The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_rcap 
Vampira (833)
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_rcap 
Daniel (796)
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_rcap 
Kristen (683)
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_rcap 
Gideon (535)
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_rcap 
Justin (429)
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_rcap 
Anna (418)
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_rcap 
Tessie (391)
Blot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Blot en tur i kirke... -Gideon-

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 3:50 pm

S: Kirken
T: aften, omkring 19-tiden
O: Ingen. Her er tomt, kun bænkerækker og mure
P: Mørke tætsiddende jeans, en t-shirt og en stor hættetrøje udenover.

Kirken var tom. Der var ikke en eneste lyd. Her var stille og ingen tegn på liv. Perfekt for Mike. Han ønskede ikke at være sammen med nogen af hans venner lige nu, men der var heller ingen stor fare for det. Han sad på en af bænkerækkerne nede bag i kirken. Her var mørkt, det var vinter og solen var for længst gået ned. Mørket skræmte ham ikke, det var der ikke meget der gjorde. Hans ærme fra hættetrøjen var trukket op og han sad og betragtede hans underarme. Det var sjældent de overhovedet var synlige, og det var der en meget tydelig grund til.
Han var taget til kirken, da det var det sted i hele Mystic Falls der var mest forladt. Der var sjældent folk her, og det passede ham fint en aften som i aften. Han skulle have alt på afstand, han skulle væk fra det hele. Hans hjem, hans venner, alt skulle på afstand. Der var ikke mange steder det kunne ske, andre end her. Der var ikke koldt i kirken, selvom det var koldt udenfor. Det var kun mørket der nåede herind. Han lod et par fingre stryge over hans underarme, over alle sårene og arene. Aldrig havde han følt sig mere alene.

//Det blev ikek lige så langt
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 4:00 pm

Påklædning en sort habit, med et blåt slips og en grå der står godt til hans øjne.

der lød vinger slag i det fjerne, da en ung mand kom flyvende, ja det ville lyde underligt hvis det ikke var fordi han var en engel, hans store sne hvide vinger kunne bære meget også en ung mand som ham, der dog ikke havde et gram fedt på sin muskuløse krop.
han lod sig lande og gik hurtigt ind i kirken, ænsede ikke hvad der skete omkring ham, han gik bare direkte op mod korset af Jesus, gik på knæ og lavede korsets tegn "fader" hviskede han med en dyb maskulin stemme, der dog var en smule hærge, på grund af for meget alkohol, så den var meget hæs og han accent afslørede tydeligt at han kom fra England. hans ellers så finde habit havde to store huller der gik direkte ned over hans skulderplader der hvor hans vinger for ganske kort tid siden havde stukket ud.
han rejste sig op, en smule vaklende og først der opdagede han drengen der sad i rummet, han vendte sig om og rettede sit skarpe blå blik mod ham, med hoved på skrå og et hæved øjenbryn betragtede han ham "hej er du okay" spurte han hæst og kørte en hånd igennem det lange blonde hår.
//det er helt okay Wink
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 4:12 pm

Et mindre chok gik igennem Mike da en dreng kom gående ind i kirken og så ud til at have et eller andet gik meget målrettet efter. Han skyndte sig at trække ned i sine ærme fra hans hættetrøje, så hans underarme igen var skjult, at dele den slags med fremmed lå ikke til ham. Der var faktisk ikke ret meget socialt der lå til ham. Drengen var svær at regne ud. Hans tøj var fint, med hullerne bagpå fik Mike til at undre sig meget da det ikke lige var det man regnede med. Stemmen der kom fra ham vakte også undren, for den lød ikke sund og glat som hans udseende ellers lagde op til. Alt omkring denne fremmede vakte faktisk undren i Mike.
Drengens blik var næsten ubehageligt, det føltes som om det gik igennem Mike, så hans sjæl. Han svarede ikke med det samme, lod først sit blik køre over drengen, hans øjne, hans hår, hans tøj, hans krop. Det var ikke hverdags kost for ham, men på den anden side var han heller ikke ude særlig tit af flere grunde. Før han åbnede munden for at svare så han kort ned. Mike var en meget tynd og bleg dreng. Han så mere død ud end levende, men var et ganske normalt menneske. "Jeg har det fint.." svarede han med en lav mumlen. Hans blik blev løftet op til drengen igen, det var alt for lokkende.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 4:19 pm

han rynkede brynet over hans svar, da det var tydeligt at se denne dreng ikke havde det godt, stille gik han hen mod ham og trak op i sine sorte bukser før han satte sig stille ned ved hans side "jeg må sige at de er en dårlig løgner, men selvfølgelig deres liv er deres og jeg har ingen ret til at snage i deres liv, det kunne bare ikke undgå at passerede mig hvor trist de ser ud" sagde han med et skvæt smil, et smil der lyste hans ansigt op på en måde som det ikke var før. han lagde benet overkort og hævede sit øjenbryn i takt med at han betragtede den unge herre, der var bestemt noget galt og det huede ham ikke at se andre i smerte, ikke nok med at se sin bror i den slags smerte, men også at se denne dreng, faktisk alle andre i den slags smerte det gjorde ondt "er det okay jeg spørger hvad deres navn her" spurte han med en nysgerrig mine, der intet ondt rumte, det var snarer ydmyghed og varme
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 4:27 pm

Drengens reaktion var ikke vant for Mike. Han var vant til folk trak på skuldrene og gik videre, som om han bare var en del af baggrunden, ikke et rigtig menneske. Han så på drengen da han satte sig, uden rigtigt at sige noget. Af vane sørgede han for at hans ærme dækkede hans arme helt, han ville ikke starte en samtale om hans triste liv. Drengens udseende var meget specielt og meget dragende, hvilket egentlig fik Mike til at føle en slags skyld. Han lagde armene omkring sig selv. "Mit navn er Mike.." sagde han lavt og så lidt usikkert ind i drengens øjne. Med vilje holdte han sit fornavn ude, han bugte det aldrig, han følte det forkert. Situation gjorde ham en smule utryg, omsorg var ikke særlig normalt for ham. "Hvorfor interesserer jeg dig overhovedet?.." Hans spørgsmål var ikke vredt eller ment som et angreb, det var mere fyldt med ydmygelse. Han var vant til folk pegede fingre af ham, ikke at de spurgte efter hans navn, eller faktisk prøvede at starte en samtale.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 4:35 pm

han smilede blidt og bemærkede godt de små ting denne dreng gjorde, han dækkede sine arme til, hvilket var et tydeligt tegn på at han havde skåret i sig selv, en ting der smertede ham også selvom han mere end gerne ville spørge ind til hans liv, så lod han hver, det vedkom ikke ham og hvis han var heldig kom det hen af vejen og måske fik han så chancen for at kunne hjælpe ham så godt han kunne "Mike...det er meget hyggeligt at møde dem Mike" sagde han med et skævt og ydmygt smil "mit navn er Gideon" han vendte sig mod ham og hævede øjenbrynet på grund af drengens næste spørgsmål "fordi de stadig er ung, de kan stadig reddes også ønsker jeg ikke at nogen skal gå igennem det jeg selv gik igennem" han trak ned i sin skjorte og afslørede en lang blå streg, en streg der var ligeså tyk som et reb, hvilket det jo også var formet efter "alle fortjene at få hjælp, jeg var uheldig jeg nåede det ikke" han kløede sig i nakken og var vel på må og få godt klar over at han snakkede kryptisk
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 4:44 pm

Drenges blik på ham gjorde kun mere usikker. Han var rædselsfuld til at være social, Mike, så det her var ikke nemt for ham. Normalt plejede han ikke at snakke med fremmede, men ham her var åbenbart virkelig insisterende på at snakke med Mike, så sådan blev det. At sige fra var heller ikke ligefrem noget der lå til ham. "Reddes? Du har ingen anelse om hvad du snak.." Hans stemme forstummede da den anden dreng, Gideon, trak ned i sin skjorte, og han fik øje på stregen. Han vidste godt hvad det betød, og han forstod nu hullerne i hans skjorte. Drengen var åbenbart en engel. Han strammede grebet om sig selv og så ned. "Du er for sent på den.. Jeg har været der.. Jeg har prøvet selvmord flere gange, men ikke engang det kan jeg finde ud.." Hans stemme var lav og tydeligt trist. Af en eller anden grund følte han at han kunne stole på ham her. "Du kan lige s godt give op, ingen har været i stand til at hjælpe mig.. Min mor blev dræbt, min far er i fængsel for vold, på mig endda, min kæreste er skredet uden at ord og jeg er helt alene.. " Det var sjældent han var så ærlig med nye folk, og han snakkede heller ikke særligt højt, men drengen ved siden af kunne høre ham, det vidste han.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 5:00 pm

han rynkede brynet og skævede ned til hans arme "jeg har selv siddet i den situation for got omkring 10 år siden tror jeg det var" sagde han stille, da drengen så på hans hals, lagde han åbenbart to og to sammen, og hans udsagn fik ham til at ryste på hoved "det er aldrig for sent, aldrig" hviskede han blidt, da Mike begyndte at snakke om hvad der englelig var hændt ham nikkede han stille "det lyder ikke godt, jeg mistede selv min bror da jeg var 10, han blev bortført, min bror hader mig og stjal fra den forkerte hvilket medførte til hans egen død, plus begge mine forældre. jeg r aldrig blevet elsket, ikke af mine forelske og ikke engang af min egen tvilling" hviskede han og rynkede brynet, hvorfor han lige havde valgt at fortælle det dårlige i hans eget liv, vidste han ikke, det røg bare du og han kunne ikke stoppe det fra at ske
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 5:09 pm

Drenges blik mod hans arme gjorde ikke Mike særligt tryg og han pressede dem ind mod sig selv. Han snakkede aldrig om det, ikke hvis han kunne blive fri. Han hadede virkelig hans tendens til at skære i sig selv, men det var svært at undgå. Drengens ord gjorde ham et eller andet sted lidt nysgerrig. Han havde ikke rigtig mødt nogen før der havde bare en smule tiltro til ham. Kristen havde sine egne problemer, så han forlangte ikke hun hjalp ham. "Du har i det mindste nogen.. Jeg har ingen.. " Stadigvæk snakkede han lavt, han brød sig ikke om at være højrystet, og han kunne ikke erindrer sidst han havde råbt. Det stressede ham, og hele hans person var meget stille og rolig. "Jeg troede at jeg havde fundet en der holdte af mig.. Men som sagt, min kæreste skred uden at give grund.." Han så forsigtg på drengen og var lidt nervøs for om han ville gå lige pludseligt. At være alene var noget af det han var mest bange for i hele verden.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 5:18 pm

han rystede på hoved "jo vist er min bror det samme som mig, men han har sendt mig på hospitalet to gange, nøj det var en grim omgang, hende jeg troet ar min ven, er sat i den situation at hun skal vælge mellem os, fordi min bror virkelig hader mig...så nej jeg har ingen, ingen kærlighed, ingen familie der holder af mig, ingen venner" sagde han stille og kløede sig i nakken.
han nikkede forstående "jeg kender det godt, jeg var engang forelsket i hvad jeg selv mener var den smukkeste kvinde i verden, men en dag så jeg hende sammen med min bror, det knuste mit hjerte, at han tog noget jeg elskede, han tog alt fra mig, min families kærlighed...ja faktisk alt"[/b sagde han stille, da han så hans forsigtige blik, hævede han øjenbrynet [b]"de tror jeg har i sinde at gå ikke?, men så kan jeg fortælle dem at det vil jeg ikke, hvis de siger jeg skal så gør jeg det, men ellers så nej, jeg vil meget gerne hjælpe dem til at blive glad igen" hans smil blev blidere og på mange måder mildere
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 5:31 pm

Han så på ham og nikkede en smule. Det var rart at den anden talte, han gjorde det ikke selv så meget, det var vant for ham at høre på andre. Han nikkede lidt og så ned. Drengen og ham selv var ens på mange måder, de var begge alene uden kærlighed eller familie. Drengen havde en utroligt rar stemme, på en måde beroligede det Mike en smule, men han holdte fortsat sine arme fast ind mod sin krop. Han var for nervøs.
Mens drengen fortsatte, så Mike roligt på hans ansigt. Han måtte indrømme at Gideon så ret godt ud, men ikke noget han havde tænkt sig at give udtryk for. Han kunne ikke helt sætte sig ind i hans problemer, og alligevel kunne han. "Jeg er vant til at folk går.. Det er sjældent de bliver hos mig. Sidst jeg stolede på en valgte han at tage afsted" sagde han som svar på drengens spørgsmål. Det var sandt, han havde stolet på River, haft det godt med ham, men River havde valgt ham fra, og han havde aldrig følt sig mere såret og tom end efter det.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 5:39 pm

han lænede sig tilbage på bænken "jeg plejede at drikke mine sorger væk, så normalt var jeg fuld døgnet rundt, jeg husker faktisk ikke så mange øjeblikke hvor jeg var ædru, det er nok det eneste jeg har til fælles med min bror ud over vores udseende, vi drak begge to, dog røg han også" han trak på skulderne og stirrede op i loftet "nogle gange tænker jeg på om gud hader os, han sender os på jorden, men giver os et skod liv" brummede han og rettede sine øjne mod hans.
han rynkede brynet "men jeg er ikke alle, jeg er en englebasse som nogle så smukt kalder det, og da jeg selv levende kan forstille mig hvordan de må have haft det, så vil jeg ikke gå, det har de mit ord på, jeg vil blive hos dem, så længe de har lyst, mad, drikke, penge, omsorg, jeg vil give dem lige hvad de har brug for" hans smil blev skævt og nærmest genert, ja han så vel selvsikker ud, i habit og den slags, men sandheden var at han havde en selvtillid der var værre end noget andet, han havde skyld og skam større en meget man kunne forstille sig og nu havde han fundet denne dreng, denne dreng som selv var i nød og da han stadig var et menneske, ville han sætte alt ind for at gøre han glad igen
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 6:25 pm

Igen lod Mike drengen fortælle. Han vidste selv hvordan det var at komme af med det man havde på hjertet. Han var dog ikke selv særlig god til det, han plejede mest bare at lytte og nikke som han gjorde nu. Det var bare nemmere end selv at skulle åbne sig for andre. Dog kunne han ikke dy sig for at fnyse. "Gud? Jeg har opgivet tanken der skulle findes en gud.." Han mumlede det lavt, han ville ikke spotte andres religion, han var bare selv atheist.
Drengen virkede oprigtigt, men Rivers forsvinden havde bare ødelagt hans tillid til andre, det virkede umuligt at stole på nogen. "Mange tak.. Men hvorfor er du ikke bare ligeglad? Om en uge har du glemt hvem jeg er. Bare se på min.. Ja, eks kæreste. Han lovede at elske mig og så videre.. Nu er jeg alene endnu en gang.." Han tænkte ikke over han rent faktisk snakkede om hans seksualitet. Det var et emne han altid undgik normalt, han havde fået for mange tæsk for at være som han var til at snakke åbent om det. Han pressede sine arme ind mod sig og sukkede lydløst.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 6:35 pm

han rynkede brynet og virkede en smule fornærmet "fordi jeg selv kender følelsen af at folk er ligeglad med mig, det er ikke sjovt og nej lad mig korrigere dem og sige, jeg glemmer dem ikke om en uge, det ville være hjerteløst også hjerteløs mindes jeg ikke selv jeg er" sagde han og hævede øjenbrynet da Mike fortalte om sin eks, der var en dreng, ikke at det rent faktisk chikanerede ham, man elskede den man elskede, uagtet om det så var dreng eller pige, selv var han til begge, så han havde intet imod det "jamen så an jeg da kun meddele, med alt respekt for denne eks, at han var en idiot, de fortjener at være lykkelig, det gør alle og hvis han ikke kunne give dem den lykke de fortjener så var han vel ikke den rette gætter jeg" han trak på skulderne og lagde armene over kors "men nu er de ikke alene længere, jeg vil med glæde være sammen med dem, til de siger modsat" han smil blev blidt og noget hen af et drengede skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 6:52 pm

Gideon virkede fornærmet og han forstod det godt. "UNdskyld.. Jeg mente det ikke på den måde.. Jeg er bare vant til folk er ligeglade. Min far gad mig ikke engang, hvad skal jeg tro?" Det hele virkede bare håbløst, og han vidste virkelig ikke hvad han skulle gøre med sit liv. Drengens reaktion overraskede ham endnu engang og først nu lagde han mærke til hvad han havde sagt. Han lagde en hånd for øjnene kort og var lidt træt af sig selv igen. Alligevel så han på drengen igen og nikkede en smule. "Jeg var bare sikker på han var den jeg manglede.. Men det gik så heller ikke.. Jeg kan ikke huske sidste gang jeg sjorde noget der rent faktisk lykkedes.." Han sagde det tænksomt og kunne virkelig, helt ærligt ikke huske hvornår det var. "Du er meget venlig.. Jeg burde nok være mere taknemmelig, det er jeg ked af. Jeg er ikke særlig god til at være socialt sammen med andre, det.. Er en lang historie" Drengens smil opmuntrede ham lidt og han kunne ikke helt lade vær med at smile selv. Det var en lidt underlig følelse.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 7:01 pm

han trak på skulderne "hej tag det ikke så tungt, jeg har prøvet værre...meget værre" han lod sin hånd glide hen over ribbene, de ribben, hans bror havde brækket, for faktisk at være mere præcis brækkede han tre på den eneste og fire på den anden...det gjorde meget ondt, kunne han hilse at sige "jeg forstår det godt, det er svært, livet er svært engang imellem, men nogle gange sker det er man møder en eller anden fremmed som hjælper også pludselig ser man tingene helt anderledes igen" han trak på skulderne og smilede strålende til ham.
han slog ud med hånden "du skal ikke skamme dem over deres seksualitet, jeg har intet imod at sige jeg både er til det ene og til det andet, så skulle de heller ikke have noget imod at sige, at de er til mænd, det respektere jeg" han lagde sin hånd på sit hjerte, for at understrege hvad han mente "de kan fortælle mig deres historie hvis de ønsker, men ej føl dem presset, når tiden er inde og de vil fortælle det, så er jeg klar til at lytte" lovede han med et blændende million smil, det var et af de smil, man tit så på det store lærred.
pludselig lyste han da han fik en ide "hej de lider vel ikke af højte skræk vel" spurte han og kløede sig i nakken, han var vel en smule nervøs ikke over for Mike, han virkede nu meget sød, han havde bare brug for hjælp ikke andet.
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 7:49 pm

Han nikkede en smule og så på ham. Det var ret underligt for ham at sidde og snakke sammen med en fremmed person der rent faktisk ville ham det godt. Det var mærkeligt men rart nok. "Jeg tvivler nu alligevel på det.. Jeg mener, du er super flink, men jeg kender bare mig slev. Jeg er ikke særlig god til at lukke andre ind" At være ærlig på den her måde var underligt men rart. At være åben og lade andre se hans person, han var der ikek endnu, men han prøvede.
Han rynkede brynene og vidste ikke hvad han skulle sige først. "Tak, men jeg har fået for mange slag på vejen til at accepterer mig selv.. Min far kunne ikke klare mig da han fandt ud af det.. Min mor døde inden jeg nåede at finde ud af det selv.. Mine venner vendte mig ryggen da de opdagede det.." Han trak på skuldrene og så ned i gulvet. Det havde aldrig været positivt for ham at være til drenge, det havde kun skabt problemer og sorg over hele hans liv. Det fik ham kun til at føle sig mere syg og forkert. "Jeg tror ikke der er nogen der hader mig mere end jeg selv gør." Han sagde det tænksomt og mere til gulvet og sig selv end Gideon.
*hen drejede hovedet og så undrende på ham. "Nej, højder gør mig ikke noget, hvorfor?" Det spørgsmål var ikke at han havde regnet med at få lige i den her samtale. Han rettede sig lidt op.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 7:56 pm

han nikkede "det forstår jeg, men jeg skal nok vise dem, tror mig" hans smil var selvsikkert, selvom han inderst inde var det stik modsatte, det var kun hans engle side han virkelig holdte af, den gjorde ham smuk og han elskede det.
han så længe på ham "uhh jeg blev til sidst fast kunde på hospitalet, sådan noget som brækket ribben, brækket knogler og den slags, det var næsten hverdag for mig" sagde han kort, han lagde benet over kors, mens smilet stadig blev på.
han brummede og lød utilfreds "det er ikke godt, de er en køn dreng, de har hele livet foran dem og jeg er sikker på at de vil for øje på en dreng, som bare slår bene væk under dem, på den ene eller anden måde" pointerede han og rejste sig med et op, han rakte ham sin hånd med et indbydende smil "kom jeg vil vise dem noget, den perfekte måde at få det bedre, jeg er sikker og hvis jeg tager fejl, jamen så for de chancen for at være den første der siger modsat" hans smil blev større og næsten bedende til at Mike tog hans hånd, det han havde i tankerne ville være smukt og måske endda uforglemmeligt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 8:26 pm

Gideons forklaringer og fortælling interesserede ham faktisk. Det var rart endelig at snakke med en der vidste hvordan det var, en der kendte til smerten. Han nikkede anerkendene. "Vold var min hverdag.. Indtil mine lære opdagede mine sår og skader efter 1½ år.. Min far kunne virkelig ikke udstå mig efter han fandt ud af jeg kunne lide drenge. Jeg siger nu mere det var en undskyldning for at slå mig, inden han fandt ud af jeg kunne lide drenge var undskyldningen at jeg var skyld i min mors død" Han trak lide på skuldrene og så bare ned. Hans liv havde slet ikke været som han gerne ville. "Hvis jeg selv måtte vælge var jeg til piger.. Det ville bare gøre alt meget nemmere.." For første gang så han ind i Gideons øjne uden at være nervøs eller utryg. Hans blik fortalte tydeligt at han hadede sig selv. "Jeg tvivler.. Jeg har endnu ikke mødt en dreng der kunne det.." Han sukkede og så ned. Han så dog hurtigt op da Gideon rejste sig op. Tøvende tog han drengens hånd. "Du gør mig nysgerrig?" Han smilede en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 8:37 pm

han nikkede og trak ham med udenfor, stilte ham lidt væk fra kirken mens han tænkte "jeg kom til at gå i seng med en kvinde, min bror åbenbart elskede, hun var så stære blind at hun ikke kunne se forskel på os, siden den dag har jeg levet i cølibat, kun af ren skam over det" han sukkede og rullede med øjnene, stille tog han sin skjorte af, løsnede slipset og så op på himlen. han gik hen til ham og lagde hænderne på hans skuldre "du må ikke sige sådan, du er speciel, anderledes og anderledes er godt" pointerede han og gav hans skuldre et blidt klem. hans øjne var blide og varme og der var faktisk intet ondt i dem "hver ting til sin tid, jeg mener, det tager sin tid, alting tager tid, men du skal nok klare det, det ved jeg" han trådte igen lidt væk, rullede med sine skuldre, hvorefter han gik om bag ham, idet han begyndte at løbe mod ham, foldede han sine store sne hvide vinger ud, lagde en hånd under Mike's knæ og bag hans ryg, hvorefter han begyndte at baske med vingerne, fik dem op i luften, højt oppe
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 8:58 pm

Mike fulgte roligt med, stadig med ærmerne godt trukket ned. Han var ikke lige sikker på hvad drengen havde gang i. "Ja.. Jeg er så jomfru stadigvæk, for lige at sætte prikken over i'et. Åh Gud mit liv lyder jeg forfærdeligt.. " Et eller andet sted kunne han ikke lade vær med at le lidt over hvor sølle hans liv egentlig lød. Han kunne alligevel ikke gøre noget ved det nu, hans liv var nu engang som det var. Selvfølgelig kunne han ikke helt lade vær med at kigge lidt da drengen valgte at tage tøjet af. Med egen vilje eller ej var det trods alt drenge der interesserede ham. "Ja, så speciel min far elskede at hade mig, ikke?" Han sagde det med et smil. Endelig havde han løsne lidt op, slevom det stadig var lidt svært at se lyst på det hele. Situationen var ikke helt tryg for ham. Han blev virkelig overrasket over hvad han lavede. Han klamrede sig ind til drengen. "Fedt, nu føler jeg mig oven i købet som en jomfru i nød.. Hvordan var det du sagde det her skulle hjælpe mig?" spurgte han ham. Han følte det lidt ydmygende.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 9:05 pm

han rynkede brynet og sukkede "det skal nok gå, det ved jeg bare, jeg har på fornemmelsen det nok skal" hans smil var opmuntrende og strålende, som om han vidste at tingene bar skulle gå og at det ville gå godt, men sådan var han jo, han så gode ting i alle andres liv end hans eget, for ja de gik ikke ligefrem særlig godt.
han rynkede brynet da han reagerede "det var bare udsigten jeg tænkte på" han så en smule forlegen ud og nikkede stille "men jeg gætter vel at det ikke var noget de kunne lide" han så lidt sårede ud, men sagde intet andet, så bare ud over byen, hen mod skoven og de andre steder "jeg er ked af, hvis dette er forfærdeligt for dem, jeg tænkte mig ikke om" hviskede han da han igen fløj ned og landede på jorden, han lod Mike glide ud af sin favn og ned på jorden, stille kløede han sig i nakken og virkede genert "jeg gætter jeg bare gør det hele værre, gør jeg ikke" spurte han og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 9:17 pm

"Vi må se, jeg har opgivet" sagde han og trak på skuldrene. Intet kunne rigtigt såre ham mere, han havde lidt opgivet håbet omkring alt. Gideon virkede ellers meget optimistisk. Mike forstod nu ikke helt hvordan han gjorde det, men altså det måtte han vel også selv om. Han ville ikke blande sig i hans verdens syn.
"Du må ikke misforstå mig, det er specielt. Men jeg føler mig lidt magtesløs i armene på en anden dreng, hvis du forstår" sagde han undskyldende. Han ville gerne indrømme at det var smukt, men at være i armene på en fremmed dreng var lidt meget for ham at kaperer på en gang. "Du behøver ikke undskylde dig, det var en god mening. Det er mig der er underlig.. Det var smukt" Af en eller anden grund rettede han en smule på sit tøj da han igen stod på jorden. Bagefter så han op og ind i drengens øjne. Han smilede og rystede blidt på hovedet. "Nja.. Du har da i hvert fald givet mig lidt at tænke over. Det har ike rigtigt kunne blive værre end det var" sagde han roligt og trak på skuldrene. "Du er den eneste der prøver at gøre noget aktivt, jeg skylder dig et tak" sagde ham med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 9:25 pm

han strakte den ene vinge ud og følte en afslapning i hele kropen, dette var behageligt, at få vingerne ud igen, også selv efter at han lige havde haft dem ude, hans udtale fik ham næsten til at rødme og der var en svag rødlig farve på hans kinder "åh det var tankeløst af mig, jeg skulle havde tænkt mig om" han foldede langsomt vingerne ind igen, lod dem glide ind i ryggen igen, hvorefter de forsvandt. han gik stille hen og tog sin jakke op, han børstede jorden væk, og svang den over skulderen "jeg er i det mindste glad for at jeg kunne gøre noget, jeg er bare ikke god til det her, jeg vil rigtig gerne hjælpe, for jeg hader at se andre i problemer, men jeg har aldrig været elsket, jeg ved ikke hvordan man gør" han gik hen mod ham og stoppede op lidt foran ham "vil du have jeg skal gå" spurte han stille og så opmærksomt på ham, han måtte vel indrømme over for sig selv at Mike havde nogle søde blå øjne, og han kunne levende forstille sig glæde i dem, hvilket også var hans mission, at få ham til at smile og se glæde i hans kønne øjne
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 9:35 pm

Mike lagde mærke til hans rødmen og forstod den ikke helt, men han ville ikke spørge. "Det er i orden, slap nu bare af. Jeg har prøvet værre. I det mindste var det da en køn udsigt" sagde han med et smile og virkede helt okay med det. Faktisk var han bare blevet overrasket, og det var lidt sært for ham at have kropskontakt med nogen. De ting ville han bare ikke lige ud med til en fremmed dreng. "Jeg forstår dig godt.. Det er forvirrende. Jeg føler mig selv akavet sammen med andre, jeg ved ikke hvordan jeg skal opføre mig. Jeg kender ikke de uskrevne sociale regler. Så jeg kan godt sætte mig ind i det du mener" Hans stemme var blevet højere end hans mumlen, og faktisk utrolig klar på samme tid. Han lod Gideon komme tættere på og så roligt på ham med et lille smil. "Helst ikke.. Jeg bryder mig ikke så meget om at blive forladt. Det er bare svært at være sammen med andre for mig, så undskyld. Jeg forstår godt hvis du gerne vil hjem, det er okay" sagde han venligt. Han opfattede det mere som om Gideon ville hjem og væk fra ham, hvilket ikke gjorde ham noget,han var vant til folk ikke brød sig om hans tilstedeværrelse. Gideons stærke blik var alligevel ret fængslende. De lyseblå øjne mindede ham lidt om havet, dejligt beroligende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blot en tur i kirke... -Gideon- Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blot en tur i kirke... -Gideon-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 14Gå til side : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» I.. en.. kirke? ~ Roxanne
» Who am I? ~Gideon
» I don't wanna be here anymore, please help me ~ Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: