The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster :: 1 bot

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_lcapVikar Willy? C: _ Will ^^ I_voting_barVikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_lcapVikar Willy? C: _ Will ^^ I_voting_barVikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_lcapVikar Willy? C: _ Will ^^ I_voting_barVikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_lcapVikar Willy? C: _ Will ^^ I_voting_barVikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_lcapVikar Willy? C: _ Will ^^ I_voting_barVikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_lcapVikar Willy? C: _ Will ^^ I_voting_barVikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_lcapVikar Willy? C: _ Will ^^ I_voting_barVikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_rcap 
    Justin (429)
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_lcapVikar Willy? C: _ Will ^^ I_voting_barVikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_rcap 
    Anna (418)
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_lcapVikar Willy? C: _ Will ^^ I_voting_barVikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_lcapVikar Willy? C: _ Will ^^ I_voting_barVikar Willy? C: _ Will ^^ I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     Vikar Willy? C: _ Will ^^

    Go down 
    2 deltagere
    ForfatterBesked
    Cherie
    Menneske
    Menneske
    Cherie


    Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
    URL Alder : 9 år
    Antal indlæg : 124
    Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
    Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
    Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

    Vikar Willy? C: _ Will ^^ Empty
    IndlægEmne: Vikar Willy? C: _ Will ^^   Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 8:24 pm

    Sted_ Skolen, klassen.
    Tid_ Ca. Midt på dagen, til timen med vikar.
    Vejr_ Roligt, men trist. Vinden hyler i træernes kroner.
    Omkring_ De andre elever, Vikaren. (Willy C:)
    Påklædning_ Vikar Willy? C: _ Will ^^ 923cdad912b6b16d3f801f2e542379be
    Humør_ Rolig. Tavs som altid, men ikke trist. Virker måske sådan da jeg ikke taler så meget.

    Cherie sad tavs inde i klassen. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. De andre rente rundt og legede da læren ikke var kommet endnu. Men Cherie ville ikke lege med de andre. Hun holdte sig meget for sig selv, og havde ikke ret mange venner. De fleste syntes at hun var skør og underlig fordi hun ikke sagde så meget og fordi hun ikke ville være med til de de andre lavede.
    Hun var ikke en af dem der blev drillet, hun sad bare altid helt alene på sin plads mens alle de andre havde det sjovt. Hun sad tit og tegnede eller legede med Marie. Hun havde fået lov til at tage Marie med et par gange, fordi hun havde det svært. Hun tog også tit bare hjem eller forsvandt uden nogen vidste hvor hun blev af. Det gjorde hun helt uden at tænke over det.
    Hun kunne også godt finde på bare at side midt i en time og tale om mord og dem hun havde mistet, mens de f.eks. havde dansk og var midt i emnet: stavning. Såden var Cherie, derfor var der ingen fra hendes klasse som hun tale med, kun lige når de kom hen for at fortælle hende hvor skør hun var. I disse tilfælde kunne hun godt forsvare sig selv og tildels begynde at skrige højt og slå og sparke folk. Nu sad hun vare helt tavs på sin plads og var ved at tegne Marie og hendes selv, i en skov.
    Tilbage til toppen Go down
    Will
    Varulv
    Varulv
    Will


    Fulde navn : William Roberts
    URL Alder : 20
    Antal indlæg : 18
    Job/hobbies : Vikar i folkeskolen/ det vil I ikke vide
    Humør : JEG VIDSTE DET! Man skal lige ned og skrabe bunden godt og grundigt før det bliver godt igen!

    Vikar Willy? C: _ Will ^^ Empty
    IndlægEmne: Sv: Vikar Willy? C: _ Will ^^   Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 9:44 pm

    Påklædning: En skjorte, en tynd jakke, et slips og slidte cowboy jeans

    Der var ingen på gangene længere, alle var gået ind i deres klasser sammen med deres lære. Bortset lige fra William. Han gik søgende rundt på gangen og prøvede at finde det klasseværelse, hvor han nu skulle være vikar henne denne time.
    Han kiggede ned på sin vikar seddel, og prøvede at huske hvor lokalet lå henne.
    Et svagt suk undslap hans læber da han endelig fandt stedet, han havde ikke været vikar dér før, men en gang skulle jo være den første.
    Han åbnede døren, der stod en smule på klem, og blev mødt af en relativ normal klasse. Larmende drenge der rendte rundt, piger der snakkede højlydt og grinede fjantet. Det var som at være tilbage i skolen igen for ham hver gang han trådte ind i en klasse, det vækkede minderne i ham fra den gang han selv gik på samme årgang som den klasse han nu havde.
    Han kiggede kort rundt, intet særligt ved første øjekast. Han lukkede døren og så hvordan blikkende blev rettet mod ham imens han gik hen bag lærens bord og satte sig ned med sine ting.
    Han kiggede afventende på dem imens de satte sig ned, inden han rejste sig op.
    "Goddag 3.C mit navn er William Roberts, men jeg ville foretrække at I kalder mig Will" Han gik hen til tavlen og skrev sit navn op. "Jeg skal være vikar for jer her idag, da jeres lære, Mr. Smith, er syg idag"
    Han vendte sig rundt i det han spurgte; "Nogen spørgsmål?"
    Han nåede knap nok at sige det før han fik øje på Cherie der sad nede iblandt eleverne. Det var svært at tro at han skulle være hendes vikar, men det var også rart at kende en af dem han skulle have. Men han vidste ikke, om hun ville mene det samme, det var trods alt længe siden de havde set hinanden, efter hans menning i hvert fald.

    //Håber det er okay... det er godt nok længe siden jeg har gjort det her xD
    Tilbage til toppen Go down
    Cherie
    Menneske
    Menneske
    Cherie


    Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
    URL Alder : 9 år
    Antal indlæg : 124
    Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
    Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
    Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

    Vikar Willy? C: _ Will ^^ Empty
    IndlægEmne: Sv: Vikar Willy? C: _ Will ^^   Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 10:09 pm

    Cherie sad tavs som hun var, nede på sin plads, som sådan ca. var i venstre hjørne på 2 række. Hun sad roligt med hendes farver og farvede alle træerne på hendes tegning, grønne. Hun kiggede ikke op da læren kom ind, hun regnede med at det var en lærer som hun ikke kendte. Derfor rettede hun heller ikke sin opmærksomhed mod ham og tavlen da alle de andre elever gjorde det.
    Hun sad stille og tegnede videre, selv da Will sagde sit navn og skrev det op på tavlen, kiggede hun ikke op. Hun var optaget af hendes tegning og havde slet ikke hørt efter. Hun havde haft en lang dag i dag. En dag hvor de andre havde snakket om hende mens de troede at hun ikke ville høre det. En dag hvor hun ikke havde haft det helt på toppen og en dag, hvor hun kun havde tænkt på hendes forældre.
    Cherie lagde den grønne farve fra sig med et lille smil og tog den hvide farve til at tegne Charlie op, på tegningen. Han var næsten altid med på de ting hun lavede. Som en dum side hun ikke ville vise, men stadig bare tog som en ven ude fra.
    Tilbage til toppen Go down
    Will
    Varulv
    Varulv
    Will


    Fulde navn : William Roberts
    URL Alder : 20
    Antal indlæg : 18
    Job/hobbies : Vikar i folkeskolen/ det vil I ikke vide
    Humør : JEG VIDSTE DET! Man skal lige ned og skrabe bunden godt og grundigt før det bliver godt igen!

    Vikar Willy? C: _ Will ^^ Empty
    IndlægEmne: Sv: Vikar Willy? C: _ Will ^^   Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 10:32 pm

    Will stod lidt og kiggede på Cherie, han var kort i chok, men så rystede han på hovedet og så på de andre elever, for at se om de havde nogle spørgsmål.
    Da de ikke havde det, nikkede han og sagde 'Godt' inden han gik hen til bordet. Han kiggede ned på sin vikar seddel og kiggede så ud over klassen.
    "Der står her, at I skal forsætte med det afsnit i bogen I er igang med, og når I er færdige med det, har jeg nogle kopi ark til ekstra..."
    Han så på dem, han vidste ikke helt om han var glad for at bestemme over dem til en vis grænse, men det var heller ikke direkte ubehageligt.
    Da eleverne begyndte at finde deres ting frem og sidde og småsnakke, gik Will ned til pladsen hvor Cherie sad, hun havde ikke set op siden han kom ind, og han satte sig på hug foran bordet og lagde sine arme på det. Han kiggede på hende og smilede venligt til hende.
    "Hey Cherie... Timen er begyndt..."
    Tilbage til toppen Go down
    Cherie
    Menneske
    Menneske
    Cherie


    Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
    URL Alder : 9 år
    Antal indlæg : 124
    Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
    Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
    Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

    Vikar Willy? C: _ Will ^^ Empty
    IndlægEmne: Sv: Vikar Willy? C: _ Will ^^   Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 10:59 pm

    Cherie sad bare og tegnede videre. Hun var næsten færdig med hendes fine tegning af hende selv, Marie og Charlie i baggrunden, i skoven. Charlie stod mellem træerne og hans ben gik i et med træerne, ved ca. knæ højde. Marie sad på et tæppe ved siden af hende selv. Hun havde også lavet en halv sol i højre hjørne. Solen var ikke gul, den var mere orange-grå, det løb sådan ud i en blanding.
    Cherie havde ikke hørt efter da Will fortsatte undervisningen. Hun var den eneste der sad i sine egne tanker, uden at lytte efter. Det var en klasse der godt kunne lide vikar, men Cherie så dem bare som nogle lære der var noget af det samme. Hun hørte ikke fodtrinene eller noget fra Will da han gik hen til hende. Det var først da han satte sig på hug ved hendes side og lagde sin arm på bordet foran hende, at hun fik øje på ham. Hun havde rykket sit blik et par millimeter og stirrede bare på hans arm i nogle sekunder. Lidt efter lagde hun så langsomt sin farve fra sig og rettede blikket mod hans ansigt. Hun genkendte nu først Will. det var underligt at se ham sådan når hun var van til at han ikke var sådan et sted, men bare hvor hun og alle de andre fra byen, sommetider kom.
    Cherie sagde ikke noget, hun sad bare tavs og stirrede på ham som om hun ikke havde set ham før. De andre fra klassen kiggede nysgerrigt hen mod dem for at se om han kunne få hende til at lave noget andet end at tegne. Cherie sad stille sådan og smilede kort efter mens hun igen tog sin farve i hånden. "Hej." Hun lod blikket glide ned til tegningen igen og tog sig ikke rigtigt af at timen var begyndt.
    Tilbage til toppen Go down
    Will
    Varulv
    Varulv
    Will


    Fulde navn : William Roberts
    URL Alder : 20
    Antal indlæg : 18
    Job/hobbies : Vikar i folkeskolen/ det vil I ikke vide
    Humør : JEG VIDSTE DET! Man skal lige ned og skrabe bunden godt og grundigt før det bliver godt igen!

    Vikar Willy? C: _ Will ^^ Empty
    IndlægEmne: Sv: Vikar Willy? C: _ Will ^^   Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeTors Feb 16, 2012 9:51 am

    Will tog sig ikke af alle blikkene der var vendt imod ham og Cherie. Han tog en dyb indånding og tog så alle farverne på bordet, bortset fra den hun havde i hånden, og alt papiret, bortset fra det hun brugte lige nu.
    Will kiggede afventende på hende, for at de hvad hun ville gøre, han regnede ikke med en særlig positiv reaktion, men nu var det altså ham der bestemte i den her time. Om de ville have det eller ej.
    "Cherie, jeg vil gerne bede dig om at ligge de ting fra dig og følge med mig..." Han lød ikke vred, sur men heller ikke helt glad. Han rejste sig op og gik hen til sit bord og lagde tingene på det.
    Han kiggede udover klassen da han sagde; "Forsæt med timen, jeg skal lige have en snak med Cherie". Han så afventende på Cherie da han gik hen til døren og åbnede den. Hans ansigt viste ingen tegn på hvad han havde tænkt sig og snakke med hende om, hvilket fik ham til at se vred eller skuffet ud, men det var han ikke. Tvært imod. Han var glad for at se Cherie igen, men han ville gerne vide nogle ting.

    //Ved godt det ikke er så langt, men kan ikke komme på mere ^^'
    Tilbage til toppen Go down
    Cherie
    Menneske
    Menneske
    Cherie


    Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
    URL Alder : 9 år
    Antal indlæg : 124
    Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
    Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
    Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

    Vikar Willy? C: _ Will ^^ Empty
    IndlægEmne: Sv: Vikar Willy? C: _ Will ^^   Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitimeTors Feb 16, 2012 3:20 pm

    Cherie så ned mod sin tegning mens hun farvede den færdig. Hun opdagede at alt parpirret var væk og osse aller farverne. Kun den farve hun havde i hånden var tilbage. Det undrede hende lidt, men hun var ikke et øjeblik i tvivl om at han havde taget det. Hun lagde den sidste farve fra sig som om hun ikke havde opdaget det og tog stolt sin tegning i hånden med et smil. Hun så lidt på den og lagde den igen ned på bordet foran hende. Hun hørte Will og det han sagde inden han gik op til kateteret med parpirret og farverne. Hun så ned i gulvet og fulgte hans fødder hele vejen. Hun kiggede roligt og langsomt op da hendes navn blev nævnt.
    Cherie rejste sig stille og gik roligt med ud på gangen. Hun stirrede tavs på Will der stod og holdte døren åben for hende. Hun vidste ikke hvad han ville, men hun håbede ikke at han var sur på hende eller noget. Det ville ikke være så godt, og det ville også gøre hende ked af det. Hun havde faktisk savnet ham ret meget. Men hun var alligevel ikke den der lagde så meget op til en snak så det kunne godt være det ikke kunne ses på hende.

    //Det er helt okay C:
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    Vikar Willy? C: _ Will ^^ Empty
    IndlægEmne: Sv: Vikar Willy? C: _ Will ^^   Vikar Willy? C: _ Will ^^ I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    Vikar Willy? C: _ Will ^^
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » Vikar i en time.. [Will]

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
    Gå til: