The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En dag ved søen ~ Justin I_vote_lcapEn dag ved søen ~ Justin I_voting_barEn dag ved søen ~ Justin I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En dag ved søen ~ Justin I_vote_lcapEn dag ved søen ~ Justin I_voting_barEn dag ved søen ~ Justin I_vote_rcap 
Vampira (833)
En dag ved søen ~ Justin I_vote_lcapEn dag ved søen ~ Justin I_voting_barEn dag ved søen ~ Justin I_vote_rcap 
Daniel (796)
En dag ved søen ~ Justin I_vote_lcapEn dag ved søen ~ Justin I_voting_barEn dag ved søen ~ Justin I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En dag ved søen ~ Justin I_vote_lcapEn dag ved søen ~ Justin I_voting_barEn dag ved søen ~ Justin I_vote_rcap 
Kristen (683)
En dag ved søen ~ Justin I_vote_lcapEn dag ved søen ~ Justin I_voting_barEn dag ved søen ~ Justin I_vote_rcap 
Gideon (535)
En dag ved søen ~ Justin I_vote_lcapEn dag ved søen ~ Justin I_voting_barEn dag ved søen ~ Justin I_vote_rcap 
Justin (429)
En dag ved søen ~ Justin I_vote_lcapEn dag ved søen ~ Justin I_voting_barEn dag ved søen ~ Justin I_vote_rcap 
Anna (418)
En dag ved søen ~ Justin I_vote_lcapEn dag ved søen ~ Justin I_voting_barEn dag ved søen ~ Justin I_vote_rcap 
Tessie (391)
En dag ved søen ~ Justin I_vote_lcapEn dag ved søen ~ Justin I_voting_barEn dag ved søen ~ Justin I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En dag ved søen ~ Justin

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeFre Dec 31, 2010 1:48 pm

Sted: Søen
Tid: Eftermiddag
Vejr: Lidt overskyet men dejlig varmt
Omgivelser: Vand
Påklædning: http://static.wetpaint.me/vampire/ROOT/photos/kat-hallow.jpg
_______________________________________________________________



Natalie sad ved søen. Hun kedede sig. Bare der kom nogen og ville snakke med hende. Natalie havde været væk et stykke tid så hun vidste ikke hvor mange der vidste hun var tilbage. *En eller anden. Hvem som helst. Kom!* Tænkte Natalie. Natalie kiggede ned på det smukke vand. Skulle hun mon tage en svømmetur..... Nej. Nu måtte hun bare vente på at nogen skulle opdage hende sidde alene ved floden.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeFre Dec 31, 2010 1:56 pm

Justin havde været hjemme hele dagen og han syntes han havde brug for at komme lidt ud. Han magtede ikke rigtigt at være sammen med en masse, så i stedet for at tage ind på caféen, tog han ud til søen.
Han gik langsomt, i mennesketempo, da han fik øje på Natalie. det var længe siden at han havde set hende og han havde savnet hende. Han smilte stort og satter farten op, og stod få sekuner hende ved hende.
"Heej Natalie" Sagde han og smilte til hende. "længe siden" sagde han og satte sig ned ved siden af hende. Han lagde en arm om hende og gav hende et blidt kram. Inden han igen så på hende med et smil. "hvad har du lavet, siden jeg ikke har set så meget til dig" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeFre Dec 31, 2010 2:00 pm

Natalie krammede blidt igen. "Jeg har været ude at jerse med Zack. Indtil han slog op med mig." Sukkede Natalie. "Så nu har jeg spildt 150 år på ham." Sagde Natalie koldt. "Nåh man lad os ikke snakke om ham." Smilte Natalie. "Hvad har du lavet mens jeg var væk?" Spurgte Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeFre Dec 31, 2010 2:07 pm

Justin havde hørt om hendes kærste før. De havde været sammen og så var der nogle år de ikke havde, men de fandt sammen igen. Det havde hun i hvertfald fortalt ham. Han rynkede på panden.
"Det er jeg ked af at høre" sagde han og smilte opmuntrene til hende, men nu kunne hun jo bare være sammen med alle dem hun ville. Ja der var da nogle pluser ved at være single.
"Hmm, ikke meget." sagde han og trak på skulderne. "jeg er brugt tiden sammen med Bonnie og Zoey" svarede han og sendte hende et lille smil. "Jeg har tænkt at spærge Bonnie om hun ville flytte sammen med mig, men jeg ville lige høre din mening" sagde han og så på hende. "tror du hun vil syntes at det vil være for meget og for menneskeligt" spurgte han. "men husk du må ikke sige noget til Bonnie, det skal være en overraskelse" tilføjede han streng, men et smil kom på hans læber.

Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeFre Dec 31, 2010 2:12 pm

"Hvor fantastisk!" Udbrød Natalie. "Bonnie elsker dig virkelig så jeg tror også hun vil elske at flytte sammen med dig." Smilte Natalie. "Hvor er det bare sødt." Sagde Natalie og lagde hovedet lidt på skrå. "Hun vil nok først blive overrasket også begejstret. Tror jeg." Smilte Natalie. "Hvornår vil du spørge hende?" Spurgte Natalie. Natalie kunne ikke holde op med at snakke.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeFre Dec 31, 2010 2:18 pm

Justin var lettet over at Natalie sagde det, for han havde været lidt nervøs for det. Så det var godt at snakke med Natalie om det.
"Jeg elsker virkelig også hende, så jeg håber at hun vil" sagde han og smilte stadig et stort smil. Han trak lidt på skulderne. "Det ved jeg ikke helt endnu, men snart" sagde han og nikkede. "Jeg tror jeg vil lave et eller romantisk aften og så spørge hende. Men hvad der skal ske den romantiske aften, ved jeg så ikke lige. Har du nogle forslag" spurgte han og smilte til hende.

//Jeg skal logge nu, meen vi skrives Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeFre Dec 31, 2010 2:26 pm

"Hmm.... Jeg er ikke så god til det med romantik." Sagde Natalie og trak på skulderne. "Det har aldrig lige været mig." Sagde Natalie. "Det minder mig om.... Hvor skal jeg nu bo?! Jeg boede jo sammen med Zack i hans hus og nu.... Nu har jeg ingen steder at bo!" Jamrede Natalie. "Justin dit liv bliver fantastisk mens mit... Bliver værre og værre." Sukkede Natalie. "Nåh men jeg må nok hellere møde en ny fyr." Sagde Natalie. "Der er bare lige det problem at ingen dreng i hele verden elsker mig." Sagde Natalie. "Nu vrøvler jeg vist bare. Du skal ikke tage dig af alle mine problemer." Sagde Natalie.


//Det er okay og ja vi skrives Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 4:28 pm

"Hvor ubetænktsomt af mig, jeg snakker bare løs om kærlighed og du har lige mistet Zack" sagde han undskyldende. Det var ikke det sødeste at sidde og snakke om hvor fantasitisk han havde det med Bonnie når hun lige havde slået op med sin kæreste.
Justin tænkte sig kort om inden han svarede hende. "Du kan bo ved mig, indtil du finder noget bedre" sagde han og smilte lidt. "jeg har et gæsteværelse du må få" sagde han og strøg hende blidt over kinden, og sendte hende et opmunterende smil. "hold op da, du er en fantastisk pige, som jeg er sikker på at der er flere drenge der vil have" sagde han og smilte til hende. "Jeg elsker dig da, du er en af mine bedste venner" tilføjede han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 5:24 pm

"Tak tak tak!" Udbrød Natalie og overfaldt Justin med et kram så de væltede. "Jeg håber ikke det er til for meget besvær." Sagde Natalie og satte sig op. "Og er jeg en af dine bedste venner?" Sagde Natalie overrasket. Det vidste hun ikke. "Du er også en af mine bedste venner." Sagde Natalie stille. "Og en af mine eneste." Grinte Natalie. "Jeg savner Alison.... Kender du hende?" Spurgte Natalie. "Jeg ved ikke hvad der er sket med hende men.... Hun var nok min bedste veninde." Sagde Natalie stille. En tåre faldt ned af Natalie's kind. Hun tørede den hurtigt væk med hånden. "Jeg fandt ud af at Alison var min bror Elias's kæreste.... Eller jeg mener kone." Sagde Natalie. "Nu begynder jeg igen. Jeg snakker om alle de dårlige ting i mit liv." Sukkede Natalie. "Og overser at de gode." Sagde Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:05 pm

Justin lo bare og gengældte krammet. Han lo stadig da de væltede og han sendte hende et stort smil. "Du er overhovedet ikke til besvær, du må bo så længe du har brug for det" sagde han og nikkede.
"Jeg har nu heller ikke så mange venner, men dem jeg har, betyder alt" sagde han og så smilende på Natalie. "Neej, kender hende ikke" sagde han og tænkte en ekstra gang efter. nej han kendte hende ikke. "Jeg vidste ikke at du havde en bror" sagde han og så overrasket på hende.
"Hun har der sikkert fint" sagde han unden rigtigt at vide noget om det. Han ville bare gerne opmundtere hende. "Der er sket meget dramatiske ting i dit liv" sagde han og gav hende et lille kram igen.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:30 pm

"Min bror? Han er død." Sagde Natalie. "Han var også en af de oprindelige." Smilte Natalie. "Derfor overrasker det mig at nogen kunne dræbe ham." Sagde Natalie. "Og jo længere man lever jo flere problemer." Grinte Natalie. "Men jeg vil prøve at finde en god tid i mit liv." Sagde Natalie og tænkte sig om. "Wow. Der er flere gode ting i mit liv end jeg troede." Sagde Natalie efter lidt tid.


//Sorry... Ingen krea Sad//
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:34 pm

Justin rynkede panden. Det var utroligt at der var nogen der ville kunne slå en af de oprindelige ihjel. Han havde hørt at de var ret så stærke, han havde jo ikke rigtigt mødt nogen før Natalie.
Han skubbede de tanker til side. "Må jeg høre nogen af dem. " spurgte han og sendte hende et smil.

//Helt i orden. Min krea er også væk ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:43 pm

"Hmm... At jeg mødte dig Zoey Bonnie Robin Alison..... Der er mange." Grinte Natalie. "Og blandt andet en fest på skolen." Sagde Natalie. "Der er mange ting." Smilte Natalie. "Hvad så med alle dine gode oplevelser?" Spurgte Natalie. "Jeg ville elske at høre om dem." Sagde Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:47 pm

Justin lyttede til det hun sagde og kunne ikke lade være med at smile. "Tja mine lykkelige stunder i mit liv er stort set de samme som dig, da jeg flyttede hertil og mødte dig, Zoey og Bonnie" sagde han og smilte til hende. "Så er der selvfølgelig også den gang jeg mødte Joanna, og da vi blev gift" afsluttede han. Justin havde fortalt Natalie, som en af de eneste at han havde været gift. det var vidst kun Natalie og Zoey der vidste det endnu.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:54 pm

"Joanna." Smilte Natalie. "Ja.... Hende der døde og fik dig til at gøre visse ting." Sagde Natalie stille. "Justin.... Hvis du skulle vælge..... Mellem Bonnie og Joanna.... Hvem ville du så vælge?" Spurgte Natalie. "Det er bare.... Joanna lyder lidt som den eneste ene." Smilte Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:58 pm

Justin havde faktisk aldrig tænkt på hvem han ville vælge, for Joanna var død og det var han bare nødt til at acceptere og der var ikke noget at gøre ved det. Joanna og Bonnie var vidt forskellige, meen de havde en meget stor betydning i hans liv.
"Joanna var lidt den eneste ene for mig, men hun er her ikke mere" sagde han og tænkte lidt over hendes spørgsmål. "Og jeg er glad for at jeg ikke skal vælge mellem dem, for jeg ved faktisk ikke helt hvem jeg skulle vælge" sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 9:08 pm

"Undskyld jeg spurgte om det." Sagde Natalie og rystede på hovedet af sig selv. "Det var forkert af mig." Undskyldte Natalie. "Jeg plejede at være meget høfligere." Sagde Natalie med et lille smil. "Hvordan døde hun?" Spurgte Natalie stille efter noget tid. "Nej! Nu gjorde jeg det igen! Undskyld det behøver du ikke svare på." Sagde Natalie.


Sidst rettet af Natalie Lør Jan 01, 2011 9:19 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 9:15 pm

Justin rystede på hovedet og smilede til hende. "Det er okay" sagde han, og holdt en lille pause inden han så fortsatte.
"Hun blev slået ihjel af nogle vampyrjæger" sagde han hurtigt. "Eller dæmon-jæger, kaldte de sig. Før i tiden var de så overtroiske og kristne at de mente at der var dæmoner til, som kune gå rundt på jorden. De dæmoner er så os vampyrer. de fik mistanke til Joanna da en af dem så et kort glimt af hendes øjne en gang hun lugtede blod. De fulgte efter hende, og hun forsvarede sig ikke, de havde jo børn på skolen, så hun regnede ikke med at de kendte til vampyr." Han sagde ikke mere om det. For hun ville nok kunne regne ud af det næste der skete var at hun døde.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 9:25 pm

Natalie blev vred ved tanken om vampyr-jærgere. "Sørgligt." Sagde Natalie trist. "Det gør mig ondt." Sagde Natalie og agede blidt Justin's kind. Hun gav ham et kram. "Jeg er glad for at du har fundet Bonnie." Smilte Natalie.


Sidst rettet af Natalie Lør Jan 01, 2011 9:44 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 9:30 pm

Justin sendte Natalie et smil og gengældte det kram hun gav ham. Han smilte stadig. "Det er jeg virkelig også" sagde han og nikkede.
"Nu jeg skal bare finde på en måde at spørge hende om hun vil flytte sammen" sagde han og sendte hende et stort smil. "Hvis hun siger ja, og vil beslutter os for at finde noget større end mit hus, kan du jo overtage mit, så har du et sted at bo" forslog han, men den plan krævede selvfølgelig at Bonnie sagde ja.

//Logger nu, meen vi skrives Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 9:49 pm

"Ville du lade mig få dit hus!" Udbrød Natalie muntert. "Det kan du da ikke mene!" Sagde Natalie. "Du er en fantastisk ven!" Sagde Natalie og overfaldt Justin med endnu et kram.


//Vi skrives Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 3:49 pm

Justin lo lidt. "ja, jeg har ikke brug for det hvis vi findet et nyt" sagde han og lo kort. Justin havde masser af penge, for når man arbejede på fuld tid og man ikke havde brug for særlig meget. Så han havde ikek brug for det hus, hvis Bonnie sagde ja, til at flytte sammen.
Han lo da hun gav ham endnu et kram, men gengældte det og sendte hende et smil.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 4:00 pm

Natalie smilte. "Tror du Zoey er sur på mig?" Spurgte Natalie. "Jeg kom vist til at slå en elev ihjel over på skolen." Sagde Natalie. Natalie vidste ikke hvordan Justin ville reagere. Han arbejdede jo over på skolen som lærer. "Jeg kan godt forstå at hun blev sur da det skete.... Men hvis Zoey stadig er sur.... Ja det ville jeg ikke kunne forstå." Sagde Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 4:07 pm

Justin så forfærdet på hende. "Hvad" udbrød han og så vredt på hende, men lidt efter forændrede hans udtryk sig.
"Okay, jeg vil ikke råbe og sige at du aldrig må gære det igen, for du skal jo have blod, men jeg vil dog bede dig finde blod et andet sted. " sagde han og smilte lidt til hende.
"Men jeg tror gerne at Zoey er sur" sagde han og trak på skulderne. "Er du sikekr på at det ikke var en hun kendte" spurgte han.

//Bliver allerede nødt til at logge, men vi skrives Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 4:28 pm

"Jeg mistede kontrollen." Sukkede Natalie. "Jeg havde ikke fået blod i en dag og..... Nej jeg er ikke sikker på om det var nogen hun kendte." Sagde Natalie. Hun tænkte sig lidt om... "Det var ikke med vilje." Sagde Natalie. "Det skete bare.... Men jeg fortrøder ingenting." Sagde Natalie.



//Vi skrives Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En dag ved søen ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: En dag ved søen ~ Justin   En dag ved søen ~ Justin I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En dag ved søen ~ Justin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin
» Søen //Matt
» Tur hved søen ~Tamora~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: