The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Vikar i en time.. [Will] I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Vikar i en time.. [Will] I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Vikar i en time.. [Will] I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Vikar i en time.. [Will] I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Vikar i en time.. [Will] I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Vikar i en time.. [Will] I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Vikar i en time.. [Will] I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Vikar i en time.. [Will] I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Vikar i en time.. [Will] I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Vikar i en time.. [Will] I_vote_lcapVikar i en time.. [Will] I_voting_barVikar i en time.. [Will] I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Vikar i en time.. [Will] I_vote_lcapVikar i en time.. [Will] I_voting_barVikar i en time.. [Will] I_vote_rcap 
Vampira (833)
Vikar i en time.. [Will] I_vote_lcapVikar i en time.. [Will] I_voting_barVikar i en time.. [Will] I_vote_rcap 
Daniel (796)
Vikar i en time.. [Will] I_vote_lcapVikar i en time.. [Will] I_voting_barVikar i en time.. [Will] I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Vikar i en time.. [Will] I_vote_lcapVikar i en time.. [Will] I_voting_barVikar i en time.. [Will] I_vote_rcap 
Kristen (683)
Vikar i en time.. [Will] I_vote_lcapVikar i en time.. [Will] I_voting_barVikar i en time.. [Will] I_vote_rcap 
Gideon (535)
Vikar i en time.. [Will] I_vote_lcapVikar i en time.. [Will] I_voting_barVikar i en time.. [Will] I_vote_rcap 
Justin (429)
Vikar i en time.. [Will] I_vote_lcapVikar i en time.. [Will] I_voting_barVikar i en time.. [Will] I_vote_rcap 
Anna (418)
Vikar i en time.. [Will] I_vote_lcapVikar i en time.. [Will] I_voting_barVikar i en time.. [Will] I_vote_rcap 
Tessie (391)
Vikar i en time.. [Will] I_vote_lcapVikar i en time.. [Will] I_voting_barVikar i en time.. [Will] I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Vikar i en time.. [Will]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lupus
Hybrid
Hybrid
Lupus


Fulde navn : Lupus Roberts McBride
URL Alder : ca. 17
Antal indlæg : 10
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg kan godt lide og læse, ligesom min søster.
Humør : Lorte familie..

Vikar i en time.. [Will] Empty
IndlægEmne: Vikar i en time.. [Will]   Vikar i en time.. [Will] I_icon_minitimeLør Feb 18, 2012 11:25 pm

S: Klasseværelset
T: femte time, efter det store frikvarter.
O: en masse teenagere der er oppe og kører. En del fra football teamet og nogle piger i cheerleader uniformer.
V: Solskin udenfor


Lupus sad bagerst i lokalet. Alle de andre elever var højt oppe og kører efter det store frikvarter. De lavede sjov med hinanden. Drengene tog på et par piger, og nogle andre havde travlt med at bagtale nogle af dem der lavede lektier. Han avr vant til det hele. Selvom han aldrig selv var en del af det. Ingen kunne lide ham. Det gjorde ham ikke noget. Han sad og læste i en bog som han altid gjorde. Han havde vådt hår da de andre synes det havde været sjovt og overfalde ham bagfra med et eller andet snask, så han havde brugt det meste af frikvarteret på at få det vasket ud. NU sad de så og ventede på en af de nye vikare skulle komme. Ingen vidste hvem det var, de kendte ikke vikarene. Han bladrede roligt mens de andre fortsatte deres ballade.
Tilbage til toppen Go down
Will
Varulv
Varulv
Will


Fulde navn : William Roberts
URL Alder : 20
Antal indlæg : 18
Job/hobbies : Vikar i folkeskolen/ det vil I ikke vide
Humør : JEG VIDSTE DET! Man skal lige ned og skrabe bunden godt og grundigt før det bliver godt igen!

Vikar i en time.. [Will] Empty
IndlægEmne: Sv: Vikar i en time.. [Will]   Vikar i en time.. [Will] I_icon_minitimeLør Feb 18, 2012 11:46 pm

Will trak vejret dybt ind, holdte det og pustede så tungt ud. Larmen inde fra klasselokalet kunne høres allerede inden han var nået til gangen.
Han kiggede igen ned på vikar sedlen hvor der stod hvor han skulle gå hen. Hans blik søgte efter dørnummeret og han åndede lettet ud, da han fandt lokalet.
Han vidste ikke helt om han skulle glæde sig til hvad der mon ventede ham, men det plejede nu at være okay.
Han gik hen til døren og åbnede den, han undlod at tøve og gik direkte hen til katederet og satte sine ting inden han kiggede ud over eleverne.
De var langsomt begyndt at sætte sig ned efter han var kommet ind, så han kunne bedre se dem alle.
Han skulle til at sige noget da han fik øje på Lupus. Han stivnede, men rystede det så af sig og tog en dyb indånding.
"Godeftermiddag alle sammen, der står på min seddel at I ved hvad I skal lave, så I skal bare gå igang" Han tog den normale rutine, han vidste ikke hvordan han skulle reagere på denne, akavede, situation.
Tilbage til toppen Go down
Lupus
Hybrid
Hybrid
Lupus


Fulde navn : Lupus Roberts McBride
URL Alder : ca. 17
Antal indlæg : 10
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg kan godt lide og læse, ligesom min søster.
Humør : Lorte familie..

Vikar i en time.. [Will] Empty
IndlægEmne: Sv: Vikar i en time.. [Will]   Vikar i en time.. [Will] I_icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 2:16 am

Lupus læste roligt videre mens de andre havde det sjovt med deres umodne fis. Han læste om nogle planter der havde betydning for økosystemet i australien. Det lød ikke særlig spændende men sådan noget interesserede ham faktisk. Desuden gjorde det ikke noget at ha' lidt basis viden, det plejede han at sige til de duller der spurgte. De andre synes han burde være med på football holdet. Nogle af pigerne havde indrømmet meget modvilligt de synes han så godt ud, og desuden havde han fysikken til det. Men det interesserede ham slet ikke. Som ulv fik han motion nok den ene gang om måneden, desuden trænede han fint selv derhjemme. Det skulle de ikke blande sig i.
Høflig som han var lukkede han bogen og skubbede den lidt væk da døren gik op. Hans hjerte sank dog da han så hans far komme ind af døren. Eller, egentlig var det jo ikke hans far, men Lupus havde aldrig rigtig fået det der forhold til Eric, og anså stadig Will som din far, hvilket han desværre ikke følte Will ville have. Han flyttede hurtigt blikket ned i bordet og håbede inderligt ikke at Will ville spørger om hvorfor hans hår var vådt. Det havde skinnte hele dagen, og hvis han havde været i bad i morges ville det være tørt for længst. Ingen i de store klasser havde idræt om tirsdagen. Så selvfølgelig virkede det sært at hans hår var vådt. Men han ønskede inderligt at Will bare ville lade vær med at spørger.
Han lyttede selvfølgelig efter hvad Will sagde, han var vikaren, og fandt de ting frem. Det var der ingen grund til, for han havde lavet det hele. De havde fået at vide, at de skulle lave et hvis antal sider og aflevere dem til vikaren når timen var omme. I hans øjne havde det været lektier, så det hele var færdig og klar til at blive afleveret. Han lagde det på bordet og fandt sin bog frem igen da resten af klassen begyndte at overfalde Will med spørgsmål om hvad han hed, hvor gammel han var, og om han havde børn. Svaret på det sidste spørgsmål ville han gerne hører, men igen håbede han ikke på at Will ville nævne ham. Han havde problemer nok i forvejen. De to piger foran Lupus begyndte at hviske om hvor lækker vikaren var og om han mon kunne lokkes til noget forskelligt. Han ville ikke hører det og valgte at fokuesere på sin bog, men lytte efter Wills svar med det ene øre. Forhåbenligt ville han bare falde ind i mængden. Måske havde Will slet ikke set ham. Han håbede lidt på det, men vidste det var umuligt, han var den eneste herinde der sad for sig selv, og så var han også den eneste der havde skjorte på, så han stak ret meget ud. Men forhåbenligt kunne de andres spørgsmål distrahere. Et nyt spørgsmål, stillet af den mest dullede cheerlaeder skar ham i hjertet. Om han havde en kæreste. Han bed tænderne hårdt sammen, og kunne mærke hans vrede ret pludseligt begyndte at røre på sig. Han havde aldrig været vred i skolen før, ikke en eneste gang. Hverken når han blev mobbet, eller fik skylden for noget han slet ikke havde gjort. Men deres utrolig nysgerrighed i hans fars liv var det lille skub der gjorde hans vrede blev tændt. Han gjorde intet. Han blev stille siddende og læste med sammebidte tænder. Han læste den samme linje igen, og igen, og igen, og igen..


//Wow! Krea oO Sorry xD
Tilbage til toppen Go down
Will
Varulv
Varulv
Will


Fulde navn : William Roberts
URL Alder : 20
Antal indlæg : 18
Job/hobbies : Vikar i folkeskolen/ det vil I ikke vide
Humør : JEG VIDSTE DET! Man skal lige ned og skrabe bunden godt og grundigt før det bliver godt igen!

Vikar i en time.. [Will] Empty
IndlægEmne: Sv: Vikar i en time.. [Will]   Vikar i en time.. [Will] I_icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 8:50 am

//Du tager livet af mig med alt din Krea!! xD


Will håbede lidt de ville høre som han havde bedt dem om, men han indså hurtigt at han var nødt til at besvare de sædvanlige spørgsmål. Et suk undslap hans læber da han sætter sig ned på stolen og lyttede til deres spørgsmål.
"Okay! Roooolig nu børn...! Jeg har det som om jeg er anholdt og skal besvare spørgsmål om et mord eller noget.." han rystede opgivende på hovedet, men vidste han var nødt til at svare på deres spørgsmål.
Han sukkede dybt, da han fortalte dem hans navn, besvarede hvor gammel han var, men han tøvede dog ved det sidste spørgsmål. Havde han børn?
Wilms blik flakkede kort ned imod Lupus' plads og han var tydeligvis ikke glad for denne situation. Han så ned på bordet og tænkte virkelig over hvordan han skulle formulere det her svar. På en måde havde han jo børn, men de var ikke hans rent biologisk...
Han kiggede op på dem og nikkede så lidt. "Ja på en måde har jeg børn, min eks, ja, kone og jeg troede de var mine, men det var det så ikke alligevel. Men når jeg ser tilbage på det, savner jeg at blive kaldt far, bare en gang imellem..." hans blik flakkede igen kort ned til Lupus, men han kiggede straks på pigen der spurgte om han havde en kæreste. Han ville enlig ikke snakke om det, nok mest for at skåne Lupus, men det kunne han ikke sige til dem. Til sidst sagde han: 'ja, ja det har jeg' med et lille nok og forsatte så; "Men nu synes jeg I skal gå i gang med jeres opgaver, og aflevere dem her hos mig når I er færdige"
Will lænede sig tilbage og håbede de vill gå i gang, eller i det mindste bare stoppe spørgsmålene.
Så var det han så det, Lupus hår var vådt. Hvorfor var det det? Hans blik fandt frem til deres skema, de havde ikke haft idræt den dag, og hvis det var fordi han havde været i bad, så var det da tørret for længst. Han kiggede ned på ham igen, tog en dyb indånding.
"Hvad har du lavet...? Dit hår, det er helt..." han vidste ikke hvordan han skulle formulere sig, så han lød ikke ligefrem klog da han sagde det. Og hvorfor havde han spurgt? Svaret var nemt nok, han var bekymret for, at det var noget nogle fra skolen havde gjort ved ham. Måske kunne han bare for en gangs skyld kort være den beskyttende far, han enlig aldrig havde været... I hvert fald ikke som han burde ha været det. Han vidste det, og han forstod godt hvis Lupus ikke ville svare ham, han havde knap nok kigget på ham efter han var kommet ind i lokalet.



//Ikke lige så meget krea, men fik da svaret xD
Tilbage til toppen Go down
Lupus
Hybrid
Hybrid
Lupus


Fulde navn : Lupus Roberts McBride
URL Alder : ca. 17
Antal indlæg : 10
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Jeg kan godt lide og læse, ligesom min søster.
Humør : Lorte familie..

Vikar i en time.. [Will] Empty
IndlægEmne: Sv: Vikar i en time.. [Will]   Vikar i en time.. [Will] I_icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 3:10 pm

Lupus lyttede kort og diskret efter hvad han sagde. Hans hjerte satte farten en smule op da han besvarede spørgsmålet omkring børn. Hvis det havde været en anden klasse havde han sikkert svaret nej, det var Lupus overbevist om. Men ikke herinde åbenbart. Egentlig var det jo venligt nok gjort af ham. Han brød sig bare ikke om at hans mor blev omtalt som hans eks kone, da de begge vidste hvorfor de var blevet skilt. Men han forholdte sig tavs, det var ikke hans sag, og det var ikke hans samtale. Ingen ville lytte til ham uanset hvad. Lige nu var det vigtige bare han sørgede for ikke at kalde ham for far, så ville historierne først begynde at læbe om hans forældre, og at han var resultatet af en affære.
Han lyttede igen da han fortalte om hans nuværende kæreste. Han havde regnet med flere detaljer så hans vred gik i sig selv igen. Men endnu engang var han overbevist om at i en hver anden klasse havde han glædeligt underholdt med hvordan Syrenia var. Lige nu kunne han godt mærke han aldrig havde fået snakket ud med Will om alt det her. Et eller andet sted følte han sig svigtet af både hans mor og far. Men det havde han ikke lyst til at snakke om lige nu, midt i alle fjolserne fra hans årgang.
Han så op med bankende hjerte da han ret pludseligt fik et direkte spørgsmål fra Will. han sad stadig med bogen åben foran sig. "Vådt" færdiggjorde han Wills sætning. Det var ikke for at virke provokerende men, hans vidste hvad han mente. Han havde ikke lyst til at svare så alle kunne høre det, og han så ned da nogle af cheerleaderne begyndte at fnise i et hjørne. Han håbede det var nok svar for Will, for at starte en samtale ud over hele klassen var ikke lige det han havde lyst til lige nu. Han valgte et alternativ, og håbede at få fred bagefter. Han rejste sig op, tog sine papirer og gik op til katederet, uden at se på Will. Han lagde dem på bordet foran ham, så kort på ham inden han vendte sig og gik tilbage på sin plads. De sædvanlige sad og hviskede 'nørd' når han gik forbi dem, men han var ret ligeglad. Han var ikke glad for situationen, men han ville godt snakke med Will. Han havde virkelig brug for det, men ikke når alle idioterne herinde kunne hører med. Det her var måske den eneste chance han fik.

//knap så meget krea xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vikar i en time.. [Will] Empty
IndlægEmne: Sv: Vikar i en time.. [Will]   Vikar i en time.. [Will] I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vikar i en time.. [Will]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» after all this time...and you look just like you did back in time -Matthew-
» There is a first time for everything.. Right?
» Første time med ny lærer xD~Justin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: