The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 13 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 13 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En varm sommer dag - Gideon  I_vote_lcapEn varm sommer dag - Gideon  I_voting_barEn varm sommer dag - Gideon  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En varm sommer dag - Gideon  I_vote_lcapEn varm sommer dag - Gideon  I_voting_barEn varm sommer dag - Gideon  I_vote_rcap 
Vampira (833)
En varm sommer dag - Gideon  I_vote_lcapEn varm sommer dag - Gideon  I_voting_barEn varm sommer dag - Gideon  I_vote_rcap 
Daniel (796)
En varm sommer dag - Gideon  I_vote_lcapEn varm sommer dag - Gideon  I_voting_barEn varm sommer dag - Gideon  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En varm sommer dag - Gideon  I_vote_lcapEn varm sommer dag - Gideon  I_voting_barEn varm sommer dag - Gideon  I_vote_rcap 
Kristen (683)
En varm sommer dag - Gideon  I_vote_lcapEn varm sommer dag - Gideon  I_voting_barEn varm sommer dag - Gideon  I_vote_rcap 
Gideon (535)
En varm sommer dag - Gideon  I_vote_lcapEn varm sommer dag - Gideon  I_voting_barEn varm sommer dag - Gideon  I_vote_rcap 
Justin (429)
En varm sommer dag - Gideon  I_vote_lcapEn varm sommer dag - Gideon  I_voting_barEn varm sommer dag - Gideon  I_vote_rcap 
Anna (418)
En varm sommer dag - Gideon  I_vote_lcapEn varm sommer dag - Gideon  I_voting_barEn varm sommer dag - Gideon  I_vote_rcap 
Tessie (391)
En varm sommer dag - Gideon  I_vote_lcapEn varm sommer dag - Gideon  I_voting_barEn varm sommer dag - Gideon  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En varm sommer dag - Gideon

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

En varm sommer dag - Gideon  Empty
IndlægEmne: En varm sommer dag - Gideon    En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:13 pm

Stedet: Drowing Creek
Tiden: Lidt over middag
Omgivelserne: Ikke andre endnu
Vejret: Dejlig sommervejr. Solen er fremme, ca 27 grader og ingen vind

Jennifer havde taget sine kort cwoboyshort på og en mørke lilla sliketop på, mens hendes lyse hår hang krøllet ned af ryggen på hende, mens hun gik med bare træer i græsset og med sine mørke sandaler i hånden. Hun havde ingen planer for dagen og havde derfor besluttet sig for at tilbringe tiden ude i det dejlige vejr. Hun nærmede sig langsomt vandet og kunne ikke lade være med at smile lidt, da hun kunne høre lydene fra vandet. Hvad kunne være mere dejlig på en solskinsdag, end at være ved vandet.
Da Jennifer stod et par meter fra vandet, lod hun sig dumpe ned i græsset og missede mod solen. Hun lod solen varme hendes ansigt, mens hun håbede på at hun måske kunne få lidt farve.
Jennifer havde boet i byen i et godt stykke tid, men hun havde ikke rigtigt nogle venner i byen. I hvert fald ikke andre end dem hun var tvunget til at arbejde sammen med i skolen, men de talte ikke med som venner. Hun savnede nogle at kunne snakke med, for selvom hun havde et godt forhold til sine forældre, er det bare ikke alt man kan snakke om med sine forældre. Hun sukkede kort, men skubbede de triste tanker væk og fokuserede på at nyde vejret.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

En varm sommer dag - Gideon  Empty
IndlægEmne: Sv: En varm sommer dag - Gideon    En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:23 pm

Påklædning et par slidte shorts, hvor man tydeligt kan se halen fra hans slange tatovering, nede ved hans knæ, plus de to andre, plus han er topløs.

en skikkelse dukkede frem ved solen, ganske køn ung mand, dog var han en smule tatoveret, en slange ved det ene ben, et træ på højre arm, plus teksten på venstre håndled, men dette afholdte ham ikke fra at se så blid ud, så uskyldig og ydmyg.
hele hans liv ville snart ende på hoved og måske værre endnu, men okay, han kunne vel ikke ændre det og det vidste han fra det sekund han satte sin fod i Mystic Falls...altså han havde bare fornemmet det, for faktisk havde han ingen ide om at Blayne boede i byen, at han var her, var vel bare overraskende og det værste var vel at han havde set ham en af dagene, hvilket sikkert kun førte til at Blayne ville gå amok på ham igen.
han gøs, men så rundt, da han dukkede op ved søen, han fik hurtigt på en kvinde, ganske køn lille pige, dog meget ung...yngre end ham på så mange punkter, men okay i hendes øjne ville han kun ligne en på 23, og ikke som han var 26.
han gik forsigtigt hen til hende "nyder du solen" spurte han med en dyb maskulin stemme, der dog havde et særpræg over sig på grund af hæsheden og den meget stærke britiske accent
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

En varm sommer dag - Gideon  Empty
IndlægEmne: Sv: En varm sommer dag - Gideon    En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:33 pm

Jennifer havde ikke lagt eller hørt at der var kommet en anden til. Hun havde lukket øjnene, for solen var en smule for stærk. Men da hun hørte en stemme i nærheden, åbnede hun hurtigt øjnene og fik øje på en ung mand. Hun havde aldrig set ham før, men det sagde ikke så meget. Hun havde ikke været så selskabelig i byen. Han så ganske godt ud, og hun kunne mærke at hendes generthed kom lidt frem nu.
Jennifer smilede venligt til ham inden hun nikkede som svar til ham. Hun følte sig en smule dum, da hun ikke rigtigt svarede ham særlig pænt. "Vejret er fantastisk i dag" sagde hun og smilede lidt igen. Jennifer rejste sig langsomt op, da hun følte sig meget lille når hun sad ned og kiggede op på ham. "Er du her fra byen" spurgte hun lidt efter. "Jeg hedder Jennifer" sagde hun lavt og slog blikket ned i jorden et kort øjeblik, inden hun igen så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

En varm sommer dag - Gideon  Empty
IndlægEmne: Sv: En varm sommer dag - Gideon    En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:43 pm

han smilede blidt og ydmygt. genertheden, normalt ville han havde elsket det, men ikke mere ikke efter hans bror var gået amok på ham fordi han var endt i sengen med en kvinde han kunne lide...hvilket han ikke havde vidst da Blayne aldrig mere fortalte ham noget, han var forsvundet ind i sig selv, langt ind.
han stod henne ved hende og nikkede "det er det bestemt, helt klart værd at bruge en dag her ude...jeg elsker sådan solen, den er så smuk" han klukkede og kørte en hånd igennem håret "Jennifer, en fornøjelse at møde dig, jeg hedder Gideon" hans stemme var behagelig og den hæse klang blandet op med det dybe og maskuline var næsten sexet at høre på, forførende og meget mere "nej jeg er fra England" hvilket jo bare var tydeligt at høre på hans accent. han slog sig ned ved siden af hende og var meget yndefuld i sine små bevægelser eller faktisk var det alle hans bevægelser der var sådan
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

En varm sommer dag - Gideon  Empty
IndlægEmne: Sv: En varm sommer dag - Gideon    En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:55 pm

Jennifer smilte svagt inden hun nikkede. Naturen var også fantastisk smukt når solen lyste det hele op, og de lange skygger træerne kastede så man kunne sidde i fred for varmen, hvis det blev for meget. "Meget smuk, men jeg er nu mere til forår, der sætter man endnu mere pris på solen efter en kold og trist vinter" sagde hun lidt efter. *Høflig* tænkte hun. Det var længe siden hun havde mødt nogen der havde været flink overfor hende, men hun var efterhånden ved at vænne sig til stilheden. "Fornøjelsen er helt på min side" svarede hun høfligt.
Jennifer havde været så forbløffet over hans udseende, at hun ikke havde tænkt over hans accent, så hun bed sig lidt i læben og følte sig ikke for klog. Jennifer nikkede, "Ja, det kunne jeg vidst også have sagt mig selv" sagde hun og lo kort af sig selv, inden hun igen satte sig ned.
"Så hvad bringer dig her til" spurgte hun og plukkede et græsstrå, som hun strøg blidt over sine finger.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

En varm sommer dag - Gideon  Empty
IndlægEmne: Sv: En varm sommer dag - Gideon    En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 10:05 pm

han nikkede og lænede sig tilbage på armene, lagde hoved tilbage og smilede mystisk "du har så sandelig ret, der er noget charmerende ved hver årstid, synes du ikke" han rettede sit meget blå blik mod hende, hans blik var en kende for charmerende, ikke at han selv var klar over det..men det lå vel i hans natur, at være charmerende og uskyldig på overfladen, men seriøst fucked op på det indre...selvhad og skam fyldte ham mere end noget andet.
han blinkede da hun bragte ham tilbage til virkeligheden og han grinede blidt og varmt "vi begår alle fejl, miss Jennifer, sådan er vi mennesker bare bygget" han trak på skulderne og kløede sig i nakken, et tydeligt tegn på at han var nervøs. han så forbløffet på hende, endnu var der ikke nogen der rigtig havde spurt inde til ham før "øh jeg tror vel bare jeg havde brug for at gå en tur" hviskede han stille
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

En varm sommer dag - Gideon  Empty
IndlægEmne: Sv: En varm sommer dag - Gideon    En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 10:18 pm

Jennifer kunne kun give ham ret, for om sommeren var alt frodig og og varmt. Om efteråret begyndte bladene at få smukke brune farve, vinteren ligger der sne, og hvis det får lov til at ligge som en dyne uden nogen betræder det er det virkelig smukt. Hun nikkede for at vise ham at hun gav ham ret, for hans charme gjorde det lidt svært at snakke.
Jennifer tog sig sammen og smilte svag, da han kaldte hende miss Jennifer. "Du er meget formel når du snakker" sagde hun lidt efter. Selvom de ikke havde snakket sammen i særlig lang tid, var det noget hun hurtigt havde lagt mærke til. Hun havde ikke mødt andre på hans alder der snakke sådan. Måske var det fordi han var englænder, hun havde i hvert fald set mange gamle film, hvor briterne havde snakket formel og var meget rige. Hun rystede kort på hovedet af hendes tanker.
Jennifer så på ham mens han snakkede. "Vejret er også til det" sagde hun og kunne ikke lade være med at synes at det var lidt komisk at hun blev ved med at snakke om vejret. "Så er du flyttet til byen eller er du bare på besøg" spurgte hun og kiggede igen på det græsstrå hun havde i hånden.

//Logger af nu, men vi skrives vel (: //
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

En varm sommer dag - Gideon  Empty
IndlægEmne: Sv: En varm sommer dag - Gideon    En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitimeTors Dec 20, 2012 10:26 pm

han klukkede "jeg er også brite kære, er vi ikke kendt for at være umådelig snobbede" spurte han med et skævt smil, et der ligesom han brors i vise tilfælde kunne smelte et hvert kvinde hjerte, men hans var dog mere uskyldigt end Blayne's plejede at være, han gik jo kun i seng med alle de kvinder for at få tilfredsstillelse i sin egen lille syge verden...for ja han var alt andet end normal, men det var ingen fra hans familie, jo lige bortset fra William, han havde været så rolig og så behagelig at være i nærheden af...ikke som han og Blayne...fuldkommen ødelagte.
han hævede øjenbrynet og smilede svagt "jeg er flyttet til byen, jeg tænkte nu hvor der bor så mange underlige personer her, så passe jeg og min bror jo perfekt her" han grinede svagt og rystede på hoved, før hans latter døde ud og han blev alvorlig "jeg ved dette er underligt, men du må love mig at hvis du møder en der ligner mig på en prik, måske 2 år yngre, så må du forsvinde, hvis han præsentere sig som Blayne, så hver sød at gå igen" hviskede han og betragtede hende nøje
//ja selvfølgelig sov godt Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En varm sommer dag - Gideon  Empty
IndlægEmne: Sv: En varm sommer dag - Gideon    En varm sommer dag - Gideon  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En varm sommer dag - Gideon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Who am I? ~Gideon
» Blot en tur i kirke... -Gideon-
» Tilbage igen? -Gideon-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: