være alene med sine sorger og bare drikke dem væk, bare for en aften.

//Lidt kort, sorry xD
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 10:12 pm

påklædning et par slidte jeans, og topløs...ja han ligner lige nu i sandhed sin bror, hvis det ikke var for de to tatoveringer, starten af den tredje på hoften og det svage blå mærke der gik hen over hans hals.

han gik næsten hvileløst rundt, bare for at finde et sted at drukne sine sorger, ja han havde skam sorger, smat selvhad og skam, skam over alt det der var sket i løbet af de mange år, alt havde vel forandret sig så meget på få år, og nu ældes hans pludselig ikke længere...alt ting var bare forvirrende.
han trådte ind på en tilfældig bar og gik op i baren ænsede ikke nogen omkring han, han satte sig bare direkte op på stolen og fik hurtigt øjenkontakt med bartenderen, som stirrede overrasket på ham *ja jeg ved det godt...Blayne har været her før* han rullede med øjnene "kan jeg få noget stærkt og helst meget tørt" sagde han med en dyb maskulin stemme, der dog ligesom Blayne's havde en smule hæshed over sig også den klassiske britiske accent. han nikkede som et takt da han fik sin drink, han lænede sig tilbage og så ligegyldig på sig selv i spejlet overfor ham, selv hans spejlbillede mindede om Blayne...hvilket jo kun gjorde hans skam større end den var i forvejen. ja den var meget stor
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 10:36 pm

Cataleya sad stadig bare og stirrede i spejlet over for sig og hadede synet af sig selv. Det var der hun hørte en velkendt stemme. Hun vendte hovedet og fik øje på en topløs fyr der mindede utrolig meget om Blay, men tattooveringer. Hun rejste sig fra barstolen og gik over og satte sig ned ved siden af fyren. "Giv mig det samme som ham," sagde hun til bartenderen inden hun vendte sig om imod fyren. "Det er lang tid siden, Gideon." Hun så roligt på ham med let slørede øjne og et let smil på læben. "Hvad bringer dig til Mystic Falls?" Spurgte hun så, stadig imens hun så på ham. Man kunne let lugte hvor meget hun havde drukket indtil videre.

//Hvis der fejl, er det fordi at jeg er på iPhone xD
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 10:42 pm

han trak vejret dybt og lignede sig selv, smuk uskyldig, men også lidt af en humørbombe, hele hans liv, var måske hårdt og ja det var tydeligt at se i hans øjne..han har måtte stå for meget med Blayne som bror, der var episoden med Tiffany, også hans tur på hospitalet med adskillige skader...livet var vel bare ikke kedeligt eller nemt med ham som bror. han stivnede da han hørte hendes stemme, hvilket fik ham til at vende blikket og se på hende "jamen kære Mary, hvor meget har du fået at drikke" spurte han og lød kort som Blayne, hvis det ikke havde været for hans tale måde, Blayne ville blive tosset, hvor Gideon var mere rolig og spurte blidt og måske endda drillende "men ja det er længe siden, hvornår var det sidst, når ja, da du forførte mig til at være sammen med dig, så jeg endte op på hospitalet, to gange" han vidste det med fingrene, men hans stemme blev aldrig så meget som et sekund anklagende. han trak på skulderne "mange ting, kære" hviskede han og rynkede på brynet
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 11:02 pm

Cataleya lo over ham og tjattede stille til ham. "Kun lidt," sagde hun leende og holdte fingrene en centimeter fra hinanden for at vise hvor meget, selvom det var en stor underdrivelse. Hun smilede varmt og forførende til ham alt imens hun lænede sig ind imod ham. Hun klukkede stille over ham. "Det var aldrig meningen at du skulle tæskes ... jeg troede du var Blay, jeg var for fuld til at se forskel og jeg anede ikke du fandtes, jeg er ked af at det gik mest ud over dig," sagde hun alt imens hendes blik var ærligt, de sagde, at hun talt sandt. Hun purrede let op i hans hår og smilede varmt og nærmest frækt til ham imens hun lænede sig ind imod ham så hun flashede det øverste af hendes barm. "Fortæl endelig, jeg har massere af tid," sagde hun og smilede blidt til ham. Hun ville gerne lytte, hvis han ville fortælle.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 11:10 pm

han rynkede brynet og rykkede på stolen da hun var tæt på at røre ham aha, kun en lille smule er du sikker på det spurte han alvorligt og rynkede brynet. han var ikke som hans bror og berøringer fra kvinder var noget han ikke brød sig om, for sidst han havde lade sig berøre af en kvinde, var han enten endt med et knust hjerte eller en lang tur på skadestuen, hvor han først skulle igennem genoptræning og alt muligt andet, så han så berøringer fra det kvindelige køn som en ting han helst ikke ville. han nikkede stille og rynkede brynet "så det gjorde du ikke, selvfølgelig fortalte Blayne ikke om mig, hvorfor skulle han vi har ikke snakket godt sammen siden det der skete med William" han trak på skulderne og rullede med øjnene. da hun rørte ham greb han fat i hendes hånd og rynkede brynet da hun næsten flashede sig for ham "du har fået lidt for meget at drikke" sagde han alvorligt og lød som sin bror, i tone og talemåde
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 11:40 pm

Cataleya smilede stadig til ham, men hendes øjne var triste og fulde af smerte. "Jeg ved godt at jeg har fået for meget og at jeg ikke har godt at af, men jeg bliver 'heldigvis' hurtig ædru igen med mit stofskifte," sagde hun med en latter der ingen glæde var i. Hun blev ved med at smile til ham selvom hun følte sig død og ødelagt inden i.
Smilet forsvandt fra hendes læber da han tog fat i hende og rynkede brynet. "Jeg ved det godt ... men jeg aner ikke hvordan jeg ellers skal glemme det hele," sagde hun pinefuldt alt imens tårer begyndte at kunne ses i hendes øjenkrog. "Hør, Gideon, jeg er ked af at jeg vekslede imellem jer, jeg er ked af at du fik tæv, jeg ville ønske at jeg havde stoppet ham, men jeg gik i chok, jeg blev bange." Hun så ked på ham. Hendes skuldre sank og hun så bare håbløs ud. "Kan du tilgive mig for at have gjort det imod dig?" spurgte hun så og så på ham med et forsigtigt blik, men træt blik. Man kunne tydeligt se at de sidste få uger havde slidt hende næsten helt til bunden.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 11:50 pm

han nikkede stille "ja det r vidst heldigt for alle dem du møder på vej hjem må jeg sige, vi skulle nødigt have små overgreb på andre" han rystede på hoved og små grinede lidt og fordi man ikke så tit hørte han latter var den næsten mere smuk end Blayne's.
han sukkede og gav slip på hende, med blide strøg fjernede han hendes tåre og strøg hende ned over kinden "lad hver med at drikke, det er dårligt for dig og især i disse mængder" hviskede han og for første gang denne aften var der ømhed i hans øjne, blidhed næsten, han trak på skulderne "jeg ville alligevel havde fået tæv af ham, vi har ikke været gode venner i lang tid, så det ændre vel ingenting" hviskede han og vendte sig mod sin drink som han hurtigt tømte. han vendte sig mod hende og så lettere chokeret ud, dog så han længe på hende og nikkede "tænkt hvis alt dette ikke var sket, var jeg måske faldet for dig, jeg husker i vært første gang jeg så dig i baren, du ar smuk og yndefuld som intet andet" han grinede svagt og rystede på hoved "en det er jo bare dumme drømme at tro nogle vil elske mig" han rystede igen på hoved og fik bestilt en øl
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:05 am

Cataleya smilede en anelse over ham. "Ja, det ville være synd for alle de stupide fyre der prøver at gøre noget ved den lidt fulde pige med de mange våben," klukkede hun stille og rystede så let på hovedet. Det bar sket før. Mange unge mænd troede at de havde en større chance hos en fuld pige end en ædru pige. Det var jo dumt. Hun smilede en anelse over hans latter, hun vidste ikke hvorfor, den var bare ... rar at høre på.
Hun blev overrasket da han tørrede hendes tårer væk og strøg hende over kinden. Hun anede ikke om det var alkoholen der brusede i hendes blod eller ej, men hendes hjerte begyndte at banke en smule hurtigere og hendes kinder fik en let rosa kulør. Hun kunne ikke lade være med at smile lidt over hans ord og hun blev rørt over ømheden i hans øjne når hun havde medvirket i at han var kommet på hospitalet sidst de havde set hinanden.
"Men jeg ville have kunnet stoppe det, jeg er trods alt stærkere end jer begge til sammen," sagde hun med et svagt smil. "Jeg kunne ikke lide at se nogen af jer komme til skade." Hun ville ønske at hun havde gjort det, at hun ha de stoppet dem så ingen af dem var kommet til skade.
Hun blev nærmest overrasket over hans svar. "Hvorfor falde for mig?" spurgte hun overrasket, og en anelse smigret over det. Hvad gik der af hende? Hun blev normalt aldrig påvirket af en drengs ord, aldrig. Det må være alkoholen, sagde hun til sig selv, der var ingen anden løsning. Hun rynkede brynene ved hans næste ord. "Hvorfor skulle det dog være en dum drøm? Hvorfor ikke elske dig?" spurgte hun blidt og smilede forsigtigt til ham. "Du er jo en sød fyr, Gideon." Hun smilede forsigtigt til ham og så væk derefter.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:21 am

han nikkede "lige mine ord, for ja drengen ender jo bare med at få skåret noget af han helst ikke vil have skåret af" han gned sig i nakken og lod fingrene glide hen over de blå mærker på halsen.
han klukkede over hendes lyserøde kinder og rystede på hoved "tænk efterså lang tid kan jeg stadig få en kvinde til at rødme, det troede jeg aldrig skulle ske" hans smil blev smittende og blidere som sekunderne går. da hun brokkede sig over sig selv sukkede han "du kan ikke gøre for at du bliver bange sådan er det jo bare, det ville alligevel ikke havde ændret noget som helst, vi er umulige at redde og sådan vil vi altid være" han trak på skulderne da hun spurte ham "vi bestemmer ikke hvem vi falder for og du var en af de smukkeste piger jeg længe havde set, men jeg ved det ikke kommer til at ske, Blayne vil sikkert bede dig om at blive væk fra mig" han kørte en hånd igennem håret, som en afledende bevægelse.
han så på hende "fordi sidste gang jeg troede der var en der elskede mig, en der ville holde af, ja så stjal Blayne hende for øjnene af mig, ligesom han gjorde med Tiffany, Maria, Henriette og Sofie" han lænede sig tilbage på stolen og betragtede hende
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:32 am

Cataleya lo rigtigt for første gang hele aftnen, selvom det bare en lille og lav klukken. "Præcis," sagde hun med et lille smil og fulgte hans fingre med øjnene og så de blå mærker. Hun løftede hånden og skulle lige til at række ud efter ham, men stoppede sig selv inden hun nåede det.
Hun smilede over han og det gik op for hende at hun nød at snakke med ham. "Og jeg er endda ikke let at få til at rødme," sagde hun med et blidt grin og smilede til ham.
"Jamen ... jeg kunne stadig have ..." hun sukkede frustreret og så på ham med et trist blik. "Jeg ville stadig have prøvet, Gideon." Hun smilede svagt til ham.
"Blay bestemmer ikke over mig, jeg kan være sammen med dem jeg vil, plus, han er sammen med en anden, han valgte aldrig mig, og jeg vil ikke være et valg længere," sagde hun stille og roligt alt imens hun så på ham.
Hun rynkede på brynene. "Det er jeg ked af, det må have været forfærdeligt," sagde hun medfølende og lagde af refleks sin hånd over hans og gav den et klem. Hun tænkte ikke over det.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:41 am

han stivnede da han så hendes hånd, men slappede automatisk af da hun stoppede og lagde den ned igen, med et smil nikkede da han taknemlig. an trak på skulderne "der er nogen ting man bare ikke kan ændre og dette er en af dem, uheldigvis står du mellem to brødre der hader hinanden" han så medfølende på hende og lagde hoved på skrå "ja jeg har godt set hende, hun forstår at være om ham, men hvis du ikke gær som han siger, vil han i sidste ende bryde kontakten med dig, sådan er han bare, fortalte han dig nogensinde om hvordan han før i tiden holdte af at gennem tæske kvinder, at de fleste som var sammen med ham endte med traumer" spurte han svagt og lagde hoved nysgerrigt på skrå. han gispede da hun rørte ham, da var ikke fordi det gjorde ondt, men han havde levet i et cølibat liv siden han var endt i sengen med hende med deres Mary
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:58 am

Cataleya smilede en anelse over ham. "Det ved jeg, men jeg ville stadig ønske at jeg kunne, Gideon," sagde hun blidt og smilede roligt til ham. Hun forstod ham godt, for det var sådan hun var med de fleste blodsugere, hun hadede dem. "Han har ikke bedt mig om noget, søde," sagde hun blidt. "Og han skylder mig en ting eller to." Hun sukkede stille og smilede trist til ham. Hun rystede på hovedet og så ikke ligefrem glad ud bes tanken. "Nej, det har jeg aldrig vidst ..." sagde hun stille og rynkede brynene.
Hun kunne ikke lade være med at smile over hans gisp. "Jeg bider altså ikke," sagde hun, og prøvede at holde sen sårede tone ude af sin stemme imens hum tog sin hånd til sig igen og så væk. Hun anede ikke hvorfor hun opførede sig sådan, men endnu en gang gav hun alkoholen skylden.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:03 am

han nikkede "jeg ser, jeg troede bare du kendte til hans små behov, du ved" han fnyste og så rundt, tog et tår af sin øl og drejede den rundt i sin hånd, mens han betragtede den med et nysgerrigt udtrykke. efter lidt tid ser han på hende igen "det er ikke fordi jeg tror du bider, men jeg har ikke haft kvindelig kontakt siden jeg var 21 og det er hvad 5 år siden, jeg er ikke helt vant til det og har associere berøringen fra kvinder med smerte, men..." han griber fat i hendes hånd og trækker hende hen til sig så hans læber lænder på hendes. hans kys er anderledes end Blayne's, da han er mere blid og forsigtigt og alligevel er der ømhed i det
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:19 am

"Ja, men jeg kendte ikke til lige de behov han havde," sagde hun og så væk og ned i jorden. Hun savnede Blay, savnede de aftner hvor det bare var dem, før det hele gik galt. Det var mærkeligt at tænke på at det hele gik galt så hurtigt ... havde hun ikke mødt Gideon, havde hun måske levet sammen med Blay som hans kæreste, og ikke bare hans gode veninde, som han havde sex med. Men sket var sket, og der var intet der kunne ændre på det.
Hun skulle til at svare noget drillende og udfordrende da han tog hendes hånd og kyssede hende. Det var mærkeligt at hun ikke havde det forskel den gang, der var jo så meget forskel på de to drenge. Hun gengældte langsomt og forsigtigt hans kys uden at tænke særlig klart. Da hun trak sig væk fra ham igen lidt efter så hun forvirret på ham. "Hvorfor ...?" var de eneste ord der kom udover hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:24 am

han trak på skulderne "du ved hvis du var end sammen med ham, ville han bare havde gjort det samme ved dig, også ville du være den ødelagte lige nu" hviskede han og strøg hende blidt over kinden.
da hun spurte ham kløede han sig i nakken og trak på skulderne "jeg havde vel bare lyst til at kysse en pige efter ikke at have gjort det i 5 år, men du må undskylde" hviskede han og rejste sig op, han tog sin øl og tømte den før han tørrede sig om munden og smilede svagt til hende "jeg er meget ked af at jeg kyssede dig ma'am det skal ikke ske igen" han bukkede for hende og trådte et skridt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:31 am

Cataleya slog blidt en latter op og smilede til Gideon. "Næppe, han ville ikke have kunnet skade mig fysisk, min søde ven," sagde hun en anelse overlegen og med et smil på læben. Hun var trods alt et stærkt misfoster med en forkærlighed for knive, og hun var ikke ligefrem så let at komme under huden på, og slet ikke at skade.
Ved hans svar så hun mere såret ud end før. "Så jeg er bare en pige?" spurgte hun stille og så på ham med et trist blik. Hun undrede sig virkelig over ham, men endte med bare at sukke. "Det er stupidt at kysse andre bare for at kysse, det er noget man burde gøre fordi at man føler noget for personen, det skal bestemt ikke gøres af alene lyst," sagde hun med et lettere hårdt blik og så væk fra ham uden at godtage hans undskyldning, da hun synes, at den var lam.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:38 am

han trak på skulderne "psykiske ar er til tider værre end fysiske ar, og tror mig du ville være endt som Daniel, hun har stort stort set skåret sit håndled over" hviskede han og rystede på hoved af det.
da hun begynder at skælde ham ud tæller han til ti indvendigt før han ser på hende "okay fint! du vinder, ja jeg kan fucking godt lide dig, spørg mig ikke hvordan eller hvorfor" han tog hendes hånd og lagde den mod sit hurtigt bankende hjerte "jeg har ikke været tæt på mange og de få jeg har, kunne ikke få mit hjerte oppe og køre på den måde som du kan, så ja jeg kan lide dig også selvom du knuste mit hjerte og fik de fleste af min knogler knust samtidig" han fjernede hendes hånd og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:47 am

Cataleya så bare helt rolig ud. "Jeg så mine forældre dø da jeg var seks," sagde hun stille. "Jeg er ikke blevet rørt af det." Hun smilede roligt til ham og klukkede stille. Det var godt nok ikke helt sandt, men hun var ikke i en slem tilstand eller noget der lignede.
Hun så på ham og stivnede over hans ord og anede ikke hvad hun skulle sige til det, hun var mundlam. Og der gik lidt tid hvor hun bare stirrede underligt på ham, indtil han tog hendes hånd og lagde den mod sit nøgne bryst og hun kunne mærke og høre hvor hurtigt hans hjerte slog. Da han slap hendes hånd, fjernede hun den ikke, men lod den ligge fladt på hans bryst inden hun langsomt lod den lige op til hans hals hvor de blå mærker var. Hun lod forsigtigt og prøvende sin tommelfingeren følge mærket, bare for at se om hun måtte. Og så trak hun hånden til sig og så modløst ned i gulvet, stadig uden at have sagt et ord.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:58 am

han nikkede "jeg troede også selv jeg var stærk, men ser her, ved du hvad der her er" han pegede på det store blå mærke, der var formelt som et reb, en stor streg der gik hen over hans hals "det er mærket der er tilbage fra da jeg begik selvmord, det var for hårdt at skulle leve sådan her, så jeg tog mit eget liv, da jeg var 23" sagde han og lagde armene over kors.
han stivnede og så opmærksomt på hende, også selvom han brød sig om det, lød han hende alligevel røre så meget hun ville, det bekymrede ham ikke, han ventede på hende og nikkede til sidst "aha, så du har intet at sige...du kunne i det mindste bare sige du ikke kunne lide mig, sige at du ikke gad mig i stedet for ikke at give mig noget svar" sukkede han og rystede på hoved
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 7:27 am

Cataleya så bare blidt på ham, der var intet dømmende over hendes blik, kun ømhed. Hun svarede han ikke til starte med da hun kunne mærke på ham at han havde mere at sige. "Jeg ved godt at du begik selvmord," sagde hun lavt og rynkede brynene ved tanken. "Jeg så det i tv'et, og det gjorde ondt at vide, at du havde forladt verden på den måde, og alligevel misundede jeg dig længe ... fordi at jeg ikke kunne følge dig." Hendes stemme var lav og rolig, men hendes hænder rystede en anelse, hvilket var det eneste tegn på at hun bar nervøs.
Hun rystede let på hovedet. "Jamen ... jeg ... jeg har aldrig været god til det her, Gideon," sagde hun nærmest bønfaldende og så op på ham igen. "Jeg kan ikke finde ud af at holde af andre, det er ikke sådan jeg er bygget, jeg er en dræbermaskine, intet andet, og selv hvis jeg bliver forelsket, så aner jeg ikke hvordan jeg viser det." Hun så desperat på ham med nedfaldne skuldre og et pinefuldt blik. Det bar sjældent at man så hende så nede, så åben omkring alt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:01 am

han nikkede kort "jeg var ikke stærk nok til at fortsætte, men på en eller anden måde fik han mig ødelagt" han kørte en hånd ned over sit ansigt, for måske bare at slappe lidt af, dog var det ikke verdens letteste ting, hvis det skulle være sandt.
han sukkede og hans blik blev mørkt "du gjorde det med Blay, men okay Blay for også alting serveret på et sølvfad" han rystede på hoved og små grinede før han gik hen og satte sig ned, hvor han bestilte et flaske af noget stærk sprut, han så på den kort og begyndte at drikke direkte fra flasken "det er fint nok, hvad skulle jeg havde forventet, jeg er ikke Blay, jeg har ikke styr på det han kan og sådan er det vel" han trak på skulderen og drak videre fra flasken, der efterhånden begyndte at påvirke ham en smule
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:08 am

Cataleya så blidt på ham og sukkede let. "Det er jeg ked af, Gideon," sagde hun blidt og tog prøvede hans hånd for at give ham lidt støtte. Hun forstod godt at han prøvede at slappe af, og at hun rørte ham hjalp nok ikke ligefrem på det hele.
"Der gik flere år før jeg fik sagt det til Blay, Gideon," sagde hun trist og så på ham med et ømt blik. "Og han var min ven, han var der for mig, derfor holdte jeg af ham ... det udviklede sig først senere hen." Hun så væk, følte at det var mærkeligt at snakke om. Hun fulgte ham dog ud ad øjenkrogen og så at han bestilte noget stærkt. Hurtigt var hun ovre ved ham og tog flasken ud ad hånden på ham. "Det er jo ikke derfor," sagde hun trist og så væk fra ham alt imens hun holdte flasken væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:15 am

han knurrede og så på hende med sammenknebene øjne "altid Blay, han får altid alting, selv da vi var små...det eneste jeg havde var William og det kunne han så ikke holde ud, han kunne ikke holde tanken ud at jeg fi noget, han ikke gjorde. nej det var ikke ok med at han fik mors og fars kærlighed, han skulle have det hele...jeg har set dem tale om familie, jeg blev aldrig nævnt for jeg var bare den unge der blev bragt til ved en fejl, nej de ville have Blay og kun ham...det var sikkert også derfor du ikke kendte til mig" han sukkede og rakte ud efter flasken "hver sød at give mig den, hvis han kan drikke nr det passer ham, så kan jeg da for helved også drikke mine sorger væk" hans stemme var lettere kølig og han så fuldkommen alvorligt på hende
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:23 am

Cataleya så trist på ham og sagde så; "Du er ikke en fejl, Gideon, du er en vidunderlig, og jeg er ked af at dine forældre ikke kunne se det og at Blay gjorde al det mod dig." Hun holdte stadig flasken ude af hans rækkevidde og rystede let på hovedet. "Hvis du drikker, er du ikke en skid bedre end ham, og så er jeg gået, jeg har begået den fejl en gang og jeg ved ikke om jeg kan klare det endnu en gang," sagde hun stille og bestemt. Hun tøvede kort og gav ham den så. "Drik, og så er jeg gået, eller lad være, og kom med mig hjem, så kan vi få snakket lidt," sagde hun roligt og så på ham med et hævet øjenbryn for at se hvad han ville vælge.

//Jeg skal lige i bad xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh ... you. Long time, no see ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Long time ago ~ Tess ^^
» Long time no see Cousin <3
» Who am I? ~Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: