The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_lcapJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_voting_barJustin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitimeLør Maj 21, 2011 9:11 am

"Så giver jeg bare mine elever en masse lektier for, og så kan du hjælpe med at rette" Lo Justin. "Eller også kunne jeg bare bede om at få lidt hjælp, jeg er jo trods alt lige kommet tilbage" sagde han og syntes at det lød som en bedre plan.
"Bor du alene eller sammen med noget familie eller venner" spurgte Justin og lavede et emneskift. Ikke fordi han ikke ville snakke om det andet, men han kendte hende jo ikke særlig godt og ville gerne vide lidt mere, specielt hvis hun begyndte at arbejde på skolen.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitimeLør Maj 21, 2011 9:22 am

" god plan der " svarede hun med smil på hendes læber.
" lige nu bør jeg alene...det meste a familien min er flyttet til australien og har efterladt møg her " ensomheden kunne ikke helt skjules i stemmen. " min nevø skal dog højest sandsynligt bo hos mig noget tid... Han er 4 eller....måske fyldt 5 nu " forklarede hun og følte igen lidt panik ved tanken om at skulle have ansvaret for den skønne dejlige dreng,som hun elskede.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitimeLør Maj 21, 2011 9:30 am

Justin havde været vant til at være alene det meste af hans liv, ¨å han kunne nemt forstå hvordan hun havde det, han kommenterede det dog ikke.
"Hvordan kan det være at du ikke er taget med dem" spurgte han og rynkede lidt på panden. "Eller har du bare ikke lyst til at bo i Australien" tilføjede han.
"En dejlig alder han har. Han er sikkert rigtigt sød" svarede Justin og smilte. Han havde altid ønsket sig børn, men det var desværre ikke blevet opfyldt, så han måtte leve uden.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitimeLør Maj 21, 2011 9:41 am

Jeg færdig gjorde min skole da de drog af sted i en kristen mission. Jeg er deres skamplet i familien da jeg ikke erkristen, jeg er vel ateist ...forklarede hun og rystede så de triste følelser væk ved at le a en frø der var hoppet tæt påJustin og sad og kvækkede.
/på job med min mob. Så derfor total ustabil /
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitimeLør Maj 21, 2011 9:47 am

Justin lyttede til hende og bed sig i underlæben. "Virker ikke særlig kristent at efterlade sin familie bare fordi de ikke har den samme tro." sagde han stille, men så hun ville kunne høre det. Han kunne slet ikke forstille sig at hans familie havde efterladt ham. Det måtte være forfærdelig.
"Det ser ud til at du klarer dig godt alligevel. Du har et hjem og et job. Og hvis du skulle passe din nevø, så der må da være nogen de ikke ser dig som en skamplet." sagde han og sendte hende et lille smil.

//Okay, helt i orden Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitimeLør Maj 21, 2011 10:59 am

Hailey der ikke brød sig om offerrollen, smilede til Justin og sagde " jeg savner dem naturligvis....men vores forhold er blevet bedre efter der er en fysisk afstand mellem familien og jeg og kommunikationen ikke sker så ofte, det er som om de opfører sig bedre og ikke dømmer mig ...jeg håber det forholder sig sådan"
det var igrunden underligt at Justin fik hevet så meget ud af hende, undrede hun sig, hendes familie historie var ikke hverdags samtale for hende.
"Min nevø Lucas-James ..eller LJ,som jeg kalder ham...har mistet begge sine forældre og bor på børnehjem, hvilket jo er trist, så derfor er det aftalt at hvis han selv vælger at bo hos mig, så opfylder jeg naturlig det ønske...desuden elsker jeg børn af hele mit hjerte...det er bare udsigten til ansvaret alene med ham, der er skræmmende" forklarede hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin   Justin ! who the fuck is Justin?    ~ Justin - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Et undskyldningsvisit ~ Justin
» En dag ved søen ~ Justin
» Justin is back ~Bonnie <3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: