The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_rcap 
Vampira (833)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_rcap 
Daniel (796)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_rcap 
Kristen (683)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_rcap 
Gideon (535)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_rcap 
Justin (429)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_rcap 
Anna (418)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_rcap 
Tessie (391)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeLør Maj 07, 2011 8:59 pm

S. Bænk ved søen
O. Sø ,vand , græs ,fiskehejre og en frø
T. skumringstid.
V. stadig lunt.

Hailey rettede lidt på hendes sorte top der blev ved med at glide ned og blotte for meget af hendes lyse hud.
Hun sad og tænkte på dagen der nu gik på hæld. Mange af pigerne havde buzzet hele dagen om en fyr der var kommet tilbage til byen igen. Han var åbenbart rimelig hot, og det generede ikke pigebørnene at han havde en kæreste.....eller det var der ihvertfald nogen der sagde han havde, andre sagde han havde flere løse damer og en enkelt havde sagt han var bøsse...det var naturligvis en dreng! Hailey kiggede på den lille frø der hoppede omkring og kvækkede. Hun rystede lidt på hovedet...tænk al den virvar over en knægt, utroligt de gad.
Hailey stak hånden i lommen og frem tog hun en cigaret men noget fjolle tobak. Hun havde holdt den for en veninde og ikke fået afleveret den tilbage, hun sad og drejede den mellem hendes slanke fingre., hun havde aldrig prøvet at ryge det...hell....hun røj jo ikke engang almindelige smøger, hun rynkede på næsen og skulle til at ligge den væk da nogen puslede i nærheden...

Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeLør Maj 07, 2011 10:00 pm

Justin nærmede sig søen. Han bevægede sig hurtigt, hurtigere end et menneske. Han elskede farten og mærke hvordan vinden ramte hans ansigt. Det var en utrolig følelse, men da han nærmede sig vandet standsede han op, og han fik øje på en pige. Det var ikke en pige han kendte, men han var jo også først lige kommet tilbage. Han havde været i byen et par dage og havde været nede på skolen for at sige at han var klar igen efter at have været væk et halvt år.
Justin havde været meget spændt på at begyndte igen nede på skolen, se de nye elever og måske lærer. Men han havde også glædet sig helt sindsygt til at gense sine bedste venner og selvfølgelig Bonnie.
Han betragtede pigen mens hun tog noget frem fra lommen. Hun var meget smuk, ingen tvivl om det. Det gjorde ham nysgerrig, at han ikke havde set hende før, så han gik tættere på hende. Han nærmede sig langsomt, i det puslende græs.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeLør Maj 07, 2011 10:32 pm

Hailey kiggede op og blev næsten så forskrækket over at der stod en fyr og så på hende ,at hun var ved at tabe smøgen.Hun prøvede at fange den et par gange og det lykkedes da også.
" Hej... dejlig aften ik ?" sagde hun og smilede.Hun kunne godt lide denne tid på aftenen, men var dog lidt beklemt ved at være fanget med smøgen, hun håbede han ikke havde set den.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeLør Maj 07, 2011 10:36 pm

Justin sit charmerende smil og gik helt hen til hende. "Undskyld det var ikke min mening at forskrække dig" sagde han stille, men så hun dog ville kunne gøre det.
Justin nikkede "En meget dejlig aften" gav han hende ret. Han havde selvfølgelig lagt mærke til smøgen, hun havde, men han havde bestemt sig for ikke at sige noget. I hvert fald ikke lige med det samme. "Jeg er Justin, forresten" sagde han og smilte venligt til hende. Han plejede at præsentere sig med hele sit navn, når han var i skolen, men det gjorde han altid udenfor. Han syntes ikke at det faldt ham naturligt ind.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeLør Maj 07, 2011 10:43 pm

Hailey tog hånden foran munden og forsøgte at kvæle et latteranfald.
"Vel ikke den Justin " lo hun og så op på ham.
Han var da rimeligt charmerende og det kunne sagtens være tilfældet at det var ham hun var stødt på. Men helt ærligt , hvor pudsigt ville det lige være.
"Jeg hedder Hailey...og har levet her det meste af mit liv...men har været væk nogle år nu.
Dette er et af mine favorit pladser.....ihvertfald på denne tid af døgnet " Hun sendte ham et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeLør Maj 07, 2011 10:50 pm

Justin kunne ikke lade være med at le lidt da hun sagde det. "Det er der stor sandsynlighed for at det er mig, men hvad siger rygterne denne gang" spurgte han og havde et stort smil på læberne. Der var altid en masse rygter om lærerne på skolen, så han var rimlig vandt til det, det gjorde ham ihvert fald ikke noget. En gang havde der gået rygte om at han var en kendt greve, ejede et stort slot pg havde masser af penge. Men det var jo langt fra sandt, selvfølgelig havde han penge nok, men han boede i et lille hyggeligt hus med tilhørende have, og brugte ikke mange penge på tøj. Han havde nok, men det var ikke mærkevarer, så han kunne virkelig ikke se hvor det rygte begyndte af.
"Hyggeligt at møde dig Hailey. " sagde han og smilte venligt til hende. "Ja, her er smuk" sagde han og så på Hailey og smilte igen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeLør Maj 07, 2011 11:04 pm

"Hvad rygterne sigerom den ombejlede og mystiske Justin ?" Hailey kiggede på sit ur og så smilende op på ham og spurgte ..."hvor lang tid har vi ?"
Hun stoppede smøgen i lommen igen og så lidt undrende på ham.
"Kommer du tit her...sådan lige i skumringstid? " hun undrede sig over ikke at have stødt på ham før, hun ville bestemt have kunne huske pigernes ven her.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeLør Maj 07, 2011 11:11 pm

Justin lo lidt. Hailey virkede til at være sjov, noget han altid godt har kunne lide ved piger. De skulle helt klart få ham til at grine, for ellers var der ingen grund til at være sammen med dem.
"Forhåbentlig lang tid, for så længe det er gode rygter lytter jeg gerne. " svarede han i en drillende tone og satte sig ned ved siden af hende.
"Jeg kommer her tit, specielt når jeg har brug for at tænke og klare mine tanker, men normalt ikke i denne tid."svarede han. "Men du sagde at du forlod byen, hvorfor dog det" spurgte han, hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeSøn Maj 08, 2011 4:24 pm

" Åh, der var intet drama i forbindelse med det " fortalte hun smilende " en veninde fik tvillinger lige da hun havde banket en hunde kennnel op fra bunden, så jeg har hjulpet hende med boksen i små to år.....indtil de to små teorister nu et i vuggestue " forklarede hun Justin og tænkte på mange hun kendte havde mistet forældre og dræbt søskende.... hendes familie var i balance og intakt,om end den meste a den nu boede i australien.
Hailey anagde den bedste skolefrøkeen mine hun havde og sagde med påtaget streng stemme" og nu til rygterne mr.Justin..... er det sandt de holder et harem af piger, har skeletter i skabet eller i kælderen måske, har du røvet en bank og er du forlovet væk til en skøn prinsesse?" Hun så på ham og sagde "vi havde jo god tid ik sandt ?! " og så spillede et kækt smil om hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 10:38 am

Justin lyttede imponeret til hende. "Det må jeg sige. Det var stort af dig, at forlade dit liv for at hjælpe" sagde han og smilte stort til hende. "Det var der ikke mange der ville gøre" tilføjede han.
Justin kunne ikke lade være med at grine da hun spurgte ham om de rygter. "Lad mig nu se, jeg har kun en pige, min kæreste Bonnie, jeg er ikke forlovet væk til en skøn prinsesse. Men skeletterne er sand, jeg er faktisk en meget farlig seriemorder, der elsker at slå søde, smukke og hjælpsomme piger ihjel" sagde han drillende. "Så du må hellere passe på" grinede han.
"Ej, de skelleter jeg har, er at min kone er død, men det er der faktisk kun 2 andre der kender til, så jeg håber ikke at du vil sprede rygter om det" sagde han med et lille smil. Han vidste ikke rigtigt hvorfor han fortalte hende det, for det var først efter lang tid at han fortalte det til Bonnie og Zoey, og det var efter at de havde spurgt ind til det. Men han følte at han kunne stole på hende, hvorfor vidste han ikke, han havde jo lige mødt hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeMan Maj 09, 2011 2:55 pm

Hailey træk bare på skuldrene da han kommenterede hendes hjælp og sagde " åh, du ved..man skal jo være der for sine venner og hun havde nok gjort det sammefor mig ".
Hailey lyttede smilende da Justin forlede sig ud og bemærkede hvor let ordene kom til ham.
Han havde en fin humor, hvilke var dejligt.
Hun lavede dit bedste "oh skræk og ve " ansigt ved truslen om han tog livet af piger men blev hurtig helt jordnær da han fortalte om sin afdøde hustru.
Hun tænkte at han var meget ung til at tage sådan et slag.
" det kommer ikke videre " lovede hun ham og spurgte dernæst " i må have været unge, var hun en du havde kendt hele livet....eller ? "
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 8:39 pm

Justin kunne ikke lade være med at smile til hende. "Alle ville sikkert hjælpe på en eller anden måde, måske sende hende lidt penge eller noget tøj til børnene, der er ikke mange der ville tage fri 2 år og hjælpe" sagde han og smilte igen til hende.
"Ja, men min familie har altid været meget strenge når det kom til forhold og alt det. Man kan på en måde sige at de er meget kristene og tror at det er en synd at være sammen med en kvinde før man er gift" sagde han og trak på skulderne. "Og så elskede jeg hende så højt at jeg ville dele resten af mit liv med hende, men så langt nåede vi desværre ikke" justin var blevet født i en tid for man blev gift tidligt. Man blev tit sendt hjemme fra efter konfirmationen og så blev man gift i alderen 17-20. Justin var 21 da han giftede sig med Joanna.
"Men hvad har du så tænkt dig at gøre nu hvor du er tilbage? Finde job eller uddannelse eller hvad er din plan" spurgte han og så smilende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 10:07 pm

Hailey kunne ikke dy sig for at studerer ham lidt , imens han talte.
Der var noget meget umiddelbart over Justins være måde og med hans lidt drengede look og ægte smil virkede han ...... charmerende!
Hailey tænkte at de unge piger var aldeles forsvarsløse, de havde ikke en chance for at modstå den cocktail...... hun begyndte at forstår al den hype der var om Justin på skolen og i byen.
Hailey bemærkede , til hendes store irritation, at hun selv havde lyst til at lytte, tale og i det hele taget tilbringe tid i selvskab med ham.
"det er rart med holdninger og nogle guidelines i livet " sagde hun og rødmede svagt da han fortalte om hans familie og kone.
" tja, lige pt har jeg fået et job på skolen...ikke som lærer,jeg skal ikke undervise...det vist mere som assistent , for de lærer der behøver hjælp...hmm...feks til at rette opgaver og til at planlægge undervisning.....en slags medhjælper der kan aflaste " hun smilede stort " jeg glæder mig til at komme igang, og se hvem den første vil være..der skal tugtes med mig " sagde hun med glimt i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 8:57 pm

Justin lyttede til hende da hun fortalte om sit nye job. Hans ansigt lyste op i overraskelse, han havde ikke fået noget at vide om at der var blevet ansat en ny på skolen. Men på den anden side, er han nok heller ikke den første de kontakter efter han ikke havde været der i et halvt år. Men det var i det mindste en god overraskelse.
"Hvor dejligt, så vil jeg jo komme til at se dig stort set hver dag, eller i hvert fald næsten hver dag" smilte han.
"Du vil sikkert ikke have noget fri tid, for alle sikkert gerne vil have hjælp af dig" sagde han og grinte lidt. "Jeg ved at jeg nemt kunne få brug for hjælp en af dagene" tilføjede han muntert.

//Uhh, min kreativitet forsvandt lige pludselig :/ //
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 9:13 pm

Hailey børstede nogle små lyserøde blade væk fra hendes lår.
De stammede fra det store japanske kirsebærtræ, og det var meget eventyr agtige som de flagrende i luften de små blade, på grund af brisen.
Hun smilede til Justin og sagde " det bliver dejligt med et kendt ansigt over på skolen...det har været stor udskiftning af lærer, kan jeg forstå ?' Med hovedet på skrå og et skær af.....noget i hendes øjne sagde hun i et let drillede tone leje ' så må du jo se at ligge billet ind på mig inden en anden gør det !....eh....altså på min hjælp ' og så kiggede hun op i luften og Lod sig betage af de mange små blomster blade.


// det skjuler du godt //
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 9:20 pm

"det blive også dejligt for mig med en man kender, altså jeg kender de andre, men jeg har bare ikke så mange af dem jeg sådan rigtigt kan snakke med. Selvfølige sådan meget overfladisk, men det enste jeg har til fælles med dem er vores job" sagde han og trak på skulderne.
Justin så på hende mens hun kiggede på de flotte lyserrøde blade. han tog nogle af de blade hun havde børstet væk fra sig og lagde dem på hånden og pustede til dem så de fløj ud lidt fra dem og dalede langsomt og flot ned mod jorden.
Han så tilbage på hende med et lille smil. "Det må jeg vil hellere" han kunne ikke lade være med at smile lidt over at hun tilføjede den del, om at det var hendes hjælp han skulle lige billet ind på.

//Hehe, tror også lige at den overlever xD //
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 9:36 pm

Hailey kunne ikke dy dig for at drille ham...bare lidt......efteralt havde hun måtte ligge øre til meget hvisken og tisken om ham,så hun følte det var hendes ret.... næsten.
" Du ved godt jeg risikerer liv og lemmer ved at blive set med dig,ik ?! " hviskede hun dramatiske...din fan skare er ikke nogen man skal spøgelser med sagde Hailey og kiggede sig omkring som var hun nervøs for st blive afsløret.

// smiler //
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 9:39 pm

Justin begyndte at grine og så sig omkring. "jeg tvivler næppe er jeg er så populære, og hvis det er tilfællet, lover jeg at passe på dig" svarede han og blinkede smilende til hende.
"Men der går der ikke særlig længe før at jeg vil begynde at høre om dig, det er da bare et spørgsmål pm tid" sagde han og puffede blidt, drillende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 9:47 pm

*mon ikke han er klar over alle pigerne sukker og dagdrømmet over ham *
"ok....nu føler jeg mig virkelig dum " lo hun da han puffede..." hvad mener du med om tid ? " hun trak bluse op over den bare skulder for gud ved hvilken gang og rystede på hovedet over sin egen uvidenhed. Gudskelov havde hun en god portion selvironi.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeFre Maj 13, 2011 4:26 pm

Justin smilte. "Jeg mener at der sikkert opstår en masse rygter om dig. Du må da være en bortløben model eller sådan noget" sagde han og lo lidt.
"men er alt som det plejer at være siden du er kommet tilbage" spurgte han. Justin syntes at der var sket store ændringer siden han var kommet tilbage. Nogle var flyttet fra, nogle var slået op og andre var helt forandret. Det var næsten helt forfærdeligt alle de ændringer han var gået glip af.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeFre Maj 13, 2011 5:03 pm

Hailey grinede højt af hans bemærkning " ej, de eneste billeder man finder mig på ,er dem i familiealbummet..... way to shy.." smilede hun til Justin og blev så eftertænksom...." ved du hvad...hele byen virker faktisk ændret og jeg har set så mange nye tilflyttere...er det ikke lidt mærkeligt ? " hun snoede lidt hår om fingeren og pillede lidt enkelte lyserøde blade ud af hår lokken.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 10:18 pm

Justin lo lidt. "kender det godt" gav han som kamentar til det med billederne.
"Det hele ser ud som det plejer, men alle har bare forandret sig så meget" sagde han og slog blikket ned og så ned i græsset mens han snakkede. "Jeg ved ikke om du kender Bonnie Black Bird" spurgte han. "Hun har ihvert fald forandret sig meget, det er som om hun er blevet mere ligeglad med det hele" han kunne jo ikke rigtigt sige ond, for når det kom til alt var hun jo hans kæreste. "De fleste af mine gamle venner er væk og så er der, som du sagde, kommet en masse nye til" føjede han til.
"Alt være meget bedre før, men på den anden side, der kendte jeg jo heller ikke dig. " og først nu kiggede han på hende, med et lille smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeOns Maj 18, 2011 2:16 pm

Hun smilte stille ved hans sidste bemærkning...det var sødt sagt og så helt uden hun havde vredet hans arm om, tænkte hun.
" Nej, jeg kender hende kun af omtale..har aldrig haft fornøjelsen af at møde Bonnie...men jeg er sikker på hun er en skøn pige, hvis hun er din udvalgte" besvarede hun hans spørgsmål.
"Justin hvad underviser du egenlig i ?" Hun var blevet nysgerrig om hun ville kunne komme til at skulle arbejde sammen med ham og være tilrådighed...med at rette stile og sådan.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeOns Maj 18, 2011 6:00 pm

Justin nikkede. Selvfølige var Bonnie en skøn pige, hun havde bare forandret sig så meget, men på den anden side var det jo lidt hans egen skyld.
"Jeg underviser i engelsk. Jeg ville helst hvis jeg kunne få bare et par timer historie, men alle timerne er dækket" sagde han. Justin har altid intersseret sig meget for historie og sådan noget, men da han ikke kunne få nogle timer, tog han jo bare engelsk, hvilket han også meget godt kunne lide.
"Skal du være sammen med kun én lærer, eller må alle gå til dig" spurgte han, hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitimeOns Maj 18, 2011 6:51 pm

Hailey betragtede ham lidt og besluttede at han va virkelg sød.hun blev nysgerrig og fik lyst til at møde Bonnie og se hvilken pige der havde hans hjerte i sine hænder.
Hun svarede med du spor af usikkerhed i stemmen ' nu er jeg lige startet....men jeg tror det bliver den med meget papir arbejde eller også en fuld arbejdsuge der i første omgang kan bruge mig....sådan lød det ' refererede hun fra hendes ansættelsessamtale med den gamle rektor på skolen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Et undskyldningsvisit ~ Justin
» En dag ved søen ~ Justin
» Justin is back ~Bonnie <3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: