The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_lcapCafeen (Everlyn) - Page 2 I_voting_barCafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_lcapCafeen (Everlyn) - Page 2 I_voting_barCafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_lcapCafeen (Everlyn) - Page 2 I_voting_barCafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_lcapCafeen (Everlyn) - Page 2 I_voting_barCafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_lcapCafeen (Everlyn) - Page 2 I_voting_barCafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_lcapCafeen (Everlyn) - Page 2 I_voting_barCafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_lcapCafeen (Everlyn) - Page 2 I_voting_barCafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_lcapCafeen (Everlyn) - Page 2 I_voting_barCafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_lcapCafeen (Everlyn) - Page 2 I_voting_barCafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_lcapCafeen (Everlyn) - Page 2 I_voting_barCafeen (Everlyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Cafeen (Everlyn)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 1:20 pm

Everlyn smilede lidt da han fik hende ned at ligge, og kyssede ham lidenskabeligt igen. Hun lå nærmest slap på jorden, lod ham gøre hvad han ville, mens hun nød det. Hun mente det da hun sagde at hun havde savnet ham. Hun lagde sine ben om ham og pressede ham ned mod sig. Hun stoppede blidt kysset, og så ham lokkende i øjnene og havde fået et lumsk smil på sine læber. "Så kom og tag mig..", Hviskede hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 1:24 pm

"Jeg skal nok tage dig, dybt og vildt" Han så hende tilbage i øjnene med et lumsk smil og forvandlede sig kort til en sort kat for hurtigt at få tøjet af. Han forvandlede sig dog hurtigt tilbage til menneske og så lumsk ned på hende, han havde sluppet hendes hænder og lå nu over hende med hænderne ved siden af hende og så lumsk ned på hende. "Din tur" Han talte lokkende og som en dyb og blid visken.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 1:41 pm

Hun smilede og så begærligt på ham da han nu intet tøj havde på, hun forvandlede sig til en hvid kat, og fik hurtigt sit tøj af og lå nu nøgen under ham og så lokkende op på ham, "Lad mig se hvad du kan.. Min Elskede Vampyr..", Hviskede hun lokkende og lagde sine hænder mod hans sider og kærtegnede ham let og blidt. Hun spredte sine ben og gjorde plads til at han kunne komme til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 1:47 pm

Han så ned på hende med et lumsk blik og smil. Han førte sig op i hende og bevægede sig dybt og lidenskabeligt. Han tog nu hendes hænder og lagde op over hendes hovede og kyssede hende på halsen. Han holdte hendes arme med en hånd og kærtegnede hendes side samtidig, han bevægede sig i vampyrfart efter et stykke tid og nappede hende i halsen.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 2:14 pm

Hun stønnede da han kom op i hende, lagde sit hoved tilbage i nydelse. Hun var ret så magtesløs i hans arme lige nu. Hun stønnede højt da han begyndte at bevæge sig i Vampyrfart og spredte sine ben mere så han kunne komme længere ind i sig. Hun blottede sin hals let, viste at hun stolede på ham. Hun kærtegnede hans ryg mens han bevægede sig og nød virkelig at være sammen med ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 2:22 pm

Han bevægede sig stadig i vampyrfart og nød at være semman med hende igen. Han holdte hendes arme over hende hovede og kærtegnede hendes side. Han kyssede og nappede hende i halsen og nød det virkelig.Han slap så hendes hænder over hendes hovede og pressede hendes ben op så hun lå med dem mod sine sider og bevægede sig dybt og inderligt. Han stønnede højt af nydelse da han virkelig kunne mærke hende nu.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 2:33 pm

Hun stønnede højt af nydelse, nød at kunne mærke ham tættere på sig og længere op i sig. Hun havde virkelig savnet ham og nød at være sammen med ham igen.. At kunne mærke hans dejlige hud mod sin, hans smukke, mørkerøde øjne se ind i sine egne.. Hun så vildt op på ham, lagde en hånd i hans nakke, hev ham ned mod sig og fangede hans læber med en tilfreds stønnen. Hun kyssede ham først lidenskabligt, men begyndte så at slikke hans læber begærligt. Hun ville bare have mere af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 2:40 pm

Han stønnede da hun trak ham ned og kyssede hende lidenskabeligt tilbage, åbnede så munden lidt da hun slikkede hans læber. Han bevægede sig stadig dybt og holdte hendes ben. Han nød det virkelig og havde også virkelig savnet hende. Han så hende roligt i øjnene og smilte lidt af nydelse, han trak vejret lidt i ryg og knorede af nydelse.
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Cafeen (Everlyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 29, 2011 3:06 pm

Hun knurrede blidt igen og lod sin tunge glide ind mellem hans skilte læber og lod den glide blidt hen over hans perfekte tænder, lod den hvile kort mod hans ene hjørnetand, men fandt så hans tunge og snaver ham en smule dyrisk. Hun stønnede af nydelse mod hans læber og begyndte at lave modtakt i Vampyrfart og stønnede af det. Hun prøvede samtidig at få ham længere ind i sig, hun ville have mere af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafeen (Everlyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 7:00 am

Cameron bevægede sig dybt og nærmest kærligt i vampyrfart. Han snavede hende let dyrisk tilbage og holdte stadig hendes ben så han kunne komme dybt op i hende. Han nød det, og stønnede af nydelse mod hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cafeen (Everlyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafeen (Everlyn)   Cafeen (Everlyn) - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cafeen (Everlyn)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» You are now a vampire. //Everlyn//
» En dag på caféen ~ Natalie
» Musik op caféen~Tina & Tanja

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: