The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Første time med ny lærer xD~Justin I_vote_lcapFørste time med ny lærer xD~Justin I_voting_barFørste time med ny lærer xD~Justin I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Første time med ny lærer xD~Justin I_vote_lcapFørste time med ny lærer xD~Justin I_voting_barFørste time med ny lærer xD~Justin I_vote_rcap 
Vampira (833)
Første time med ny lærer xD~Justin I_vote_lcapFørste time med ny lærer xD~Justin I_voting_barFørste time med ny lærer xD~Justin I_vote_rcap 
Daniel (796)
Første time med ny lærer xD~Justin I_vote_lcapFørste time med ny lærer xD~Justin I_voting_barFørste time med ny lærer xD~Justin I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Første time med ny lærer xD~Justin I_vote_lcapFørste time med ny lærer xD~Justin I_voting_barFørste time med ny lærer xD~Justin I_vote_rcap 
Kristen (683)
Første time med ny lærer xD~Justin I_vote_lcapFørste time med ny lærer xD~Justin I_voting_barFørste time med ny lærer xD~Justin I_vote_rcap 
Gideon (535)
Første time med ny lærer xD~Justin I_vote_lcapFørste time med ny lærer xD~Justin I_voting_barFørste time med ny lærer xD~Justin I_vote_rcap 
Justin (429)
Første time med ny lærer xD~Justin I_vote_lcapFørste time med ny lærer xD~Justin I_voting_barFørste time med ny lærer xD~Justin I_vote_rcap 
Anna (418)
Første time med ny lærer xD~Justin I_vote_lcapFørste time med ny lærer xD~Justin I_voting_barFørste time med ny lærer xD~Justin I_vote_rcap 
Tessie (391)
Første time med ny lærer xD~Justin I_vote_lcapFørste time med ny lærer xD~Justin I_voting_barFørste time med ny lærer xD~Justin I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Første time med ny lærer xD~Justin

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 4:32 pm

S: Skolen
T: 3 time...
V: Overskyet
O: elever.. og andre..
P: http://www.forever21.com/images/large/61305325-02.jpg

Bonnie kom gående op af gangen hun havde lige haft 2 time, hun stoppede ved hendes skab og hilste kort på nogle mens hun lagde bøgerne af. Hun på de billeder der hang inde i skabet, det var et billede af hende og et par venner. Hun smilte kort ved synet og tog så sin mobil ud af skabet. Hun kiggede på den besked hun havde fået hun forstod den ikke helt det var fra Hope. Der stod: Heej... jeg tænkte på noget.. nej jeg kom over til mig i dag jeg har brug for din hjælp! Hun lagde den hurtigt i lommen og lukkede stille skabet.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 4:39 pm

Justin havde sin første time nu, og var derfor lige mødt. Han parkerede sin bil på de ansattes parkeringsplads og gik ind på skolen. Han havde som sædvanligt en hvid skjorte og mørke bukser på, og over skulderen havde han en sort taske med sine bøger.
Justin gik ned af gangen da han fik øje på Bonnie. Han smilte lidt, og lagde sine bilnøgler ned i tasken og gik langsomt hen i mod hende.
"Heej" sagde han, og så på uret. Han havde faktisk lidt travlt, han skulle have sin første time om lidt.

//Skal logge af nu, men vil se om jeg ikke kan komme på i aften igen Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 5:06 pm

Bonnie smilte da hun hørte hans stemme, hun kiggede op Justin "hej" svarede hun bare og kiggede stille op på ham.
Hun smilte igen og kiggede hurtigt rundt for at se om nogen kiggede på dem. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle reagere.
Hun tog stille hans hånd, men slap den hurtigt da der kom nogen hen mod dem.
"Så.. hvad skel du have nu?" spurgte hun og kiggede lidt nærvøst på ham.

//Okay det håber jeg di gør ^^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:09 pm

Justin smilte til hende og gav hendes hånd et lille klem inden hun slap den igen. Han smilte til hende og til de elever der var gået forbi dem.
"Jeg har en engelsk time lige om lidt" sagde han og stak den ene hånd i lommen, og smilte igen til hende.
"Jeg har faktisk lidt travlt, timen begynder faktisk nu" sagde han og kastede endnu et blik på uret. "hvad skal du have" spurgte han og så på hende med et lille hurtigt smil.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:15 pm

Bonnie smilte til ham da han gav hendes hånd et lille klem. Hun tænkte kort over hans svar og smilte stort "Okay" hun skulle også selv have engelsk nu, hun var glad endelig en god lære. ^^
Hun åbnede hurtigt sit skab og tog hendes nye bøger ud, hun smækkede skabet og begyndte at gå stille hen af gangen.
Hun smilte igen til ham, "Engelsk" svarede hun og smilte igen.
*Totalt auslørede* tænkte hun og kiggede på dem der kom forbi.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:19 pm

Justin smilte lidt da hun svarede. "Så er du vel i min klasse" svarede han og så rundt på nogle af de elever der havde kigget på dem. Han sendte dem et venligt smil, inden han så på Bonnie igen.
"Vil du følges med mig til time, eller vel du helst ikke ses med læreren" sagde han med et drillende smil. Han begyndte selv langsomt at gå i retningen af lokalet og regnede med at hvis hun ville følges med ham, ville hun indhente ham.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:34 pm

Bonnie smilte igen, "hey jeg har ikke nogget problem med det...
men jeg tror du har" svarede hun og fulgte efter ham.
De var næsten henne ved klasseværelset nu. Hun smilte kort og gik ind og satte sig ned på sin plads.
Hun lagde bøgerne på sit bord og begynde at skrive noget ned.

// sorry det er kort :/
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:39 pm

Justin smilte bare til hende, istedet for at svare. Da de kom til klasseværelset, var der allerede en del elever og han smilte venligt ud over klassen.
"godmorgen" sagde han selvom klokken var hen af mod 10. Han lagde sine bøger på bordet foran sig og slog op på en af siderne. Han begyndte at læse et digt op der stod på siden. Da han var færdig så han ud over klassen. "I dag skal vi arbejde med digte. " sagde han og smilte stadig. "På side 10, er der et digt jeg gerne vil have jer til at analysere" fortsatte han og læste også dette digt op.

//Det er svært at være lærer Very Happy Venter bare på frikvarter Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:53 pm

Bonnie rynkede på panden hun havde digte hun kunne ikke finde ud af det!
Hun kiggede nysgerigt på ham, og prøvede at læse hans øjne.
Han så over hovedet ikke ud til at tage det særiøst.
Hun kunne ikke lade være med at smile til ham. Hun kunne høre nogen der fniste rundt i klassen og opdagede at hun bare stirrede fortabt på ham.
Hun skynde sig at kigge ned i bogen, pinligt!
Hun slog om på den rigtige side og kiggede bare ned i bogen for ikke at lave den sammen fejl igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 9:01 pm

Justin så på de elever der fniste. "det kan være at I vil starte" spurgte han og så på dem med et bestem udtryk. Han havde ikke noget imod at eleverne snakkede lidt sammen, så længe det bare gældte opgaverne. Hvilket dette ikke rigtigt gjorde.
Hans spørgsmål lukkede munden på dem og han nikkede så. Han så hurtigt på Bonnie og sendte hende et lille smil. Det var svært ikke at smile og give hende flere blikket end de andre elever. Men Bonnie var jo også noget helt specielt.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 9:18 pm

Bonnie kunne mærke Justins blik, men kiggede ikke op, hun ville ikke vise noget. Hun kiggede på sin sidemand "Hannah gider du hjælpe mig med det her?" spurgte hun og smilte undskyldene til hende.
"Ikke meget hjælp i mig... jeg er blank" svarede Hannah men rykkede aligevel hen til hende.

Bonnie kiggede på opgaven med Hannah og undgik at se op resten af timen.
Bare for en sikkerheds skyld.
Da timen var over gik hun sammen med Hannah ud på gangen de fulgtes hen til hendes skab og hun læsede sine bøger af.
"Kommer du med over i kantinen?" spurgte Hannah og ventede stille.
Bonnie tøvede kort "øh.. jer bare gå jeg kommer" svarede hun og gik i retningen af klasseværelset igen.
Hun ville lige tale med Justin.

//Håber ikke det gør noget jeg hoppede lidt frem :S
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 9:24 pm

Justin blev tilbage i klassen da alle eleverne forsvandt ud og satte i retningen af kantinen. Han samlede sine bøger sammen og lagde dem ned i tasken. Han havde heldigvis en kort dag, og skulle bare have nogle timer til før at han havde fri.
Han samlede nogle papir sammen i en bunke og lagde dem også ned i tasken, da han fik øje på Bonnie. Han smilte lidt til hende og satte sig på kanten af bordet. "Noget galt" spurgte han og så stadig smilende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 9:40 pm

Bonnie smilte og lukkede døren bag sig, hun gik helt hen til Justin og smilte kort igen.
Hun kiggede hurtigt hen mod døren, *fri bane* tænkte hun og pressede hurtigt sine læber mod hans.
Hun vidste ikke helt hvordan han ville reagere.
Hun tog hans hånd i sin og kiggede stille op på ham. Hun kunne ikke dy sig og kyssede ham hurtigt igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 5:38 pm

Justin kunne ikke lade være med at smile, da hun lukkede døren efter sig og gik hen mod ham.
Han lagde sine arme omkring hende og smilte til hende. "Det her kunne jeg godt vænne mig til" sagde han og sendte hende et drillende blik. "Hvornår har du fri, for tænkte på om du kunne komme hjem til mig bagefter" spurgte han og trykkede også hurtigt sine læber mod hendes.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 6:06 pm

Bonnie smilte stort "2 mere... og ja det vil jeg gerne" svarede hun så og smilte igen. Hun kyssede ham kort igen, men langsomt denne gang. "Jeg bliver nød til at gå.. Hannah venter på mig" sagde hun så og gav ham endnu et lyn kys inden hun gik over mod døren.

Hannah kom ind af døren i det Bonnie var på vej der over "Her er du jeg troede du sagde du kom..." hun stoppede brat, da hun fik øje på Justin.
Hun sendte Bonnie et skævt smil og vendte sig om for at gå igen. Bonnie smilte kort til Justin og gik så med Hannah ud på gangen og videre hen til kantinen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 6:06 pm

Bonnie smilte stort "2 mere... og ja det vil jeg gerne" svarede hun så og smilte igen. Hun kyssede ham kort igen, men langsomt denne gang. "Jeg bliver nød til at gå.. Hannah venter på mig" sagde hun så og gav ham endnu et lyn kys inden hun gik over mod døren.

Hannah kom ind af døren i det Bonnie var på vej der over "Her er du jeg troede du sagde du kom..." hun stoppede brat, da hun fik øje på Justin.
Hun sendte Bonnie et skævt smil og vendte sig om for at gå igen. Bonnie smilte kort til Justin og gik så med Hannah ud på gangen og videre hen til kantinen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 9:18 pm

Justin smilte og gengældte hendes kys. "Du kommer bare hjemt il mig, når du får fri" sagde han og lagde sine bøger ned i sin taske. "Jeg har en overraskelse til dig" sagde han og så smilende på hende.
Justin så på Hannah da hun kom ind af døren og sendte hende et venligt lille smil. "Hej igen Hannah" sagde han venligt og smilte endnu en gang til dem begge.
Jusin havde tænkt sig at gå ned på kontoret og bede om fri. Han ville sige at han ikke havde det så godt og han ville tage hjem. Han skulle lige gøre sin overraskelse klar til Bonnie.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 9:29 pm

Bonnie spiste sammen med Hannah eller Hannah spiste hun kiggede bare på, Hannah var nysgerig og spurgte ind til hvad det var de havde snakket om.
Bonnie smilte stort til hende, men overbeviste hende om at det bare var lektier.

(to timer senere Wink )
Bonnie havde enlig fri hun glædet sig til at komme hjem til Justin, men hun var lidt nærvøs. Hvad var det for en overraskelse han gemmte på? hun skød tanken væk og fløj muntert af sted. Lidt efter stod hun uden for Justins dør.

//Hoppede lige lidt frem Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 9:40 pm

Justin skyndte sig hjem efter at have fake en sygdom ved kontoret og selvfølgelig havde han fået fri. De havde en vikar til at tage hans timer og han kunne tage de næste par dage fri, hvis han havde brug for det.
Han låste sin dør op og skyndte sig ind. Han fandt en sort mappe frem og de blomster frem, han havde købt til Bonnie. Nu ventede han bare på at hun skulle få fri.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 9:51 pm

Bonnie bankede stille på Justins dør, hun kiggede stille ned på sine sko mens hun ventede på at han åbnede døren. Hun kunne jo også bare gå ind.. nej det ville hun ikke. Hun kiggede stille rund og kiggede så igen på døren foran hende.
Hun smilte kort til sig selv og ventede bare høfligt uden for døren.

//No krea -.-'
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 9:57 pm

Justin stod foran døren hurtigt efter. Han åbnede den og smilte stor til hende. "Heej igen smukke" sagde han og åbnede døren helt op så hun kunne komme ind. Han kyssede hende hurtigt på munden og tog hendes hånd og hev hende med efter sig, ind i stuen. Han satte sig i sofaen og hev hende ned ved siden af sig. "Jeg har tænkt på noget her den sidste stykke tid" startede han smilende.
"Du har ændret mit liv og jeg ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden dig, du får mig til at smile, selvom jeg er trist. Du er alt" Inden han fortsatte flettede han sine finger ind i hendes, og så hende ind i øjnene. "Jeg vil ikke leve uden dig og jeg vil gerne være sammen med dig hver dag, så derfor bil jeg spørge om du vil flytte sammen med mig" afsluttede han og så afventende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeMan Jan 10, 2011 7:25 am

Bonnie smilte stort, "hey igen.. smukke" sagde hun og smilte igen stort, inden hun gængældte kysset. Hun gik stille med ind i stuen og satte seg ved siden af ham, hun lyttede til det han sagde og smilte skævt.
Hun smilte gen kort da han flettede sine finger ind i hendes, hun så ham i øjnene. Et overraskende udtryk sne sig ind på hende, hun sad stille lidt og smilte bare til ham. Hun rykkede lidt tættere på ham og lagde sit hovede på hans skulder, der efter lagde hun sin hånd bag hans nakke og kyssede han. Hun trak sig lidt væk "jeg elsker dig!.. så selvfølgelig vil jeg flytte sammen med dig!, hun smilte stort og kyssede ham igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeMan Jan 10, 2011 8:45 pm

Justin kunne slet ikke beskrive den glæde hun havde givet ham ved at sige ja til det. Han vidste ikke om hun syntes at det var underligt, for menneskeligt og for tidligt at de flyttede sammen. Det havde han også snakket med Natalie om, men hun mente at hun gerne ville, hvilket hun heldigvis havde ret i. Justin kyssede hende igen og lagde armene om hende og trykke sig ind til hende. " Jeg elsker også dig" sagde han og kunne slet ikke lade være med at smile.
Han gengældte de kys hun gav ham. Det sidste holdt han lidt længere, men efter lidt slap han kysset og trak sig en smule væk så han kunne se på hende. "Jeg tænkte at vi skulle købe vores eget hus sammen et sted her i byen eller i nærheden" sagde han og så hurtigt rundt i stuen, "Jeg syntes ikke at det her er stort nok" han kyssede hende hurtigt på læberne og ventede endnu en gang på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeMan Jan 10, 2011 8:54 pm

Bonnie var mega glad for at han havde spurgt hende og lige nu var hun lidt ude af den. Hun kiggede på ham og lyttede stille men hun kunne ikke gøre andet end at smile. Hun smilte stort og fniste kort "jeg.." hun lo kort og fortsatte "du er for god!" forsikrede hun ham og kyssede ham endnu en gang.
Hun smilte igen meget stort, og kyssede ham igen

//undskyld jeg gik så pludesligt i går :S min far flippede...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitimeMan Jan 10, 2011 8:57 pm

Justin smilte da hun sagde det og gengældte kysset. Han lænede sig over mod hende og skubbede hende blidt bag over, på sofaen og lagde sig forsigtigt oven på hende, uden at slippe kysset.
Han havde den ene hånd på hendes hofte og den anden på hendes kind. Han strøg hende blidt over kinden med en finger, stadig uden at slippe kysset. Justin var bare så glad for at hun ville flytte sammen med ham.

//Gør ikke noget Very Happy Meen skal lige i bad så kommer jeg igen ;D //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første time med ny lærer xD~Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Første time med ny lærer xD~Justin   Første time med ny lærer xD~Justin I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første time med ny lærer xD~Justin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin
» Et undskyldningsvisit ~ Justin
» Who says vampire's can't have fun? ~ Justin!<3 ;3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: