The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Cafeen (Everlyn) I_vote_lcapCafeen (Everlyn) I_voting_barCafeen (Everlyn) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Cafeen (Everlyn) I_vote_lcapCafeen (Everlyn) I_voting_barCafeen (Everlyn) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Cafeen (Everlyn) I_vote_lcapCafeen (Everlyn) I_voting_barCafeen (Everlyn) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Cafeen (Everlyn) I_vote_lcapCafeen (Everlyn) I_voting_barCafeen (Everlyn) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Cafeen (Everlyn) I_vote_lcapCafeen (Everlyn) I_voting_barCafeen (Everlyn) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Cafeen (Everlyn) I_vote_lcapCafeen (Everlyn) I_voting_barCafeen (Everlyn) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Cafeen (Everlyn) I_vote_lcapCafeen (Everlyn) I_voting_barCafeen (Everlyn) I_vote_rcap 
Justin (429)
Cafeen (Everlyn) I_vote_lcapCafeen (Everlyn) I_voting_barCafeen (Everlyn) I_vote_rcap 
Anna (418)
Cafeen (Everlyn) I_vote_lcapCafeen (Everlyn) I_voting_barCafeen (Everlyn) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Cafeen (Everlyn) I_vote_lcapCafeen (Everlyn) I_voting_barCafeen (Everlyn) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Cafeen (Everlyn)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeFre Jun 24, 2011 1:55 pm

Sted: Cafeen
Tid: Middag
Omgivelser: Folk og det der er på en cafe
Vejr: Solskind og sommer

Cameron kom gående, han var ny i byen og havde ikke været her før. Han viste dog der lå en cafe der, og den var han på vej hen hvor han havde pakket ud. Han havde en hætte trøje på og en tshirt inden under, lange bukser og conwers sko, selv om det var varmt og sommer. Han havde et stort headset på og hørte musik fra sin telefon. Han havde hænderne i lommerne og et par solbriller på, han havde været længe oppe, og var træt. Han gik roligt og nynnede med på sine egne sange og nåede cafeen. Han gik roligt ind og slog headsettet ned så det hang om hans hals og kiggede rundt.

Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeFre Jun 24, 2011 2:47 pm

Everlyn sad stille inde i caféen, der var intet smil på hendes læber, hendes hår var sat op i en hestehale, hvorfra hendes slangekrøller viste sig. Hun ventede tålmodigt på at hendes kaffe kom, hun var træt, og vidste godt at kaffen ikke var det hun lige nu tørstede efter. Hun sukkede lavt, massere let sine tindinger og så kort ned ad sig selv imens. Hun havde en sort T-Shirt på, sorte, slidte bukser og sorte gummisko, hvilket fik hendes blege hud til nærmest at ligne sne i forhold til hendes tøjs sorte farve. En trist smil viste sig nu på hendes læber, da en ny person trådte ind i caféen. Hun så på fyren med sit hoved lidt på skrå og et nysgerrigt blik i hendes mørkeblå øjne, der var mørkere end normalt, da hun ikke havde fået det der mættede hende, i et godt stykke tid. Lige nu hvilede hendes blik på hans hals, hvor hun kunne se hans pulsrende blodåre pumpe lige inden under huden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeFre Jun 24, 2011 3:47 pm

Cameron gik op til baren og satte sig roligt ned. Han kiggede kort rundt for at se hvor mange folk der var der og blev så afbrudt af bartenderen. Han bestilte en cult og lagde sig så nærmest ned på baren. Han tog ikke sine solbriller af, han lå nærmest bare hen over disken og så rundt, uden han regnede med nogen så ham. Han så en pige der sad alene og så hen på ham, han sukkede og lukkede øjnene. Han åbnede dem så igen da der blev sat en cult foran ham. Han tog den roligt og åbnede, drak så en tår af den og satte den ned igen og kiggede lige ud for ham.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeFre Jun 24, 2011 7:08 pm

Everlyn fulgte den nye fyr med et småsultent blik. Hun slak sig tørstigt om munden, stivnede lidt og rystede på hovedet af sig selv, tvang sit blik væk fra hans hals, sank kort og smilede venligt, men stadig trist, til til den tjener der bragte hende sin kaffe. "Tak..", sagde hun stille og tog en slurk af sin brændende varme kaffe. Hun så kort over mod det nye menneske igen, men så så ned i sin kaffe igen, "Hvis du er tørstig, så gå hjem og tag en blodpose.. Det vil mætte dig.." mumlede hun lavt for sig selv, men stadig højt nok til at de nærmeste ville kunne høre hende. Hun sukkede lavt og drak resten af sin kaffe i nogle hurtige slurke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeSøn Jun 26, 2011 3:49 pm

Cameron så hen på den nysgerige pige gennem hans solbriller og tog så en stor slurk af sin drink og så hen på hende igen, der var noget ved hende der virkede bekendt, men lige hvad det var kunne han ikke se. Han sukkede og så så lige frem for sig istedet, og kørte alle de stader igennem hvor han kunne have mødt hende, men kunne ikke finde nogen steder. Han drak resten af sin drink og stilte det tomme glas på baren.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeSøn Jun 26, 2011 5:06 pm

Everlyn satte koppen ned igen, og så på fyren igen. Hun rejste sig op og gik over og satte sig ned ved siden af ham. "Velkommen til byen", Sagde hun venligt og så på fyren med et let smil på sine læber. "Jeg er Everlyn..", Sagde hun igen venligt og rakte en hånd mod fyren, mens hun så på ham med et nysgerrigt blik.
Hun havde hørt hans tanker før, havde hørt hvordan han synes at genkende hende. Hendes blik faldt kort ved hans halspulsåre, sank kort og så ham i øjnene igen med et lille, lidt anstrengt smil, da hun var ret så tørstig efter Livet's drik. "Og De er..?", Spørger hun roligt og ser på ham med et let nysgerrigt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeSøn Jun 26, 2011 6:29 pm

Cameron så på pigen der presenterede sig som Everlyn og rakte ham hånden, han tog sine solbriller af og tog imod hendes hånd. Han havde sorte øjne, men det var ikke hans normale øjnfarve. Han kunne genkende hende nu. Han smilte roligt og trykkede hendes hånd da han sprecenterede sig "Mit navn er Cameron, og de siger de er Everlyn, rart at møde dig igen..."
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeSøn Jun 26, 2011 7:41 pm

Everlyn smilede lidt til Cameron, "Hyggeligt at møde Dem igen..", Sagde hun venligt, hun så på tjeneren der spurgte om hun skulle have noget. Hun nikkede lidt og spurgte, halvt for sjovt, halvt alvorligt, "Har I da noget blod på pose? Flaske vil osse være fint..", Hun så tjeneren blive helt bleg og begynde at stamme. Hun grinede, "Det var bare for sjovt..", Sagde hun, selvom hendes blik sagde det modsatte. "Bare det samme som ham..", Pejer mod Cameron, og ser på ham da tjeneren er gået med et skævt og fjollet smil, men med et mørkere blik end hun normalt havde.. Hun var tørstig, tørstig efter blod..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeSøn Jun 26, 2011 7:50 pm

Cameron tog hurtigt sine solbriller på igen da tjeneren kom. Han bestilte bare samme drink som før og var faktisk også ret tørstig, men var for rundt på gulvet siden i går aftes til at kunne mærke det. Da tjeneren kom igen og stilte drinksne på boret så han tjeneren i øjnene og smilte roligt "Jeg ved i har det...du kan lige så godt lade os købe det.." Han så tjeneren se mistroisk på sig og så gå ud i baglokalet. Han så igen på Everlyn med et lille smil. "Jeg ved de har hvad De spurgte efter..."
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeSøn Jun 26, 2011 8:01 pm

Everlyn smilede lidt af Cameron, "Det ved jeg skam osse..", Sagde hun roligt, "De er bare bange for hvem der drikker det..", Hun så ham i øjnene med et fast blik, "Men jeg er ikke en af dem.. Nej.. Jeg er ældre, stærkere og meget mere farlig og hjerteknust..", Hun grinede trist af det sidste hun sagde. Hun så lidt tænktsom ud i loften, "Mon Demoniaca kommer at tager kontrollen nu, eller senere..?", Mumlede hun lavt for sig selv og tog en lille slurk af den drik hun havde bestilt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeSøn Jun 26, 2011 10:01 pm

"Tja...jeg er ung og hjerteknust..." Siger det uden følelser og drikker det meste af drinken i en slurk, ser på tjeneren da han kommer med to flasker blod, smiler til ham og har mine hugtænder ude, tager roligt imod blodet og åbner flasken "Jeg betaler..." Drikker så af den og ser på Everlyn, tager mine solbriller af igen og ser på hende med oprejste popiller og mørkerøde øjne. "Ingen komentarer, er en rigtig go blanding..."
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeSøn Jun 26, 2011 10:22 pm

Hun så på ham med et lille smil, "Hvad er De..?", Spurgte hun med et lille grin, "Vampyr..? Men De er ung.. Meget yngre end mig..", Hun smilede let, tager den anden blodflaske, åbner den let og bæller den i nogle få slurke, har kort helt sorte øjne, noget det kun er Halvere eller 'De Mørke Bevingede', dem jeg skabte.. Hun slikkede sig om munden og så nysgerrigt på ham, han så egentlig ret sød ud, men dette var noget hun ikke ville indrømme. Hun sukkede let og drak resten af hendes drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeSøn Jun 26, 2011 10:47 pm

Han sukkede og så roligt på hende og drak så roligt mit blod i en slurk, åbner simpelthen bare så det kan rande ned i halsen. Han så så på hende med sorte øjne i nogle sekunder. "Min far var varulv før han døde og blev til en engel og min mor en mørk bevinget" Han så roligt på hende, mu med mine røde øjne og oprejste popiller.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeSøn Jun 26, 2011 11:21 pm

Hun smilede let, "Kimmie..?", Spørger roligt da jeg er ret sikker på at det er hende han taler om, "Var din mor Kimmie?", Begynder at grine lavt. Hun Stoppede med at grine, tog fat i hans hage og så granskende på ham, "De er Vampyren..", Sagde hun lavt, og nok mest til sig selv. Hun slap hans hage igen og griner let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeSøn Jun 26, 2011 11:59 pm

Cameron grinte lidt af hende da hun tog fat i hans hage og nikkede så til begge ting "Ja min mor hedder Kimmie, og jeg er vampyren,men jeg har et problem,jeg mistede min hukommelse da jeg blev genfødt, jeg kan huske ansigter, men ikke hvad de hedder og hvor h´jeg har set dem før" Han tog roligt hendes hånd væk og drak så resten af sit blod.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeMan Jun 27, 2011 9:48 am

Everlyn grinede lidt, "Trist", Sagde hun stille. Hun tøvede lidt, lagde en hånd mod hans pande, lukkede sine øjne og gav ham erindringen tilbage. Hun vidste dette kunne være smertefuldt, men hun var ret ligeglad med det lige nu. Giver ham alle ansigterne tilbage, samt min status, min tvillings. Samt alle de andre, vores opstandelse.. Osv. Hun tog sin hånd væk da hun havde genoprattet hans hukommelse og så bare på ham med et trist smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeMan Jun 27, 2011 6:49 pm

Cameron så overasket på hende og sænkede så hovedet lidt. Han tog sig lidt til hovedet da det føltes tungt og stort. Han så ikke på hende, men tog så og drak det sidste af hans drink og tog hendes hånd og trak hende ud af cafeen. Han hørte godt tjeneren råbe han skulle betale, men han slog et væk til senere. Han trak hende med om bag ved og skreg da alle minderne kørte forbi i billeder for hans øjne. Han slap hendes hånd og tog sig til hovedet og mine vinger skød frem.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeMan Jun 27, 2011 9:33 pm

Hun lagde sine hænder på hans kinder, pressede sin mund mod hans og kvælte skigene. Hun sukkede lavt og nød den energi skriget gav hende. Hun slap ham igen da han var færdig og slak sig om munden og hun var ret sikker på at man næsten kunne se hvor meget energi hans skrig havde givet hende. Hun gik om bag ham og kærtegnede let hans vinger, men sagde ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeMan Jun 27, 2011 9:54 pm

Cameron trak vejret forpustet og lænte sig lidt frem og faldt så på knæ. Han kunne huske igen, alt det der var sket i hans tidligere liv og hvad han havde lavet og hvordan han var. Han så ikke på Everlyn, så bare skræmt ned i hjorden og lod hende røre hans vinger, der var en blanding af Engel og flagermus, de havde nærmest totter af fjer rundt omkring.Han stod på alle fire og var ved at skrige igen, men havde ikke krafter i stemmen til det. han sank og lad alle tankerne indordne sig inden i sit hovede, tængte ikke på følelser lige nu og her, var i tankerne og kunne se hans forhold til de forskellige komme frem i lyset.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeTirs Jun 28, 2011 11:21 am

Everlyn smilede let da hun så at han nu kunne huske, "Du har lyst blod i årene", Sagde hun lavt og skuffet. Hun gik foran ham igen, satte sin ned på knæ foran ham, "Smerten forsvinder snart.. Mon Vampiro..", Sagde hun blidt og kyssede ham let på panden, "Du skal bare lige først opleve det hele igen.. Næsten som om du spoler hurtigt på et bånd.. Men du ser stadig det hele..", Hun grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 11:36 am

Cameron så den film hun talte om og så fraværende ned i jordren. Han trak vejret dybt men lidt forpustet da han kunne mærke smerten svinde roligt hen. Da filmen var færdig så han på hende med helt sorte øjne og med et lumsk smil "Everlyn, Mørke, Yean, min dronning" Han sad roligt og så på hende, nu kunne han huske alle sine liv. Han foldede roligt sine vinger på ryggen, men skjulte den ikke "De har ret i jeg har lyst blod i årerne, men det bahager mig ikke..." Han så skamfuldt ned.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 11:47 am

Everlyn smilede tilfreds da han nu rigtig genkendte hende, hun sad stadig på hug foran ham, kærtegnede let hans kind, "Man bestemmer ikke sin fødsels arv..", Sagde hun blidt og trøstende. Hun tog let fat i hans hage og fik ham til at se på hende og kyssede ham blidt, "Jeg har savnet dig, Mon Vampiro..", Sagde hun med et blidt, skævt smil. Hun kyssede ham igen, denne gang med mere lidenskab. Hun lagde en hånd i hans nakke og nussede ham blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 12:02 pm

Cameron kyssede hende igen begge gange, og også mere lidenskabeligt den anden. Han lagde roligt en hånd i hendes side og trak hende lidt ind til sig. Han havde også savnet hende. Han var stadig lidt fortumlet over hans følelser og minder, men en ting var han sikker på, vis hun ville ham noget på den her måde, så skulle han bare følge med.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 12:55 pm

Everlyn lod ham trække sig ind til sig, men stopper kysset, "Jeg gider ikke det her, hvis du ikke føler noget ved det..", Sagde hun roligt og så ham blidt i øjnene. Hun kærtegnede let hans kind, og tænkte på hvor meget hun hadede når hendes mandelige 'Mørke Bevingede' bare var 'sammen' med hende, fordi hun ville. Hun ville ikke tvinge dem til noget længere, hun var blevet blød, men gjorde de hende sur.. Mildest talt, ender det aldrig godt.. Hun havde evnerne til at ødelægge byer, kontinenter, hvis hun altså blev vred eller såret nok. Mens hendes broder kunne give folk livene tilbage, dog ikke deres egen krop, men et nyt himmellegeme, en ny chance for at leve.. Alle hans 'Lyse Bevingede' var det gode i folk, dem der redede, healede, hjalp folk.. Han var skabt til at elske, hun var til at hade og ødelægge. Det var et under at hun faktisk kunne elske nu.. Men det havde osse taget hende flere liv, flere tusinde år før hun overhoved forstod ordet.. Hendes nuværende mor havde givet hende kærlighed i hendes korte opvækst.. Hendes far havde osse.. Indtil.. Hun så væk fra Cameron ved tanken om hendes elskede Damon.. Hun havde fået menneskeligheden tilbage i ham, han tilgav hende altid, lige meget hvor meget utro hun havde været.. Hun elskede ham af hele sit hjerte.. Men det var det samme med Cameron.. Han var hendes yngling.. Og de havde været elskere før.. Men det var længe siden nu..

-Krea... x3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 1:05 pm

"Undskyld, jeg skal bare have alle følelserne på plads igen, jeg troede ikke inde i baren at jag havde noget med dig at gøre, og derfor følte jeg mig tiltrukket af dit udseende, og nu da jag ved jeg kender dig.." Han skubbede hende ned og ligge og satte sig lidt over hende "Så har jeg mere lyst..." Han bøjede sig ned og kyssede hende lidenskabeligt, han holdte hendes arme over hendes hovede og kunne nu huske hvor meget han havde elsket hende inden han havde mistet hukommelsen. Han havde godt set en anden person i hendes tanker, men så også det var en vampyr, så tog sig ikke af det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cafeen (Everlyn) Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cafeen (Everlyn)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» You are now a vampire. //Everlyn//
» En dag på caféen ~ Natalie
» Musik op caféen~Tina & Tanja

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: