The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_rcap 
Bonnie (970)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_rcap 
Vampira (833)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_rcap 
Daniel (796)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_rcap 
Clarissa (761)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_rcap 
Kristen (683)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_rcap 
Gideon (535)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_rcap 
Justin (429)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_rcap 
Anna (418)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_rcap 
Tessie (391)
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_lcapåhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_voting_baråhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 åhh hej again...sorry for last time -Everlyn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 8:42 am

Påklædnng åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Tumblr_mdh9b1jg7B1qjdk9oo1_400
Tid 22:46.
Sted Et eller andet sted dybt inde i skoven.
Omgivelser Øhm det er en skov, hvad er der normalt i en skov.
Vejr Det er skyfrit og smukt fra oven.

Igennem de sidste par dagehavde han virkelig ikke haft det godt, og ikke på den der "jeg har det dårligt" måde, nej det var snarer alt ved ham var forkert, han kunne ikke smile, var faktisk stort set kun i trist humør, Matthew hans gode ven, havde lovet at hjælpe ham, men uheldigvis, men det temperament han holde inde, kunne det ende med at blive Matthews død, hvilket jo kun ville gøre det endnu værre for ham.
han vandrede ind i skoven, det var tydeligt, måden han så rundt, hans udtryk i ansigtet og i øjnene at han nok ikke havde det super godt, da der ingen følelser var. han slog sig ned et tilfældigt sted, gled ned af grenen og lagde hoved op af stammen huskede det sidste møde, det møde mellem ham og Everlyn, det var ikke endt skide godt, men han kunne ikke holde tilbage at han havde tænk på det, fandt sig selv overrasket at han virkelig kunne lide hende, måden hun blev forlegen når mam gav hende en kompliment, måden hun alligevel kæmpede tilbage, hvis han gjorde et eller andet, men det at hun faktisk også kunne bruge hans hjælp også de blå øjne, det var virkelig smukke....han rystede på hoved og kørte begge hænder igennem håret, han måtte se at styre sig, det blev jo aldrig til noget og hvorfor ville hun have sådan en som ham, det ville sikkert også ende ligesom dengang med Laura, hun ville forsvinde fra ham og han ville igen være alene
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:06 am

Everlyn havde selv ikke haft det særlig godt på det sidste. Hele hendes fætter, Reifarim, kunne se det og han prøvede at hjælpe hende, selvom bare nærværet af ham drev hende til vanvid. Ikke fordi hun ikke elskede sin fætter, det gjorde hun, hun elskede ham som den storebror hun aldrig fik. Det var det faktum, at hendes fætter var en engel, det var hans blod hun ikke kunne klare, selvom det rent faktisk var hans blod hun drak normalt. Han dononerede til hende uden at hendes mor vidste det, mest fordi at han vidste, at hun hadede at føle sig svag, og engleblod gjorde jo en vampyr stærkere. Hun var faktisk lige kommet hjemmefra og havde drukket en halv pose med engleblod og skjulte sin aura og tanker idet hun bevægede sig ud i skoven der kransede op til huset. Hun boede i Fuego palæet dybt inden i skoven. Og nu var hun på vej imod et af de højeste træer i skoven, et ceder træ, som hun kravlede op i med en let elegance og satte sig på en af de øverste grene og så op på himlen. Den var meget smuk i nat, og hun nød den virkelig. Men samtidig med at hun sad der, kom hun til at tænke på Michael, og hun mærkede hendes læber summe ganske let ved tanken om at han havde kysset hende. Hun sukkede over sig selv og lænede sig op ad stammen. Han var sød, han tænkte på hvad hun sagde, og gjorde intet hun ikke kunne lide, og det betød meget for hende at han gjorde sådan, men samtidig med at hun tænkte så rosende om ham og egentlig godt kunne lide ham, så var der en overdøvende stemme der sagde, at drenge ikke var til at stole på, at du sjældent var hvad de gav sig ud for. Hun skælvede kort og så ned af sig selv, hun havde en mørkegrøn skovmandsskjorte på, der tydeligvis var for stor til hende, den stod åben og viste en sort tanktop inden under, og så var hendes bukser stramme og sad som malet på hende, det var det hun bedst kunne lide, stramt tøj. Hendes sko var de helt samme converse som sidst.

//Lidt krea? xD
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:16 am

Han sukkede og lukkede øjnene, han prøvede virkelig at koncentrerer sig, efter hans sidste møde med sin skaber, der endte ud i at han smadrede to bowling kugler, lavede et stort hul i væggen plus lidt andre ting, men det værste havde været, en måde hun snakkede om Laura på, at hun ikke fortrød da hun tvang ham til at slå dem ihjel. han rejste sig op lagde begge hænder mod stammen og rystede svagt, han kunne ikke bryde sammen, han måtte ikke, men alligevel kunne han ikke holde den følelse ud, følelsen af at ingen ville elske ham, ingen gad elske ham, ingen bekymrede sig om ham og ingen holdte af ham på nogen punkter.
han sugede luften ind og pustede det ud igen, ud i verden som det ubrugelig og forurenede luft det var, øjnene flakkede og han så op mod nattens mørke himmel, ønskede sig langt væk, stille lod han blikket falde ned på sin daglys ring, som han stille lagde fingrene om, han var virkelig fristet til bare at tage den af, lægge den i lommen også møde solen, møde sit endelige, han have uden han vidste det taget den af og stod med den i hånden, legede lidt med den, kørte den mellem fingrene. men han stoppede det sekund en velkendt fært ramte hans næse "fuck" hviskede han og i stedet for at tage ringen på lagde han den ned i lommen, så rundt, men stoppede til han så en lille skikkelse oppe i et træ noget væk, bare at se hende fik ham til at stivne og han blinkede, idet han fangede sig selv i lidt for mange gange bare at stirre på hende

//haha
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:27 am

Everlyn hørte godt hans stemme den her gang og så ned imod den. Hun stivnede selv lidt og stirrede lidt tilbage mod ham, inden hun rystede på hovedet over sig selv og hoppede ned fra træet og landede med et let lille bump og gik så over imod ham, men hun stoppede dog et par meter fra ham. Hun lagde hovedet let på skrå og betragtede ham stille. "Det er sjovt sådan, at vi hele tiden støder på hinanden," sagde hun med et lille smil og bed sig let i underlæben. Hendes hjerte ville have banket hurtigere og hurtigere, bare ved synet af ham, hvis det altså havde været levende. Hendes blik faldt langsomt på hans hænder og hun så, at han manglede sin dagslysring. "Din ring, hvor er din ring?" spurgte hun, nærmest lidt desperat og så op igen og fangede hans øjne. "Hvor har du gjort af din ring?" Hun så på ham og rynkede brynet. Man kunne tydeligt se bekymringen i hendes blik, hun udstrålede det nærmest. En dagslysring var en forvandlet vampyrs vigtigste eje, det var den der gjorde, at de kunne være ude i solen uden at brænde op. Hun så på ham med en lille ængstelig mine.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:39 am

Han smilede og slugte hende næsten med øjnene, den måde hun gik på, håret der dansede rundt på hendes ryg, den bløde blege hud, dog var der ikke noget frækt i hans øjne, det ville han aldrig tænke "ja det er det vel, små tilfælde" han kløede sig forlegent i nakken og så ned, han kunne lugte hende, den finne lugt af havet, blandet op med blomster og sol, han kunne næsten mærke varmen fra hende. da hendes blik faldt mod hans fingre, der af åbenlyse grunde manglede sin ring, blev han overrasket over hvordan hun englelig reagerede, han havde regnet med at hun ikke bekymrede sig var ligeglad, for han var jo bare den der havde kysset hende, selvom hun ikkekunne lide at blive rørt. han sukkede og slog blikket ned, stille fiskede han den op af lommen, det var faktisk bare en enkel ring af massiv guld, mindede lidt om sådan nogle ringe man gav hinanden når man skulle giftes, den her havde så ord stående på sig, han vidste hende den, men gjorde ingen mine for at tage den på "jeg har den i lommen" hviskede han stille og rakte hånden frem mod hende, mens den anden lå i lommen
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:00 am

Everlyn så godt, hun mærkede det nærmere, at han slugte hendes med øjnene, og det gjorde hende lidt utilpas, hvilket kunne ses på den måde hun hævede sine skuldre lidt op til ørene, dog var hun taknemmelig over at hun ikke kunne se det mindste frække i hans øjne, selvom hun samtidig vidste, at man kunne skjule det. Det var som om at hver gang hun fandt det mindste godt om ham, poppede der en tanke op som neutraliserede den selv samme tanke, som når man blander syre med base og neutralisere væskerne.
Hun så på ringen da han tog den op og med nogle få, hurtige skridt var hun helt ovre ved ham, hun tog blidt og nænsomt ringen ud ad hans hånd og gav ham den på igen. "Hvorfor fanden tog du den af, Michael?" spurgte hun blidt og så op på ham imens hun stadig holdte hans ene hånd i begge sine. Hun så formandende på ham og sukkede over ham. Hun tænkte ikke på hvor tæt hun stod på ham, eller at hun stadig holdte hans hånd i sin.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:09 am

da hun opdagede hvordan han så på hende, slog han blikket væk og bed sig i læben "undskyld" hviskede han og stirrede i stedet på hendes fødder, alt han ville var bare at føle noget, noget han ikke havde følt i flere år, noget han følte sammen med hende, men vidste aldrig ville blive til virkelighed.
han sukkede da hun gav ham ringen på igen, så ned på deres hænder og derefter på hende "fordi det jeg føler lige nu aldrig vil blive til noget, jeg vil aldrig blive elsket, aldrig holdt af der vil aldrig komme en hen til mig, gøre det samme som du gør ved mig og jeg vil aldrig føle sådan igen, jeg ved hvad der er hændt dig og jeg ved du ikke kan stole på mig, det forstår jeg, men det slå mig ihjel inden i, hver gang jeg tænker på dig, bliver jeg glad, men jeg indser også hurtigt bag efter at du aldrig vil blive min som jeg vil blive din" han gav hendes hånd et blidt og næsten umærket klem "jeg ville gøre alt for dig...alt, give dig alt gøre det hele, du kunne sige hop også ville jeg spørge hvor højt, hvis du ville til USA ville der hurtigt være et privatfly og vente på dig, jeg vil give dig alt, for bare en simpel berøring som denne her" han løftede deres hænder for at vise hvad han mente
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:22 am

Everlyn rystede på hovedet over hans undskyldning gav hans hånd et blidt klem. "Lad være," sagde hun blidt og så på ham med et varmt blik. Hun var ked af at hun ikke kunne være for ham som han kunne være for hende, hun turde ikke, det stred imod al hendes fornuft og det fik hende til at ryste let af den gamle skræk fra fortiden.
Hun lyttede tavst til hans ord, hun kunne ikke få et ord ud hendes læber, men man kunne se på den måde hun bøjede hovedet ned ad, at hans ord betød noget for hende, mere end man skulle tro på det hun viste. Hun skjulte er lille smil for ham og så ned på deres hænder. "Jeg holder af dig," sagde hun blidt og så op på ham med et blidt blik. "Men jeg kan ikke gøre det, for det strider imod min fornuft, det er væmmeligt for mig, det fremmer kun skrækkelige minder tilbage for mig, og jeg er ked af at jeg ikke kan gengælde det du føler for mig, selvom jeg vil, så kan jeg ikke." Hun så trist ned i jorden og sukkede stille. Hun skælvede let inden hun lænede sig ind til ham og lagde sin kind imod hans skulder og puttede sig lidt ind til ham. Hun kunne godt det her, men så snart der var en der begyndte at kærtegne hende eller noget andet, ville hun trække sig væk.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:32 am

han hævede øjenbrynet, men sagde intet, han var som stum og så på ham på hende "jeg ved det, jeg ved du ikke kan og du kommer sikkert aldrig til det, det er helt okay, jeg havde heller ikke forventet noget, jeg ville bare gerne sige det til dig" hviskede han blidt, selvom han mere end gerne ville stryge hende over kinden, så gjorde han det ikke, han stod stille, selv da hun lagde hoved mod hans skulder, puttede sig ind til ham, var det eneste han gjorde, kort at begrave ansigtet i hendes hår og derefter bare hvile kinden mod det "hvis der ske mig noget, vil du så fortælle det til min ven Matthew, jeg ved du ikke ved hvordan han ser ud, men bare fortæl ham hvad der er hændt mig også vis min ring hvis det er" spurte han og modstod fristelsen til at lægge armene om hende
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:56 am

Everlyn sukkede stille og kneb øjnene tæt sammen inden hun langsomt lagde armene om ham og holdte sig let ind til ham. "Det ved jeg godt," mumlede hun bare med en ufattelig trist stemme. "Jeg er ked af at jeg ikke kan gengælde det, selvom jeg godt ville." Hendes stemme var intet andet end en lav mumlen imod hans skulder og hals. Hun nussede kort sin kind imod hans skulder og gjorde ingen mine til at rykke sig da han begravede sit ansigt ned i hendes hår og hvor hun bagefter kunne mærke hans kind imod sin isse. "Der kommer ikke til at ske dig noget," sagde hun med en stemme der tydeligt sagde, at det ikke stod til diskussion.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:21 am

han rystede på hoved "du skal ikke være trist, det er ikke din skyld sådan er verden bare indrettet, der er dem der for alt serveret på et sølvfad uden at vide det, også er der dem som kæmper for at få den smule lykke, hvor de så ser det sive væk, det kan man bare ikke ændre" hviskede han og stod afslappet med hende, han vidste ikke om han kunne tillade sig at lægge armene om hende, så i stedet lukkede han stille øjnene og trak vejret dybt ind. han smilede svagt, da han følte hendes ånde mod sin hals, hendes kind der nussede sig mod hans skulder, man han nikkede dog og bed sig i læben "okay, jeg ville bare gerne lige fået slået det fast" hviskede han blidt
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:28 am

Everlyn smilede svagt over hans ord og klukkede lidt. "Jeg får serveret alt på et sølvfad," sagde hun og så blidt op på ham med et lille og sødt smil. Når hun smilede sådan lignede hun virkelig et uskyldigt, lille barn, der endnu ikke havde prøvet verden endnu. Hun kunne ikke gøre for det. "Og du kommer til at finde lykken igen, okay?" Hun så blidt på ham og smilede forsigtigt til ham inden hun gemte sit ansigt ind imod hans bryst igen.
Hun nikkede lidt og sukkede stille. "Det ved jeg godt, men der kommer stadig ikke til at ske dig noget," sagde hun blidt og så op på ham med et blidt blik inden hun trådte væk fra ham. "Jeg har noget du skal se." Hun smilede drilsk til ham, tog hans hånd og begyndte at trække af sted med ham med en legende latter.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:35 am

Han rynkede brynet "jeg har levet siden 1283, jeg blev forvandlet i 1300, hvorfor skulle det forandres nu, at jeg har levet i over 700 år i smerte, hvorfor skulle det pludselig blive ændret, jeg mener jeg forventer ikke lige foreløbig der er nogen der forelsker sig i mig" han trak på skulderne og så hvordan hun begravede sit ansigt i hans bryst.
han hævede øjenbrynet da hun trådte væk, men sagde intet "det ved man jo ikke, ikke med den skaber jeg har og hvem skulle hævne mig, hun er over 900 år gammel" han trak på skulderne. da hun tog hans hånd, gjorde han ingen, han fulgte hende bare stille "aha" var faktisk det eneste han sagde mens de gik afsted
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:45 am

Everlyn sukkede stille. "Man ved jo aldrig hvad der kommer til at ske og hvornår," sagde hun bare blidt og ind imod hans bryst med et lille smil og puttede sig lidt ind til ham, uden helt at tænke over det. Hendes hænder holdte om hinanden omme bag hans ryg og låste ham nærmest lidt fast, selvom hun godt vidste at han let kunne slippe ud ad hendes greb.
Hun så roligt op på ham. "Hvis der er nogen der skader dig, så er jeg godt nok ung i mange vampyrers øjne, men jeg har mine forbindelser til vampyrer og hybrider, som har været her i flere tusinder år," sagde hun blidt og smilede varmt til ham. "Og jeg er ikke bange for at bruge de forbindelser." Hun klukkede blidt og trak blidt videre på ham. Hun så på ham med et blidt blik og skinnende øjne og et lille smil spillende om læberne. "Det er mit ynglings sted på det her tidspunkt," forklarede hun imens hun kunne høre lyden af et vandfald der kom tættere og tættere på.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 6:21 pm

han grinede og lagde hænderne på hendes skuldre, gjorde englelig ikke noget, lod dem bare ligge, mens han betragtede hende "det kan du have ret i" han smilede bredt og lagde hoved på skrå, selvom han vidste han havde kræfterne til at skubbe hende væk, havde han ikke i sinde at gøre det, kun hvis hun selv ville væk.
han smilede og nikkede "så er jeg beæret at jeg kender dig, selv kender jeg nogen, jeg ved at hvis jeg dør, så vil Matthew nok hævne mig, og hvis han vil, så vil Ava og Louis også, hvis hun vil, så vil hendes bror Jack vel også, plus hvis Louis vil, så vil Dimitri også" han trak på skulderne og grinede, tænk at en ting kunne gøre så meget. han grinede da han hørte vandfaldet "hej, vil du prøve noget sjovt, ser du jeg bliver en tiger også sidder du på min ryg, mens vi springer i vandet" spurte han og hævede øjenbrynet spørgende
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 6:47 pm

Everlyn smilede op til ham og lo blidt. Hun kom med en lille lyd der lød meget som mmmmhhh, imens så op på ham med varme øjne og et ubestemmeligt glimt i hendes klare, blå øjne. Hun ville ikke væk fra ham, det var faktisk ... rart, at stå sådan med ham.
Hun nikkede lidt og smilede op til ham imens hun lyttede til hans ord, men stivnede let da han nævnte navnet Jack. "Jack?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå imens hun så nysgerrigt på ham. "Vel ikke Jack Grey Nightshade?" Hun kunne ikke lade være med at spørge, det var faktisk bare ren nysgerrighed at hun spurgte, for det kunne være morsomt hvis Michael kendte hendes skaber. Hun spærrede øjnene op over hans forslag og lo blidt. "Det lyder skægt!" sagde hun med et barns entusiasme, og smilede stort til ham med en lille latter.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 6:55 pm

han grinede og rodede drillende i hendes hår, ingen kærtegn, bare noget drillende og sjovt "ja Jack Grey Nightshade, storebror til Ava Phillipa Grey Nightshade og en af mine okay gode venner, hvorfor da" spurte han og stoppede med at rodede i hendes hår, han lagde hoved på skrå og med et blev hans blik mørkt "har han rørt dig, du ved jeg vil flå hans tunge ud af munden på ham, hvis han så meget som har rørt dig" han så ned af hende, næsten undersøgende, for at finde skræmmer, også selvom der ingen ville være.
da hun gav grønt lys, trådte han tilbage og trak sin t-shirt op og hoved "bare rolig, der er intet bag det, jeg vil bare ikke have mit tøj bliver vådt" beroligede han hende, før hun begyndt at tro forkert, i takt med at han også smed bukserne, kunne man for alvor se hvor muskler han havde rundt på kroppen, maven, armene og ned af benene, han var i sandhed muskuløs. han lagde sine sko, sokker, bukser og bluse hen ved et træ og så blidt på hende "klar" spurte han og lagde hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 7:04 pm

Everlyn prøvede at lade være med at le, og hun skulede ad ham i nogle sekunder, men kunne ikke holde masken og hun begyndte at le. Hun havde intet imod at han rørte ved hendes hår eller rodede op i det, hun var vant til det. Hun rystede på hovedet over ham og smilede blidt og beroligende. Hun tog hans hånd og gav den et kort klem. "Nejnej, eller jov, han har rørt mig, men ikke på dén måde," prøvede hun at forklare, men klukkede så blidt over sig selv. "Det var ham der forvandlede mig. Han er min skaber." Hun smilede blidt til ham og slap så hans hånd. "Verden er lille," klukkede hun blidt og så på ham med blide øjne.
Hun tøvede lidt da han trak sin t-shirt af og bakkede lidt bagud. Hun sukkede så lidt stille da han forklarede sig og smilede genert til ham og så ud over vandfaldet der lige kunne skimtes gennem træerne. Hun kunne dog ikke lade være med at skæve til ham en gang imellem og havde ikke regnet med at han var muskuløs. Det ville have fået hende til at rødme at være sammen med en fyr med den krop.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 7:11 pm

han kneb øjne sammen da hun sagde ja, men slappede så af og smilede "okay, det var godt han gjorde det, kønne lille vampyrinde" grinede han og klappede hende på hoved, strakte sig kort, mens hans øjne lå på søen, han gjorde sig næsten klar inden i, gjorde sig klar til at forvandle sig, hvilket også skete hurtigt, for efter omkring et sekund, stod der ikke længere en mand, men en stor tiger. han kørte sit hoved op af hendes mave, spandt dybt fra brystet, mens han tilbyd hende sin ryg, så hun kunne komme op

//undskyld længden.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 8:02 pm

Everlyn smilede over ham og hans ord og klukkede blidt. "Jeg havde stadig været den samme selv hvis jeg ikke havde været vampyr," sagde hun blidt og lo blidt. "Jeg havde nok bare set lidt ældre ud." Hun trak lidt på skuldrene og smilede varmt til ham. Hun skulede kort til ham da han klappede hende på hovedet, men kunne endnu en gang ikke holde masken og endte med at klukke stille.
"Wauw," sagde hun forbløffet da hun så hal som tiger tæt på. Hun nærmede han langsomt og smilede lidt over ham. Hun lod forsigtig sin hånd kører igennem hans pels og blev overrasket over hvor blød hans pels var og smilede lidt inden hun forsigtigt kom op på hans ryg og holdte fast i hans nakkepels. "Jeg er klar," sagde hun med en lille latter.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 8:13 pm

Han lukkede øjnene og spandt højt og dybt, en rummende lyd der kom dybt fra hans bryst, hver enkel af hendes små berøringer i hans pels, fik ham til at spinde, gnide hoved op af hendes mave, næsten opfordrede hende til at blive ved, men da hun så satte sig op, gren fat i hans nakke høj, bøjede han sig ned, man kunne se hvordan hans klør gled frem, store klør lavet til at flænse i kødet, dog gik der ikke lang tid før han satte i løb, lige det sekund før der var vand sprang han og landede perfekt i vandet, da han igen dukkede op hvad han så et menneske, han grinede og tørrede vandet af ansigtet "så hvordan var det" spurte han og så på hende med blide øjne
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 8:28 pm

Everlyn smilede og lo over hans spinden og kunne mærke hvordan den forankrede sig i hendes krop og hun smilede varmt da han gned sit hoved imod hendes mave. Han var smuk i sin dyreskiggelse, og den viste hvilken styrke og stolthed han havde. Hun bed sig i læben da hun mærkede og så hvordan han bøjede sig ned og løb. Hun lo og nød vinden i hendes hår imens hun blidt holdte fast i hans nakkepels. Hun holdte vejret af ren vane lige inden de ramte vandet. Hun kom op til overfladen og så på ham med et stort smil og en glad latter. "Det var fantastisk," sagde hun leende og så på ham med et varmt og blidt blik, inden hun plaskede vand i hovedet på ham med et drillende latter.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 8:37 pm

han grinede g svømmede lidt rundt, lagde sig på ryggen, så hans øverste del, brystet og den slags flød op over vandet "du ved, hvis du har brug for et kram, kan en tiger være et godt kramme dyr og jeg vil med glæde hjælpe dig" han smilede blidt til hende og lod sig glide under vandet, drillende svømmede han i mod hende, idet han sprang over vandet, blev han ramt af hendes plask, han gispede og landede i vandet "åhh nej jeg er ramt, jeg synker, jeg sy..." reste var bare en gurglen, da han forsvandt under vandet med kun en hånd over, alt dette var jo kun for sjov, for lidt efter var han fuldkommen væk, ikke til at se nogensteder, bortset fra da han kom fra oven og lavede ne giga bombe, der med garanti ville gøre hende meget våd, han grinede og tørrede vandet af sit ansigt, og fik håret væk fra øjnene "HA! jeg fim min hævn" grinede han ondskabsfuld i en drillende måde
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 8:48 pm

Everlyn lo blidt over ham. "Det skal jeg nok huske," sagde hun blidt og drillende. Hun betragtede ham med blide øjne og smilede over ham og kunne godt lige se ham under vandet da han lod sig glide under overfladen. Hun flækkede nærmest af grin da han lod som om at han var blevet ramt og sank. Hun kunne dog ikke se ham efter at han var 'sunket', så hun dykkede under vandet og kiggede efter ham, men da hun ikke kunne få øje på ham, svømmede hun op til overfladen igen og kom lige op til hans bombe. Hun spruttede let og pjaskede band efter ham igen imens hun lo over ham. Hun svømmede over til ham og sprang nærmest op på ham og trak ham under vandet inden hun svømmede væk igen. Hun tænkte slet ikke over at han stort set var nøgen før hendes fingre ramte hans nøgne skuldre, og hun svømmede lidt væk igen og op på bredden. Hun lo og smilede ned til ham.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 8:52 pm

han grinede over hende, blev næsten ved og ved, men hans latter var blid og varm, noget man ikke havde hørt fra andre. han lod hende skubbe sig under vandet og lod hende svømme op på breden, før han selv brugte sin fart og var der henne i løbet af ingen tid. han gik op af breden, rystede sig så han fik vandet væk fra sig "mhh intet så dejligt som en forfriskende tur i vandet" han grinede, vendte sig om og lod sig falde ned på jorden, hvor han lande på ryggen, han gav intet udtryk for smerte, lagde bare armene om bag hoved og smilede afslappet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





åhh hej again...sorry for last time -Everlyn Empty
IndlægEmne: Sv: åhh hej again...sorry for last time -Everlyn   åhh hej again...sorry for last time -Everlyn I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
åhh hej again...sorry for last time -Everlyn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» after all this time...and you look just like you did back in time -Matthew-
» Cafeen (Everlyn)
» Vikar i en time.. [Will]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: