The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_rcap 
Justin (429)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_rcap 
Anna (418)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Blot en tur i kirke... -Gideon-

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14
ForfatterBesked
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeTors Jan 03, 2013 1:03 pm

han grinede og så ham lige i øjnene, der var morskab i hans øjne, plus noget mørke "god dreng" han kyssede ham men flyttede sig dog lidt, drillede ham, hvorefter han kyssede i mundvigen ned på halsen "mhh jeg elsker dig" gispede han mod hans hals og holdte forsat hans hænder over hans hoved, mens han rullede med skulderne så det næsten sagde knæk. han nappede ham i kravbenet og klukkede, han brummede over hans suk "gør det igen, støn for mig" hviskede han og lod sin tunge glide op af hans hals
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeTors Jan 03, 2013 7:34 pm

Han så ind i hans øjne og smilede lidt. Der var noget nyt i hans blik Mike ikke var vant til, men han var ligeglad, han elskede Gideon uanset. Han lo lavt og kyssede ham kort igen. Gids drillerier var egentlig rare nok, men han havde ikke lyst til at blive drillet lige nu. Igen blottede han sin hals. "Jeg elsker også dig.." hviskede han åndeløst og sukkede igen. Det var skønt og han havde lidt svært ved bare at sidde stille. Han smilede over hans ordre, og behøvede ikke engang at fake det da han mærkede Gids tunge mod sin hals og stønnede lavtmældt over det. "Alt for dig.." hviskede han med et smil og drejede hovedet for at finde hans læber, og kyssede ham kærligt. Det var svært at være så fastlåstmed hans hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeTors Jan 03, 2013 7:40 pm

han smilede og kyssede ham, kunne næsten ikke få nok af det, de bløde faste læber, det blev jo næsten umuligt at holde igen. han fjernede hænderne og lagde ham hurtigt ned på gulvet, fordi han ærlig talt blev træt af at side ned. han lagde sig over ham og kyssede ham på halsen, brummede af fryd da Mike stønnede "åhh gud det var som musik i mine øre" hviskede han og kyssede ham ned af halsen og ned mod brystet, dog så ham op på ham med lysende øjne, i det han bøjede sig ned over ham og lod sine læber møde hans i et ømt kys
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeTors Jan 03, 2013 7:51 pm

Han smilede og lod Gid gøre havd han ville. Lige nu var han ligeglad med hvor han var, op af et skab eller på gulvet, bare han var sammen Gideon så var alt andet fuldstændigt ligegyldigt for ham. Han lagde hurtigt sine arme omkring Gideon da han kunnde, bare fordi det var rart at mærke ham mod sig. Han sukkede en smule og blottede for tredje gang sin hlas fra Gideon med et suk. "Som sagt, jeg vil gøre alt for dig.." sagde han med et smil og lo lavt. Han så ned på Gidoen med et smil mens han kyssede ham over kroppen. Han kærtegnede kort Gideons hår. Med glæde og iver gengældte han Kysset og løftede sig op på albuerne for at komme tættere på.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeTors Jan 03, 2013 7:57 pm

han nikkede og nussede sin næse mod hans "min elskede Mike, du er som en engel send til mig, du gav mig en grund til at ville være her mere" hviskede han og støttede på den ene hånd, så han med den anden kunne nusse ham over kinden. da Mike støttede på albuerne for at komme tættere på, bøjede han sig længere ned og trykkede sine læber hårdere mod hans "og jeg vil gøre alt for dig, bare sig hvad du vil have også giver jeg dig det...alt" hviskede han og kyssede hans pande før han hævede øjenbrynet og strøg ham ned af halsen
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 1:24 am

Han smilede og nød bare det hele. Det behøvede virkelig ikke at stoppe det her. "Jeg er ikke englen Gideon.." hviskede han kærligt og så ind i hans elskedes øjne. Han smilede lidt genert og nød faktisk lidt at blive rost, selvom han ikek var helt vant til det. Han kærtegnede blidt Gids ryg og så helt fortryllet på ham. Ivrigt og lykkeligt gengældte han Gids kys og ville helst ikke slippe, selvom han var nødt til det da Gid snakkede. "Du behøver ikke giver mig noget Gideon.. Du skylder mig ikke noget.. Jeg er lykkelig bare med dgi" hviskede han kærligt og forelsket. Det var sandt, han ønskede sig ikke noget, han ville bare have Gidoen ved sin side resten af livet.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 6:12 am

han knurrede advarende og rystede på hoved "du er som min engel, ingen andres" korrigerede han og strøg ham over kinden, han klukkede over det generte smil, hvorefter han lagde sig ned ved hans side, lagde armene om ham og trykkede ham ind til sit bryst, blidt kyssede han Mike skuldre og op til hans kind "det fordi jeg skylder dig noget at jeg vil, men fordi jeg har lyst" hviskede han kærligt og strøg ham ned af maven "og husk at passe på, hvis du nu møder en vampyr med en stor klan...så tvivler jeg stærkt på at du er den ældste der er nok nogle der er meget ældre som gerne vil advare dig før du tror du er bedre" sagde han og så trist på ham
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 2:11 pm

Han så op på ham og nikkede en smule. Han smilede lidt, men kunne ikke lide når Gideon knurrede på den måde. "Jeg er din.. Det ved du også godt" sagde han med et beroligende smil og nød fortsat hans berøringer. Mike havde ingen intentioner om at skulle være nogen andens igen, kun Gideons. Han lagde sig ind til Gid, så tæt han kunne. Gideons svar fik ham til at smile. "Du behøver ikke Gideon, du er alligevel det eneste der kan gøre mig rigtig glad" svarede han blidt og lavt. Intet materielt kunne gøreham så glad som han var nu. Han skælvede over Gideons kærtegn og lyttede til hvad han sagde. "Hvad mener du?" spurgte han undrende. Han havde ikke lige regnet med det emne nu. Han satte sig op og så på Gid. "Jeg forstår ikke..?"
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 2:51 pm

han smilede og trykkede ham mod sig "det lyder godt...mhh jeg elsker dig virkelig min engel" hviskede han og grinede, det var jo virkelig ironisk at han kaldte Mike en engel eftersom det var den anden vej rundt, men det var ikke en ting han gik op i, hvad man var er vel bare ligesom at der fandtes sorte og blege mennesker. han hævede øjenbrynet og nikkede til sidst "jeg har bare sådan lyst til at give dig hele verden...men hvis jeg nu køber noget til dig, vil du så tage imod det spurte han og så lettere nervøs ud. da Mike satte sig op gjorde han det samme "nogle vampyrer skaber deres egen klan, med den de nu engang har skabt og hvis du nu ender i sådan en klan vil du være den nyeste og derfor den svageste af dem alle, derfor beder jeg dig bare om at passe på" han strøg ham over kinden og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 14 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blot en tur i kirke... -Gideon-
Tilbage til toppen 
Side 14 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14
 Lignende emner
-
» I.. en.. kirke? ~ Roxanne
» Who am I? ~Gideon
» I don't wanna be here anymore, please help me ~ Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: