The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Tilbage i skolen *For alle*  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Tilbage i skolen *For alle*  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Tilbage i skolen *For alle*  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Tilbage i skolen *For alle*  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Tilbage i skolen *For alle*  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tilbage i skolen *For alle*  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Tilbage i skolen *For alle*  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Tilbage i skolen *For alle*  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tilbage i skolen *For alle*  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Tilbage i skolen *For alle*  I_vote_lcapTilbage i skolen *For alle*  I_voting_barTilbage i skolen *For alle*  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Tilbage i skolen *For alle*  I_vote_lcapTilbage i skolen *For alle*  I_voting_barTilbage i skolen *For alle*  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Tilbage i skolen *For alle*  I_vote_lcapTilbage i skolen *For alle*  I_voting_barTilbage i skolen *For alle*  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Tilbage i skolen *For alle*  I_vote_lcapTilbage i skolen *For alle*  I_voting_barTilbage i skolen *For alle*  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Tilbage i skolen *For alle*  I_vote_lcapTilbage i skolen *For alle*  I_voting_barTilbage i skolen *For alle*  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Tilbage i skolen *For alle*  I_vote_lcapTilbage i skolen *For alle*  I_voting_barTilbage i skolen *For alle*  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Tilbage i skolen *For alle*  I_vote_lcapTilbage i skolen *For alle*  I_voting_barTilbage i skolen *For alle*  I_vote_rcap 
Justin (429)
Tilbage i skolen *For alle*  I_vote_lcapTilbage i skolen *For alle*  I_voting_barTilbage i skolen *For alle*  I_vote_rcap 
Anna (418)
Tilbage i skolen *For alle*  I_vote_lcapTilbage i skolen *For alle*  I_voting_barTilbage i skolen *For alle*  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Tilbage i skolen *For alle*  I_vote_lcapTilbage i skolen *For alle*  I_voting_barTilbage i skolen *For alle*  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Tilbage i skolen *For alle*

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Tilbage i skolen *For alle*  Empty
IndlægEmne: Tilbage i skolen *For alle*    Tilbage i skolen *For alle*  I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 8:30 pm

Sted; Skolen
Tid; Første time
Omgivelser; Elever, lærer og hvem der ellers befinder sig på skolen
Vejr; Solrigt og varmt, ingen vind
Påklædning; mørke bukser og en hvid T-shirt og sorte solbriller

Daniel nærmede sig skolen. Han havde valgt at gå i skole, da vejret var så godt. Han havde sine sorte solbriller på og skjulte sine triste brune øjnene. Hans humør var ikke i top, for tiden og han havde allermest lyst til at blive væk fra skolen men han vidste at han ikke kunne have mere fravær. Han havde den sorte skuldertaske over skulderen og hænderne i lommen da han trådte ind på skole. Alt lignede sig selv, men alt var forandret.
Daniel gik hen til sit skab for at tage sine spansk bøger, han skulle nemlig have spansk i første time. Han smækkede lågen efter sig, men fik ikke til time. Han ville vente lidt endnu, han sukkede og så på nogle af de forbipasserende elever.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Tilbage i skolen *For alle*  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skolen *For alle*    Tilbage i skolen *For alle*  I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 9:16 pm

På: Mørke jeans, en mørke blå hættetrøje og et på tennisko
*************************************
Zoey kom løbende over skolens parkerings pladsen. Hun kom for sent igen. Hun løb sig hurtigt hun kunne, men hun nåede det ikke. Hun løb ind ad døren, og forsatte i løb hen til sit skab. Hun pustede og stønnede. Hun kunne næsten ikke trække vejret.. men det var lige meget.. Hun skulle nå den første time, som hun havde glemt de sidst tre uger. Hun støttede sig op af skabet, og blev enig med sig selv om at det var okay lige at få vejret. Da hun kunne trække vejret igen, tog hun sine Spansk bøger, lukkede skabet, og begyndte at gå mod klassen. Hun gik forbi Daniel og sagde hurtigt hej, men stoppede da hun kom lidt længere... Hun vendte sig om og så på Daniel. Hun gik hen og tog hans solbriller af. Hun så lidt ind i hans brune triste øjne, inden en reaktion tog fat i hende. Da hendes hjerne nåede med, stivnede hun. "Daniel?" sagde hun, efter lang tids kiggen på ham. "Jeg har ikke set dig længe," sagde hun. Hun smilte ikke som hun plejede. Hun trak lidt ned i hætten da nogle elever gik forbi. Hun sukkede, og så efter dem. Hun så på ham. "Hvad er der galt?" spurgte hun stille..
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Tilbage i skolen *For alle*  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skolen *For alle*    Tilbage i skolen *For alle*  I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 2:42 pm

Daniel havde smidt sin taske fra sig ved sin side og overvejede at tage sine spanskbøger og gå til time, men han kunne ikke rigtigt få sine fødder til at bevæge sig. Det var så underligt at være tilbage efter de måneder han havde været væk. Han var også ked af at han ikke en gang havde skrevet eller ringet til sine venner, mens han havde været væk. Mens elskede farmor var død og han havde bare ikke kunne tage sig sammen til noget.
Daniel så på Zoey da hun gik forbi ham, gud hvor havde han savnet hende. Hun var hans bedste ven. I hvert fald i hans øjene og han havde så dårlig samvigtighed over for hende, fordi han ikke havde sagt farvel.
"Hej Zoey" sagde han og åndede lettet op, hvor var han glad for at se hende. "Tessie" var det eneste han kunne få over sine læber, men han var sikker på at hun vidste hvad han mente. Tess havde forladt ham for en anden, hun var gravid og skulle giftes.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Tilbage i skolen *For alle*  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skolen *For alle*    Tilbage i skolen *For alle*  I_icon_minitimeFre Mar 11, 2011 11:21 pm

Kristen kom ind af hovede døren til skolen, hun var ny i byen og dette var hendes første dag. Hun var liidt nærvøs fordi hun ikke rigtig kende nogen, hendes søster gik ikke i skolen så.
Hun gik bare stille på gangen og lede efter kontoret, hun var faret lidt vildt, hvilket var fordi der ikke var et eneste skilt der fortalte hvor kontoret var.
Hun smilte ikke rigtig hun ville gerne men lige nu var hun bare fuldt af nærvøsitet. Hun kig bare videre ned af en gang og prøvede at finde vej, uden hjelp.

//Blander mig lige, håber ikke det gør noget men der stod det var til alle såå... ved godt at det ikker er langt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Tilbage i skolen *For alle*  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skolen *For alle*    Tilbage i skolen *For alle*  I_icon_minitimeLør Maj 28, 2011 1:01 pm

Zoey så skyldbevidst ned i gulvet. Hun havde savnet Daniel.. Han var hendes bedste ven, i hendes øjne. Hun trak hætten af, og så på ham. Helt ubevidst, lagde hun armene om ham, og knugrede ham indtil sig. "Jeg er så ked af det på dine vegne," sagde hun lavt, og ind i hans øre. Hun trak sig lidt tilbage, og lagde en hånd på hver side af hans hoved. Hun så ham lidt ind i øjnene. "Er du okay med det? Jeg mener... Kan du klarer dig?" Der gik lidt før hun igen sagde noget. "Daniel... Uanset hvad der sker kan du altid snakke med mig.. Ring eller skrive, banke på min dør midt om natten, så vil jeg altid tage den, svar, eller åbne for dig," sagde hun, og krammede ham igen. Hun vidste ikke rigtigt hvorfor hun sagde det.. Det var som om hun bare skulle sige det..

//Tror det er okay Kris xD Og undskyld jeg ikke har svaret, men sidst jeg svarede gik det hele galt, og jeg skulle lige tage mig sammen til at skrive igen ^^'
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Tilbage i skolen *For alle*  Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i skolen *For alle*    Tilbage i skolen *For alle*  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage i skolen *For alle*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Car Wash!! - For alle, om de går på skolen eller ej xD
» Frikvarter alene.. Måske? (Alle der går på skolen og har lyst)
» Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: