The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_rcap 
Justin (429)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_rcap 
Anna (418)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Tilbage igen? -Gideon-

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 4:56 pm

han rystede på hoved, lagde sin hånd mod hans kind, tvang hans ansigt op "nej se ikke væk, lyt, du er den smukkeste mand jeg nogensinde har elsket og den eneste, men jeg nyder hvert sekund sammen med dig" han kyssede han og sukkede mod hans læber, han nød den kærlighed han virkelig følte for Mike og den følelse af at få den igen, han elskede virkelig Mike og ville gøre alt for ham. da hans hår blev fjernet fra øjnene, grinede han og så på ham med elektriske øjne, blidt kyssede hans ham igen og strøg ham ned langs ribbene. han skælvede, da Mikes hænder skiftevis var mod hans mave eller mod hans læn, selvom han i starten skar en grimasse og gispede, smilede han bredere og slappede af i hans arme, kyssede ham op langs halsen og på kinden "mhh jeg elsker når du rør mig" hviskede han i hans øre og begravede sit ansigt mod hans hals
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 5:10 pm

Han så ind i Gids øjne da han var tvunget. Han rødmede lidt og smilede kærligt til ham. "Tak.. Du ved bare hvordan man siger tingene på den helt rigtige måde.. Men du burde overveje selv at kigge i et spejl, hvis du synes lille mig er smuk" hviskede han kærligt og gengældte sukkende hans kys. Det blik Gideon hav ham da hans æjne var fri for pandehåret var skønt og tiltrækkende. Han ønskede ikke at holde op med at røre ved ham nogensinde. Han gispede dæmpet over beøringerne og ønskede igen kun Gideon mod sig. Imens hans hænder fortsatte deres kærtegn, så langt nede på hans mave han turde før han frygtede at Gideon ville trække sig tilbage og væk fra ham. Han blottede sin hals og sukkede. "Jeg elsker bare dig.." hviskede han med et smil og lod sine hænder gilde om på hans ryg for at holde ham ind mod sig.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 5:19 pm

Han klukkede "jeg prøver da, men det var skam så lidt" hviskede han og kyssede ham, han kluklo, mens han samtidig rystede på hoved "jeg kigger mig i spejlet hver evig eneste dag, og jeg ser bare mig, måske synes du jeg er smuk, måske synes alle jeg er smuk, men smuk er ikke altid på yder siden, tit er de smukkeste dem der holde sig oprejst selvom det har haft smerter og har smerte, du gør det hele tiden, det med din far, du klare dig så godt, og derfor er din mit lys" han bed sig kort i læben, før han trykkede sine læber mod Mikes, sultne og efter mere. han gispede da Mikes hænder gled ned over hans krop, men han rykkede sig ikke en eneste tommer, strøg i stedet Mikes ned over kinden, kyssede ham, mens han skælvede svagt over berøringerne, han klukkede og kyssede ham dybt "og jeg elsker også dig, jeg elsker alt ved dig, at du er følsom, stærk, smuk og vilje stærk" han kunne blive ved med at finde ting som han elskede ved Mike, for der var meget
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 5:30 pm

Han så på ham og smilede lidt. Det var utroligt som Gideon altid havde det rigtige at sige, altid kunne gøre ham glad og varm indeni, som om han slet ikke skulle tænke over det, det virkede som om det vare faldt ham naturligt. Han krammede sig kort ind til ham med et smil. "Du er fantastisk, så er jeg ligeglad med hvad du selv synes.. Jeg ved du er fantastisk.." hviskede ham med et smil, og så ind i de blå jne tilhørende hans kæreste Han gengældte kysset, og kunne godt lide den itensitet der var i det, som om kun mere var nok for Gideon. Han ville give ham alt. Han lod sine hænder omme på ryggen af Gideon kærtegne hans lænd igen, men han turde stadig ikke at sænke hænderne mere, ikke efter den måde han blev afvist på tidligere. lige nu ville han are respekterer at Gideon havde sagt fra, så måtte hans egne lyster og ænsker vente. De havde trods alt en evighed tilbage. Han smilede over hans ord. "Charmør.." hviskede han nærmest med et suk, og kyssede ham mere ivrigt. Det var umuligt for Mike at få nok af Gideon.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 6:27 pm

han lagde armene om ham og grinede "din mening betyder alt for mig, så mange tak" hviskede han og kyssede ham, elskede den måde han så på ham, når Mike så på ham, følte han sig bedre, stærkere og følte han kunne klare alt, også selvom han ikke kunne direkte, men han følte sig stærkere sammen med ham, elskede at være sammen med ham. han grinede blidt og lod hænderne glide ned fra hans ryg, gav hans bagdel et drillende klem "jamen se hvilket fin lille en vi har her" grinede han og kyssede ham, lod igen fingrene danse op og ned af hans ryg. han sukkede mod hans læber "sexy" svarede han og hævede øjenbrynet, trykkede sig tæt op af ham, nød hver enkel af hans kærtegn, de var som guld nogen man ikke ville miste, men hans største guldklump var jo Mike, ham ville han da for alvor ikke miste
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 6:38 pm

Han følte sig tryg og godt passet på i hans arme. Med et nik ville han sige 'så lidt', men følte Gideon ville forstå det uden han sagde det højt. Han gengældte kysset så længe han kunne, og ville allerhelst aldrig ud fra bruseren igen. Aldrig havde han elsket at tage bad så meget før. Han Gids hænder over hans ryg og gispede lavt da han mærkede hans klem. Gispet var efterfulgt af en lav latter. "Du tager for dig, hva'?" hviskede han drillende og smilende, hvorefter han gengældte hans kys, men langt mere ivrigt og længselsfuldt end før. Han smilede igen over hans ord. "Mmh, det ved jeg du er.." hviskede han tilbage og så på Gideon. Hun var en smule forlegen, men fordi han aldrig havde prøvet det her før, det hele var nyt for ham, og det gjorde ham en smule spændt omkring det hele. Han kyssede ham kærligt på halsen, uden lysten til at bide og lod sine hænder søge ned mod hans hofter.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 6:49 pm

han smilede og kyssede hans pande, nød at være tæt på ham, kyssede ham, stort set kun så meget han kunne, ned på kinden, rundt i ansigtet og til sidst mod hans læber "ja jeg tager hvad jeg kan få og lige nu er jeg glad for at jeg er sammen med dig, nej faktisk ikke kun lige nu, jeg er glad hele mit liv" grinede han og smilede bredt og drillende, han sukkede og blottede med glæde halsen for ham, han havde tillid til ham, turde lade ham stå med sit liv hvis det var "nej jeg snakkede om dig, du er meget sexet" han så ned af ham og smilede bredt, før han igen mødte Mikes øjne. men da hænderne nåde hans hofte gispede han og kyssede ham "dine kys hvisker gamle minder væk og dine berøringer fjerne gamle sår" hviskede han mod hans læber og kysede ham igen
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 7:05 pm

Han lukkede øjnene med et smil og nød alle kyssene, tog glædeligt imod dem og ønskede ikke han stoppede. Igen rødmede han over Gideons ord og han så ind i hans øjne med et smil. "Du er velkommen. Jeg er din, du kan gøre hvad ud vil. Jeg vil altid være din, jeg vil altid elske dig Gideon" sagde han lavt og med et smil. Han kyssede kærligt hans hals, ned af. Da han nåede il hans skulder lod han sin tunge løbe let over hans hud på halsen hele vejen op til hans øre. Han kyssede blidt hans øreflip og smilede lidt over hans ord. "Det er snyd, jeg ville lige have sagt det samme om dig.." hviskede han i hans øre og så så ind i hans øjne igen med et smil. Han trak næsten sine hænder til sig da han gispede, før han opdagede at det ikke var fordi han ville have ham til at stoppe. "Er du sikker?" spurgte han lavt og gengældte kysset. Han lagde sine hænder mod hans hofter igen og lod sine hænder glide om til hans bagdel, bare for at prøve.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 7:14 pm

Han grinede, om altid grinede han over Mikes små og sjove kommentarer, de var søde og sjove og han elskede dem ligesom meget som ham...eller nej han elskede Mike mere, men ja altså de var søde. han stønnede svagt, måden han kyssede ham ned langs halsen, og lod sin tunge glide hen over hans skulder, fik ham til at skælve af velbehag, han elskede det og ville have mere, hvilket man også kunne se på den måde han lænede sig frem mod ham på. han smilede drillende og så ham dybt i øjnene "det er jeg ked af, men jeg er sikker på at du kan sige noget der lyder meget bedre" han kyssede hans næse og derefter hans læber. da spørgsmålet kom, så han længe på ham og nikkede til sidst "jeg er helt sikker" han skar kort en slags grimasse, men sukkede derefter og smilede nydende, kyssede ham og nussede hans kind, hans spændte i hver enkel muskel hvor Mikes hænder rørte ved huden, musklerne under var fuldkommen spændte, men ikke af skræk snarer andet
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 7:34 pm

Han smilede og var glad for at han kunne give Gideon bare en smule nydelse og glæde. Han støn gjorde et eller andet sted bare Mike mere elktrisk, og han ville ønske de kunne komme tættere på hinanden. Han ville elske bare at stå med Gideon for evigt, bare nu her som de havde det. Intet kunne hive ham ud af hans lykke lige nu, kun Gideon selv. Det var skønt at mærke ham kom tættere på, som om han faktisk også ville have mere. Han lo lidt og så ham i øjnene "hmm. Det tror jeg ikke. Det er dig der er poeten, ikke?" sagde han kærligt og kyssede ham villigt igen. Han så på Gideon med et smil da han svarede. "Jeg elsker og respekterer dig.. Du siger til hvis det er.." sagde han lavt. Han kyssede ham kærligt og kærtegende hans hud på ballerene. Det var ikke for at være nærtgående, men for at mærke hans kæreste ordenligt. Han sukkede mod hans læber og tyrkkede sig ind til ham. Han havde aldrig oplevet noget lignene, det var fantastisk og bedre end noget han nogensinde havde kunnet forestille sig.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 7:44 pm

han rystede på hoved "alle kan være poetiske, ligegyldig om du læser poesi eller ej, det kommer fra hjertet, tror mig alle kan tale fra deres hjerte nogen bede end andre selvfølgelig" han trak på skulderne og kyssede ham, okay måske skulle man være god, men alle havde vel en poet gemt et sted inden i sig "sand kærlighed sætte hjertet i flammer, det brænder bedre end selv halm og strå, det er hvad du gør ved mig, du sætter mit hjerte i flammer" hviskede han og kyssede ham endnu en gang. han nikkede kort også ned på Mikes hænder "hvad er der ved min røv du så godt kan lide" spurte han og vendte igen blikket mod mike med et hævede øjenbryn, det var ikke fordi han ikke kunne lide det, han forstod det bare ikke helt "hej hvad siger du til at vi går ud af badet og sætte os over i boblebadet" spurte han, mens han hviskede han blidt i øret, nappede ham i øreflippen
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 7:55 pm

Han smilede lidt og trak på skuldrene. "Du har muligvis ret. Jeg er bare ikke særlig god til ord. Du gør mig en smule forlegen ved bare at kunne lyde som en digter, og jeg knap kan svare tilbage" sagde han med et smil. Det var jo sandt nok, han ville ønske han var lige så god til at fortælle Gideons hvordan han følte som Gid var, men det lå desværre ikke til ham. Han rødmede en smule over hans ord og så ind i hans øjne. "Du er skøn.. Jeg forstår virkelig ikke hvordan du gør det der.." hviskede han lavt. Det var skønt at føle sig elsket. Han gengældte kysset og så op på ham igen da han spurgte. Han lo en smule. "Det er en del af dig, er det ikke grund nok?" savrede han med et smil og kyssede ham kort. Egentlig var det lige så meget fordi det var nyt for ham, han var nysgerrig, som alle ville være første gang sammen med en anden person. Han smilede og nikkede lidt. "Det lyder godt.. Ja.." hviskede han med et nik, og sukkede over hans nap, der lidt fik ham til at gribe lidt ekstra fat om ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 8:04 pm

han rynkede brynet "jeg har altid ret, måske er du bare ikke vant til det, da jeg var lille plejede mig og min bror altid at residerer digte op og alt muligt andet, det er noget af det bedste jeg ved...nej jeg har noget vigtigere dig, du er det bedste, vigtigste og mest dyrebare ege jeg nogensinde har holdt mellem mine arme" han kyssede ham og brummede stille. han trak på skulderne "et lille talent tror jeg nok eller jeg ved det ikke, jeg taler bare fra mit hjerte" konkluderede han og lagde hoved på skrå, betragtede Mike med varme øjne og et kærligt smil, kort før han igen kyssede ham. han så igen ned på sin bagdel "ja det er en del af mig, jeg troede bare du havde en anden grund, er det fordi den er saftig" grinede han og vrikkede med øjenbrynene. han trak sig kort, væk, for at skylde alt malingen af, som han jo ikke havde fået gjort på grund af alt det de havde gjort, men da han så var færdig, slukkede han for vandet, kørte en hånd igennem håret, gav Mike et kort kys, før han blinkede og gik hen, satte sig op i det varme varme vand fra boblebadet
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 8:19 pm

han nikkede lidt og smilede over ham. "Jeg ved bare du er fantastisk at høre på, og du gør noget helt specielt ved mig når du siger de ting. Det er lidt som om jeg bliver helt varm, selvom det er umuligt" sagde han lavt. Han mente det virkelig, han følte sig menneskelig og levend eigen når Gideon sagde som han gjorde. Han nød at stå i drengen arme og puttede sig ind til ham med et smil. "Et lille talent? Nu er du bare høflig. Du er vildt god, naturtalent mindst" sagde han med et smil og lød opmuntrende. Han ville gerne have at Gideon selv kunne forstå hvor god og skøn han var, men som sagt var Mike ikke god med ord som engeln var. Han gengældte kort hans kys og lo lidt. "Mmm.. Du er normalt bare fristende.. Og så har jeg ikke fået lov til at pille før, vel?" sagde han med et smil og lod ham modvilligt træde ud af hans arme. Han så på Gideon imens og nød synet af hans kæreste, hvilket fik ham til at smile. Han nød det korte kys og fulgte glædeligt med Gideon hen til boblebadet. Han var ret imponeret over hans hus nu han tænkte over det. Dog ville han savne sin egen pool, men han havde Gideon til gengæld, og det var klart det værd. Han satte sig ved siden af Gideon, helt tæt op af ham, han puttede sig nærmest ind til ham med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 8:36 pm

han nikkede "jeg er kun glad for at høre det, ha! mor så kunne jeg gøre noget rigtigt" udbrød han og grinede, hvis han stod foran sin mor lige nu ville han tvære hende ud som hun havde gjort de sidste mange år af hans liv, hun havde ødelagt ham, nedbrudt ham, men nu kunne han selv rejse sig op, takket være hjælp fra en han elskede. han smilede og strøg ham ned langs ryggen "nu overdriver du, der er folk der er langt bedre med ord, jeg kan lidt ligesom de fleste andre kan" han trak på skulderne og smilede blidt til ham, han tog det ikke ligesom han var et stort naturtalent, det var bare noget han kunne, udtale digte, skuespil og den slags. han grinede og bemærkede hans blik "står du og lurer mig i badet" spurte han og grinede stort, men han tog sig endelig ikke af det, nød bare at ligge i boble badet sammen med ham, en han elskede højt og faktisk mere til
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 8:49 pm

Han så på ham og lo en smule. "Du er skør, men jeg kan godt lide det. faktisk elsker jeg dig for det" sagde han med et smil og rystede på hovedet over hans kæreste der virkelig var noget for sig selv, men på en god og sød måde. Han kunne slet ikke forestille sig at elske andre en Gideon på den her måde. Han nød strøget over hans ryg og så op på ham. Han rystede på hovedet. "Nej, jeg overdriver ikke. Du tror for lidt på dig selv Gideon, jeg elsker dig, men er stadigvæk ikek helt blind. Du er virkelig god til ord" sagde han ærligt og smilede til ham. Han havde aldrig hørt noget der sådan rigtigt rørte ham angående poesi. Han synes virkelig Gideon var speciel og kunne noget. Han lo lidt over ham. "jeg må godt. Desuden kan du jo lide det" sagde han drillende og kyssede ham kærligt. Det var ikke for at glo, men han havde aldrig været sammen med en dreng før, ikke seksuelt på den her måde, alt var nyt for ham. Gideon ville sikkert forstå det hvis han vidste det, men han følte det akavet bare at bryde ud med at han var jomfru. Istedet puttede han sig tættere ind til Gideon.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:04 pm

han kyssede ham, trykkede ham ind mod sig "jeg ved du elsker mig, jeg elsker dig ligeså meget, jeg elsker alt ved dig, jeg kan blive ved i evigheder, jeg elsker dig, jeg elsker dig, jeg elsker dig" sagde han om og om igen, kyssede ham hver eneste gang, trykkede sig mod ham og sukkede. han sukkede og lagde hoved tilbage stirrede op i luftet "okay" sagde han kort og rystede stille på hoved. han grinede og rejste sig op, vandet omkring ham gik til hofterne og da han spændte musklerne og stolt vidste dem frem, drybede vandet ned fra dem "jeg ved det, jeg er ret lækker ikke" spurte han og blinkede, han bøjede sig ned mod Mike og trykkede sine læber mod hans, stadig stående, blidt strøg han ham ned af halsen og smilede bredt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:13 pm

Han så på ham og lo lidt. Han lagde sit hovede lidt tilbage mens han så på gideon og rødmede. "Jeg elsker også dig.. Det er næsten som at svæve når du bliver ved med at gentage det.." sagde han med et smil og gengældte de korte kys. Han følte sig lykkelig og elsket lige nu, som om at han havde vundet i lotto, mindst. Gideon betød mere for ham end han kunne beskrive, hvilket irriterede ham, for han kunne dermed ikke forklare englen hvor meget han betød. Han så på drengen da han rejste sig op og kunne ikke lade vær med at fæstne sit blik mod overgangen fra vand og hans krop nogle sekunder, inden han så op og smilede. "Mm, meget lækker. Jeg bliver helt misundelig" sagde han med et smil. Han rødmede da Gideon lænede sig over ham og gengældte hans kys. Han sukkede over hans strøg og ville gerne bare kramme sig ind til ham lige nu. Han så op på ham med et næsten længselsfuldt blik. Det var tydeligt at han ønskede sig Gideon tæt på, så tæt de kunne komme. Han strakte sig for at kysse ham endnu en gang.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:20 pm

han nikkede kort og strøg ham ned over kinden, holdte sig fortsat oppe, med hænderne på hver side af Mike, kyssede han ham blidt "vi har en hel uendelighed til at sige det til hinanden" hviskede han og kyssede ham en smule hårdere. han så ned af ham og grinede "nå så det mener du, jamen så skulle du se den sexede fyr der sider foran mig, han er virkelig lækker skal jeg hilse dig at sige, sexede blå øjne, lækkert blond hår og det skønneste ansigt" han trak ham op til sig, så de stod op, tæt sammen, mens han lod fingrene glide ned af ham, dog efter lidt tid satte han sig ned og så op på Mike med mindst lige så længselsfulde øjne som Mike havde givet ham, han sukkede slikkede sig om munden "ja det må jeg sige, jeg kan se på dig hele dagen" han lænede sig tilbage, med armene om bag hoved og øjnene fæstet på hans overkrop og derefter hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:33 pm

Han smilede til ham og følte sig lidt forlegen over al opmærksomheden og rosen. Han gengældte kyssset med stor glæde og ønskede kun den følelse. "Ja.. Det er helt utroligt, ikke?" hviskede han tilbage, næsten åndeløst over den lykke han gennemgik. Det var skønt med hans hårde kys, virkelig at kunne mærke han var der. Han smilede lidt genert og så pinligt berørt ind i hans øjne. "Tak.. Det er ikke mig af os to der står og ligner en gud, vel?" sagde han med et smil og lod sig trække op. Han sukkede og skulle lige vænne sig til følelsen af deres kroppe mod hinanden inden han kunne se ordenligt ind i hans øjne med et smil. Han blev stående og bed sig lidt i læben da han satte sig. Igen rødmede han "Du er velkommen.. Jeg er din fuldt ud" sagde han med et smil og trak på skuldrene. Han var glad for at han var lavere en Gideon, så vandet dækkede mere af ham og han følte sig knap så blottet. Han gik dog hen til ham kærtegnede kort hans kind inden han satte sig over skrevs på hans skød, men uden at gøre noget seksuelt, bare for at være tæt på.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:42 pm

han grinede og lagde hoved tilbage, satte sig bedre til rette "på hvilke måder om jeg må spørge ligner jeg en gud, jeg ser da lige så godt ud som alle andre, ligesom Louis og ligesom James" han trak på skulderne og tørrede vandet væk fra sit ansigt. han brummede da Mike satte sig på hans skød, han lagde hurtigt armene om ham og kyssede ham dybt "mhh er man lige lidt sexet, men ja du er min, kun min" hviskede han og kyssede ham igen, denne gang trykkede han Mike ind mod sig, mens han kyssede ham hårdere, lod sine hænder udforske hans ryg "mhh jeg elsker dig" han nussede sin næse mod hans og smilede bredt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:52 pm

Han så på ham og smilede blidt. "Du er veltrænet.. Du har de smukkeste øjne, dit hår er svært ikke at pille ved, din stemme er nærmest syngende, skal jeg fortsætte?" sagde han med et smil og så kærligt på englen. Hans store kærlighed lige foran ham, det var helt utroligt at tænke på. Han smilede og kyssede ivrigt med. Han elskede det her, og var næsten helt oppe og køre over hvor tæt han var på Gideon lige nu. Han lo lidt genert og så på ham. "Jeg vil bare gerne være tæt på dig.." hviskede han tilbage. alt i hans krop higede efter at røre ved Gideon. Han kyssede ivrigt med og stønnede næsten, men lavt, mod hans læber da han trykkede sig mod ham. Det var ret nyt for ham det hele, og svært for ham at kaperer. "Jeg elsker også dig.." sukkede han med et smil, og prøvede at samle sig lidt omkring andet end deres kroppe sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 10:01 pm

Han hævede øjenbrynet og nikkede stille "alle kan blive veltrænet, smukke øjne er noget alle har bare i hver deres form, mit hår fatter jeg så ikke, det ligner morgen hår og stemmen kan alle også få, bare med øvelse, så bare fortsæt jeg ser ikke lige det der gør mig så guddommelig som du mener jeg er" han strøg ham op langs rygsøjlen og smilede svagt til ham. det var som han et sted kunne høre hvad det var Mikes krop higede efter og han gav den med glæde hvad den bad om, blidt strøg han ham rund på kroppen, han kyssede ham glædelidt igen, ville gerne gøre det så meget som muligt, hvis det var muligt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 10:11 pm

Mike lo lidt over ham og så ind i hans øjne. "jeg forstår ikke at du ikke kan se hvor fantastisk du er. jeg ved ikke hvordan jeg får dig til at se hvor skøn og lækker du er, du har åbenbart ikke lyst" svarede han drillende og kyssede ham. han vidste ikke hvordan han kunne forklare englen hvor smuk og enestående han var i mikes øjne. han glemte dog hirtigt kvalerne da Gideon begyndte at kærtegne ham rundt på kroppen. hans hjerte ville hamre afsted hvis han havde et. han sukked mod Gids læber og ønskede lige nu at de ville fortsætte, at han efter den her dag ikke længere kunne kalde sig jomfru. men det kunne han ikke bede om, så hans lyst holdte han for sig selv og skælvede istedet over berøringerne mens han ivrigt kyssede Gideon.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitimeTors Jan 17, 2013 11:02 pm

han trak på skulderne "jeg ved da godt jeg ser brand godt ud, men at jeg er lækker, som du så smukt sagde, betyder ikke jeg er guddommelig, bare jeg var den heldige med mit udseende" han trak på skulderne, lagde hoved på skrå, men rettede det op for at kysse ham igen, han lagde en hånd mod Mikes nakke, kyssede ham ømt og kærligt. med et smil lagde han hænderne om på hans bryst, dog kun den ene da han brugte den anden rundt om hans nakke. men hånden på brystet, kærtegnede blidt rundt, gled længere og længere ned med en pirrende rolighed. han holdte kysset, smilede bredt, mens han fortsatte med at køre fingrene rundt, længere og længere ned mod lysken
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 6 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage igen? -Gideon-
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Tilbage igen.. [Kristen]
» Blot en tur i kirke... -Gideon-
» En varm sommer dag - Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: