The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Musik op caféen~Tina & Tanja I_vote_lcapMusik op caféen~Tina & Tanja I_voting_barMusik op caféen~Tina & Tanja I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Musik op caféen~Tina & Tanja I_vote_lcapMusik op caféen~Tina & Tanja I_voting_barMusik op caféen~Tina & Tanja I_vote_rcap 
Vampira (833)
Musik op caféen~Tina & Tanja I_vote_lcapMusik op caféen~Tina & Tanja I_voting_barMusik op caféen~Tina & Tanja I_vote_rcap 
Daniel (796)
Musik op caféen~Tina & Tanja I_vote_lcapMusik op caféen~Tina & Tanja I_voting_barMusik op caféen~Tina & Tanja I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Musik op caféen~Tina & Tanja I_vote_lcapMusik op caféen~Tina & Tanja I_voting_barMusik op caféen~Tina & Tanja I_vote_rcap 
Kristen (683)
Musik op caféen~Tina & Tanja I_vote_lcapMusik op caféen~Tina & Tanja I_voting_barMusik op caféen~Tina & Tanja I_vote_rcap 
Gideon (535)
Musik op caféen~Tina & Tanja I_vote_lcapMusik op caféen~Tina & Tanja I_voting_barMusik op caféen~Tina & Tanja I_vote_rcap 
Justin (429)
Musik op caféen~Tina & Tanja I_vote_lcapMusik op caféen~Tina & Tanja I_voting_barMusik op caféen~Tina & Tanja I_vote_rcap 
Anna (418)
Musik op caféen~Tina & Tanja I_vote_lcapMusik op caféen~Tina & Tanja I_voting_barMusik op caféen~Tina & Tanja I_vote_rcap 
Tessie (391)
Musik op caféen~Tina & Tanja I_vote_lcapMusik op caféen~Tina & Tanja I_voting_barMusik op caféen~Tina & Tanja I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Musik op caféen~Tina & Tanja

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musik op caféen~Tina & Tanja Empty
IndlægEmne: Musik op caféen~Tina & Tanja   Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeSøn Mar 13, 2011 6:31 pm

Sted: Caféen
Tid: Liige før aften
Omkring: Mennesker og andre
Påklædning: Et par jeans og en T-Shirt.
Humør: Afslappet
Med: Guitar
............................................

Kristen sad ved et bord på caféen, hun sad med sin guitar og spillede stille for sig selv.
Hun skrev selv sangen, hun spillede lidt igen og skrev også det ned.
hun smilte stille for sig selv, det var en god sang hun var ved at lave, hun havde dog kun skrevt selve melodien.
Hun kiggede rund på de andre der sad der, de så ud til at kunne lide min musik. Jeg smilte stolt, så var det da ikke kun mig.

//Sorry jeg ved det er kort, men min krea er væk Sad
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Tina
Vampyr
Vampyr
Tina


Fulde navn : Tina Carey
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Hm... Er det ikke ligemeget?
Humør : Jeg lod hende dræbe dem. Jeg.. Jeg gjorde intet ved det! Hun dræbte dem foran tvillingerne! 5årig Tvillinger!!! Åh Gud! Hvorfor gjorde jeg ikke noget?! Jeg er en lige så stor morder som hende!..

Musik op caféen~Tina & Tanja Empty
IndlægEmne: Sv: Musik op caféen~Tina & Tanja   Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeSøn Mar 13, 2011 7:22 pm

Tina kom gående ned af gaden. Hun gik med hænderne lommerne på sine trøje.. Hun gik roligt og langsomt, da hun fik øje på en Café.. Hun smilte lidt, selvom det ikke var normalt for hende. Hun var rimelig glad idag. Hun gik ind i Caféen, og smilte lidt. Hun så rundt, og fik øje på pigen der spillede. det lød godt. Hun gik hen til hende. Hun tøvede lidt.. "Det.. Det lyder godt.." Hun sagde det stille, med et lille smil.

Det er okay ^^ min er også væk..
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musik op caféen~Tina & Tanja Empty
IndlægEmne: Sv: Musik op caféen~Tina & Tanja   Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeSøn Mar 13, 2011 8:30 pm

Kristen kiggede op og så en pige der stod foran hende "tak, det var også sådan jeg prøvede at på det til at lyde" hun smilte til pigen.
Hun kiggede igen rundt, de andre så stadig tilfreds ud, hun kiggede ned i hendes noder, og smilte igen.
Derefter kiggede hun igen på pigen, "kan du spille?" spurgte hun så og ventede spændt på et svar.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Tanja
Vampyr
Vampyr
Tanja


Fulde navn : Tanja Carey
URL Alder : 18 år og det vil jeg være for evigt.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Der er så meget at jeg ikke gider sige det ^^
Humør : Jeg kan aldrig se ham i øjnene igen.. Jeg er et monster!

Musik op caféen~Tina & Tanja Empty
IndlægEmne: Sv: Musik op caféen~Tina & Tanja   Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeSøn Mar 13, 2011 9:28 pm

Tanja sad ved baren, og så ned på sin kakao. Hun Lyttede til musikken, og smilte lidt. Det lød godt. Hun hørte godt døren bliver åbnet, og nogen kom ind men det trak ikke hendes opmærksomhed fra sin kakao. Da hun hørte den velkendte stemme af sin søster, kiggede hun op. Hun så hen på hende og pigen ved siden af. Hun gad ikke til at rejse sig, så hun blev siddende og tog en tå'r af sin kakao. Hun var ikke i så godt humør idag, så dag ville alle sikkert forveksle hende med Tina.
Tilbage til toppen Go down
Tina
Vampyr
Vampyr
Tina


Fulde navn : Tina Carey
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Hm... Er det ikke ligemeget?
Humør : Jeg lod hende dræbe dem. Jeg.. Jeg gjorde intet ved det! Hun dræbte dem foran tvillingerne! 5årig Tvillinger!!! Åh Gud! Hvorfor gjorde jeg ikke noget?! Jeg er en lige så stor morder som hende!..

Musik op caféen~Tina & Tanja Empty
IndlægEmne: Sv: Musik op caféen~Tina & Tanja   Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeMan Mar 14, 2011 3:53 pm

Tina smilte. "Ja.. Jeg spiller lidt guitar.. og en smule piano," sagde hun, og trak på skulderne. Hun satte sig ned, og så rundt. Hun fik hurtigt øje på Tanja. Hun så på pigen.. "Jeg er forresten Tina," sagde hun, og lod som hun ikke havde set Tanja. Hun smilte lidt og venligt..

Krea svigt -.-'
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Musik op caféen~Tina & Tanja Empty
IndlægEmne: Sv: Musik op caféen~Tina & Tanja   Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeMan Mar 14, 2011 4:18 pm

Kristen lyste op i et smil da hun hørte hendes svar, hun kiggede kort på hende og voderede hendes ansigt.
Hun tænkte lidt for sig selv og kigger igen op på Tina, som hun hed. "jeg hedder Kristen" sagde hun med endnu et smil. "øhh.. jeg tænkte på.. hvorfor noget musik spiller du?" spurgte hun og ventede spændt på svar.
Hun kiggede kort op på baren, hun havde ikke set Tanja endnu, "lige et øjeblik" sagde hun og gik op til baren.
Hun smilte til hende der stod bag kassen, "heys må jeg bede om en latte?" spurgte hun og smilte stille igen.
"ja lige et øjeblik" svarede pigen bag kassen. Kristen kiggede kort på hende som sad ved siden af hende, "har du krøllet dit hår?" spurgte hun helt vidst overrasket og kiggede på pigen som hun troede var Tina.
Hun kiggede over på det bord hun før havde sat ved, der overe kunne hun se Tina, hun kiggede overrasket, tilbage på den anden pige. "wow" var det eneste hun kunne sige.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Tina
Vampyr
Vampyr
Tina


Fulde navn : Tina Carey
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Hm... Er det ikke ligemeget?
Humør : Jeg lod hende dræbe dem. Jeg.. Jeg gjorde intet ved det! Hun dræbte dem foran tvillingerne! 5årig Tvillinger!!! Åh Gud! Hvorfor gjorde jeg ikke noget?! Jeg er en lige så stor morder som hende!..

Musik op caféen~Tina & Tanja Empty
IndlægEmne: Sv: Musik op caféen~Tina & Tanja   Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeMan Mar 14, 2011 4:50 pm

Tina trak lidt på det. "Øm.. Lidt af hvert. Sig en sang også kan jeg sig om jeg kan spille den," sagde hun, med et smil. Nikker. "jamen hej Kristen," sagde hun, og smilte lidt. Hun nikkede stille, og så rundt. Hun så at Kristen fik øje på Tanja, og at hun så totalt forvirret ud bagefter.. Hun trak bare på skulderne..
Tilbage til toppen Go down
Tanja
Vampyr
Vampyr
Tanja


Fulde navn : Tanja Carey
URL Alder : 18 år og det vil jeg være for evigt.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Der er så meget at jeg ikke gider sige det ^^
Humør : Jeg kan aldrig se ham i øjnene igen.. Jeg er et monster!

Musik op caféen~Tina & Tanja Empty
IndlægEmne: Sv: Musik op caféen~Tina & Tanja   Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitimeMan Mar 14, 2011 4:57 pm

Tanja drak lidt mere da hun, fik øje på pigen, der stod ved siden hende. "Hej," sagde hun stille. Hun så undrende på hende. "Neej? Jeg har hele tiden haft krøllet hår," sagde hun, og så over på Tina. Hun så fra Pigen, til Tina, igen og igen. "Sikkert.. Jeg er Tanja," sagde hun, og vinkede lidt. Hun tog en tår af sin kakao, og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musik op caféen~Tina & Tanja Empty
IndlægEmne: Sv: Musik op caféen~Tina & Tanja   Musik op caféen~Tina & Tanja I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musik op caféen~Tina & Tanja
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En dag på caféen ~ Natalie
» Tenisbold (Tanja)
» Halloween jubi xD *Tanja

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: