The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Blot en tur i kirke... -Gideon-

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 6:34 pm

Han nikkede lidt. "Det er ikke din skyld Gideon.. Du må ikek tage skylden for alt. Jeg gør det selv, det er forfærdeligt, og jeg ønsker det ikke for andre" sagde han blidt til drengen. Det var ikke for at være nærgårende, men han ville virkelig ikke have at Gideon fik det dårligt med sig selv uden grund.
"Det var ikke for at fornærme dig.." Hans stemme var lav og næsten uhørlig, men det havde ikke været hans intentioner at såre ham på nogen måde. Han kunne godt lide følelsen af hans bryst under sin hånd og lod den glædeligt ligge. Følelsen af hans hjerte var næsten underlig, og hans hurtige hjerteslag fik ham af en eller anden grund til at rødme en smule. Han fulgte Gideon med øjnene da han gik om bag ved ham. "Jeg ved ikke hvorfor, men du gør noget ved mig som jeg aldrig har prøvet før.. Ting jeg ikke har følt.. Jeg forstår det virkelig ikke.. Men jeg er faktisk ligeglad.." Der var så meget han alligevel ikke forstod, måske fordi han skulel blive bedre til bare at lade ting ske. Han lænede sig en smule ind mod Gideon bagved sig, og nød hans strøg.

//Jeg er enig.. Og hvis du snakker med mine søstre er de endnu mere enige xD
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 6:50 pm

han trak på skulderne "jeg har lært at leve med det, så det rør mig vel ikke så meget mere" han trak ligegyldigt på skulderne og betragtede ham nærgående, der var bare et eller andet ved ham han godt kunne lide, måske var det faktisk det hele, den måde han af en eller anden måde mindede om ham selv som ung, efter næsten intet at spise, ingen kærlighed, efter at havde vært sendt ind og ud af hospitalet, snakkede han faktisk aldrig med nogen, sagde intet, stirrede bare ind i væggen og det blev kun værre efter ulykken med William.
han klukkede og så varmt på ham "jeg tog det skam ikke som en fornærmelse, men måske noget andet, for siden du drømmer om mig og smiler, rødmer sødt, så må jeg være en god drøm" hviskede han og trykkede ham tættere mod sit bryst, han hvilede kinden mod hans isse og nød faktisk bare dette øjeblik, at stå tæt på en han i teorien faktisk kunne lide.
han nikkede "jeg ved hvad du mener, du gør mig virkelig glad og jeg har aldrig rødmet i nogens selvskab, faktisk har jeg aldrig rødmet så vidt jeg ved, det falder mig ikke ind at gøre det, men jeg har bare lyst til alt sammen med dig" hviskede han blidt i hans øre, strøg ham fortsat rundt på maven da han lænede sig mod ham "er du sulten, har du lyst til at tage et sted hen, måske knap så befolket som grillen er, for hvis du har lyst kunne vi tage hjem til mig" spurte han forlegen, han havde aldrig inviteret nogen hjem, faktisk er han normalt alene der, mens han gør sin kunst, maler og den slags.

//haha, det er vel kun på grund af hans udseende, jeg mente den måde han er på, så tilgivende også hader jeg virkelig hende sketch, hun er virkelig underligt Smile
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 7:21 pm

"Tjo, det kan være du bare fortrænger det. Det plejer jeg at gøre, og det har ikke ligefrem hjulpet mig" sagde han og så en smule bekymret på ham. Han ville ikke have at Gideon skulle få det som han selv havde det, men han ville helst ikke snakke om den slags nu. Det ville uden tvivl skræmme Gideon væk, og man kunne jo sige at han næsten ikke var mærket af det mere, så det var slet ikke nødvendigt at nævne overfor ham.
Han smilede over hans kommentar med røde kinder. "En af de bedste, uden tvivl" gav han ham ret. En drøm som den her havde han aldrig haft, ikke engang om hans eks kæreste. Han lukkede øjnene et øjeblik og nød det bare. Nød at være tryg, at slappe af, at være hos en der virkede til at holde af ham, sådan rigtigt og for alvor. Det var rart at kunne give lidt slip.
Han åbnede så øjnene og så på Gideon imens han snakkede. Det gjorde ham faktisk overraskende glad at høre. Han lagde sine hænder over Gideons og nussede dem blidt. "Jeg har også lyst til bare at være sammen med dig.. Og det er en ret stor kompliment når jeg aldrig er sammen med andre folk" Han sagde det med et smil og holdte blidt omkring Gideons arme med sine egne. Det var rigtig rart det her. Hans tilbud omkring at tage med ham hjem, fik Mike til at rødme igen, selvom hans kinder ellers lige var blevet den normale blege farve. "Med glæde.. Det har jeg helt bestemt lyst til" svarede han blidt og nussede hans hænder, inden han gav slip for at lade Gideon vise vej.

//Jeps, tvillingerne flipper helt over hans udseende xD
Jeg kan bare godt lide den uskyldige person han er, hende sketch freaker mig helt ud :s
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 7:33 pm

han så længe på ham "svar mig på en ting siden du spurte mig, hvorfor skulle du kunne blive interesseret i mig, jeg er ældre end dig også vidt jeg kan se næsten ti år, så hvorfor mig" spurte han og nød at stå med ham i sine arme, hvilket var sjovt at tænke på, at han lige netop elskede dette øjeblik, ønskede det varede evigt og ja at han kunne holde om ham for altid.
hans smil blev større "du er også en af de bedste drømme jeg har haft hele mit liv, hvis man ser bort fra at jeg ved jeg ikke drømmer, jeg ville slet ikke kunne drømme noget så fantastisk som dig" hviskede han i hans øre og lod sin næse glide blidt op og ned af hans hals. han brummede nydende da Mikes hænder berørte hans egne "du ved, du vil være den første udefra kommende der kom til mit hjem siden...ja siden altid, jeg for aldrig gæster, for det er ligesom der jeg er, mit sande jeg, min kunst, min formue og mine tjeneste folk" grinede han og gav ham et blidt klem, kyssede hans hals, for han trak ham med.
hans øjne lå på ham hele tiden og han nikkede "jeg ser det også som en utrolig stor kompliment, tror mig, jeg nyder kun at være sammen med dig, du er et ufatteligt godt selvskab, ved du godt det, også de røde kinder de er så søde" han lod sine fingre glide hen over hans røde kinder og smilede bredt. han traskede afsted mod sit gamle hjem, som i teorien så smukt ud, det var stort og lignede en omvandrende villa, hvis man kunne kalde det det, en ung mand åbnede døren og nikkede "master Seymour, jeg ser de har gæster" han smilede bredt og afslørede et million smil, perfekt og smuk. han nikkede og trak ham ind i en hal, hvor der var adskillige smukke malede portrætter, af alle mulige, kvinder som mnd, perfekt fangede
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 7:56 pm

Mike så på ham og trak på skuldrene. "Alder er et tal. Min eks kæreste var også ældre end mig, og desuden, hvor gammel kan du være, jeg er 20?" Han sagde det roligt og med et smil. Han havde ikke skænket deres alder en tanke før nu hvor han selv bragte det på banen. Det gjorde ham nu helt ærligt heller ikke noget, Gideon var skøn, uanset om han var yngre ller ældre end Mike.
Igen lukkede MIke øjnene og nød følelsen af et andet menneske tæt på ham. Han havde aldrig troet at han skulle nyde at der stod en anden person ved ham og holdte om ham. "Jeg tager det som en stor kompliment... Vent siger du kunst?" Mike havde selv en smle interesse i at tegne, faktisk havde han næsten hele sit værelse fyldt med skitser og tegninger, men det var ikke lige det han typisk snakkede med andre om. Pludseligt følte han sig lidt mere malplaceret, Gideon lød til at være helt velhavende, og det fik ham til at blive en smule nervøs. Men alligevel ville han ikke lade sin nervøsitet afholde ham fra det her.
"Du behøver ikke træde i min tendens til at rødme.. Desuden er jeg bleg, der skal ikke meget til at få mig til at rødme" mumlede han med et smil og så drillende op på ham. Han skammede sig ikke over at Gideon fik ham til at rødme. Han fulgte lidt nysgerrigt med Gideon og så på hans hjem. Det var virkelig flot, og stort. Det var hans eget hjem også, men der var ikke oplyst og fyldt med liv som hans virkede til at være. Han så blot på Gideon da en åbnede døren, og fulgte med en. Han fik akavet og kort givet den unge dreng et smil og så så rundt i hans hus. "Wauw.."
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 8:06 pm

han smilede og kyssede hans kind "mhh du gør også alt lettere, men jeg er 26, dog kan jeg gå fra en på 20-23, da jeg døde i en alder af 23" hviskede han og var vel i bund og grund også ligeglad, han ville bare høre hvad Mikes mening var om denne sag, for hvis han foragtede det, så var det vel sådan og det kunne han ikke ændre ligegyldig hvor meget han ville.
han nikkede "ja jeg har malet hele mit liv, det var det eneste jeg lavede når jeg var alene uelskede, så malede jeg, jeg fandt dette forladte sted og senere hen tog jeg William med og vi begyndte at male sammen, ham som model og mig der førte penslen efter lidt tid blev jeg god og jeg begyndte at sælge mine værker da jeg var omkring 20, så ja på den måde tjente jeg gode penge, men lad ikke det komme imellem os, det er bare penge hviskede han og strøg ham ned langs armene.
han grinede og lod fortsat sin hånd ligge på hans kind "jeg synes du ser smuk ud, men det gør du jo hele tiden, dette giver dig bare et mere...mere genert udtrykke" grinede han og rystede på hoved over sig selv. det var faktisk virkelig grænseoverskridende at lade ham komme med ham hjem, men et sted også behageligt "mange tak James det var alt" han vinkede ham væk og manden, James nikkede kort, lukkede døren og forsvandt.
han tog blidt Mikes hånd og trak ham med op på et værelse op øverst, et mørkt værelse, der var oplyst af en kamin, der var et bord og en stol, men også en smuk dekoreret sofa "kom" hviskede han og trak ham med hen mod sofaen, hvor han selv satte sig
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 8:31 pm

Han smilede og var ret glad for at Gideon virkede så tolerant omkring ham. Imens Gideon fortalte så han rundt i huset og nikkede anerkendende. Det var ret vildt, Mike havde altid kunnet lide at tegne, men han havde aldrig stræbet efter at blive så god som Gideon åbenbart var. Det var virkelig overvældende. "Det er ret vildt, det ved du godt ikke?" Hans øjne faldt på Gideons og han smilede blidt. Sjældent mødte han folk der bare lige var så velhavende og talentfulde som Gid. "Bare rolig, penge betyder ikke noget for mig, jeg mangler ikke ligefrem selv, desuden er jeg slet ikke så materalistisk" sagde han roligt og strøg blidt sin hånd over hans.
"Smuk? Jeg må melde mig uenig.. Men så længe du synes det, så er det godt nok for mig. Jeg kan alligevel ikke ændre på dine meninger.. Det har jeg heller ikke lys til" svarede han roligt og blidt. Først troede Mike at Gideon talte til ham da han snakkede til James, men fandt hurtigt ud af det ikke var som han troede. Det ville også undre ham hvor han kendte hans fornavn. Han smilede bare til ham.
Mike flettede sine fingre ind mellem Gideons da han tog den, han kunne ikke lade vær. Selvfølgelig fulgte han med Gideon, det ville han gøre indtil Gideon bad han om andet. Hans blik så rundt i rummet og hans måtte smile lidt. Mike fulgte med hen til sofaen og satte sig ved siden af Gideon. "Det her virker bare så urealistisk.. Er det kun mig der har det sådan?" Han sagde det lavt og med et meget glad smil.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 8:42 pm

han så på ham og hævede det ene øjenbryn spørgende "James gider du hente husets bedste rødvin jeg har brug for noget blødt" kaldte han og så ned på ham da han igen kom, han bukkede og forsvandt igen "vildt det tror jeg ikke jeg forstår hvor ville du mene dette er vildt" spurte han og strøg ham over kinden, han så opmærksomt på ham og kyssede hans pande.
kort efter kom James tilbage med et fad med to glas og en flot flaske rødvin "master" sagde han og gik hurtigt op på værelset hvor han stilte tingene for at forsvinde igen "det er jeg glad for, for jeg hader når folk kun ønsker at være sammen med mig på grund af mine penge" hans smil blev større, dog falmede det ene smule og han rynkede brynet, men efter at havde lyttet til ham, nikkede han og smilede "det var bedre, hej hvad tror du englelig James er, du ser på ham som" han stoppede og hævede øjenbrynet spørgende,
da Mike flettede sine fingre ind hans, smilede han og gav hans hånd et blidt klem, dette var behageligt og han havde intet imod at vise frem at han faktisk godt kunne lide Mike, han var ikke bange for andre, ja de kunne rende han et hvis sted hvis de havde et problem.
han gav igen Mike et kys på kinden, før han gik hen til et sted i væggen hvor han åbnede en låge, han trak sin jakke af og derefter skjorten, hvorefter han trak en afslappet, dog stram t-shirt frem, han tog vinen og hældte op i et glas "kunne du tænke dig noget" han holdte vinen op og så spørgende på ham
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 10:21 pm

Mike så på ham og forholdte sig stille så længe James var i nærheden. Selvom han havde vænnet sig til Gideon, var han stadigvæk ikke særlig tryg overfor fremmed. "Jeg mener, det er vildt du har formået så meget.. Det er vel det alle tegnere drømmer om på en måde" sagde han tænksomt og så på Gideon. Han nød virkelig hans berøringer.
Hans blik faldt hurtigt på James igen, han var virkelig ikke særlig glad for ham, sikekrt fordi han var fremmed. Af vane trykkede han sine arme ind mod sin krop. Han så kort efter ham for igen at finde Gideons øjne med et smil. "Bare rolig, sådan er jeg ikke.. Jeg har hvad jeg selv skal bruge, jeg har ikke brug for at nasse på andre" Han sagde det oprigtigt og ærligt. Han havde det altid skidt med at skulle nasse på andre, og var ikke god til at tage imod venligheder af dårlig samvittighed. "Åh jeg tror ikke noget om ham hans navn.. mindede mig bare om noget, ikke noget du skal tænke over" Det var ikke for at afvise Gid, men han brugte aldrig sit fornavn og havde ikke intentioner om at ændre det.
Mikes blik fulgte ham hele tiden, så længe det kun var dem. Han smilede lidt, men så væk da han skiftede tøj, det ville være uhøfligt at stirre. Det var lokkende at se, men han gjorde det ikke. Han fandt sig overraskende godt til rette her, bedre end han havde regnet med, han vænnede sig sjældent til andre steder. Han så op igen da Gideon snakkede og han nikkede en smule. "Jo tak.." Hansnakkede høfligt og blidt. Det var varmt i værelset, og Mike havde mest af alt lyst til at trække sin hættetrøje af, han havde trods alt en t-shirt inden under, men han var stadigvæk ikke særlig glad for din krop.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 10:32 pm

han rødmede og grinede "jamen mange tak, jeg tror min kunst, ud over dig er det eneste gode der er sket i mit liv" hviskede han og smilede bredt før han trykkede sine læber mod hans "men du er bedre end al verdens penge...meget bedre" hviskede han hæst, han strøg han ned af kinden og så kun på ham, var englelig ligeglad med alt andet end Mike.
han nikkede kort og hånd i hånd trak han blidt i ham, men stivnede så og granskede hans ansigt nøje "du hedder James til fornavn ikke" spurte han og smilede bredere, han rystede på hoved og skænkede vinen op, hvorefter han gik hen og satte sig ved siden af ham, rakte ham det ene ud af de to glas.
han så nøje på ham "vil du låne en trøje, den der ser meget tyk ud, også kan du jo smide t-shirten og kun havde trøjen på, på den måde skjuler du både mærkerne og omkommer ikke" spurte han og hævede øjenbrynet spørgende, han ville aldrig dømme han ud fra hans mærker aldrig ikke med den fortid han selv havde, så var det ikke ordenligt at gøre sådan, blidt kyssede han Mike på kinden og rejste sig elegant, gik hen til døren "James jeg gider ikke blive forstyrret resten af aften, gå ind på dit værelse" sagde han bestemt og lidt efter lød der et ja og så en dør der smækkede "så er han væk" hviskede han og tog endnu en tår af sin vin, før han gik hen og satte sig ved siden af Mike igen
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 10:45 pm

Han så lidt på ham og nikkede. "Ja, i det mindste kan du kalde dig kunstner. Jeg har det lidt ligesom de der 11 årige piger der håber på at blive popstjerne. At tegne er det eneste jeg gider at gøre, men jeg viser det ikke til nogen.." Han havde ikke i sinde at går helt amok over Gideons talent, jovist misundede han ham, men ikke ondt ment. Gideon havde fortjent success, specielt efter det han havde gået igennem.
Mike sukkede lidt opgivende da han gættede det. "Jo jeg gør, men lad vær med at bruge det, jeg ber dig. Det får mig til at føle mig som en britisk kliché, ikke noget personligt ment" Han så næsten bedende på Gideon. Han kunne ikke fordrage at blive kaldt James, at tre grunde, og en af dem havde han nævnt. Han tog imod glasset med vin og drak en smule af det.
"Jeg ved ikke, jeg føler allerede jeg nasser på dig.. Jeg skal nok klare mig, ellers tak. Jeg har ikke samme selvtillid som dig til at stå og smide tøjet foran en anden.." Han lød nærmest ærgelig over det, da han faktisk mest havde lyst til at sige ja, men hans usikkerhed afholdte ham fra det, som med så meget andet. Han så smilende efter Gideon da han rejste sig efter han havde kysset ham på kinden. Det var rart hver gang han gjorde det. "Jeg ved ikke med dig, men er det ikke lidt små creepy at han bare.. er der?" spurgte han og kunne ikke lade vær med at le lidt. Han så kærligt på Gideon da han igen satte sig, og rakte ud efter hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 10:56 pm

han grinede og rystede på hoved "jeg var bare heldig kan man ve sige,mens min bror William stadig var der, så havde vi et hemmeligt sted, et sted vi kun kendte til også mødtes vi der, han stod model og jeg malede, sådan har det været siden jeg var 8 eller noget i den stil, men da han forsvandt havde jeg ingen at tegne mere, så jeg forestillet mig han stadig var der, sammen med mig" han så på et specielt billede af en ung, faktisk meget smuk ung mand, med nogle stikkende blå øjne, sådan nogen som opdagede alt og alle, med lang blond hår lignede han en på 15 eller noget i den stil.
han rystede på hoved "jeg synes det er smukt, men du er min lille Mike intet andet" hviskede han og hævede øjenbrynet drillende. han lod glasset glide rundt i sin hånd og da han tog en tår lagde han hoved tilbage, smilede drømmende og sukkede nydende "vin, en fantastisk ting, hjælper mig mod mareridt" hviskede han kort og rystede på hoved af ham "du nasser mig ikke, og nej du tager fejl, jeg har ingen selvtillid, med andre ord jeg foragter min krop, jeg hader den måde folk ser på mig, som om de tror de kender mig, men de ser kun det ydre ikke det indre" brummede han og pustede ud, han hade det virkelig, den når man kom til at gå ind i en pige og hun så næsten overbegloede en hele aften, rødmede hver gang man mødte hendes blik, det var til at blive bims af.
han hævede øjenbrynet "hvad James, han har altid været der, så længe jeg kan huske, jeg fik hyret ham da jeg begyndte at sælge min kunst, han er min højre hånd og også udlært inde for FBI så en ferm mand med våben" hviskede han og lagde sin hånd i Mikes da han rakte ud efter den, blidt flettede han sine fingre ind i dem og gav blidt Mikes hånd et klem
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:13 pm

Han lyttede interesseret og nikkede lidt. Den måde Gideon fortalte på var meget fængslene, og han kunne ikkelade vær med at smile, selvom har i prencippet ikke rigtig havde nogen grund. Han fulgte Gids blik op mod billede og blev en smule betaget. Billedet var uden tvivl smukt, og han forstod slet ikke nogetn var i stand til at male noget som det. Han drak lidt af sin vin og så tilbage på Gideon. Det hele virkede virkelig syrealistis, som om det bare ikke kunne ske, det var for godt til at være sandt.
"Mange tak.. Jeg bryder mig ikke det navn længere.." Han nåede kun lige at sige det inden han fortrød han havde brugt ordet længere til sidst i sætningen. Han var nødt til at blive bedre til at formulerer sig, men siden han ikke var særlig social, var det svært at føre en samtale uden fejl. Han så lidt bekymret på Gideon og så så ned i hans vin. "Mareridt.." mumlede han lavt. Han var ikke sikker på hvordan i al verden han skulle forstå det. Mike måtte le lidt over ham og rystede på hovedet. "Ufatteligt.. Samme problem, vidt forskellige grunde.. Jeg er træt af min krop, jeg ligner noget der har været igennem en kødhakker, eller en der har ligget død i 100 år. Folk dømmer mig ved første øjekast, for dem er jeg bare emodrengen der er en belastning for samfundet.. Det værste er jo de har ret.. Men jeg ville ønske jeg kunne skjule det, at folk ikke så hvem jeg var bare ved at kaste et tilfældigt blik" Han lød pint da han snakkede, men han var virkelig også ærlig.
Mike så mistorisk hen mod døren. "Du gør mig ikke mere tryg ved ham.. Han minder mig om en robot. Det er virkelig ikke for at sige noget dårligt om ham, men der er bare noget over ham der skræmmer mig" Den her gang var han sikker på det ikke bare var fordi at James var fremmed, der var virkelig noget ved ham som Mike ikke brød sig om. Han flyttede fokus og så ned på deres hænder med et smil. Han nussede blidt Gideons hånd, og følte det slet ikke så akavet som han havde gjort med River.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:26 pm

han rystede på hoved og smilede medfølende "du behøver ikke sige det, jeg forstå godt, det er fortid, jeg var bare nysgerrig ikke andet hviskede han blidt og kyssede hans kind, måske for at berolige ham lidt, for hans fortid var hans fortid, intet skulle ændre det, aldrig.
han nikkede "ja det er den samme om og om igen, jeg står foran mine forældre, deres hals er fuldkommen bidt op, de skælder mig ud, giver mig skylden for det hele, men midt i det hele dukker William op, han stille sig foran ham og idet han åbner munden, flyder det ud med blod, jeg høre ikke hvad han siger, men hans blik siger det hele, han ligesom dem gav mig skylden for det hele. men med et skifter billede og jeg ligger på jorden, mens min far og Blayne slår og sparker til mig" hviskede han og knyttede næverne, han så det hele for sig endnu engang, smerten var tydelig at se i hans øjne, han klemte Mikes hånd da det hele kom tilbage til ham igen "de slår og sparker, men jeg skriger de skal stopper, jeg beder og skriger på at de skal stoppe, mens han bare stirre, hun bare stirre, de holder hinanden i hånden og griner, mens de andre torturere mig" hviskede han og gispede, han stirrede bare ud i luften med et skræmt udtrykke, aldrig havde han fortalt nogen om sine drømme, det var aldrig sket før og nu føltes det befriende at gøre det, noget han holdte af, specielt fordi det var Mike han fortalte det til og ikke andre
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:34 pm

Han nikkede lidt og smilede blidt. "Tak.. Ømt punkt.." Han sagde det lavt og ville bare glemme det. For mange dårligt ting at huske, ting han ikek ville huske nu hvor han var sammen Gideon, en fyr han rent faktisk holdte af, og følte han kunne stole på, hvilket var sjældent. Det var alligevel skønt at have noget med nogen.
Til at starte med lyttede han blot til Gids fortælling omkring hans mareridt. Han havde selv et par stykker, men det gav noget perspektiv at høre en andens. Han blev alligevel hurtigt bekymret og stillede sit glas fra sig. Han strøg blidt Gideons hånd da han klemte den, inden han rykkede tættere på ham og lagde armene omkring ham. Det plejede at virke for ham selv, at mærke en person tæt på, lidt tryghed og visheden om man ikke var alene. Han afbrød på intet tidspunkt Gideon, han lagde blot armene om han som en trøst. For en sikkerhedsskyld tog han også Gideons glad ud af hans hånd og stillede det væk. "Det lyder forfærdeligt.. Er der noget jeg kan gøre?" Han kendte allerede svaret, han kunne ligesom ikke kontrolerer Gids drømme, men hvis han bare kunne gøre ham mere tryg på en eller anden måde ville det være godt nok til ham. Uden rigtigt at tænke over det nussede Mike forsigtigt hans skulder, også for at berolige ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:48 pm

han stivnede da Mike lagde armene om ham, han var ikke ligefrem glad for den slags berøringer, måske fordi han kun var vant til hårde og onde berøringer, vant til at blive gennembanket...nogle gange med bat og den slags. han hjerte hamrede afsted og efter lidt tid lænede hans sig mod hans skulder og lagde hoved mod skulderen, mens han langsomt kom tilbage til virkeligheden "det værste var ikke at de andre var der, men det var ham, at se William se så anklagende på mig, det gjorde han aldrig han var den jeg stolede mest på og de tog ham fra mig" gispede han og lagde selv armen om ham, søgte trøsten i hans arme, hvor han hurtigt fandt ud af at det faktisk var behageligt og han følte sig tryk også efter at havde fortalt den historie, det var faktisk svært for ham at fortælle det, da han havde mange smerter over dette mareridt "hver mit lys ud af mørket" hviskede han og lagde sin hånd på hans, flettedes sine fingre ind i dem, fandt også trøsten i denne berøring, det gik hurtigt op for ham at han et sted havde brug for disse berøringer, de var healende og behagelige for ham, glædede ham og gjorde ham kun glad inderst inde.
efter noget tid rettede han sig op og kyssede taknemlig Mike på kinden, men alligevel følte han sig forlegen "undskyld du skulle se det" hviskede han og smilede svagt til ham, fortsat med sin hånd i hans, strøg han hånd blidt rundt i cirkler på hånden, op af håndleden og videre rundt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:59 pm

Mike kunne godt mærke han ikke ligefrem sprang ind i hans arme, men hvis Gid havde det på samme måde som ham selv skulle det nok gå. Det lettede ham da han alligevel gav efter og satte sig ind til ham. Han lagde sit hovede mod hans og nussede roligt hans skulder som trøst mens han faldte ned. Det var rart at mærke at han kunne gøre noget for ham. Han sagde ikke noget, lod ham roligt komme af med at det han ville, det var trods alt en af grundene til han var her, han ville hjælpe ham, en lyst han sjældent havde haft overskud til før. Han smilede lidt da han svarede på hans spørgsmål. "Med glæde.. Hvad du ber om vil jeg gøre mit bedste for at give dig.." Han sagde det omsorgsfuldt og nussede hans hånd da de flettede deres fingre sammen. Det var skønt og rart at sidde sådan her med ham. Han løftede hovedet og så ned på ham med et smil. "Det gør mig ikke noget.. Jeg kan selv være meget værre.. Det er sundt for dig at få det ud.." Han sagde det roligt og tålmodigt. Det gjorde ham intet, han vidste at når han selv fik sine egne anfald var han mindt tyve gange værre. Han lænede sig frem og kyssede ham blidt. Det var rart at Gideon var så åben overfor ham, også selvom Mike ikke selv sagde så meget om hans egen fortid.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 12:10 am

han trykkede sig mod ham og smilede svagt "hvad har jeg dog gjort for at fortjene en som dig, en så dejlig og rar, smuk og kærlig som dig" spurte han og gav deres sammenflettede hænder et blidt klem, aldrig havde han følt sig mere hel end nu, han frygtede ikke sin drømme mere, ikke når Mike var her, ikke når hans lys ud af mørket var her "du er mit lys er mørket, mit lys ind i varmen som William var dengang" hviskede han og gengældte med glæde kysset, det ville han altid gøre "jeg er ufattelig heldig...meget heldig" hviskede han med et skævt smil. han rettede sig dog en smule op og tog sit glas igen, tømte det hurtigt og satte det på plads igen med et suk "tænkt nu ved du mere om mig end nogen anden gør, du ved hvad jeg inderst inde tænker og hvordan mine drømme er" hviskede han og grinede svagt, han havde aldrig fortalt nogen om hvordan hans drømme var...ellers snarer mareridt, han havde aldrig vidst mange af dem han kendte sin kunst og de fleste kendte faktisk ikke til den "har du lyst til at bliver her natten over eller skal jeg få dig kørt hjem" spurte han og kyssede ham næsten kælent, nussede sin næse som hans og strøg han ned lags kinden og ned af halsen, ganske blidt og kærligt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 12:22 am

Hans ord fik igen mike til at rødme lidt, og at an havde det varmt samtidigt var ikke særligt hjælpsomt i forhold til hvor røde hans kinder blev. Han trak på skuldrene og smilede lidt. "Det sjove er, at jeg føler mig mindt lige så heldig som du beskriver dig selv som.." Han holder sig ind til ham, samtidig med han stadig nussede hans skulder, det var en vane dannende følelse på en eller anden måde. Da han gengældte kysset lukkede Mike kort øjnene, for bare at nyde det, nyde berørelsen og hans nærvær lige nu. Han så ind i hans øjne og rystede mildt på hovedet, ikke fordi han ikke troede på at han følte sig heldig, men fordi han var glad og ikke vidste hvad han ellers skulle gøre. "Tja.. Du har selv fortalt, jeg har ikke gjort noget. Det betyder bare du har haft brug for at komme af med det til en der lyttede.. Og, tja, her er jeg" Han sagde det med et smil, og med et omsorgsfuldt blik ind i hans øjne. Han viller gerne hjælpe hvis han kunne. Tilbudet om at blive natten over var for fristende til at afslå. "Selvfølgelig, jeg har ingen jeg skal hjem til.. " Han hviskede det lidt åndeløst og gengældte hans kys. Det var meget forførende og han holdte sig ind til Gideon fordi han bare ikke kunne lade vær.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 12:33 am

han smilede bredere da han så rødmen og blidt bøjede han sig ned og kyssede blidt hver kind, følte den varme hud mod sine læber "ja det er sjovt, det kan jeg godt se, jamen så er vi hinandens lys ud af mørket" hviskede han og blinkede drillende til ham.
han lagde armene om ham og lænede sig tilbage i sofaen, lukkede kort øjnene og nød dette i det fulde, hans blide berøringer var så beroligende at man næsten kunne falde i søvn til dem, hvilket han godt kunne vænne sig til "mh du har magiske hænder" hviskede han kælent i hans øre og kyssede hans hals blidt, hvorefter han hvilede kinden mod hans hår.
han nikkede "og at du lytter, det betyder meget, du har givet mig noget jeg ikke har haft længe, ikke siden jeg var ti..du har givet mig håbet igen" hans ånde ramte mod Mikes mund, kort før han igen satte sine læber mod Mikes men denne gang i et anderledes kys, mere kærligt også også indholdene en masse ømhed.
han tog blidt Mikes hånd og lagde det mod sit hurtigt bankende hjerte "mærk, du for det til at banke hurtigere" hviskede han og kyssede hans pande blidt "men jeg er glad for at du vil blive, det betyder meget for mig...nu hvad spiser du til morgenmad og er du en af de mennesker der sover længe" spurte han og hævede nysgerrigt øjenbrynet, selv var han lidt af et morgen menneske, han startede altid dagen med en lang løbetur, med musik i ørne også et langt dejligt bad, hvorefter han spiste et æble og gik i gang med dagens gøre mål
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 12:42 am

Han nikkede lidt til ham med et smil. Det kune godt blive en vane bare at sidde sådan her med ham, og hvis ikke det var fordi de havde gang i en god samtale, kunne han sagtens være faldet i søvn hos ham nu, han var både træt, men også i trygt selskab, og det sagde altså også noget. Han lo lavt over Gideons kommentar. "Hvorfor var det jeg fik det der til noget perverst?" hviskede han lavt. Det var ikke for at være ucharmerende men at sige han havde magiske hænder, lød en smule kinky i hans øre. Han nød virkelig at sidde ved ham, og han var overbevist om at hvis han lukkede øjnene nu ville han falde i søvn.
"Jeg lytter gerne til dig.. Du har meget på hjertet, hvis jeg kan lette dig bare en smule gør jeg set med glæde" Han gengældte kærligt kysset, og nød virkelig at føle sig elsket for første gang i ti år. Om han var det var den helt anden sag, men han følte sig elsket, og det var alt han behøvede lige nu.
Han smilede over følelsen af Gideons bankende hjerte. Det var rart at mærke, at mærke han kunne påvirke ham, at mærke der trods alt var en reaktion på hans tilstedeværelse. Spørgsmålene om hans madvaner huede ham ikke ligefrem. "Jeg.. Spiser helst ikke.. Jeg plejer at såt op omkring klokken syv og får en kop te." Han lød ikke ligefrem stolt, hvilket han heller ikke var, men nu var det nu engang sådan hans vaner var. Han spiste så lidt som muligt, bare så det kunne holde hans blodsukker oppe det meste af dagen, selvom det ikke altid lykkedes heller. Han smilede undskyldende til ham, han følte på en måde at han svigtede, selvom hans spisevaner aldrig havde gjort ham noget før.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 12:58 am

han stivnede og rettede sig om og så på ham "det var ikke mine intentioner at få det til at lyde sjofelt, jeg komplimenterede bare at du var god til hvad du gjorde ikke andet" sagde han og lænede sig tilbage i sofaen, hvorefter han lagde hoved tilbage og stirrede op i luftet.
han lagde sin hånd i hans og trak ham med sig "kom du er træt, du trænger til at sove og med det mener jeg sove" pointerede han og trak ham med ud af rummet, hen af en gang og ind i et andet værelse, et stort værelse, der var domineret af en smuk stor seng, dobbelt seng "øhhm vil du sove alene eller skal jeg" spurte han og kløede sig i nakken, en smule genert muligvis.
han nikkede kort "jeg starter min dag halv seks, med en løbetur, så er jeg vel færdig med den og mit bad til klokken syv, hvor vi kan sidde og drikke en kop te sammen og vil du så ikke dele et æble med mig" spurte han og kyssede hans pande og derefter tænding.
han trykkede ham kort ind mod sit bryst og nussede ham ned langs ryggen "der er skabe der henne, der vil du kunne finde noget nattøj hvis du ønsker" han trak på skulderne og kyssede hans kind, derefter kæbe og til sidst hans læber, blidt og kærligt, som om han aldrig blev helt træt af at kunne fo lov til at kysse ham, det var faktisk fantastisk
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 1:09 am

Mike rystede bare hovedet med et smil. "Bare rolig.. Jeg har boet sammen med en tidligere stripper, jeg har hørt lidt af hvert" sagde han for at berolige Gideon. Han ville ikke have at han skulle føle det han havde sagt upassende, men for mange timer med Kristen havde fået ham til at tænke sådan. Han smilede til Gideon og fulgte med ham med et smil. "Tag det roligt, jeg opfatter dig ikke som at være en person der pludseligt går amok på mig.. Jeg har slet ikke den der form for forestillinger om dig" sagde han for endnu engang at få ham til at slappe lidt af omkring det. Gideons spørgsmål var en smule svært for ham at svare på. Han ville ikke tvinge ham til at skulle sove med ham, men han vidste også han helst ville sove sammen med ham, samtidigt med at det ville være klogest nu hvor han var afskåret fra sin medicin, i hvert fald til han kom hjem, hvilket han stadig nægtede at fortælle Gideon om, da det ikke burde gøre nogen stor forskel alligevel. "Jeg vil helst ikke være alene.." sagde han efter lidt tøven og så næsten bedende ind i hans øjne, for at han skulle forstå at han virkelig gerne ville sove med ham.
"Bare te, det er fint" sagde han blidt og nød hans kys. Han lagde armene løst omkring ham, ikke en rigtig omfavnelse, mere bare for at få følelsen af at have ham tæt på. Han havde ikke lige skænket nattøj en tanke før nu. Normalt sov han ikke i andet end underbukser, men så var han også alene, og ingen kunne se hans krop. Han tog diskret en dyb indånding for ligesom at samle mod før han svarede: "Det er ligemeget, jeg behøver ikke låne noget" Det var igen at skubbe hans grænser til det yderste, men eftersom Gid havde været så ærlig overfor ham følte han at han kunne stole nok på ham til det. Han smilede over den måde hans kys rejste på, og gengældte kærligt kysset da han nåede dertil. Han lagde sine arme en smule mere tæt omkring ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 1:29 am

han nikkede stille "det havde bare ikke være min intention, men jeg er glad for at det ikke betyder noget" hviskede han og smilede forsigtigt, han trak sig kort væk for at gå ud på badeværelset, for at børste tænder, efter lidt tid kom han tilbage og gik straks hen til ham.
han nikkede forstående "jeg ville skam gerne være sammen med dig, men jeg vidste ikke om du havde lyst, så det var bare det" forklarede han og lagde lugeså armene om ham.
han kløede sig i nakken og smilede skævt "jeg håber ikke det gør noget, men jeg sover i undertøj" hviskede han og trådte et skridt væk, han gik hen mod den store seng og åbnede sine bukser, kort lå hans øjne på ham og han hævede øjenbrynet "du har vel ikke noget imod det vel spurte han og stoppede sin bevægelse, stod helt stille indtil han fik et svar fra ham, dog trak han sin t-shirt af, dog med en smule rødmen da han havde en arrede krop selv, et par ar hid og der, dog var der omkring ti styks, men de var dybe og gav ham som regel mareridt, den måde de var påført, det havde gjort så ondt, det havde været efter hans bror forsvinden, dette havde fået han far til at gå amok og se rødt, også selvom han vel havde ventet det, havde det været en smerte værre end alt han havde prøvet
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 24, 2012 1:41 am

Han så efter ham og vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Han gned sine hænder mod hans ansigt for ligesom at få sig selv til at forstå at det her skete, han stod faktisk i Gideons hjem, og han havde faktisk følelser for ham. Det hele virkede bare så overvældende, at det var svært at følge med. Da Gid kom tilbage smilede han lidt, og selvom det ikke var et stort smil, var det tydeligt at han var glad. "Det er i orden med mig, jeg skulle lidt til at sige det samme" svarede han roligt. Han så efter Gid og stod lidt uden rigtigt at vide hvad han skulle. Han var stadig overvældet over det hele og han smilede roligt til ham som svar. Endelig vågnede han lidt op og gik selv hen mod sengen. Hvis ikke det var fordi de allerede havde talt om det var han sikker på det var en drøm. Han tøvede lidt inden han trak sin hættetrøje af. Det afslørede hans underarme der var dækkede af ar, man kunne stort se ikke se hans rigtige hud for bare arvæv. Han så ned på dem og bemærkede kort af de to nyeste sår ved ved at hele op igen. Med vilje undgik han at se på Gideon, det var svært nok for ham i forvejen, men han gjorde det og var et eller andet sted stolt. Han trak sin t-shirt af bagefter for blot at afsløre hans overkrop der var utroligt tynd. Man kunne tydeligt se aftegninger af hvor hans ribben sad, dog ikke så tydeligt at man kunne tælle dem, men man var ikke i tvivl. Stadigvæk undgik han at se på Gideon.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blot en tur i kirke... -Gideon-
Tilbage til toppen 
Side 3 af 14Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» I.. en.. kirke? ~ Roxanne
» Who am I? ~Gideon
» I don't wanna be here anymore, please help me ~ Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: