The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Tilbage igen? -Gideon- I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- I_voting_barTilbage igen? -Gideon- I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Tilbage igen? -Gideon- I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- I_voting_barTilbage igen? -Gideon- I_vote_rcap 
Vampira (833)
Tilbage igen? -Gideon- I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- I_voting_barTilbage igen? -Gideon- I_vote_rcap 
Daniel (796)
Tilbage igen? -Gideon- I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- I_voting_barTilbage igen? -Gideon- I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Tilbage igen? -Gideon- I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- I_voting_barTilbage igen? -Gideon- I_vote_rcap 
Kristen (683)
Tilbage igen? -Gideon- I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- I_voting_barTilbage igen? -Gideon- I_vote_rcap 
Gideon (535)
Tilbage igen? -Gideon- I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- I_voting_barTilbage igen? -Gideon- I_vote_rcap 
Justin (429)
Tilbage igen? -Gideon- I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- I_voting_barTilbage igen? -Gideon- I_vote_rcap 
Anna (418)
Tilbage igen? -Gideon- I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- I_voting_barTilbage igen? -Gideon- I_vote_rcap 
Tessie (391)
Tilbage igen? -Gideon- I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- I_voting_barTilbage igen? -Gideon- I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Tilbage igen? -Gideon-

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 3:14 pm

Sted - kirken
Tid - efter solnedgang
Omgivelser - tusmørke og kirken?
Vejr - klart, tusmørke, køligt
Påklædning - En t-shirt, normale mørke bukser og selvfølgelig sko. Ingen jakke.

Mike gik rundt i mørket uden for kirkens grund. Han kunne ikke længere gå derind, slevom han havde prøvet. Det var ikke fordi han havde fået meget oplysning omkring noget efter han var blevet vampyr, og kirken var åbenbart et umuligt sted at komme hen. Han satte sig ned med et suk udenfor. Hans blik så ned over sine arme og smilede en smule. Han savnede de tydelige ar en smule. Der var ret meget der havde ændret sig ved hans udseende. Han gik ud fra at det var fordi han skulle kunne lokke mennesker til sig for at få føde, men han var ikke sikker. Den største forandring var hans hår. Det var blond, og sådan havde han ikke se sig selv længe. Det var helt underligt. Alt var så nyt, han så alt på en anden måde, og han var overrasket over hvor meget blod fyldte i hans tanker. Han havde fået, han manglede ikke, men det var stadigvæk svært. Det var ikke nemt for ham, men han prøvede at gøre sit bedste. Han var søgt hen til kirken fordi han havde mødt Gideon her første gang. Hele dagen havde han brugt hjemme, væk fra solen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 3:24 pm

Påklædning En par slidte jeans, en stram sort t-shirt, en lang frakke og en sort tynd stok

Han haltede afsted, havde stort set kun været inde siden Mike forsvandt...eller nej han forsvandt ikke direkte, men der kunne være en stor mulighed for at det var sket. han vaklede nedunder hvor han fandt James stå og se små bekymret ud, men efter lidt tid nikkede han og forsvandt, et eller andet sted forstod James vel godt den savn Gideon følte inden i, den savn ved at være alene igen, alene som før og nu også i sin fremtid. han sukkede tog sin frakke, sin stok før han begav sig mod kirken, det sted de mødte hinanden, med et tomt blik og et udtryksløst ansigt, så han rundt i skoven, støttende til stokken og ømmede sig et par gange eller to af smerte. hans så faktisk anderledes ud, bleg, med sorte rener under øjnene, tynd, eftersom han ikke havde spist længe, havde ingen appetit til at røre maden, han havde faktisk bare ligget i sin seng hele dagen de sidste mange dage, knap nok rørt sig ud af stedet, der var dog den gang hvor han var taget ned til byen, var endt op med at blive tævet og alle hans kontanter blev stjålet. han skævede op mod himlen og trådte endelig frem mod kirken, hvor et svagt smil dukkede op på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 3:38 pm

Mike havde ikke længere nogen tidsfornemmelse. Han vidste ikke hvor længe siden det var han sidst havde set Gideon, men han vidste også det var godt nok at de havde været adskilt her den første tid efter forvandlingen. Ellers kunne det ende galt. Det ønskede han ikke, det var det sidste han ville, at såre Gideon, selvom han var bange for det var for sent. Han havde ikke selv planlagt hvornår forvandlingen skete, det skete bare. Han så hurtigt op da han fik en fært han syntes virkede underligt bekendt. Hurtigt var han på benen igen og så sig rundt. Det var nyt for ham at kunne opfange noget der var så langt væk, men på en måde var det ret nyttigt. Han blev stående og ventede lidt. Han kunne aldrig helt vide hvad det var, men han var ikke bange, ikke som den aften i skoven. Lige nu var han bare spændt, og glad på en måde, noget han ikke kunne forklare. Dog opdagedehan hurtigt hvorfor da han kunne se Gideon. Han smilede stort, og trådte en smule frem fra skyggerne. Han havde levet i skygger de sidste mange uger. "Gideon?" sagde han lavt. Der var intet forandret i hans stemme. Men hans udseende var meget nyt, det vidste han godt, og det bekymrede ham en smule. Han gik forsigtigt tættere på, men kunne også hurtigt mærke tørsten, selvom han prøvede at ignorerer den.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 3:45 pm

han trådte videre frem, stoppede igen op, bare for at betragte kirken, den var som før smuk og prægtig, mere end man skulle tro noget evt faktisk kunne blive...minderne strømmede frem og han gispede, lagde en hånd på sin mund, for så at se væk, han ville aldrig komme tilbage og Gideon var tvunget ud i et liv, et liv uden kærligheden som den han havde oplevet før, hvilket kun smertede ham mere end noget andet. en stemme fik ham til at vende sig om, hvor han fik øje på en køn ung mand der trådte frem, ved lyden af sit eget navn rynkede han brynet og så på ham med foragt, men han trådte dog et skridt tilbage da manden trådte videre frem "ikke et skridt længere din infame blod drikker, ja jeg ved godt mit blod er nået så dejligt, men find en anden at chikanere, jeg har ikke tid til dit nonsens" hvæsede han og bare lyden af hans stemme var ligesom ham selv stort set ødelagt, den var hæs og noget af charmen ved den var forsvundet, fordi han stort ikke havde sagt noget
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 4:24 pm

Egentlig havde han ikke lige regnet med den reaktion. Han troede faktisk at Gideon kunne genkende ham, men det var måske lidt meget at forlange når han havde forandret sig så meget. Han så lidt ned af sig selv og stoppede op. Det var klart Gideon ikke kunne se det var ham, det eneste han selv kunne genkende var hans øjne. Derfor så hen direkte ind i Gideons øjne og smilede en smule usikkert, som han plejede. "Du kan ikke genkende mig, vel?" sagde han lavt med et smil. Han sukkede lidt og stod lidt og kiggede på ham. Der var intet truende over ham, han elskede Gideon, og ville ikke true ham, slet ikke såre ham. Han tog en dyb indånding og så ind i Gids blik. "Du er plaget af mareridt. Efter et mareridt plejer du at male, en ting du elsker og er vildt god til. Dit hjem er fyldt op med dine billeder, og de er fantastiske. Du har tre ansatte, Louis, Isobel og James. Du har en tvillingebror, en der ligner dig på en prik, og som du næsten ofrede dig selv til, for at redde mig. Jeg er ikke den samme som den gang, men jeg elsker dig stadig" Han snakkede roligt, og håbede lidt at det her kunne få Gideon til at se at han virkelig var MIke og ikke bare en eller anden vampyr der ville drikke af ham. Han vidste vampyre kunne læse tanker, men han vidste også at få varhjemme ved ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 4:32 pm

han fnyste hånligt "og hvordan skulle jeg genkende dig, der er så mange forbandede af din slags, dræber til højre og venstre" hvæsede han og støttede sig igen til sin stok, klar til at slå fra sig med sit liv hvis denne vampyr ikke ville gå igen. dog tabte han næsten mælet da manden snakkede, snakkede om ting kun en kendte til, forsigtigt gik han hen mod ham, stadig med vagtsomme skridt, men blidt lagde han hånden på mandens kind, den mand som vidste sig at være..."Mike er det virkelig dig" hviskede han og trykkede sine læber mod hans, strøg ham ned over kinden og smilede for måske første gang i flere uger "jeg kan ikke tror det er dig...jeg troede du var væk for altid og jeg ville være alene" hviskede han og smilede kærligt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 4:48 pm

Han så lidt på ham og ville bare ønske han på en eller anden måde havde kunnet fortælle ham hvad der skete, den aften, men Matthew havde gjort det umuligt. Dog havde han ingen intentioner om at Gid hvem der var hans skaber, både fordi Gid havde bedt om at det ikke skulle være Matthew, og fordi han ikke selv var stolt over det. Han lod selvfølgelig Gideon komme tæt på ham, og holdte så vidt muligt trangen til at bide ham nede. Det var svært, og det var irriterende, men han gjorde ikke noget, han ville ikke såre Gideon. Han nikkede lidt og smilede til ham. "Ja.. Jeg ved det godt, jeg ligner virkelig ikke mig selv.." sagde han med et smil og så igen lidt ned af sig selv. Han var ikke længere tynd og lignede et skelet, han var blevet ret meget mere.. Fyldig, uden at være tyk. "Troede du helt ærligt jeg ville lade dig være alene og bare forlade dig?" sagde han med et smil og rørte blidt ved hans kind,bare for at mærke ham igen. Han kyssede ham kort og smilede lidt. "Du er virkelig fristende at bide.." hviskede han lavt og så lidt på Gideon. Han kæmpede allerede for at holde sine hugtænder inde, det havde han lært.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 4:54 pm

Han smilede og kunne næsten ikke holde op igen, bare det at se ham, at se ind i de blå øjne...det var fantastisk, ubeskriveligt hvor dejligt det føltes, at være tæt på ham igen. blidt trykkede han sine læber mod hans pande, smilede og sukkede "jeg vidste ikke hvad jeg skulle tro...efter James havde fortalt du var forsvundet, jeg troede aldrig noget kunne gøre mere ondt, jeg forsvandt, gjorde intet, ville intet gøre" hviskede han og lagde sin hånd oven på Mikes hånd, tog den blidt og kyssede hver finger spids "har du husket at jage" spurte han og trådte et skridt tilbage, lagde hoved på skrå og så spørgende på ham
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 5:05 pm

Han så på Gideon er var glad for at kunne gøre ham så glad. Det var længe siden han selv havde været så glad, han havde brugt sin tid på ikke at blive sindssyg over alle de nye indtryk og trange han havde. Det sværeste var lys og sol. Det var forfærdeligt og skar i øjnene, ud over det gjore ondt. "Det er James.. Han ved ikke altid bedst" sagde han med et smil og blinkede til ham. Han lagde sine arme om Gidoen, bare for at mærke ham igen. "Jeg ville gerne have givet dig besked, men alting er så nyt og svært, det er ikke særligt nemt at nå alt" sagde han undskyldende og så med et smil på Gideon. Han nikkede roligt da Gid trak sig lidt væk. "Ja.. Men jeg kan næsten smage dit blod nu, mennesker.. Det er noget helt andet. Jeg skal nok lade dig være, det lover jeg. Lys og blod, de to ting er en plage" sagde han med et smil og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 5:11 pm

han trak på skulderne "selv ikke engang James har været sig selv de seneste par uger, han har været så fjern og ikke til at nå, det var nok det værste for da James trak sig væk...blev jeg for alvor alene" hviskede han og sukkede stille, det gjorde virkelig ondt, bare alle de smerter der dannede sig sammen og gjorde alt...ja værre. efter at havde været trådt tilbage, trådte han atter frem, lagde armene om Mike og strøg ham ned af ryggen "vi skal nok finde på noget, så vidt jeg ved skulle det nok blive bedre med alderen" hviskede han og kyssede hans pande, han nød igen at være med ham, at røre ham igen
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 5:23 pm

Han så undrende på Gideon og lagde hovedet en anelse på skrå. Hans blik var ikke længere mildt og kræligt, nærmere vredt. "Hvad mener du med James trak sig væk?" knurrede han lavt. Efter hans forvandling havde Mike fået en smule temprament, men lige nu var han vred over at en som James, der kendte Gidoen så godt, kunne finde på at gøre det mod Gid. Han lagde armene omkring Gideon, stadig ikke helt okay med James halløjet og nikkede lidt. "Det bliver bedre, jeg lære at styre det.. Men det er ikke nemt. Det er svært bare at være tæt på dig, bare at snakked med dig.." sagde han lavt og så lidt over Gideon. Han elskede stadig englen, højere end noget andet, men hans blod var fristende og det var svært at stå imod. "Jeg vil aldrig såre dig med vilje.." sagde han og så ind i Gideons blik. Det var for at Gid skulle vide, at uanset hvad MIke gjorde der kunne såre ham, var det ikke med vilje. Om det var at bide ham, eller nu her hvor han havde været væk så længe, begge dele hørt ind under hans undskyld og løfte.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 5:29 pm

han rynkede brynet "jeg ved det ikke...han har været så anderledes de sidste mange dage, faktisk nærmere siden...ja jeg ved ikke hvornår, han har lukket sig inde, jo vidst var han hård dengang, men han snakkede altid med mig hvis der var noget galt, men nu er han lukket inde og nægter at snakke med mig" hviskede han og rystede på hoved, følte det hele bare ikke gik helt så godt igen, han satte sig ned på den nærmeste sten og hvilede hoved i hænderne, fordi han virkelig ikke vidste hvad han skulle gøre "og nej lad hver med at gå amok på ham, han fortalte mig om et sit lille møde med en lidt ældre vampyr, hun endte med at blive skudt ned med en træ kugle og jeg vil ikke miste dig nu" han så op på ham og rystede på hoved. han nikkede kort "jeg ved det...men det her bliver ikke ligefrem nemme tider fremad" sukkede han og hvilede igen hoved i sine hænder
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 5:39 pm

Han knurrede lavt. "Jeg troede det var mening han skulle passe på dig.." snerrede han irriteret. Det var ikke Gidoen han var sur på, det var James. Hvis ikke det havde været ham, kunne en anden vampyr nemt have overfaldet Gideon nu, og det var ikke sikkert han havde overlevet det. "Det er forhåbenligt ikke han niece der har ændret hans adfærd?" spurgte han, tydeligtvis stadig i dårligt humør. han havde trøste sig selv med at James passede på Gideon mens han lærte at være vampyr men det var tydeligtvis ikke det der var sket, og det gjorde ham både trist og irriteret. Han så på Gideon. "Jeg er ligeglad med hvad han gør med mig. Det er dig jeg er bekymret for. Jeg troede han passede på dig imens jeg ikke rigtig var i stand til det.. Se det fra min side, jeg kunne allerede have dræbt dig nu" sagde han og så på Gideon med et mere bekymret blik. "Det bliver ikke nemt, nej.. Men det er det rigtige" sagde han roligt og satte sig hen til ham igen. Han så ind mod kirken og smilede lidt. "Jeg kan ikke gå derind.. Er det ikke ironisk? Jeg kan ikke komme hen til det sted vi mødtes første.." sagde han med et lidt trist smil. Han lænede sig mod Gideon.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 6:06 pm

han sukkede opgivende og rejste sig op "jeg frostår hvis du er vred på James, tror mig det er Louis og Isobel også...men der er ikke noget at gøre, han er i lige så meget smerte som en hver anden er...spørgsmålet er bare hvad der er sket" han rystede på hoved og så væk, ind mod skoven igen, han vidste godt at det at blive vampyr betød at ens følelser blev forhøjet, men efter stort set flere ugers depression var dette ikke lige hvad han havde behøv for. han lagde blidt hænderne på hans skuldre gav hans pande et blidt kys før han trådte væk "jeg gider ikke at du skal være sur, så kom til mig når du ikke råber og skriger" hviskede han og trådte tilbage, han gad virkelig ikke dette. han så kort mod kirken "du skal inviteres ind, ligesom et hvert andet hus, så skal du inviteres ind" forklarede han og rystede på hoved
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 6:32 pm

Han knurrede lavt over det. Han var langt fra tilfreds, og det ville James også få at vide på et tidspunkt, når han engan blev inviteret ind hos Gideon, hvis han blev inviteret ind. Han så op på englen og brød sig ikke om at han gjorde tegn til at gå. Nu var de endeligt sammen igen. Det havde aldrig været hans intantion at være irriteret og vred, men han kunne ikke styre det, og desuden synes han havde sin grund. Han rejste sig op, lidt hurtigere end et menneske ville gøre, han havde ikke så meget styr på al farten endnu. "Gideon.." sagde han lavt og næsten bedende. Han rakte ud efter han hånd. "Jeg elsker dig.. Det hele er meget svært.. DU må ikke gøre det værre.." sagde han lavt og trådte tæt på. "Undskyld.. Jeg ved ikke.. Jeg kan ikke rigtigt styre noget af det.." sagde han meget undskyldende. "Jeg ved det, men jeg kan ikke inviteres ind i en kirke.. Guds hus.." sagde han lavt og skævede kort mod kirken. Han så bedende tilbage på Gideon. "Jeg elsker dig.." hviskede han næsten som en bøn om at han skulle blive her.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 6:40 pm

han så på ham og lod sin hånd glide ind i hans "jeg elsker også dig, men hvis jeg gør det slemt for dig med din tørst...det vil jeg ikke, jeg kan ikke få dig til at lide" hviskede han blidt, før han kyssede ham, lod sine fingre flettes ind i Mikes, før han trådte hen til ham "jeg ved du ikke kan styre det, du er ikke den første vampyr jeg har mødt, det fleste af dem dør dog bare før de kan komme for tæt på" han trak på skulderne og kyssede hans kind. han lod isn frie hånd glide om på hans nakke, hvor han strøg ham blidt i håret, trykkede igen sine læber mod hans "jeg elsker også dig, jeg har virkelig savnet dig" hviskede han mod hans læber
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 7:01 pm

Han så bedende på ham og håbede han forstod. Det var ikke sjovt for ham at gå igennem det her, men det havde været hans eget ønske. "Du gør det ikke værre.. Jeg lider ikke.. Jeg lider mindre nu end jeg har gjort de sidste uger.." sagde han lavt men ærligt. Nok var hans blod meget fristende, men det var ikke vigtigt for Mike. En dag ville det ikke engang røre ham mere, men lige nu skulle han lære at ignorerer det. "Gideon, jeg kan godt styre det.. Lad nu vær" bad han lavt. Det gjorde det ikke nemt for ham at Gidoen ikke engang troede på at han kunne styre det, det var ikke lige den fedeste opbakning. Han trak sig en smule væk, gengældte ikke engang kysset. "Jeg er jo stadigvæk den samme.. Du behandler mig som om jeg er en ny person. Jeg ved godt selv at det bliver svært, du behøver ikke minde mig om det.." sagde han lavt og lignede næsten en der kunne græde. Han havde lidt håbet at Gideon i det mindste støttede ham eller bare ikke mindede ham om sin tørst hele tiden. Han lagde armene om sig selv og så ned. "Du virker ikke ligefrem til at have savnet mig.." sagde han lavt og såret.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 7:07 pm

han stivnede og så for nok første gang rigtig vred ud "jeg behandler dig som en ny person" spurte han og så vredt på ham, han pegede på ham med vrede i øjnene "hvor vover du at sige jeg ikke har savnet dig, du kan sige lige hvad du vil, men aldrig påstå jeg ikke har savnet dig, jeg har ligget i et lille rum i flere uger, knap rørt min mad, jeg har ikke rørt en pensel, ikke gjort noget som helst, bare ligget, grædt mig selv i søvne hver eneste nat, jeg har ikke været mig selv siden du forsvandt...ikke siden jeg mistede det jeg elskede, så sig hvad du vil men aldrig det" råbte han og stille løb der en tåre ned af hans kind, han sukkede "jeg vil bare ikke have du skal lide...jeg ved ikke ligefrem hvad jeg skal gøre" hviskede han og lagde armene om ham, som det bare at røre gav ham en smule trøst
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 7:20 pm

Han brød sig ikke om Gideons vrede udbrud, mest fordi han absolut mente at han ikke havde fortjent det, men han orkede ikke et skænderig og havde slet ikke lyst til det. Han havde savnet Gideon, men deres genforening var ikke lige gået efter hans hovede. "Og alt imens har jeg jo rendt rundt og levet i en verden med enhjørninger og regnbuer. Det er ikke ligefrem fordi mit liv er blevet nemmere eller pænere. Jeg ved godt jeg svigtede dig, jeg ved godt jeg forsvandt, så lad vær med at lade som om nogen hader mig mere for det end mig selv" svarede han igen. Det var ikke vredt, i starten en smule sarkastisk, men det blev hurtigt blidt og forklarende. "Hvis du ikke ved hvad du skal gøre så spørg mig.. Det hjælper mig ikke at du bare går. Du er nødt til at spørge mig hvis der er noget" bad han blidt og lagde armene tæt omkring Gideon. Han sørgede for ikke at have for stramt fat om ham, det kunne gøre ondt. Han nussede ham en smule på ryggen og sukkede lidt. Endelig slappede han af, bare at røre ved Gideon, at holde om ham. Det gjorde ham rolig. "Jeg elsker dig virkelig højt Gideon.."
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 7:23 pm

han sukkede, lukkede øjnene og lagde trykkede ham i stedet ind mod sig, strøg ham ned af ryggen "ingen af os har haft det let...de sidste par uger har været nogle af de hårdeste jeg har prøvet, så hellere leve et livslangt liv med Blayne end at miste dig og nu hvor du er tilbage, vil jeg slet ikke miste dig" han kyssede ham ømt og strøg ham ned af kinden, han ville helst bare være tæt på ham, føle ham og røre ved ham "det vil jeg huske, men sig også til hvis det bliver for meget...hvis jeg gør noget der får dig til at lide" sagde han og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 7:45 pm

Han hodlte kærligt omkring Gideon og smilede en smule. Det var skønt, bare at være tilbage hos ham. "Hvordan er det egentlig gået med Blayne? Jeg mener nu hvor James ikke har været der?" spurgte han bekymret og så på ham. I det mindste kunne Mike slå fra sig overfor Blayne nu, ham måtte han godt bide. Han gengældte kysset og så forelsket på ham. intet i hans følelser havde ændret sig. "Du mister mig ikke.. Det lover jeg dig. Jeg vil helst ikke nogensinde skulle lade dig uden af syne igen" sagde han med et smil og kærtegende hans kind. "JEg siger til.. Jeg lider ikke. Bare hold varulve, jernurt og træ væk fra mig, så går det" sahde han blidt og kyssede ham kort. Det var rart, det hele. "Hvorfor er du her egentlig?" spurgte han blidt og så lidt rundt på Gideon.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 7:51 pm

han sukkede, det var ikke ligefrem det han ville tale om lige nu "jeg har ikke mødt ham han holder vel til hos sin lille kæreste" han trak på skulderne og strøg ham ned af kinden, lod blidt sine læber strejfe hans, før han nappede kærligt i hans underlæbe "så kan jeg virkelig ikke bede om mere" hviskede han mod hans læber, før han trykkede sine mod hans endnu engang, han havde ikke været sammen med ham i flere uger, så hvorfor skulle han havde slippet lystet til at kysse ham. han stivnede og rømmede sig "Miss Porter laver altid te med jernurt, en dårligt møde med en vampyr fik hende oppe og køre over det, men hun bliver glad for at se dig, hun har ikke kunne side stille mere end to millisekunder af bar bekymring for dig" hviskede han og lod sine hænder glide ned over hans ryg
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 8:04 pm

Han så bekymret påham indtil hanfiksvar og nikkede en smule med et smil. Sådan skulle det være. "Catherine.." hviskede han lavt og så ned i jorden. Det var en vampyr han ikke ønskede at møde. Han havde mødt et par stykker efterhånden, men hvis hun bare mindede en smule om Matthew ville han hellere stå udenfor en dag i sollys, specielt når man tænkte på hvor forfærdelige hendes og Blayne kunne være sammen. Han smilede og lukkede øjnene for bare at mærke Gideons læber mod sine. Han gengældte kysset og holdte forsigtigt Gideon tæt ind til sig. Sådan her skulle det være, blodtrang eller ej. "Jeg tror så jeg holder mig fra teen.. Tak for det tip. Det gør det nok også nemmere at undgå at jeg kommer til at bide, hvis jeg ved i har jernurt i blodet" sagde han med et smil og betragtede kort sin engel. "Jeg er virkelig glad for at være her igen.. At være mig, mere eller mindre" sagde han blidt og kyssede igen Gideon, bare smagenaf hans hud var fantastisk.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 8:09 pm

han nikkede og kyssede ham ned af kinden og ned mod halsen som før, blidt nappede han ham i huden og brummede "det var så lidt, men jeg tror nu alligevel du får et meget stort kram af både hende og Louis, han har også været meget bekymret for dig" hviskede han mod hans hals, før han igen kyssede ham blidt "jeg glemte at sige hvorfor jeg tog herned, jeg ville mindes dengang vi mødtes og hvad jeg først syntes om dig, måske ville det at tage herhen gøre mit humør bedre...meget bedre og jeg må sige turen herned var nok hår" han skævede til sin stok og kyssede ham igen "men smerten var hele turen værd, hvis det betød at jeg kunne se dig igen" hviskede han blidt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 8:26 pm

Han smilede og blottede sin hals en smuler. Det var skønt og det føltes som om han var tilbage på Gideons værelse den gang. Han lo lavt og fornøjet. "Louis? Jeg troede ikke han kunne lide mig.. Men jeg må indrømme jeg savnet Isobels pyldren omkring mig en smule" sagde han og lo lavt. Der var en charme over hendes omsorg og bekymren. Kort gengældte han kysset og så på ham. "Mit humør blev i hvert fald bedre af det, jeg håber også det hjalp på dig" sagde han blidt. Han fulgte Gideons blik og sukkede lavt. "HVad er der sket?" spurgte han kærligt og bekymret. Det var tydeligt at et eller andet var sket. Han rendte ikke bare rundt med sin stok. Han smilede en smule over ham og så igen ind i hans øjne."Jeg forlader dig ikke igen, ikke med min egen vilje, det lover jeg dig.." hviskede han kælrigt og kyssede ham blidt mens han kærtegnede hans kind. "Vampyrblod er helbredende.. Hvis du har meget ondt?" hviskede han som tilbud. Han ville gerne hjælpe hvis han kunne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage igen? -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage igen? -Gideon-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Tilbage igen.. [Kristen]
» Blot en tur i kirke... -Gideon-
» En varm sommer dag - Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: