The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 14 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 14 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_lcapOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_voting_barOh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Oh ... you. Long time, no see ~Gideon

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:43 am

han trak på skulderne "vi kan ikke få det hele, nogen bliver jo nød til at lide så andre kan have det bedre" hviskede han og stirrede ned i bordpladen. han stirrede på hende et kort sekund, lyttede til hende og da hun gav ham flasken, tog han den, men et sekund så han lettere forvirret ud "er du sikker, jeg mener sidste gang jeg var hos dig, endte det ikke særlig godt op" han så først der på hende, men efter lidt tid rejste han sig og nikkede "for helved, han kan ikke gøre noget han ikke allerede har gjort, så nej det kan vel ikke blive værre en dette" små grinede han og gav bartenderen flasken
//okay du Wink
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:59 am

Cataleya rystede bare på hovedet over ham og sukkede stille. Hun mente stadig, at det var uretfærdigt for Gideon at han ikke fik så meget kærlighed som sin tvillingebror.
Hun smilede en anelse over ham og klukkede blidt. "Fuck Blayne," sagde hun stille og smilede til Gideon. "Og jeg har intet sagt om at vi skulle lave noget vulgært, jeg sagde snakke, der er en stor forskel." Hun blinkede drillende til ham og smilede tilfreds over at han gav flasken tilbage til bartenderen. "Han kommer ikke til at gøre dig noget sen her gang, jeg ville stille mig imellem og måske give ham en lille flad, det kunne han godt bruge siden sidst." Hun smilede stille for sig selv imens hun rejste sig og gik imod udgangen. Hun så sig kort over skulderen og smilede til ham. "Kommer du, skildpadde?" spurgte hun drilsk og smilede varmt og roligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:08 pm

han nikkede og grinede "ja...fuck Blayne" grinede han og strakte sig kort, hvorefter han betragtede hende nøje "det sagde jeg heller ikke, jeg konstaterede bare at sidste gang ikke endte super godt" han trak på skulderne og rejste sig op med, hende gik ved siden af hende og betragtede verden udenfor da de kom derud "hej vil du prøve noget sjovt, det er noget jeg altid gør når jeg skal slappe af" han så spørgende på hende og rakte en hånd frem som en invitation, hvis hun ville kunne hun tage den, men kun hvis hun ønskede
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:12 pm

Cataleya blev smittet af hans grin og kunne ikke lade være med at le stille med ham og smile mere varmt til ham end før. Hun trak stille på skuldrene og så på ham med et blidt blik. "Det er sandt nok, og hvis den her gang heller ikke går, så er der jo det ordsprog, alle gode gange tre," sagde hun med en lille latter og smilede blidt til ham imens hun gik ind imod byens centrum.
Hun så nysgerrigt på ham og kunne ikke dy sig for at smile og tage hans hånd. "Hvorfor ikke?" sagde hun med et lille eventyrlysten blik og et varmt smil. Hun havde altid været en nysgerrig sjæl, det var en af hendes store svagheder, og det var nok den største grund til at hun havde inviteret ham med hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:19 pm

han grinede og lukkede sin hånd om hendes, trykkede hende ind mod sit bryst, lagde en hånd bag hendes ryg og den anden, under hendes knæ "jeg troede det var 3. gang er lykkens gang" spurte han og grinede blidt og bredt, han rullede med skulderne og to store sne hvide vinger dukkede op bag hans skuldre, de var smukke store og majestætiske, Gideons vinger var hvide, hvor Blayne's var mørke grå, så Gideons vinger så mere engle agtige ud.
han bøjede ned i knæende og smilede fornøjet "hold godt fast" hviskede han og satte af, derefter var der kun byen at se, dog fra oven da han fløj hen over den, smuk og prægtig om han var, nok lignede han Blayne, men deres udtryk var anderledes, især når de fløj, plus Blayne ville aldrig tage en med ud på en flyve tur, han brød sig vel ikke om det, hvor Gideon, hellere end gerne ville vise folk hvordan man fik det en smule bedre
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:39 pm

Cataleya lo lidt forfjamsket. "Det var også det jeg mente," sagde hun med varme kinder. Hun havde aldrig helt haft styr på alle de ordsprog der fandtes, så hun byttede dem altid ud med andre ting og lavede om på det hele. Hun gispede næppe hørligt da hun pludselig befandt sig i hans favn og hun så hans vinger. De var et prægtigt syn og hun tabte helt mælet et øjeblik. "Vent ... hvad?" sagde hun og nåede ikke længere da han satte af og hun så klamrede sig til hans hals. Hun lukkede øjnene indtil de fløj mere roligt. Da hun åbnede dem igen var det eneste hun kunne få ud over hendes læber et;"Wauw." Hun var målløs og slappede langsomt af i hans favn. Hun var ikke en der var bange for højder. Hun så på ham med et helt fortryllet blik og hun smilede til ham inden hun begyndte at le hjerteligt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:46 pm

han klukkede over hendes udtryk "jamen jeg er da glad for at mine vinger for dig til at tabe mælet" grinede han og fløj videre, at flyve, ja det satte ham i forbindelse med hvad han var og ja det gjorde ham vel glad "du er faktisk den første jeg nogensinde har fløjet med, jeg plejer normalt ikke at gøre det, men jeg har vel intet imod det, for ja udsynet er smukt og jeg bliver altid gladere" hans smil blev større og han så rundt "peg hvor du bor" hviskede han i hendes øre og så hvordan hun slappede mere af efter at have klamret sig til ham
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:51 pm

Cataleya lo varmt og hjerteligt over hans kommentar og gav ham et lille kys på kinden uden at kunne stoppe sig selv først. "Det er fantastisk!" sagde hun leende og holdte sig indtil ham, men ikke på en klamrende måde som før.
Hun så på ham og følte sig en anelse beæret over hans ord og blev bare ved med at smile til ham. "Det forstår jeg sgu godt," sagde hun varmt og lagde sit hoved imod hans skulder og nød bare udsigten. Hun nikkede kort og pegede mod en bygning der tydeligt var mere lukseriøs end de andre. "Dér," hviskede hun blidt og smilede over ham imens hans varme ånde imod hendes øre gav hende kuldegysninger.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:03 pm

han rødmede svagt da hun kyssede ham på kinden, men nikkede så stille "jeg er glad for at du...nyder der" han smil blev ene smule forlegen dog forsvandt hans rødmen lidt efter. han smilede og lagde kinden mod hendes pande, hvorefter han landede igen, han så på hende og smilede bredt og en smule drillende "så vil du bæres eller kan du selv gå" spurte han og så nysgerrigt ned på hende, måske var han drillende, men der var også et seriøst spørgsmål bag det, hvilket også var tydeligt, for hvis hun ville bæres så bar han hende hele vejen op uden at brokke sig det mindste
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:07 pm

Cataleya blev nærmest berørt over hans rødmen og smilede samtidig tilfreds af en eller anden grund. Hun nød at se hans forlegne smil og kunne ikke lade være med at gengælde det varmt og sødt. Hun ærgede sig lidt over at han allerede landede, og det var som om hun først nu blev opmærksom på at han var så tæt på og at hun kunne mærke hans nøgne hud mod sin flere steder. "Jeg kan sagtens gå selv," sagde hun med begyndende røde kinder og et forlegent og nærmest genert blik. Utroligt, ikke? At den berømte overnaturlige lejemorder blev genert over at hun var i fysisk kontakt med en dreng. Det var ret komisk. Hun kom langsomt ned på jorden igen og stod først lidt usikker på benene inden hun begyndte at gå op imod indgangen og låste den op. Hun så kort tilbage på ham og smilede drillende og varmt, imens en tydelig indbydelse til hendes hjem kunne ses i hendes øjne. Hun gik indenfor og holdte døren imens hun ventede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:16 pm

han nikkede og lod hende glide ned, smilede skævt over hendes generthed, det var ikke noget han var vant til men okay, nogle gjorde det, men mest fordi de tog ham for at være Blayne, men der var forskel på dem, f. eks var hans egen stemme mere maskulin hvor Blayne's var hærget af års drikkeri.
han lagde armene over kors og trådte ind med hende, nysgerrighed var at se i hans øjne, for ja hvorfor blev hun lige genert over at havde været i kontakt med ham, men ja måske var det på grund af Blayne, deres lighed..udsenes mæsigt, måske var det det der fik hende til at blive genert, men hvem vidste
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 2:08 pm

Cataleya blev ikke genert over at han lignede Blayne, overhoved ikke, hun kunne let se forskel på dem allerede, de små forskellige, fx deres grin, stemme og ansigtsudtryk generelt. Hun gik længere ind i lejlighedskomplekset og videre over til trapperne og op til anden etage, første dør på højre hånd. Hun fandt sine nøgler frem og åbnede døren. Da hun trådte ind og smed skoene, vendte hun sig om imod ham. "Bare følg din hjemme," sagde hun md et lille skævt smil og lukkede døren efter ham da han kom ind.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 2:15 pm

han lagde hænderne om bag ryggen og trådte stille ind og nikkede kort "så du vil have mig til at føle mig hjemme, uhh det må være svært, jeg føler mig ikke hjemme nogen steder" han trak på skulderne, da ja det var sandheden, der var ingen steder han rigtig følte sig godt tilpas, så han rente vel bare hvileløst rundt, men selvfølgelig havde han et sted at bo, han boede i sine forældres gamle hus, efter en lang renovering så det nyt ud "så hvad har du lyst til at lave" spurte han og vendte sig mod hende
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 2:46 pm

Cataleya så blidt på ham og gik over til ham og gav ham et blidt kys på kinden. "Prøv alligevel, Gideon," sagde hun blidt og smilede varmt til ham. Derefter gik hun over og lod sig dumpe ned i sofaen og så på ham med et nærmest legesygt blik. Hun var måske stadig en smule påvirket af al den alkohol hun havde drukket tidligere på aftnen. "Vi kunne sidde og snakke?" sagde hun blidt og smilede til ham imens hun lagde sig ned og strakte sig. Hun forstod ham godt, at han ikke følte sig hjemme nogen steder, det gjorde hun heller ikke særlig ofte. Hun slappede fuldstændig af i sin tremands sofa alt imens hun så over på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 3:10 pm

han stivnede da hun blidt kyssede hans kind "lad hver" hviskede han og fulgte hende med øjnene, så hendes legesyge blik, hvilket fik ham til at rynke brynet uforstående, men så igen hun havde sikkert drukket meget. han nikkede kort og gik hen til hende på sofaen, blidt løftede hans hendes hoved og da han fik sat sig, lagde han hendes hoved på hans skød "okay hvad vil du tale om" spurte hans stille mens han betragtede hende nysgerrigt, men dog en smule blidt.
sorry det er så kort Wink
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 3:19 pm

Cataleya så noget såret ud da han bad hende om at lade være. "Hvorfor?" spurgte hun stille og sukkede lidt. Hendes legesygt blik forsvandt og hun så mere trist ud. Hun var altid så pokkers ustabil mår hun fik noget at drikke. Det var en af grundene til at hun normalt ikke drak, hun hadede at alle hendes svagheder blev styrket igennem rusen og at hun ikke havde fuldstændig kontrol over sig selv.
Hun hjalp ham lidt med at løfte hendes hoved og putte sig så lidt indtil ham på en eller anden mærkelig måde og hun så op på ham med et blidt blik. "Fortæl mig om dig selv," sagde hun blidt og nysgerrigt og smilede opmuntrende op til ham. Det var utrolig rart for hende at ligge i hans skød og hun nød det faktisk mere end hun havde troet. Der var en ting hvor de to tvillinger lignte hinanden utrolig meget, havde hun fundet ud af. De fik hende begge to til at føle sig tryg i deres nærvær. Hun elskede det.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 3:31 pm

han sukkede og så på hende "fordi jeg gider ikke have forkerte forventninger og måske kan dine små kys give det" hviskede han og strøg hende ned langs kinden "du gav mig aldrig et direkte svar på om du kunne lide mig, så jeg gik vel ud fra at det blev et nej, så det ville bare gøre alting lettere på den måde" han trak på skulderne og kørte blidt hånden igennem hans hår.
han betragtede hende nøje og rynkede svagt brynet "der er ikke meget at fortælle, jeg er aldrig blevet elsket, bortset fra af William, jeg mistede alle de piger jeg forelskede mig i, min familie foragtede mig og giver mig skylden for hver eneste tragedie der har været sket...jo så har jeg levet i cølibat liv siden jeg var 21" han trak på skulderne og så hvordan hun slappede mere af.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 6:02 pm

"Men jeg prøver ikke på at give dig forventninger," sagde hun blidt og så væk fra ham med et nervøst blik. "Jeg prøver bare på at vise ... at ..." Hun stoppede sig selv og så væk fra ham og lukkede sine øjne. Hun sukkede lidt over hans berøring og smilede svagt.
Hun havde stadig lukkede øjne imens hun lyttede til hvad han sagde, bare lytte til hans stemme. "Det er jeg virkelig ked af, Gideon," mumlede hun blidt og åbnede øjnene og så varmt op på ham. Hun tog hans hånd og kyssede hans håndflade. "Du fortjener meget bedre." Hun så blidt op på ham og smilede forsigtigt.

//Endelig! På vej hjem xD Jeg kan ikke mærke mine fingre ... xD
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 6:09 pm

han nikkede kort "hvad prøvede du at vise kære" spurte han og lagde hoved på skrå, han virkede med et meget nysgerrig, ville gerne inderst inde vide hvad pokker det var hun snakkede om og ja mere end det.
han trak på skulderne "som jeg sagde før, nogen må lide så andre kan leve, og jeg kan jo ikke ændre det, bare håbe at Paige ikke kommer til byen og ødelægger alt" han rystede på hoved og rødmede svagt, Paige var en smuk kvinde, der lignede en på 25, og da han var 15 var han en smule forelsket i hende, men meget ændrede sig da hun var meget sammen med Blay
//haha, det er ikke for godt Wink
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 6:29 pm

Cataleya tøvede længe alt imens hun så på ham med et mærkeligt blik. Og så tog hun chancen. Hun løftede sig selv op, noget hun let kunne da hun havde fantastiske mavemuskler, og så lagde hun hånden i nakken på ham og trak ham lidt ned til hende. Det næste hun gjorde var, at hun plantede sine læber blidt og nænsomt imod hans. "Det her," hviskede hun lavmælt mod hans læber og så blidt og varmt på ham og smilede forsigtigt til ham.
Hun så nysgerrigt på ham. "Hvem er så denne Paige?" spurgte hun nysgerrigt og så godt hvordan han rødmede. Hun bed sig selv let i underlæben og havde trukket sig væk fra ham igen imens hun ventede på hans reaktion.

//Nej xD
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 6:42 pm

han stivnede og lagde blidt en hånd på hendes kind, hvorefter han trykkede sine læber mod hendes bare en smule mere fast "så det var det du ville vise mig" hviskede han mod hendes læber.
han betragtede hende nøje mens hun flyttede sig og et suk forlod hans læber "min familie er fulde af monstre, og Paige er min Grand grand grand og gud ved hvor mange grand bedste mor. men da jeg var 15 år vidste jeg ikke hun var så gammel og jeg var vel en smule forelsket i hende, det ændrede sig dog da jeg så hende sammen med Blayne" hviskede han og lagde endnu engang sin hånd på hendes kind, hvorefter han flyttede den mod hendes nakke "hvad var det før" spurte han og strøg hende blidt op og ned af nakken

Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 6:48 pm

Cataleya smilede en anelse imod hans læber og nød følelsen af de sommerfugle hun fik i maven. "Mmhhh." Var det eneste hun kunne få ud over hendes læber og hun smilede varmt og glad til ham. Hun havde ikke reageret sådan på et kys før, det var så anderledes end det hun havde prøvet før.
Hun nikkede forstående og bed sig lidt i underlæben. "Alle familier har deres hemmeligheder," sagde hun blidt til det første og så så blidt på ham. "Det er jeg ked af ... Blay gik vist i seng med alle han kunne." Hun fik et mørkere blik ved bare tanken og hun så lidt væk. Indtil hun mærkede hans hånd mod hendes kind og lidt efter nakke. Da så hun op på ham og hun smilede lidt imens hun nød hans berøringer. "Jeg ... det var ..." prøvede hun at starte, men varmen blussede op i hendes kinder. "Jeg prøver at sige, at jeg også kan lide dig." Hun så nærmest genert op i hans øjne og bed sig nervøst i underlæben og ventede på hans svar.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 6:54 pm

han nikkede stille "du siger noget" han grinede og rystede på hoved, da hun så nævnte Blayne blev han helt stum og nikkede stille "ja og han havde en tendens til at tage de piger eg havde set mig an" sukkede han og betragtede hende nøje.
han bøjede sig mod hende og trykkede igen sine læber mod hendes som om det var svar nok "jamen så kunne jeg ikke være mere glad" hviskede han og lagde armene om hendes læn, blidt trak hende hen mod sig, mens han så hende direkte i øjnene "der var jeg vidst meget heldig kan man sige" hviskede han og nussede sin næse mod hendes
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 7:12 pm

Hun smilede og nød hans latter. "Jeg har altid fat i noget," sagde hun med en blidt latter og smilede varmt til ham.
"Det er jeg ked af, det anede jeg ikke at han gjorde," sagde hun stille og en anelse trist og følte sig nøgen under hans blik, det var som om han så alt.
Hun kunne ikke lade være med at smile da hun mærkede hans læber mod sine endnu en gang. "Samme her," sagde hun med et varmt smil og blik. Hun lod ham uden brok trække sig op til hende og hun puttede sig ind til ham med et smil. Hun lo blidt over ham da han nussede sin næse imod hendes. "Du er så kær," hviskede hun blidt og smilede varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 7:21 pm

han nikkede "altid kære" hviskede han og grinede stille, han strøg hende over kinden og blev med et alvorlig "du må ikke ødelægge dit venskab med Blay på grund af mig, det vil jeg ikke kunne klare" hviskede han og så blidt på hende.
han trak på skulderne "ja alt blev ligesom bare værre mellem os da Paige kom ind i billede, jeg ved ikke hvordan men det var som om hun ødelage vores forhold" sukkede han og trykkede hende mod sig.
han grinede og nikkede "selvfølgelig er jeg da kræ, jeg er en engle" hviskede han og grinede og strøg hende ned langs lænden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh ... you. Long time, no see ~Gideon   Oh ... you. Long time, no see ~Gideon - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh ... you. Long time, no see ~Gideon
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Long time ago ~ Tess ^^
» Long time no see Cousin <3
» Who am I? ~Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: