The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Justin (429)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Anna (418)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_voting_barBlot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Blot en tur i kirke... -Gideon-

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 10:37 pm

han trådte tilbage og kørte begge hænder igennem håret, han havde ikke lyst til at slå Gideon ihjel ikke nu i hvert fald og ikke på denne måde, han skulle lide og det skulle tage lang tid, plus detr var for meget omkring dem "han er for udmattet" hviskede han og lød faktisk bange, overraskende nok var alt det onde forsvundet og blevet afstattet med bekymring, for ja et sted elskede han nu stadig sin bror på trods af den store vrede der var mellem dem. han kneb dog øjne sammen og hvæsede advarende af ham, "du ved ikke hvad du snakker om" hvislede han og vendte sig om, han hørte ikke deres lille samtale og var nu ligeglad, også selvom han var bekymret
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 10:46 pm

Han kærtegnede kort hans kind og nikkede lidt. Det var rart nok at han i det mindste selv vidste hvad derskulle ske, og at han i det hele taget kunne snakke til ham. "Det er jeg gad for, men nu er ikke tidspunktet for at dø for mig" sagde han og så bekymret på Gideon. Han sad med hans hovede i sit skød og holdte stadig om ham med den arm han ikke brugte til at ringe op til James. "Jeg ved nok til at kunne stå ved hvad jeg siger" vressede han mod Blayne mens han ringede op til James. Et eller andet sted var han glad for at mærke Blayne ikke var helt ligeglad, det betød hans mening muligvis kunne ændres omkring Gideon, men på et senere tidspunkt. Han lod ikek James tale ud da han endelig hørte hans stemme. "Vi er ved grillen, Blayne er her, Gideon har virkelig brug for din hjælp. Kom" han var meget kort og kontant i sin udtalelser, han ville bare have hjælp til Gideon hurtigst muligt. James nåede at lægge på efter han havde fået sagt han var afsted, ingen Mike selv nåede at få lagt på. Hans opmærksomhed faldt igen ned på Gideon og han kærtegnede hans kind og skulder. "please.." hviskede han lavt og bedende.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 10:53 pm

han smilede svagt til ham og lagde hoved tilbage, med lukkede øjnene, nød han bare at være tæt på Mike også selvom det ikke så skide godt ud for ham, og så vidt han så ud fra at James lagde hurtigt på så var han ikke i det bedste humør og han ville snart være her, nok i lidt af et skyde humør, parat til at skyde huller i Blayne og rigtigt nok, man kunne høre lyden af en bil komme nærmere, meget hurtigt og man så hvordan den stoppede op og James trådte ud, han så kold ud, og hans øjne flammede i det sekund de fik øje på Blayne, han trak noget ud af bilen, noget som vidste sig at være et gevær og på vej hen mod dem, ladede han det med en hånd og sigtede det mod Blayne, han så kort på Mike og Gideon og man kunne tydeligt se smerte i hans øjne over synet af Gideon "jeg vidste dette var en dårlig ide og han lyttede ikke" knurrede han og vendte igen sin opmærksomhed mod Blayne "du har et sekund til at forsvinde ellers skyder jeg huller i dig og sender dig ind i næste uge" hvæsede han advarende og bare hans stemme vidste at han ikke lavede sjov
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 10:58 pm

han knurrede vredt af ham "hvad der er sket mellem mig og Gud vedkommer ikke dig, men nu skal du bare tage dig af ham ellers vil du fortryde det, lille menneskedreng" hvæsede han, men det sekund man høre bildæk skride og så James træde ud af bilen, ja det var nok første gang han faktisk så bange ud, dog lod han det drillende tage over "hvordan har kravebenet det" spurte han drillende, men han tabte næsten mælet da han så geværet og trådte tilbage, hans øjne lå kort på Gideon, før han nikkede og satte af for så at flyve væk, forsvinde væk, langt væk

//out, mange tak fordi jeg måtte være med til at skabe en smule drama og en masse kaos Wink
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 11:10 pm

Mike blev siddende hos Gideon, han havde ikke lyst til andet, for han var virkelig bekymret for ham. Han strøg ham over håret og var glad for at James kom så hurtigt, og at han rent faktisk kunne få Blayne væk. James kommentar omkring at det vr en dårlig idé irriterede ham en smule. "Ja, det der skal jo nok hjælpe" mumlede han irriteret, ikke direkte til James, men han synes virkelig ikke det var tiden til at skyde skylden på nogen. Hans øjne var næsten fastlåst på Gideons bryst, for at holde øje med om han nu trak vejret. Det her var det mest forfærdelige han nogensinde var blevet udsat for. "Jeg elsker dig, du er nødt til at klare det.." Han hviskede det, også selvom han var overbevist om at han ikke kunne høre ham. Han så på James. "Jeg regner med du ved hvad vi gør?"
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 11:15 pm

han så på ham og knurrede "jeg er slet ikke i humør til det der nu, så drop det" hvæsede han og gik hen mod dem, han lagde geværet om på ryggen og bøjede sig ned og så dog på Mike med en smule respekt i øjnene, det var ikke hver dag han havde mødt en der faktisk nogle lunde stadig elskede Gideon efter at havde været udsat for hans bror, hans kort sagt sindssyge bror. han nikkede kort og trak den bevidstløse Gideon op i sin favn "selvfølgelig ved jeg det, det er mit job at vide hvad der skal gøres i disse situationer, men det spade vil ikke høre når jeg sige at han skal være overvågede døgnet rundt" han sukkede og bar ham ind på bagsædet, hvor han blidt lagde ham ned "sæt dig ind" han pegede mod bagsædet og satte sig selv ind på forsædet
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 11:25 pm

Han sukkede opgivende. Han holdte sin spydige kommentar igen, lige nu galt det Gideon, og ikke hans forhold til James. Han rejste sig op og så på ham med et nik. Selvfølglig var han taknemmelig, James var igang med at redde den person han elskede, men det var ikke helt med hans gode vilje. "Jeg må vel erklære mig enig.. Det burde ham. Men kunne vi ikke snakke pænt om ham, bare så længe der stikker en knogle ud af ham?" sagde han lidt bedende. Han brød sig ikke rigtigt om den måde James omtalte Gid på, faktisk brød han sig slet ikke om hele situationen. Han satte sig ind i bilen som han fik besked på. Han var glad for James i det mindste forstod Mike bekymrede sig om Gideon og lod ham være hos ham. Han strøg ham blidt over kinden. "Min psykolog vil virkelig få travlt den næste tid.." han sagde det lavt og lidt som et suk, det her var ret meget at kaperer for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 11:31 pm

han så på ham i bagspejlet og hævede brynet "ja ja lad os nu bare komme hjem så han kan forbindes og når så han kan gå igen giver jeg ham en skide balde" forslog han og satte bilen i gang, det vidste sig hurtigt at James kørte ti gange hurtigere end Gideon, men han kendte vejende godt og havde styr på alt "de siger at kærlighed er den bedste form for terapi, så hvis du virkelig elsker ham, så er jeg sikker på at det vil kunne hjælpe jer begge to, for han har også brug for din hjælp når han kommer til sig selv, han vil nok ikke ud og flyve igen lige foreløbig og det er så dig som kan hjælpe ham igennem det" sagde han og svingede ind mod huset, hvorefter han åbnede døren og fik Gideon ud, han gik op mod døren og sparkede den op, hvor Miss porter gispede og tog sig til munden, hun så på Mike og smilede dog blidt og medfølende til ham "kom kære ven, skal jeg lave dig noget te, men Anthony laver sit job" spurte hun og lagde hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 11:42 pm

Mike nikkede lidt og havde bare al sin opmærksomhed på Gideon til James snakkede om kærlighed. Han så på hans blik i bagspejlet. "HVIS jeg virkelig elsker ham? Der har aldrig været et hvis.." sagde han med et smil og så ned på Gideon. "Jeg ved bare han har det hårdt, jeg vil ikke belaste ham mere med mine problemer.." Det var sådan han havde det. Han elskede når Gid var ærlig overfor ham, men selv følte han at han belastede ham når han ville fortælle noget, så han lod vær. Han hoppede hurtigt ud af bilen da de holdte stille igen og fulgte efter James. Han blev stoppet af den unge piges stemme og så på hende. Egentlig ville han ikek væk fra Gideon, men han vidste også han måske burde lade James klare sit og bare vente. Han nikkede til hende. "Ja tak.." sagde han og så kort på Gideon inden han gik imod pigen på hans egen alder. "Bare kald mig Mike, det er nemmere" sagde han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTirs Dec 25, 2012 11:49 pm

han så på ham før han gik op af trappen og nikkede kort "du belaster ham ikke med dine problemer, ellers ville han ikke havde inviteret dig hjem til ham" sagde han kort, før han forsvandt ind på Gideons værelse og efter lidt tid kunne man høre hans skrig igennem hele huset. Miss Porter eller som hun rigtig hed Isobel smilede og nikkede, selvom det gik hende på at høre ham skrige sådan "okay Mike, kom denne vej, også kan du hvis du har lyst kalde mig Isobel" sagde hun og ledte ham med ud i køkkenet, et stort rum der bare havde det hele, hun gik hen mod en kedel og bankede på en plade ved kedlen for at indikere at han bare kunne sætte sig "jeg har kendt master Seymour længe og jeg har aldrig set ham så glad som han var ved morgenmaden, så hvad end du gør så må du ikke stoppe, det gør ham virkelig anderledes og mere lykkelig" hviskede hun og fandt de ting frem da skulle bruges, hun tog også to kopper frem "hvis det er okay med dem må jeg så dele en kop te med dem" spurte hun og smilede forlegen til ham, alle Gideons ansatte havde lært manerer og li fra starten af, så de vidste hvordan de skulle være og opfører sig overfor andre
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 12:07 am

Han nikkede en smule og smilede til James. "Tak.. For det hele" sagde han med taknemmeligt blik. Han var god nok, det var han sikker på nu. Han fulgte derefter med Isobel men stoppede op og bed tænderne sammen da Gideons skrig kunne høres. Det var virkelig så slemt at han fysisk kunne mærke at det påvirkede ham, bare at vide Gid var i så store smerter. Da han var faldet ned igen nikkede han. "Javel.. Fornavn er meget mindre formelt, jeg er Gideon, jeg er ikke så vant til al det der.. Manére og så videre" sagde han med et smil der mest var der fordi han følte det mest passende, ikke fordi han var glad. Han satte sig hvor hun viste og nikkede lidt. Det var lidt overvældende, det var ikke ligefrem første gang idag han var blevet rost for det. "Altså hvordan er han normalt, for så glad kan jeg a umuligt gøre ham?" sagde han spørgende. Han kunne umuligt tro at han selv havde stor indvirkning på Gid. "ja, det er fint med mig. Og, hvis det ikke er for meget at be om, kunne du så ikke tiltale mig som 'du'? Jeg er ikke så vant til det der som sagt" sagde han med et undskyldende smil. Han så mod døren og håbede hele tiden at se Gideon, for han var virkelig bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 12:14 am

hun smilede og hælde teen op i kopperne, hvorefter hun trådte tilbage med dem begge i hænderne "han plejer normalt at være så trist, bare sidde op på sit værelse og spille på sit klaver, han kommer sjældent ned og snakker da slet ikke til os, det er kun Anthony der kan komme i kontakt med ham, han har buret sig inde i så mange år, men nu takket være dig, så kommer han ud" hun smilede og gik mod det sted de to tidligere havde spist morgenmad, stille lagde hun kopperne på bordet og satte sig ned "bare rolig, master Seymour skal nok klare den, det gør han altid, nu skal du nok se om lidt kommer Antony ned også bliver alt godt" hviskede hun og tog en tår a sin te, og rigtigt nok efter ti minutter hvor der havde været skreget og pivet hele tiden, kom James træt ned og tørrede sin pande, han så på Mike og nikkede stille, som et tegn på at han var okay og havde spurt efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 12:22 am

Han lænede sig ind mod borde tog lyttede til det hun fortalte ham. Det var slet ikke den Gideon han kendte, han var selv overrasket over den forskel der åbenbart. "Hold da op.." Han sagde det tænksomt og tog imod koppen. "Tak.." Han hev en af sine piller op af lommen og lagde den i munden, hvorefter han skyllede den ned med te. Det var klart nødvendigt. Han så på hende og smilede lidt, hun var en virkelig rar person, han kunne godt vænne sig til at snakke med hende. "Ja.. Det håber jeg.." Han så ned og prøvede at fortrænge skrigene fra Gideon. Han vendte sig om da James stod i døren og så håbefuldt på ham. "Må jeg..?" Han sagde ikke mere, han vidste at James kendte resten af spørgsmålet. Han rejste sig dog op og var allerede afsted inden han kunne nå at få et svar, han ville bare op til Gideon hurtigst muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 12:28 am

hun nikkede og smilede blidt "måske har de ikke selv set forandringerne, men han od dig komme i sit hjem, han lod dig se sit værelse, sit tegne værelse, ikke engang Anthony har været der oppe, og de kender ellers alt til hinanden" hviskede hun og rystede på hoved, hun kørte noget hår om bag øret "så jeg er dig virkelig taknemlig, men jeg ved dette har været chokerende for dig og Anthony er nok ikke den bedste at snakke med, men hvis du har lyst til at snakke, er jeg altid åben, nok er jeg en fremmed, men jeg vil lige så gerne lytte til hvad du har at sige som master Seymour har" hun nikkede og rejste sig op, tog kopperne og forsvandt ud i køkkenet med dem.
i sengen lå Gideon med bandage om brystet om ned af om vane, hele bandagen startede faktisk under armhulen og kørte ned til hoften, hans vinge var bundet ind og strakt ud, så den kunne heale stille. han så træt ud, men smilede alligevel da han fik øje på Mike "hej" hviskede han hæst og virkede træt, men også glad
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 12:35 am

Han smilede til hende. "I er virkelig søde allesammen.. Jeg er lige så taknemmelig som i er, virkelig.." Han var ærlig og mente det, dor han var sjældent blevet taget så godt imod som her, de var virkelig flinke. Han var glad for han havde lært dem at kende, selvom de ikke kendte hinanden så godt endnu. "Tak Isobel, for.. Ja, det hele sådan set" Det havde han efterhånden sagt nogle gange, men han mente det hver eneste gang han sagde det. Han var meget hurtigt oppe på værelset og inde ved Gideon.
Han kunne ikke lade vær med at smile lidt. "Du behøver ikke sige noget.. Du er udmattet.." Han sagde det blidt og satte sig på hug ved sengekanten. Han ville ikke sætte sig i sengen, han var bange for sengen så ville give sig og det ville gøre ondt på ham. Blidt lod han en hånd stryge over hans kind. "Det gør du aldrig igen.. Jeg blev virkelig bange.." Det lød næsten bedende, men han ønskede virkleig heller ikke at skulle gennemgå det her nogensinde igen. Det var rart at se ham i bedring. "Prøv at se om du ikke kan sove, søvn er den bedste medicin.. Jeg bliver her" sagde han blidt og tog hans hånd. Han ville hjælpe så meget som han kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 12:44 am

han gispede da Mike rørte hans kind, lige nu gjorde det næsten ondt i hele hans krop, men han gjorde intet der ellers, han ville ikke have han skulle gå efter at havde haft smerte i så lang tid, plus samtidig at få en skidebalde af James trængte an bare til at blive holdt af "jeg ville gøre det igen, hvis det betød du var i sikkerhed" hviskede han og skar en grimasse af smerte "men jeg var også bange da jeg så pistolen mod dig, det var som om hele min verden blev revet i stykker" hviskede han og holdte fast i hans hånd, som om han troede Mike ville forsvinde hvis han gav slip på ham "vil du kysse mig, selv om jeg ser sådan ud, jeg trænger til at blive holdt af" hviskede han og bed sig i læben, så næsten helt trist ud, det var virkelig hårdt for ham, han gode vinge sad foldet på ryggen, dig var den anden trukket ud og det gjorde ondt som bare pokker, han tog blidt Mikes hånd op mod sine læber og kyssede dem blidt, derefter trykkede han hånden mod sit bankende hjerte, også selvom det gjorde ondt gav han ikke slip så meget som et sekund
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 12:51 am

Han så på ham med et smil, selvom han ikke brød sig om tanken om at alt det her kunne ske igen. Lige nu var det bare dejligt at røre ham, at mærke han var i live og havde det godt efter omstændighederne. "Jeg ville blive rigtig glad hvis du var ved at få dig selv dræbt oftere end højest nødvendigt" sagde han med et smil. Selvfølgelig var han taknemmelig over han havde satset sit eget liv for ham, men det bekymrede ham også, for han vidste ikke helt hvor bange han så skulle være på hans vegne. "Jeg ville hellere have en pistol for panden end at se dig ligge og lide.. Det er det værste jeg nogensinde har oplevet.. Men tak alligevel, du gjorde det for min skyld" sagde han blidt og nussede kort hans hånd.
"Om jeg vil? Som om det er et spørgsmål, der er ikke noget tidspunkt jeg ikek vil kysse dig" sagde han kærligt inden han satte sine læber imod Gids. Det var rart at mærke hans hjerte, det var skønt og livsbekraftende, og det havde han brug for efter den her omgang. Han havde egentlig ikke lyst til at holde op med at kysse Gideon, så han fortsatte, men blidt nok til at han når som helt kunne sige fra.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 1:00 am

han nikkede og smilede svagt "selvfølgelig gjorde jeg det for din skyld jeg elsker dig" hviskede han og smilede træt, men alligevel var han seriøs da han snakkede, aldrig havde han været så lykkelig og aldrig elsket nogen så meget som han elskede Mike, han ville elske ham også selv hvis Mike ikke elskede ham tilbage.
han lagde langsomt sin hånd mod hans kind, følte ligesom hans hud mod sin fingre kort før han tog imod hans læber, han lagde hånden mod hans nakke og trykkede Mikes læber mere mod hans egne, hvilket kun fik ham til at brumme glad, men efter lidt tid skubbede han ham væk, da der lød et højt smæld og derefter Gideons skrig, men efter det sank han sammen og sukkede afslappet "jeg tror min vinge er healet" hviskede han og lagde sin udmattede hånd mod skinnen, som han desperat prøvede at få væk "gider du hjælpe mig" spurte han bedende og så på Mike med et svagt smil
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 1:08 am

Det var rart at høre, ordene at nogen elskede ham. Sidst han havde hørt dem, og følt de var rigtige, var fra hans mor. Selvfølgleig sammenlignede han slet ikke Gid og hans mor, men følelsen af at nogen faktisk tænkte på en var skønt. Det var rart at mærke deres læber sammen igen, også selvom at det ikke lige var de mest romantiske omgivelser. For Mike var det ligemeget, bare det var de to sammen, så var alt andet ligegyldigt. Han nåede at blive bekymret igen da han skubbe Mike væk og hørte både smældet og skriget. Igen gik lige i hans hjerte og han bed tænderne sammen, lidt af afmagt. "Jeg kan snart ikke mere" sagde han næsten udmattet, selvom han ikke burde være den der klagede. Han nikkede til Gideon med et smil og rejste sig op. Han gik om til vingen og fik meget forsigtigt, men hurtigt, skinnen af ham med et smil. Han lagde den fra sig og satte sig på sengekanten ved ham, helt forsigtigt. "Så.. Hvor står vi henne? Sådan i forhold til hinanden?" Spurgte han, lidt forsigtigt, men han var ikke selv sikker, og ville rigtig gerne vide det. Han tog Gideons hånd i sin, bare for stadig at bekræfte han var okay igen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 1:15 am

han så på ham og fulgte ham med øjnene som han fik hen og fjernede skinnen og det sekund skinnen var væk, satte han sig op og strakte vingerne ud, hvorefter de forsvandt ind og var helt væk "går du" spurte han og virkede en smule bekymret, de få ord lød opgivende som om han var blevet træt af ham, træt af hans smertes skrig, som om han ønskede at være hos en anden.
han sukkede og lagde sig stille ned, mens han stirrede op loftet "jeg ved det virkelig ikke, er vi da kærester" spurte han og hvilede sig på albuerne, hans mave var flad og man kunne svagt se blodet trille ned af hans mave, han lod blikket glide ned mod det og tørrede der hurtigt væk, hvorefter han lagde sig ned "hvad mener du selv, hvor står vi" spurte han stille og gav hans hånd et blidt klem
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 1:23 am

Han så på ham med et varmt smil. "Jeg kunne aldrig finde på at gå fra dig" sagde han ærligt og mente det virkelig, både fysisk men også med deres fohold til hinanden, selvom han ikke var skide sikkert på hvor de stod der.
Han så på Gideon, stadig tænkende over sit eget spørgsmål. Han var slet ikke sikkert, men et eller andet sted ville det nok give mest mening at han kaldt Gid sin kæreste. Ven lød for undelrigt. "Det er vi vel.. Jeg mener, jeg har ikke ret mange venner jeg sidder sådan her med" sagde han med et smil. Han lagde sig ned hos ham og nussede hans hånd mens han stadig tænkte. "Vi ved vi elsker hinanden.. Så, kærester er vel det mest passende?" Sagde han og så ind i hans meget blå øjne med et smil. Han nussede ham blidt ved skulderen, bare fordi han ikek kunne lade vær.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 1:30 am

da ordende passerede hans læber, bøjede Gideon sig frem og trykkede sine læber mod hans "tak" hviskede han og nussede sin næse mod hans, de ord varmede ham op og gjorde ham mere glad end før, og var det ikke for smerterne i maven, havde han gjort mere end det han havde gjort.
han fulgte ham med øjnene som han lagde sig ved hans side, stille lagde han den ene hånd på Mikes hofte og nussede blidt op og ned "du er min første kæreste, men også en jeg er glad for" hviskede han og kyssede han igen "mere end bare glad for, en jeg elsker" hviskede han og trykkede ham ind mod sit bryst, ignorerede et hvert tegn på smerte, også selvom det kunne ses en smule på ham, ville han bare gerne holde om ham, se om han var virkelig og ikke en drøm
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 1:36 am

"selv tak" hviskede han og nød bare ham og hans kærtegn, hans strøg og hans kys. Alt lige nu var perfekt, bortset fra at Gideon havde smerter efter at have fået en kniv i maven, ellers var alt perfekt. Han smilede til ham, da han mærkede Gids hånd mod hans hofte. Han kærtegnede kort hans hals med et smil og nikkede lidt. "Jeg elsker dig Gideon.:" hviskede han kærligt og gengældte de kys der kom. Det var skønt, og behøvede ikke stoppe for hans skyld. Han lagde løst en arm omkring Gid. "Pas nu på dig selv, der er ingen grund til skade dig mere end nødvendigt.. Jeg er her også når såret healer" hviskede han blidt og omsorgsfuldt. Alligevel kunne han ikke lade vær med at lægge sig ind til ham og kysse ham endnu engang.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 1:46 am

han smilede og hvilede hagen mod hans hoved, mens han holdte armene om ham "nej...jeg har brug for at blive elsket, efter det med Blayne, og James der gav mig en skidebalde, jeg ved jeg fortjent den, men det var hårdt og gjorde ondt, så nu" han lukkede svagt øjnene og indåndede duften af ham "jeg ville kunne finde frem til dig, i blandt alle" hviskede han og strøg ham ned langs ryggen. det bankede svagt på døren og en ung mand trådte ind, ham her var overraskende ung, måske 17 og han så på Gideon...ja som en hver teenagers dreng så på en smuk pige. Gideon rynkede brynet og satte sig op "Louis, hvad laver du" spurte han og hævede øjenbrynet "de er jo okay...jeg mener de er okay" hans smil var blidt indtil han fik øje på Mike, så stoppede han op og rynkede brynet, før Gideon kunne svare trådte han tilbage "undskyld jeg vidste ikke de havde gæster, jeg skal ikke forstyrre jer" han forvandt igen og Gideon så på Mike og lignede et stort spørgsmåls tegn
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 1:57 am

Han smilede og strøg ham op af skulderen. "Jeg vil altid elske dig, også selvom du er en papand en gang imellem.. Men du er min papand, og så er jeg faktisk lidt ligeglad med resten.. Så længe jeg må holde om dig.." Han hviskede det blidt. Han smilede og holdte sig kærligt ind til ham. Det var rart at mærke hans berøringer. Han så over på døren da det bankede på og forholdte sig lidt i sit baggrunds-mode, så han sagde intet, rørte sig knap nok. Han var nødt til at give slip på Gid da han satte sig op, selvom det var mod hans vilje. Han forstod slet ikke hvem den dreng var eller hvad han lavede her. Ligesom Gid, vendte han blikket mod sin partner og så undrende ud. "Hvem er han? Og hvorfor stoppede han da han så mig?" Det gav ikke rigtig nogen mening for ham, han mindedes ikke nogen Louis der skulle have været nævnt tidligere.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Blot en tur i kirke... -Gideon-   Blot en tur i kirke... -Gideon- - Page 7 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blot en tur i kirke... -Gideon-
Tilbage til toppen 
Side 7 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» I.. en.. kirke? ~ Roxanne
» Who am I? ~Gideon
» I don't wanna be here anymore, please help me ~ Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: