The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_rcap 
Justin (429)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_rcap 
Anna (418)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Tilbage igen? -Gideon-

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 5:31 pm

han bed sig i læben og trak på skulderne "det var bare et spørgsmål, hvis du ikke vil tale om det...så er det helt okay" hviskede han og grinede svagt da han igen var tæt på ham, han kyssede ham igen, men sørgede selv for at kysset var vellige holdende "dine sanser er blevet forhøjet selvfølgelig lagde du mærke til det...men hvad er min svedige lugt direkte god, skulle man sætte det på flasker og i stedet for at kalde den eu due toilet, kalder vi den eu due sved" grinede han og rystede på hoved, kyssede ham blidt og nussede sin næse mod hans
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 5:38 pm

Han nikkede en smule og smilede lidt. "Det er mest fordi.. Jeg døde du ved.. Det er ikke det sjoveste og festligste emne" sagde han med et smil og kærtegnede hans kind. Egentlig havde Gideon ret til at vide det, han var hans kæreste, han ville selvfølgelig vide hvordan han døde og hvordan han var belevt som han var, men Mike ville gerne undgå det. Han lo over Gideon. "Ja, mine sanser er bleve forhøjede, det betyder også at jeg bedre kan dufte dig under svedet, det ophæver det ligesom" sagde han med et smil og kyssede kærligt Gideon med et smil. Det var skønt, bare at stå med ham. "Men hvis du så gerne vil væk fra mig må du da gerne smutte i bad" sagde han med et smil og kyssede ham igen kort.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 5:44 pm

han rystede på hoved og kyssede hans pande "nej det kan jeg levende forstille mig. min døds scene og skisme heller ikke det bedste emne" hviskede han og så ned på ham med varme i de blå øjne, han elskede virkelig Mike, mere end noget andet, hvis det skulle være helt rigtigt, hvilket kunne være lidt uhyggeligt engang i mellem, men sådan var det jo bare. han rynkede brynet og trykkede sig mod Mike "er du sindssyg, jeg har ikke været sammen med dig i hvad næsten en måned også skulle jeg have lyst til at give slip" spurte han og kyssede ham "aldrig" hviskede han blidt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 6:15 pm

Han smilede lidt og nikkede en smule. "Ja.. Kan vi ikke tage det emne en anden gang.. Jeg vil gerne fortælle dig det nu, men jeg vil ikke ind i de minder når jeg har det så godt lige nu" sagde han kærligt og kyssede ham kort. Det var skønt at Gideon forstod ham, han ville ikke tænke på sin død lige nu. Han var lykkelig, i hvert fald meget tæt på, sådan havde han det altid sammen med Gideon. Han lo en smule over ham. "Jeg var sindssyg.. Jeg er ikke sikker på at det bliver bedre" sagde han drillende og med et smil. Han gengældte slevfølgelig kysset og smilede til ham. "Aldrig.. Det behøver du heller ikke" hviskede han med et smil og holdte Gideon ind til sig, eller omvendt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 6:32 pm

han nikkede "selvfølgelig love" hviskede han og strøg ham ned af kinden, han forstod at hvis dette var noget Mike ikke ville snakke om så ville han ikke presse på, Mike gjorde aldrig det ved ham, så hvorfor skulle han gøre det ved Mike, det ville være absurd og underligt. han klukkede og rystede på hoved og kyssede ham igen, kunne bare ikke lade hver "og hvad så, du er min sindssyge lille vampyr, som jeg forresten er vandvittig forelske i og elsker meget højt" hviskede han og trykkede sig mod Mike
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 6:55 pm

Han så på ham med et smil og nikkede lidt. Det var skønt han forstod og respekterede ham. "Jeg elsker dig virkelig.." sagde han lavt og kærtegnede blidt den ældre drengs kind. Det var rart at mærke hans hud og varme, en følelse han helst ville kunne mærke hele tiden. Der var intet der kunne få Mike til at vige fra Gideons side, han ville elske ham uanset hvad der skete. Med et smil gengældte han kysset og så på ham. "Jeg er din.. Jeg er ikke sikker på jeg kan lide den sindssyge vampyr del" sagde han med et smil og kyssede ham kort. "Jeg elsker dig mindst lige så meget.." hviskede han kærligt igen og holdte sig ind til Gideon.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 4:51 pm

Han smilede og trykkede sine læber mod hans "det er som god musik i mine øre, jeg kunne høre på dig sige det hele dagen, bare høre dig" hviskede han og kyssede ham ned af kæben, ned af halsen, mens han holdte blidt om ham, elskede faktisk bare at gøre det, ja hvorfor skulle han ikke det? Mike var trods alt hans kæreste, hvem ville ikke elske at være sammen med sin kæreste hele dagen. han trak på skulderne "hej det er ikke altid jeg kan lide hvad jeg bliver kaldt, men vampyrer er altså underlige" grinede han og kyssede hans næse, strøg ham ned af kinden


//undskyld jeg svarede så sent Razz
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 5:12 pm

Det var skønt at mærke hans kys og selvfølgelig gengældte Mike det inderligt. Han lo lavt og Gideons ord, ikke fordi det var sjovt, men fordi han blev en smule forlegen. "Jeg vil med glæde fortælle dig det resten af mit liv, hvis det gør dig glad" svarede han med en blid hvisken og så ind i Gideons blå øjne. Han havde aldrig været så glad for bare at røre nogen. Tidligere havde han aldrig ville røres rigtigt, nu kunne han ikke få nok af Gideons berøringer, hvilket nok var tydeligt da han søgte det hele tiden. Han kærtegnede blidt Gideons brystkasse og nikkede en smule, med et smil. "Mange tak, det er jo nemt at sige som engel, perfekte dreng" sagde han med et smil og fangdede hans læber i et kys. Det var skønt at være hos ham uanset hvad.

//Det går Wink
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 5:23 pm

han elskede virkelig Mike, det skræmte ham lidt nogen gange, men han havde vænnet sig til tanken og ville for alt i verden ikke forlade Mike, ingen penge ville kunne få ham til at forlade den han elskede, bare fordi alle andre ikke elskede ham, hvorfor skulle Mike så ikke gøre det ?, han brummede og smilede tilfreds "hvad har jeg dog gjort siden jeg har fortjent en så fantastisk som dig" spurte han, nussede ham ned langs halsen. han grinede stille mod Mikes læber, men gengældte kysset "jeg er ikke perfekt, langt fra, det er faktisk en umulighed at være perfekt" hviskede han og kyssede ham igen, nappede ham i underlæben, han lagde hænderne mod bordet bag Mike, mens han langsomt gjorde kysset dybere, lod sin tunge glide ind hans mund og lod den røre Mikes.

//super cheers
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 5:37 pm

Han betragtede Gideons ansigt med et smil imens han kunne. Han ville gerne indprente sig alt overhovedet, hver detalje omkring hans ansigt, hans øjne, hans smil, hans læber. Alt omkring Gideon var noget han ville huske, så han kunne tænke på det når de ikek var samme, og finde sin varme igennem det. Han smilede lidt over Gids ord, det var den slags der gjorde ham lykkelig. "Og hvad skal jeg så sige?" sagde han lavt, med en tydeligt smigret stemme, og også ret genert. Det var stadig ikke normalt for ham at tage imod ros, slet ikke fra Gideon. Han smilede lidt og lukkede sine øjne da Gideons og hans egne læber var samme. Han lænede sig selv mod bordet bagved. Han tog fat i Gideons trøje og holdte ham tæt ind til sig. Han ville ikke lade englen trække sig væk, ikke nu. Med dyb kærlighed gengældte han selvfølgelig kysset og lod sin egen tunge lege med Gideons, langsomt og undersøgende, for at nyde det. Han sukkede lavt mod Gids læber, uden afbrud af kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 5:45 pm

han hævede øjenbrynet "skal eg blive bange når du ser sådan på mig" spurte han og strøg ham ned af kinden, blikket var jo ikke nogen han lige just va vant til, folk så normalt ikke sådan på ham, men hej han havde lært at leve med det, så nu hvor Mike gjorde det, vidste han ikke helt hvordan præcist han skulle agere. et blidt grin passerede hans læber og fik hans bryst til at hoppe "du er bare naturlig heldig, nok ikke i fortiden, men jeg er sikker på at dit liv kun bliver meget bedre, men okay du har en udødelighed til at finde ud af det og jeg vil med glæde tilbringe den med dig, hvis du giver mig lov" han kløede sig i nakken, så opmærksomt på ham. han smilede og rødmede meget svagt, lagde sin ene hånd mod hans kind, trykkede sig med glæde tættere på ham, udforskede Mikes mund, mens han næsten grådigt fortsatte kysset
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 5:57 pm

Mike rystede på hovedet og smilede lig forlegent. "Nej.. Jeg vil bare gerne huske dig.. Alt ved dig.. Jeg elsker dig, hvis jeg kan huske så meget som muligt om dig når vi er adskilt, er det bare nemmere at være væk fra dig" sagde han lavt med et smil. Han rødmede en smule over hans muligvis lidt barnlige forklaring, men det var sådan han havde det, og det måtte Gideon egentlig gerne vide. Han smilede og nikke lidt. "Der er ikke nogen jeg hellere vil tilbringe min udødelighed med.. Jeg elsker dig højt, og du får aldrig lov til at forlade mig nogensinde" sagde han med et smil og dyb kærlighed. Det var skønt at føle sig elsket og accepteret, uanset hvad. Glæde i hans krop fik ham til at trække Gideon en smule tættere på. Det gjorde ham intet at han selv var presset forholdsvist hårdt mod bordet, han ville bare gerne have Gideons tættere på. Ivrigt, uden at blive for voldsom, gengældte han kysset, og fik næsten kuldegys af hans kys. Han ville gøre alt for at få Gideon så tæt på som overhovedet muligt lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 6:04 pm

Han grinede "jeg driller bare, men hej hvis det at overbeglo mit lille ansigt her gør at du husker mig, så gør du det" han slog ud med hænderne, drejede langsomt rundt, før han trykkede sig mod Mike igen. han kyssede hans kind "det er jeg glad for, men på et tidspunkt bliver du træt af mig, du finder en der er smukkere, en du klikker bedre med" hviskede han stille, så ham dybt i øjnene og så mod vinduet "der er så mange derude, måske en der er bedre for dig end mig, tror du ikke det, jeg er bare besværlig med mit helbred, min bror...ja mit liv" han sukkede stille og lukkede øjnene, da han begravede ansigtet i hans hår, men hurtigt fat han båret ham op så Mike sad på bordet og de havde nogle lunde samme højde, blidt kyssede han ham og brummede
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 6:16 pm

Han lo en smule og så på Gideon med et smil. Han nikkede lidt mens han betragtede sin kæreste glædeligt. Selvfølgelig ville han se på ham, der var ikke noget han elskede højere. Det var nu alligevel mere rart når Gid stod trykket mod ham igen, det var den rigtige følelse. Hans smil forsvandt dog stille og ændrede sig mere til en undrende mine. Han rystede på hovedet. "Gideon.." startede han ud og kærtegnede hans kind. "Du stoler ikke nok på mig. Eller jo, men du stoler ikke på dig selv. Jeg er ligeglad med din bror og dit helbred betyder ikke at jeg vil gå fra dig. Jeg vil hellere passe på dig, jeg vil hellere gøre dig glad. Det handler ikke om hvad du kan gøre for mig.. Det handler om hvad jeg har lyst til at gøre for dig.." svarede han dybt kærligt og med en rolig hvisken. Det var ærligt og ægte det han sagde. Han smilede da Gideon løftede ham og spredte benene en smule, så Gideon kune stå tættere på ham mellem hans ben. Han gengældte kærligt hans kys og lod sine hænder glide op til hans hår for at rode kærligt op i det. Han kunne ikke undertrykke et næsten længselsfuldt suk mod Gids læber.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 9:43 pm

Han lagde sin hånd oven på Mikes "jeg føler mig usikker, ikke værdig din kærlighed" hviskede han og førte blidt Mikes hånd hen til sine læber "det har jeg aldrig gjort, jeg takker kun dem der nu engang har givet mig lov til at holde om dig, at jeg kan få lov til at elske dig og blive elsket, men det ændre stadig ikke det faktum at jeg er så usikker som jeg nu engang er" han kyssede hver en af hans fingre og så ham direkte ind i øjnene imens. da han kom tættere på, kyssede han også, sukkede og hævede øjenbrynet "nogle gange fatter jeg ikke hvorfor du overhoved elsker mig, men jeg er lykkelig for det, mere end du nogensinde aner" han smilede skævt, lagde hånden på Mikes kind, trykkede igen sine læber mod hans, denne gang mere sultne
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 10:01 pm

Han så ned på deres hænder og smilede en smule. Det var rart, bare at blive rørt og mærke liv. "Værdig? Du har eneret på den" svarede han kærligt med en hvisken og fulgte så sin hånd med blikket. Han flyttede derefter blikket ind i Gideons øjne og smilede fortsat, han var virkelig glad. "Det er sødt.. Men du piner dig selv for meget med det Gideon.. Du er nødt til at forstå jeg elsker dig uanset hvad. Du skal ikke tvivle på min kærlighed, nogensinde. Og hvis jeg nogensinde giver udtryk for ikke at elske dig, kan du være sikker på at jeg ikke mener det. Du er alt" hviskede han kærligt og med en dyb seriøsitet uden det blev for trist. Han smilede dog over hans sidste kommentar og lænede sig frem, helt tæt mod ham så deres ansigt var så tætte på hinanden som muligt. "Du skal ikke forstå kærlighed.. Du skal bare føle det" hviskede han med et smil og gengældte ivrigt hans kys. Han ønskede ikke at afbryde det, hvilket han prøvede at vise ved at trække Gideon helt ind til hans krop så de kunne mærke hinanden. Det var næsten frustrerende, men på en god måde, når han blev ved med at afbryde. Mest af alt havde han lyst til bare at lade sig synke hen i det vidunderlige i hans kys og bare lade sig rive med.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 10:09 pm

Han grinede og smilede stort, kyssede ham dybt "det er jeg virkelig glad for" han lagde armene om ham, trykkede sig hårdt ind mod ham, bare følelsen af Mikes bryst mod sit eget var nok til at få ham til at smile stort og blændende. han stod stiv som et bræt i et par sekunder før han til sidst nikkede langsomt "det vil jeg prøve at huske, men du ved selv hvor svært det er at slippe usikkerheden væk, alle dem jeg har elsket har forladt mig eller vidst sig at hade mig, jeg ønsker ikke også det sker for dig" hviskede han mod Mikes læber, så kort ned på dem, før han igen lod sig selv møde Mikes blik. han trykkede sig mod ham, hvilede hænderne på bordet, brummede og gispede, lod sine hænder glide ind under Mikes bluse og ind mod hans hud, blidt strøg han ham rundt på ryggen, smilede stort og bredt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 10:18 pm

Han smilede til sin kæreste, var lykkelig for at kunne kalde ham det inde i sit hovede. Det var som om han havde fået det største ønske opfyldt, som om han bare ikek ønskede mere når han først havde Gideon ved sig. Han så på drengens smil og nød det, selvom det forsvandt. "Jeg ved det godt Gideon.. Jeg forstår dig så godt. Det er derfor jeg prøver at få dig til at forstå hvor fantastisk du er, fuck Blayne, og alle de andre der ikke kan se det" sagde han blidt og smilede til ham. "Jeg elsker dig. Det er ikke til diskussion. Og please hold op med at snakke så meget" sagde han drillende mens han glædeligt gengældte hans kys. Det var skønt at mærke hans hænder mod hans bare hud på overkroppen, og han ønskede ikke at blive afbrudt. Han elskede følelsen og lod sine hænder kærtegne Gideons mave, dog over hans tøj, selvom han helst ville under det lag. Han sukkede over det hele mod Gideons læber, men slap ikke kysset, det var for godt til at lade gå.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 10:26 pm

Han nikkede mod hans læber, lænede sig længere og længere ind over ham, så han faktisk til sidst fik Mike ned og ligge "jeg. elsker. dig" sagde han mellem hvert kys, han gravlede op på bordet, så han var over ham. hurtigt trak han Mikes t-shirt af, samt sin egen, hvor på han lagde sig ned over ham, trykkede igen sine læber mod hans, nappede i hans underlæbe, pirrede den næsten. han lagde hænderne fast i bordet, så sulten ned på ham, kyssede ham ned af halsen, ned over skulderen, hvor han drillende, pirrende bed ham i kravebenet "du kan ikke lide når jeg taler" gispede han mod hans hud og grinede stille, kyssede ham op igen, til han til sidst trykkede sine læber mod Mikes, trykkede sig mod ham, strøg ham ned af kinden og sukkede nydende
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 10:33 pm

Han smilede lidt og lod Gideon gøre alt hvad han ville. Han lænede sig tilbage mod bordet, og bed ikke mærke i hvor de var eller lå, han ville bare have Gideon tæt på, så tæt på som muligt. Han sukkede inderligt og nød virkelig al berøringen. Det gjorde ham intet at smide tøjet for ham, han ville med glæde smide det hele. Hans pludsleige lyst til Gideon på den her måde, var han ret sikker på kom fra hans blod, men på den anden side elskede han jo også Gideon, så kærlighed kunne det selvfølgelig også sagtens være, normal lyst til sin elskede. Han kunne godt lide Gideons blik og han smilede blot op til ham. "Jo.. Jeg kan ikek lide når du afbryder" svarede han med en latter, men nåede ikke at more sig længe før nydelsen tog over ham igen. Han lod sine hænder kærtegne Gideons Brystkasse let og forhåbenligt pirrende. Langsomt sænkede han dem ned over hans mave og nussede blidt hans hud på rejsen, ned til hvor hans buksers kant startede.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 10:40 pm

Han grinede og kyssede ham længe "aha, så er det ikke nu jeg skal begynde på einsteins relativitetsteori" drillede han før han igen kyssede ham længe og dybt, han elskede virkelig alt ved Mike, men også de små drillerier han kunne komme med, men hej hvornår havde han sidst haft det sjovt, nok siden...sådan set aldrig, med hans baggrund, så havde han vel lov til at have det sjovt engang imellem. han gispede da han følte Mikes hånd mod sit bryst, skælvede svagt og så længe på ham kyssede ham, mens han svagt rystede, dette var underligt, han var en smule bange også virkelig ophidset på samme tid, han var vel bange fordi hver berøring fra lysken og ned af, associerede han med smerte, at få tæsk, så dette ville nok skræmme ham en smule
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 10:58 pm

Han lo mod Gideons læber og elskede hans drillende jeg. Det var skønt at mærke han ikke tog alt så bund seriøst. Der var en frihed over at være sammen Gideon, en følelse der var svær at forklare. Han kyssede inderligt og en smule ivrigt med, han ønskede kun at mærk, smage og se Gideon lige nu, intet andet i hele verden. Han kunne godt mærke Gideons usikkerhed, hvilket fik ham til kærligt og langsomt at kærtegne hans hud hele vejen rundt ved hans buksekant, for at vise ham der ikke var noget at være bange for, at Mike kunne ville ham det godt. Nok var han selv ophidset, men ikke mere end at han stadig kunne tage sig af hans kæreste. Han lod sin tunge glide ind hans partners mund med et lavt suk.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:05 pm

Han smilede kyssede ham "griner du bare af mig, altså det giver mig jo lyst til" an så tænksom ud og vrikkede med øjenbrynene "hvad hvis du ikke får lov til at kysse mig, vil du så stadig grine" spurte han drillende gav ham et kys samtidig med at han selv bevægede sig op af, han smilede bredt, men holdte kysset. Mikes berøringer rundt ved hans buksekant var både ophidsende, men også smertefulde, alt berøring fra starten af hoften og ned af til knæene var smertefuldt, det havde hans bror allerede gjort klart i de mange år. han brummede og gengældte kysset for han stoppede det også bedende på ham "hver sød, lad hver det gør ondt" hviskede han og trådte ned fra bordet, pustede ud og tog sig til hjertet
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:15 pm

Igen lo han over hans drilleri. Han rystede mildt på hovedet med et smil. "Jeg er vampyr nu, hvem siger jeg ikke bare stjæler det kys alligevel? Jeg leger ikke efter regler mere" sagde han drillende og betragtede kort sin store kærlighed. Han gengældte selvfølgelig kysset, der var ikke noget han hellere ville end at mærke deres læber sammen. Hans glæde ophørte dog hurtigt da Gideon trak sig væk. Han lagde ud med egentlig at se ret sørgmodig ud. Han følte sig afvist igen, som hver gang de havde gang i noget lignene. Egentlig følte han sig også uretfærdigtbehandlet, som om han ikke var god nok, men han bed det i sig, helt bogstaveligt bed han tænderne sammen for ikke at gøre Gideons selvværd værre. Han nikkede lidt og satte sig op. Han ville ikke sige noget, det ville kun forværre det hele. Han var for egoistisk lige nu til at kunne sige noget der ikke ville såre Gideon på den ene eller anden måde. Han så istedet for ned, for at skjule sit tydeligt triste blik fra drengen han elskede, han ønskede ikke han skulle få det værre med sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:21 pm

han rynkede brynet og rystede på hoved "det er nok ikke en god ide, kære, det kan ende meget mere galt end man lige skulle tro" hviskede han blidt, kyssede ham før han sukkede svagt.
han så godt måden Mike så på ham, som om det var Gideons skyld det hele, hvilket han godt kunne forstå, men lige bebrejdede han sin bror, efter de tæsk han hade fået, havde han associerede kærtegn der med smerter og det var store smerte, hvilket ikke havde ændret sig siden. han lod sig glide ned af væggen, trak benene op til sig, gemte ansigtet i hænderne "du må undskylde jeg er sådan en stor skuffelse, jeg vil gerne, tror mig...men det gør ondt" hviskede han med tydelig gråd i halsen, han hade at skuffe Mike, men ja han ville gerne være sammen med ham, mere end noget andet, men kunne ikke af to grunde, han levede i cølibat også gjorde det ondt, som om han igen var hjemme, med Blayne der sparkede til ham om og om igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage igen? -Gideon-
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Tilbage igen.. [Kristen]
» Blot en tur i kirke... -Gideon-
» En varm sommer dag - Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: