The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Tilbage igen? -Gideon-

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 12:43 am

Han sukkede opgivende og så irriteret på Louis. "Jamen gider du så ikke bare springe ud og finde ham mens jeg sidder her og dør lidt indvendigt over jeg ikke kan gøre noget som helst?" vrissede han irriteret. Alle her virkede så sikre på hvad der skete, det var utroligt at det så lige var Mike der var den eneste der gjorde noget. Han så ned PÅ gideon og sukkede en smule. "Kunne du ikke bare drikke det? Please?" sagde han bedende og bekymret. Der var ikke rigtigt noget han kunne gøre, James plejede at klare den her slags. Han trak Gideon forsigtigt ind til sig og kyssede ham blidt i panden. "Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.." hviskede han en smule panisk, som om alt det andet ikke var nok.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 12:53 am

Louis så op og virkede med et smule såret, før han forsvandt. Gideon rystede på hoved og tog sig til munden "gider du..." startede og så stille på ham mens han trak ham ind til sig og kyssede hans pande "at lægge mig op i sengen, jeg ligger ikke særlig godt her" han stønnede og gispede stille, det gjorde et sted ikke direkte ondt, det var bare han var virkelig dårlig på måder som var svære at forklare, han lagde sin hånd på Mikes kind og strøg den blidt, mens han så på ham
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 1:02 am

Mike kunne ikke tage sig af Louis lige nu, han måtte sige undskyld senere - hvis han følte for det. Han så ned på Gideon og var ikke helt tilfreds med at han havde afslået hans blod, men han kunne ikke tvinge ham til noget. Han nikkede lidt. "Hvis du gider at holde op med at bevæge dig konstant og kærtegne mig som om det er vigtigt lige nu" sagde han, ikke hårdt ret blidt faktisk, men ordene var klare og betydningen ikke til at tage fejl af. Han fik Gideon op i sine arme igen og gik for at lægge ham i hans seng. Han så bekymret på ham. "Jeg bliver virkelig vred på dig hvis det her er alvorligt" sagde han med et smil. Egentlig var det sig selv han ville hade for det, men lige nu var han irriteret over Gideon ikke tog imod den hjælp han kunne tilbyde. Desuden var han ikek videre imponeret over hans ansatte der virkelig fik alt af Gideon, men ikke virkede videre hjælpsomme i den her situation. Han tog blidt Gideons hånd og så på ham. Det værste der kunne ske var hvis han på en eller anden måde begyndte at bløde, så var han nødt til at forlade ham, i hvert fald for en stund og det ønskede han ikke. "Jeg elsker dig, selvom du er en sart lille ting.." sagde han med et smil. Gid kom altid galt afsted, på en eller anden måde.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 2:42 pm

han smilede da han følte sengen under sig, en vidunderlig følelse, en der gav ro og orden "jeg ved det godt, men det er ikke så slemt bare en smule feber det går over, jeg skal bare sove det væk" hviskede han og lagde sin hånd mod hans kind "vær ikke sur på dem, de har vær deres ting at kæmpe imod Isobels familie blev bortført og de er lige fundet tortureret og døde, hun græder hele tiden og prøver at være stærk, Louis er blevet dømt uskyldigt og skal måske dø" hviskede han og tørrede sin sin pande, han var virkelig varm nu, men det ville gå over
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 2:48 pm

Han sukkede lidt og satte sig ned på sengen ved siden af ham. Han brød sig ikke om alle de forandringer der var, siden han sidste havde været her. "Der er noget. Der er en grund til du lige pludseligt falder om, det er ikke normalt" sagde han stædigt og så ind i hans øjne. Han ville ikke lade Gidoen lege helt hvis det kunne koste ham livet. Han nikkede en smule til han fortalte og så ned. "Jeg er ikke sur på dem.. Jeg er bare skuffet. Jeg troede de passede bedre på dig, det var det eneste der holdte min samvittighed nogenlunde oppe" sagde han ærligt og fandt Gideons blå øjne med sit blik. "Siden hvornår er alt blevet så.. intenst her omkring?" spurgte han blidt og strøg gideon over kinden. Mike var ret kold i forhold til Gideon, intet under når han trods alt var død.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 2:57 pm

idet Mike satte sig, lagde han hoved mod hans mave, sukkede stille "jeg har bare brug for at komme mig, der kan være andre grunde til det, jeg ved det ikke" han sukkede og nød kulden fra hans hud mod sin meget varme hud, dette var beroligende og kunne let sende ham i en dyb søvn "de passede også på mig, jeg lod dem bare ikke, jeg ønskede ikke deres medlidenhed" hviskede han stille og nød de små berøringer, det gav gamle minder frem, han trak vejret roligt og lukkede øjnene "omkring et par dage efter du forsvandt, det var der hun fik brevet med billede af dem døde...og efter det gik alting bare ned af bakke" han rystede på hoved og lagde sin ene arm rundt om ham
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 3:07 pm

Han lod ham selvfølgelig gøre det. Hvis han kulde på nogen måde kunne hjælpe ham ville han gerne give den. Han strøg ham over håret og sukkede lidt. "Derfor kunne det være rart hvis du rent faktisk fik det testet på et hospital og ikke af James" sagde han roligt og bekymret. Lige nu var det ikke hans irritation over for James der talte, bare hans bekymring. Han lagde sin ene arm omkring ham og nød lidt at se ham fredfyldt. "Hvis ikke du havde det skidt ville jeg slå dig.. Synes du selv det er gået fantastisk?" spurgte han og nussede ham beroligende på ryggen. Han kunne godt mærke at Gid var meget varm, så han sørgede for at holde ham så kølig som muligt. "Jeg forsvandt ikke.. Jeg kom jo også tilbage.." sagde han kærligt og så ned på ham. Han kyssede ham blidt på hovedet og så kærligt på ham. "Jeg elsker dig.. Prøv nu bare at sove og få det ud af kroppen.." sagde han kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 3:16 pm

han sukkede og puttede sig næsten ind mod hans bryst, nød måden han strøg ham over håret på, det var så dejligt at han næsten var lige ved at falde i søvn, dog på trods af hans lukkede øjne hørte han alt hvad Mike nu engang sagde. stille og roligt blev han mere afslappet og snart var han ikke engang nær så kold igen, han lå faktisk og havde det godt, dog lod han sin ene hånd glide hen mod bordet, hvor han fandt en fjernbetjening, han trykkede på en knap og nogle persienner gled ned og lod alt være helt mørkt, det samme skete overalt i huset "sådan så kan du bevæge dig rundt som det passer dig" hviskede han blidt og smilede svagt. han nikkede til sidst og lukkede så øjnene, lod sig falde ind i en dyb søvn
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 3:25 pm

Han så ned på ham og var glad for han rent faktisk hørte efter hvad Mike sagde for en gangs skyld. Han blev stille siddende, han ville være der for Gideon hvis der skete noget, og han havde ingen planer om at forlade ham. Desuden, så snart solen stod op var han fængslet til huset, og kunne ikke gøre andet end at finde de bedste skygger at gemme dig i. Han så dog op da Gideon mørklagde værelset, og åbenbart hele huset også. Det var rart at Gidoen tog højde for den slags, det var en lille ting, men alligevel betød det alt for Mike, og han kunne ikke lade vær med et smile. "Tak.. Men jeg bliver hos dig indtil du ikke længere virke til at drætte om hvert sekund" hviskede han kærligt og holdte blidt Gideon ind til sig. Han kyssede ham helt blidt i panden da han sov, han ville ikke vække ham, bare passe på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 3:32 pm

han smilede og nikkede, før han lukkede helt ned og lukkede sig inde i sine drømme, han lå bare drømmende, smilede varmt og trak vejret roligt. som natten gik blev det jo roligt morgen og til sidst da klokken endelig slog 6 vågnede han og trak sig væk, han strakte sig, havde allerede fået sin farve igen, roligt rejste han sig op, trak sin t-shirt af, gjorde englelig bare en gammel morgen rutine, hvor han gik ud i bad. lidt efter kom han ud, en smule våd, med et håndklæde om livet, han smilede bredt til Mike og tog sit tøj på ,hvorefter han forsvandt nedenunder og gik ned for at træne med James der nok endelig var vågnet op igen
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 3:45 pm

Efter en times tid hvor Gideon havde været rolig i hans arme, faldte han selv i søvn. Det var længe siden han havde sovet om natten, så han sov ikke dybt. Der skulle ikke meget til at vække ham, og han vågnede også stort set i samme sekund som Gideon var ude af hans arme. Han satter sig roligt op og lod Gidoen gøre som han plejede. Han rejste sig op imens og så lidt rundt. For ham var det ikke at se det var mørkt, han så klart som hvis det var dag. Han smilede roligt til Gideon da han kom tilbage og lod ham gå som han ville. Han var ikke tryg ved at lade ham rende rundt, hvis han nu fik det dårligt igen, men han lod ham. Selv gik han ned i køkkenet, han søgte altid Isobels selskab når han ikke var sammen med Gideon. Hun var virkelig rar og forstående. Desuden kunne han godt snart bruge noget blod for at få lysten til at bide Gideon til at lægge sig.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 3:54 pm

James og Gideons træning ville officielt starte idag, da de havde snakket om det før, men aldrig fik gjort det, mest fordi at der kom alt for meget i vejen af det ene også det andet. nede i køkkenet sad Isobel med ryggen presset op mod væggen, små hulk forlod hendes læber, mens hun pressede et billede ind mod sit bryst, hvem end denne mand var, så blev han ved med at hjemsøge hende med det ene og det andet billede af hendes forældre, film ,hvor de skriger om nåde, billeder hvor man kunne se hvor slemt de var kommet til skade
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 3:59 pm

Så snart Mike hørte Isobels hulk, sad han i næste sekund ved hende. "Er du okay?" spurgte han blidt og så bekymret på hende. Han kunne ikke lide den triste stemning der lå over huset her for tiden, slet ikke. Det gjorde det heller ikke bedre at Isobel var ked af det, hun var den i huset han bedst kunne lide, ud over Gideon selvfølgelig. Han lagde trøstende en arm omkring hende. Han søgte hurtigt sine svar i hendes tanker, så han ikke behøvede at pine hende med de spørgsmål. "Det er jeg virkelig ked af.." hviskede han lavt og ønskede han kunne hjælpe hende, men der var ikke rigtigt noget at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 4:07 pm

hun lagde hoved mod hans bryst, da han lagde armen om hende "det gør så ondt" hviskede hun og ved sig i læben, dog til sidst tørrede hun øjnene og rejste sig op, hun tog en dyb indånding og gik hen til et køleskab hvor hun tog en pose blod op, hun lagde den i mikrobølge ovnen og da den sagde pling lagde hun den på bordet til ham "her jeg tænkte du måske var lidt sulten" hviskede hun og satte sig ned på en stol lidt væk
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 4:15 pm

Han nikkede lidt og så på hende. Han havde selv mistet sin mor, det gjorde ondt nok i sig selv, han kunne ikke forestille sig at blive mindet om det konstant. Han rejste sig op og smilede lidt over hende. "Tak.. Du behøver ikke tænke på mig.." sagde han med et smil. Han var virkelig glad for hende, hun var altid omsorgsfuld uanset hvad. Han satte sig ned ved hende og sad lidt med posen i hænderne inden han så over på hende. "kan jeg ikke gøre noget?" spurgte han bekymret og blidt. Det var forfærdeligt at se hende have det på den måde, han ville virkelig gerne hjælpe. Han så ned på posen igen, og ville helst ikke 'spise' i andres nærvær, det var ikke det fedeste syn af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 4:24 pm

hun sukkede af ham, tog et glas, hvorefter hun tog posen, åbnede den uden at fortrække en mine, idet hun hældte blodet ned i en kop, hun skubbede glasset hen til ham "ja drik nu, det ville hjælpe lidt" hviskede hun og så næsten bedende på ham, hun var aldrig direkte skræmt af tanken om blod, nææ det gjorde hende intet, det var bare døden af begge hendes forældre det gjorde ondt, intet andet nåede til det stykke, hvor smerten ikke var til at bære længere. hun vendte sig om og gik hen til vasken, knyttede næverne og sørgede hele tiden for at se ned og undgå øjenkontakt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 4:33 pm

Han så på hende da hun rejste sig og fulgte hende hele tiden med blikket. Han smiledelidt over hende og havde ikke rigtigt andet valg end at tage imod glasset. Duften af blodet gav ham dog intet valg, og han fik meget hurtigt tømt glasset uden problemer. Det var skønt, og han følte sig langt mere vågen. Han så over på hende og sukkede lavt. Roligt rejste han sig op igen og gik hen ved siden af hende. "Isobel.. Vil du snakke om det? Det er sundt at få det sagt højt.." sagde han lavt og blidt til hende. Det var ikke for at presse hende, men efter nogle år ved en psykolog vidste han hvor meget det lettede at få tingene sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 4:39 pm

hun så på ham som han gik hen til hende "det er min skyld jeg skulle aldrig havde været taget afsted, på grund af mit dumme stofmisbrug, det ødelagde alt og nu er de døde" hun bed sig i læben og hvilede panden mod hans bryst, da hun jo ikke var den højeste pige. hun hulkede stille og rystede "de er væk og nu ser jeg dem aldrig igen, jeg nåede ikke engang at sige farvel" gispede hun og hulkede mere, det gjorde jo virkelig ondt på hende
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 4:45 pm

Han så på hende og lyttede roligt. Med et lille nik viste han hende at han forstod hvad hun sagde, ikke at han var enig i det. "Det er ikke din skyld Isobel.. Den slags sker.. Det er forfærdeligt.." sagde han trøstende og lagde blidt sine arme om hende. Forhåbenligt gav det hende en smule trøst og tryghed at stå ved ham. Han nussede hende beroligende på ryggen og nikkede en smule. "Jeg kender det godt.. Men de elskede dig, og det er det vigtigste.." sagde han trøstende og blidt. Den trøst brugte han altid omkring sin mor.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 4:49 pm

hun lagde selv armene om ham og bed sig i læben, hun stillede sig på tæer "nej de sagde de havde mig, de kaldte mig et monster" hviskede hun i hans øre, før hun igen trådte væk og gik sin vej, med en hånd der fjernede sine tåre, forsvandt hun ud af døren og ud mod skoven, aldrig før havde hun gjort sådan, men lige nu havde hun bare brug for at være alene, i samme øjeblik Isobel var væk kom Gideon ind i køkkenet med et stort smil og en smule halv svedig "hej" han lagde hoved på skrå og så længe på ham
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 4:55 pm

Han så ned på hende og ville egentlig sige noget men droppede det da hun gik. Han stod lidt og så efter hende, og forstod egenlig godt hende smerte og frustration, men var derfor heller ikke helt tryg ved at lade hende gå ud i skoven selv. Han blinkede lidt og så hen på Gideon. "Er det sikkert at lade hende være alene? Jeg mener.. I skoven? Og så lige nu?" spurgte han inden han gik hen for at lægge sine arme omkring Gidoen og kysse ham kort. Dte var altid skønt at have ham tæt på, sepceitl når han havde så nemt ved at få det dårligt og komme noget til. Mike msilede lidt, han var altid mest glad når Gidoen var det.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 5:01 pm

han rynkede brynet også mod døren "hvad er hun..." spurte han men nåede ikke at sige mere før han smilede, lagde armene om Mike og kyssede ham blidt igen, han strøg ham ned af kinden og kyssede hans pande "selvom dette er rigtig dejligt, så skal jeg altså havde noget af drikke" grinede han og kyssede ham igen før han gik hen til skabet og fyldte et glas op med vand, han lænede sig op af bordet og betragtede længe Mike med varme øjne, mens han drak stille af glasset "så hvad har du lyst til at lave" spurte han stille
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 5:09 pm

han trak lidt på skuldrene og så bare på Gideon med et smil. Han behøvede egentlig ikke andet end hans smil for at vide tingene var okay og ville gå. Det var rart at mærke hans varme mod sig, og livet. Det var kun blevet bedre efter han var blevet vampyr, det var blevet meget tydligere. Han lo lidt. "Jeg holder dig ikke ligefrem bundet" sagde han med et smil og kyssede ham kort før han lod ham gå. Han så roligt over på ham og skubbede lidt til glasset han havde haft blod i. Han var ikk rigtig tørstig mere, men lysten var der hele tiden. Han så over på Gideon med et smil og trak på skuldrene. "Blive indenfor, holde mig fra solen.. Jeg er med på alle aktiviteter der ikke indeholder sollys" sagde han med et smil. Der var ikke noget bestemt han ville.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 5:17 pm

han fik tømt sit glas og gik stille hen mod ham, fjernede roligt glasset og kyssede ham kærligt "mhh det lyder hyggeligt" hviskede han og kyssede hans kind, strøg ham blidt ned af halsen, hvorefter han hævede øjenbrynet "hvordan skete det englelig" spurte han svagt, bed sig kort i læben mens han betragtede ham, dog trådte han lidt væk og virkede lidt forlegen "jeg burde nok tage et bad, jeg lugter ikke ligefrem af violer" grinede han og kløede sig i nakken, han var englelig kun iført et par shorts og ja det var det
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 5:22 pm

Han så over på Gideon med et smil og var bare glad for at være hjemme, det var i hvert fald sådan han havde det. Der var sket meget her, men han følte sig stadig hjemme. Han kyssede kort Gidoen igen og nød hans berøringer. Det var virkelig rart at kunne mærke ham så tydeligt. "Forvandlingen? vil du virkelig snakke om det nu?" spurgte han roligt og med et smil. Det var ikke det fedeste emne, og han ville være nødt til at afsløre Matthew som hans skaber, hvilket han ville undgå. Han lo over Gideon og trak ham kærligt ind til sig. "Det er ikke noget jeg lægger mærke til" sagde han med et smil og kyssede ham kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage igen? -Gideon-
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Tilbage igen.. [Kristen]
» Blot en tur i kirke... -Gideon-
» En varm sommer dag - Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: