The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Who am I? ~Gideon I_vote_lcapWho am I? ~Gideon I_voting_barWho am I? ~Gideon I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Who am I? ~Gideon I_vote_lcapWho am I? ~Gideon I_voting_barWho am I? ~Gideon I_vote_rcap 
Vampira (833)
Who am I? ~Gideon I_vote_lcapWho am I? ~Gideon I_voting_barWho am I? ~Gideon I_vote_rcap 
Daniel (796)
Who am I? ~Gideon I_vote_lcapWho am I? ~Gideon I_voting_barWho am I? ~Gideon I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Who am I? ~Gideon I_vote_lcapWho am I? ~Gideon I_voting_barWho am I? ~Gideon I_vote_rcap 
Kristen (683)
Who am I? ~Gideon I_vote_lcapWho am I? ~Gideon I_voting_barWho am I? ~Gideon I_vote_rcap 
Gideon (535)
Who am I? ~Gideon I_vote_lcapWho am I? ~Gideon I_voting_barWho am I? ~Gideon I_vote_rcap 
Justin (429)
Who am I? ~Gideon I_vote_lcapWho am I? ~Gideon I_voting_barWho am I? ~Gideon I_vote_rcap 
Anna (418)
Who am I? ~Gideon I_vote_lcapWho am I? ~Gideon I_voting_barWho am I? ~Gideon I_vote_rcap 
Tessie (391)
Who am I? ~Gideon I_vote_lcapWho am I? ~Gideon I_voting_barWho am I? ~Gideon I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Who am I? ~Gideon

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 8:30 pm

Stedet: Skoven
Tiden: Lige før solopgang
Omgivelserne: Ingen mennesker
Vejret: Ret koldt da solen endnu ikke er stået op

Cataleya sad fortumlet i skovbunden og så rundt. Hun kunne ikke huske hvordan hun var endt der eller hvem hun var. Hun var virkelig forvirret og havde kun en let hvis kjole på, som gik helt ned til jorden, og var af det blødeste stof og en anelse gennemsigtig. Hun havde en let hovedpine og let ondt i ryggen, hvilket jo sikkert var bivirkninger fra hendes menneskelige død, men det vidste hun jo ikke, hun kunne ikke huske det mindste om hvem hun var. Hendes grønne øjne var store og bange og hendes mørke, næsten sorte hår, krøllede blidt om hendes ansigt og hun havde sin halskæde på, som hun en gang for længe siden havde fået af sin far, men lige nu sad hun bare og udforskede den blidt og med forsigtige fingre. Den bragte ingen minder med sig, men den gjorde hende tryg at have om halsen, under sin kjole.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 10:43 am

Påklædning et par afslappende jeans og en stram sort t-shirt

han var dækket af et fint lag sved som han løb afsted, med ingen ide om hvor han englelig var på vej hen, han fortsatte bare, bare for at være væk, væk fra det store hus et par timer eller to, det ville hjælpe på hans humør...det var det forbandede mareridt, dem som havde jaget ham siden han var 10 år, den med hans forældre, Blayne og overraskende nok William.
han stoppede op et kort stykke fra hvad der så ud til at være kirkegården, bare for at mærke kulden mod sin krop, mod sig selv også for at blive kølet ned, få det bedre og meget mere. han sukkede, hvilede hænderne mod sne lår, før han rejste sig op og gik ind mod den nye kirkegår, ind for at se sig omkring, få inspiration, ideer til nye værker og nye ting han kunne lave.
han stivnede da han så der var nogen, men mere hvem det var, men han tog ingen forhastede bevægelser, hun var sikkert blevet en engel ligesom ham selv og kunne derfor intet huske, så nu skulle han være forsigtig og ikke gøre hende bange. stille gik han hende mod hende og knælede ned foran hende "hej er du okay" spurte han mere hæst en han plejede, for ja sandheden var vel at han hade drukket aften før
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 10:51 am

Cataleya så overrasket på drengen og trak sig lidt tilbage fra ham, hun kunne mærke at hun havde set ham før, men hun kunne ikke sætte nogen minder ind på ham eller huske hvor hun havde set ham før. "Hv-hvem er du?" spurgte hun med en stemme der lød som hendes gamle, men hvor der nu var en smuk og melodisk klang over den, som ikke havde været der før. Hun kravlede lidt væk fra ham, da hun var bange. Hun kunne ikke huske noget som helst og følte sig virkelig sårbar af den grund. Hans hæse stemme mindede hende om en anden, der lignede drengen utrolig meget, men alligevel ikke var den samme. Hun rynkede brynene og så forvirret på drengen med det smukke ansigt og de velkendte øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 10:57 am

han lagde hoved på skrå og smilede bredere til hende "jeg hedder Gideon, men du kan kalde mig Gid, det gør de fleste alligevel" hans smil blev strålende og smukt, han rakte hende blidt sin hånd og hævede øjenbrynet "synes du ikke jorden er en smule kold at ligge på, kom her så skal jeg hjælpe dig" hviskede han blidt, da han så hendes udtryk, smilede han mere beroligende "bare rolig jeg gør dig intet, jeg er bare en smule nysgerrig om hvad du laver her ude i skoven" sagde han stadig med hånden fremme mod hende
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 11:03 am

Cataleya lagde hovedet let på skrå og så på ham med sine grønne øjne. Hun nikkede lidt. Hun kunne ikke lade være med at smile tilbage på grund af hans smil. Hun tog imod hans hånd og lod ham hjælpe hende op. Hun så endnu en gang på ham med et nysgerrigt blik. "Kender jeg dig, Gid?" spurgte hun stille og med sin blide stemme. "Jeg tror på dig," sagde hun og så undersøgende på ham. "Jeg kan ikke huske det selv." Hun lød forlegent og hendes kinder fik en varm glød. "Jeg kan ikke huske det mindste." Hun så på ham, som om han havde svar på alt. "Hvem er jeg?" spurgte hun, hun forlangte nærmest at få det at vide og lød kort som sit gamle jeg.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 11:08 am

han gav hendes hånd et blidt klem da han trak hende op, og gav først slip da hun var på benene "det gør du, du har engang været skyld i at jeg kom på hospitalet på grund af en misforståelse" hviskede han og strøg hende ned langs kinden. hans øjne lå hele tiden på hende og var varmere end man lige skulle tro den skarpe blå farve kunne blive "det ved jeg, jeg prøvede også selv det, dog vågnede jeg op nøgen i regnvejr" klukkede han og rystede på hoved "men du er Mary...eller det hedder du ikke rigtigt, mig og min bror har bare altid kaldt dig Mary" hviskede han og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 11:14 am

Cataleya rynkede brynet. "Det var vel ikke mig der gjorde det?" spurgte hun en anelse forskrækket. Hun følte sig dog en anelse beroliget over hans hånd der strøg hende kind, og hun kunne ikke lade være med at læne sin kind imod hans hånd og smile en smule. Hun så ind i hans varme blå øjne og smilede blidt til ham med et genert blik.
Hun rødmede over hans ord og så ned ad sig selv. "Der er jeg vist lidt heldigere," sagde hun med et lille grin, der lød som et stykke af paradis.
Et undrende udtryk gled over hendes ansigt. "Mary ..." mumlede hun for sig selv og synes, at det lød helt forkert. "Det kan da ikke være mit rigtige navn?" Hun så på ham med et undrende og blidt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 11:35 am

han rystede på hoved "min bror bankede mig sønder og sammen, men det er nu ikke noget nyt" han trak på skulderne og smilede bredere til hende. det var så underligt at hun faktisk var her sammen med ham, men han var hele tiden rolig fordi han vidste hvordan det var, ingen hukommelse, man var bange og i hans tilfælde nøgen, så var det værste man kunne at hidse sig op og begynde at opføre sig dumt.
han nikkede og grinede igen "ja det kan man sige du er, jeg kan huske alle stirrede på mig og et par var henne og røre, men jeg var vel bare svedig og bange, heldigvis fandt James mig også var alt godt igen" han smilede skævt og trak på skulderne. da hun spurte ind til sit navn rystede han på hoved "nej dit rigtige navn er Cataleya, men det vidste vi ikke på det tidspunkt, så vi har altid bare kaldt dig Mary" forklarede han blidt
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 11:43 am

Cataleya rynkede brynene. "Det er jeg ked af," hviskede hun og så kort for sit blik to unge drenge der lignede hinanden som to dråber vand, sloges. Hun rystede kort af mindet og så på ham. Han var den ene af drengene.
Hun smilede over ham og lo blidt inden hun rystede let på hovedet. "Mennesker er mærkelige," sagde hun stille og snakkede, som om hun ikke var en af dem, hvilket hun jo heller ikke var længere. "Jeg er glad for at det endte godt for dig." Hun smilede varmt og engleblidt til ham. Hun nikkede lidt da han sagde hendes navn. Cataleya. Hun smilede og så varmt på ham. "Det lyder rigtigt," sagde hun med en lille latter. Hun nikkede lidt og trak på skuldrene. "Mary er også et kønt navn," sagde hun med et varmt smil og så på ham. Hendes kjole flagrede stille om hendes ben og det samme med hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 11:56 am

han trak på skulderne "jeg er så vant til det, så det rør mig ikke længere" sagde han kort, han trådte tilbage og så længe på hende "må jeg se dem, dine vinger" spurte han og hævede øjenbrynet spørgende, efter at havde stået stille så længe, svedte han ikke længer, men den svage lugt af sved, blandet med en moskusagtig lugt hang stadig over ham og lige netop denne blanding lugtede overraskende godt.
han nikkede og grinede "efter tre år som engel, tænker jeg præcis det samme" grinede han og lagde hoved på skrå, han fulgte hendes bevægelser nøje med øjnene, var klar til den mindste udfald fra hende
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 12:02 pm

Cataleya så bare blidt og en anelse trist på ham. Hun blev overrasket over hans næste ord og hun rødmede i sine kinder og let ned ad halsen. "Jeg ved ikke om jeg kan," mumlede hun genert og så sig over ryggen. En lille tattoovering på hendes højre skulder lyste nærmest op imod hendes hud og hendes hvide kjole. Hun anede ikke hvordan hun ville kunne få sine vinger frem, og hun var også en anelse bange for hvordan de ville se ud. Sorte eller hvide? Hvad hvis hendes vinger var blevet til djævlens værk? Hendes blik flakkede en anelse og viste at hun var en smule bange for det.
Hun lo blidt over ham og kunne ikke lade være med at nyde hans latter. Den var dejlig, og bekendt, på en underlig måde. Hun kunne se at han betragtede hende nøje og hun følte sig lidt mærkelig tilpas ved det, men sagde intet om det.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 2:18 pm

han sukkede og rullede med øjnene af hende "her lad mig" han tog blidt hendes hånd og lagde den mod sit hjerte "før i tiden tænkte jeg på vrede, men nu tænker jeg på en jeg holder af, en jeg virkelig kan lide, hvad med at du tænker på noget der giver varme, ligegyldig hvad det er, hver ikke bange for hvordan de ser ud, sådan er det, men det er en del af dig, det er så let som at trække vejret så let som at bruge sit hjerte" hviskede han og gav slip på hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 2:27 pm

Det gav et lille sæt i hende da han tog hendes hånd og lagde den imod sit hjerte. Hun så på ham med et varmt blik og lyttede til hans ord. Hun nikkede lidt alt imens hun bed sig let i underlæben. Hun lukkede sine øjne og prøvede at finde noget der gav hende varme, men hendes hukommelse var fuldstændig væk, bortset fra de sidste få minutter. Så mærkede hun noget rasle imod hendes bryst da hun bevægede sig og kom til at tænke på sin halskæde og den trygheds fornemmelse hun havde fået da hun holdte den i sine hænder. Alt imens hun tænkte på den og den varme den medførte, mærkede hun hvordan den varme samlede sig i hendes ryg og langsomt og forsigtigt dukkede hende vinger frem ud ad hendes ryg. De var store, smukke og var den reneste hvide varme med et let gyldent skær over sig. Da hun åbnede sine øjne og så bag ud mod sine vinger, kunne hun ikke lade være med at le. Hun så på Gid med et strålende blik og et strålende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 2:31 pm

han smilede bredt til hende da hun fik sine vinger frem "hvor er de flotte" han rullede med skulderne og de store vinger kom frem, de rev ud fra hans skulder palder, mens han betragtede hende med varme øjne "se ud havde intet at bekymre dig om, så det var alt sammen uden bekymring, for du klare dig flot, mens du ikke ved hvem du er, vil du så bo hos mig, jeg har et stort hus, med masser af værelser, så der kan du sagtens være" han hævede øjenbrynet og rakte hende sin hånd
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 2:34 pm

Cataleya lo blidt og med lette røde kinder da han kaldte hendes vinger flotte. Hun så selv på hans vinger med et varmt smil og blik. "Du havde ret," sagde hun lettet og med et varmt blik og en lille latter. Hendes vinger slog langsomme slag i luften, uden at hun lettede, hun nød bare at kunne bevæge dem, det føltes utroligt!
Hun så lidt på ham imens hun overvejede det. "Det ... det vil jeg gerne, tak," sagde hun med et lille smil og valgte, at han var til at stole på. Da han rakte hende sin hånd, tog hun den denne gang uden tøven.

//Hvis det skulle være rigtigt ville Cataleya var et mentalt barn, lyse og ingen tyngdekraft have lige nu og en uge fremover xD
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 2:56 pm

han smilede og så hvordan hun fløj, hvilket kun fik ham selv til at flyve en smule, han slog ud med de store majestætiske vinger og grinede varmt af hende "de er virkelig smukke, men kom nu denne vej" han baskede kraftigt med vingerne og lettede fra jorden, hvorefter han med sin hånd i hendes begyndte at flyve mod sit hjem, det var stort og der var noget mystisk over det, noget smukt. han landede på jorden og gik hen til døren, hvor en smuk ung herre åbnede døren "master Seymour, igen en gæst, jamen kom inden for" han stemme var ufattelig behagelig og bare smuk og høre på, selv så han ikke så slem ud, med varme øjne, kort sort hår og det smukkeste ansigt, hans hjerte var ligeså rent som noget andet, han var menneske og ganske ung af sig, måske 28 "James hvor dejligt, gider du hente min ynglings rødvin" spurte han og James nikkede, skævede kort til Mary, hvorefter han forsvandt
//ja, men ja jeg ved det ikke Wink
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 3:02 pm

Cataleya lo blidt og melodisk med ham og rødmede over at han kaldte hendes vinger smukke endnu en gang. Hun nikkede lidt til ham og slog prøvende nogle endnu kraftigere slag i luften og lettede langsomt for jorden hvorefter hun fløj sammen med ham, og lod ham bestemme vejen de skulle. Hun så ned på huset der kom til syne i højsionten og nød samtidig flyveturen hvor hun følte sig let over hele kroppen og nød vinden i sit hår. Hun ærgede sig over at turen var så kort og hun tog sine vinger ind til sig og fulgte efter ham op til døren. Hun smilede strålende, men genert til den unge herre der åbnede døren. Hun turde ikke at slippe Gid's hånd, men klemte den måske lidt hårdere da hun var unaturlig genert for hendes normale jeg.

//Gider det ikke xD
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 11:05 pm

han trak sin hånd til sig da selve håndtrykket, at hun holdte så krampagtigt fast i hans hånd...ja det blev jo til sidst for meget, især efter hvad han havde oplevet de sidste par dage, så kunne alt være en smule omklamrende "så velkommen til min lille hule, eller mit hjem" han gned sine hænder mod hinanden og smilede bredt og blidt til hende, dog landede hans øjne igen på James der kom gående med en bakke, et glas og en smuk flaske vin "sir" han smil blev blidere og han rakte fadet til Gideon, der med glæde tog imod det "James dette er Mary" han lagde en hånd på hendes skulder, hvorefter James bukkede for hende, tog blidt hendes hånd og gav den et blidt kys "en fornøjelse at møde dem ma'am" hviskede han og rettede sig op igen
//det er vel forståeligt Wink
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 11:33 pm

Cataleya så undskyldende på ham og eødmeze forlegent over at have holdt så fast i hans hånd. Hun så lidt rundt og smilede så til ham. "Du har et smukt hjem," sagde hun blidt og smilede varmt og engleblidt til ham. Hendes blik faldt på James igen og hun smilede varmt og forsigtigt til han. "Cataleya," rettede hun blidt Gideon og fik røde kinder da han tog hendes hånd og kyssede den. "Æren er min," sagde hun med en engleblidt stemme og et varmt smil imens hun tog fat i siden af hendes kjole og nejede let og elegant for ham. Hun rettede sig op samtidig med ham og smilede varmt og engleblidt til dem begge. Hendes grønne øjne strålede blidt.

//Jah xD
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 12:51 pm

Gideon smilede og nikkede stille "mange tak, det betyder meget for mig, at du mener det" hviskede han og kørte en hånd igennem håret, stille så han fra James til hende han nu engang kendte som Mary "sikke et smukt navn" sagde han blidt, før han igen fik et neutralt udtryk i øjnen, da han så på Gideon "jeg har snakket med sikkerheds agenterne og de nye skule komme i løbet af ugen" sagde han kort, før han nikkede til Mary og forsvandt væk
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 9:42 pm

Cataleya smilede bare varmt til Gideon og havde et blidt og ærligt blik imens hendes øjne kørte rundt i huset med et svagt glimt af nysgerrighed. Hun så på James og rødmede ganske let i kinderne. "Jeg takker," sagde hun varmt og smilede blidt og uskyldigt til ham imens hun gav ham en lille nejen. Hun så nysgerrigt på dem begge, men uden at sige et ord, hun lod dem bare snakke imens hun lyttede roligt. Hun smilede blidt til James da han nikkede til hende og derefter forsvandt. Hun så på Gideon og smilede. Hun lagde hovedet let på skrå og så blidt på ham med et mærkeligt udtryk i hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Who am I? ~Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Who am I? ~Gideon   Who am I? ~Gideon I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Who am I? ~Gideon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: