The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_lcapNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_voting_barNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_lcapNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_voting_barNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_lcapNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_voting_barNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_lcapNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_voting_barNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_lcapNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_voting_barNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_lcapNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_voting_barNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_lcapNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_voting_barNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_rcap 
Justin (429)
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_lcapNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_voting_barNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_rcap 
Anna (418)
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_lcapNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_voting_barNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_lcapNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_voting_barNu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Maria
Menneske
Menneske
Maria


Fulde navn : Maria Pricilla Knight
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 17
Geografisk sted : Mystic Falls

Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeTors Apr 21, 2011 1:33 am

Sted - Skolen
Tid - tidligt om morgen
Dag - Mandag
Omgivelser - Få elever, fordi det er så tidligt.
Vejr - Solskind
Årstid - Forår
Humør - Veltilpas, men lidt genert
Påklædning - Et par korte lyseblå shorts, en stroptrøje i hvid, og et par sorte conserverser.

Maria kom gårende ned af gang, på skolen. Hun var tidligt på den, fordi hun var så genert når alle var kommet. Hun rundt og ledte. Hvor var kontoret. Hun havde fundet, fysisklokalet, gynastiksalen, Pigernes og drengenes toiletter, og Historielokalet. Hun sukkede opgivende, og gik en runde mere. Hun så ind af være en dør. Fysisklokalet. Et lokale. Endnu et lokale. Historielokalet. Et lokale. En sukkede, og fik øje på en dør, med et lille vindue i. Hun gik hen til den, og åbnede den. Der sad en derinde. "Hej." Hun sagde det kort, men med et smil. Hun gik langsomt ind. Damen sad bare og kiggede på computerskæmen. "Bare kom ind." hun så ikke op. Maria så rundt. "jeg er inde" hun smilede stille. Damen kiggede endelig op. "Hej" Maria vinkede lidt. "Jeg hedder Maria Ditte Knight, jeg skulle melde.." "Ja ja ja. Du skal melde dig og din bror Jeremy ind ikke?" Hun så forvirret på damen. "Ja. De-et var det jeg skulle." Damen nikkede "Navne?" "Maria Ditte og Jeremy Knight" Hun smilede roligt, og så damen skrive det ned. "Godt. Så her er jeres skemaer og et kort over skolen" Maria så på de papirer damen skubbede ud til hende. Hun nikkede, og tog dem. "Okay" hun nikkede. "Ha en god dag" Hun gik ud af kontoret. Først nu gik det op for hende, at hun havde været vildt anspændt. Hun så sig kort tilbage, mod døren, og kiggede så ned på hendes, og Jeremys Skema.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeLør Apr 30, 2011 8:24 pm

Justin var ankommet tidligt. Han havde fået overlov fra skolen, og var først kommet tilbage nu. Han var klar til at begynde igen, selvom hans fravær havde kostet ham nogle problemer mellem Bonnie og ham. Han håbede på at det kunne rettes ud.
Han gik ned af gangen med sin sorte taske over skulderen. Han havde først en engelsk time i 3. periode, så han havde et par timer endnu. Han gik ned på kontoret hvor han skulle aflevere nogle papir og sige hej. Han var ikke særlig nervøs, for hans tanker var alle mulige andre steder, så han kørte lidt på autopilot. Han akom til kontoret, men måtte vente da en pige var ved at melde sig og en anden ind. Da hun gik skyndte han at give kontordamen sine papir, hun var ny og derfor krævede hun ikke andet et en kort samtal. Han folod kontoret let efter, så da han stod på gangen fik hn øje på den nye pige. "Du må være ny her på skolen" sagde han venligt til hende og sendte hende et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Maria
Menneske
Menneske
Maria


Fulde navn : Maria Pricilla Knight
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 17
Geografisk sted : Mystic Falls

Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeSøn Maj 01, 2011 2:24 pm

Maria var optaget i sit skeam. Hun skulle ikke noget den første time. Den anden skulle hun Spansk, så Engelsk, Historie, Biologi, også til sidst Matematik. Hun sukkede dybt, og lettet. Kun fem timer, idag. Hun skulle til at se på Jeremy's da nogen snakkede. Hun så på. 'Hvem mon det var?' var det først hun tænkte. Så vente hun sig på, og så på Drengen ved kontoret. "Ømh. Jo.. Jo det er," sagde hun, lidt tøvende. Hun smilede lidt. Så proppede hun papirene i en taske hun havde over den ene skulder.. Hun så på ham igen. "Undskyld jeg spørger, men er du elev her?" spurgte hun usikkert. Hun syntes ikke rigtigt man kunne vide længre så, så hun ville bare være på den sikre side. Hun smilede venligt, men også lidt genert til ham.

(Min krea forsvandt lige Neutral)
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeSøn Maj 01, 2011 2:36 pm

Justin smilte til hende og gik et par skridt hen mod hende. "Jamen så velkommen til" sagde han og smilede stadig. "Det er altid dejligt med et nyt ansigt" svarede han venligt. Der var sikkert meldt et par stykker ind og nogle ud, mens han havde været væk, og derfor var han også lidt spændt på at begynde igen.
Justin lo en venlige lav latter, da hun spurgte om han var elev på skolen. Han rystede på hovedet. "nej, jeg er skam engelsk-lærer her på stedet" fortalte han. "jeg har haft overlov det sidst halve år, men er tilbage igen" Han kunne ikke lade være med at smil lidt, for han vidste godt at han var meget ung for en lærer, men han havde jo også haft mange år til at læse i.
"er du nervøs for at begynde" spurgte han venligt hende.

//Det gør ikke noget, den kommer sikkert igen xD //
Tilbage til toppen Go down
Maria
Menneske
Menneske
Maria


Fulde navn : Maria Pricilla Knight
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 17
Geografisk sted : Mystic Falls

Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeSøn Maj 01, 2011 4:02 pm

Maria smilede til ham. "Tak," sagde hun. Hun rødmede lidt over hans latter. Hun smilede skævt, og genert. "Nå.. Jamen så skal jeg have dig i tredje time," sagde hun. "Undskyld mit spørgsmål..Men det er altså fordi jeg syntes du ser ret..ung ud af en..Lærer at være," sagde hun, med mangle huler, der kom fordi hun lige skulle finde de rigtige ord. Hun så rundt for at undgå hans spørgsmål. Hun havde altid være den nervøse, og generte pige. Og nå hvor han spurgte, gik det på for hende, at hun rent faktisk var det. "Ømh.. Joh.. Joh lidt måske," sagde hun, efter lang tids kiggen rundt. Hun så på ham gik, med et genert smil.

(Heeh ^^ Det må vi da håbe xD)
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeSøn Maj 01, 2011 6:41 pm

Justin smilte. "Det gør ikke noget, jeg er efterhånden vant til det, for jeg er vist rimlig ung" sagde han med et drillende smil. "Jeg vidste med det samme hvad jeg ville så det var hurtigt at komme i gang med en uddannelse" Han trak på skulderne.
Justin smilede igen. "Det vil jeg da glæde mig til" sagde han og fugtede læberne. "Jeg hedder forresten Justin Ryan Moore" han havde altid præsenteret sig med efternavn på skolen, men det var også kun der.
"Jeg hørte at det ikke kun var dig, du meldte ind. Er den anden din bror" spurgte han venligt. Han gik stærkt ud fra det, for de havde samme efternavn, og hun var alt for ung til at være mor, og drengen alt for gammel til at være hendes barn. xD
Tilbage til toppen Go down
Maria
Menneske
Menneske
Maria


Fulde navn : Maria Pricilla Knight
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 17
Geografisk sted : Mystic Falls

Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeSøn Maj 01, 2011 8:16 pm

Maria smilede, og var ved at tø op. Hun grinede lidt. "Jah det er det du er," sagde hun, med et skævt smil. Hun nikkede lidt. "Okay. Jamen det er da altid godt at vide hvad man vil," sagde hun, og smilede. Hun nikkede. "Jamen i lige måde," sagde hun. Hun smilede. "Hvis du ikke hørte det hedder jeg Maria Ditte Knight," præsenterede hun sig. Hun var vant til at præsenterer sig selv, med det fuldenavn. Selv om modparten ikke gjorde det.
Hun nikkede. "Han er min tvillingebror.." Hun lyd lidt opgivende. Efter hun havde fundet ud af at han var på stoffer, havde hun ikke snakket ret mig med ham. Han ville sikkert slå hende ihjel, når hun omlidt skulle ringe til ham, og sige at han skulle op og i skole. Hun tvang sig selv til at smile, for ikke at se alt for sorgmodig ud ved tanken om sin brors misbrug. "Han aner ikke noget om at vores mor har meldt os ind. Han dræber mig!" Hun sukkede, og rystede på hovedet. Så smilede hun igen lidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeMan Maj 02, 2011 7:42 pm

Justin nikkede. Hans familie havde altid gået ind for at deres børn skulle i skole, og han havde altid været den bedste i klassen, og tit hjælp han de andre. Så han elskede følelsen af at sidde og hjælpe en med noget, og så pludselig går det op for dem, hvordan det hænger sammen. Det var fantasisk.
"Dejligt at møde dig Maria" sagde han og smilte til hende. Hun virkede til at være en meget fornuftig pige, en han sikkert ville være glad for at undervise, hun virkede til at hun kunne finde ud af ting og var ikke bange for at arbejde hårdt, han var spænd på at finde ud af om han gættede rigtigt.
"En tvilingebror" sagde han og smilte igen. "jeg har altid ønsket mig en tviling" indrømmede han, det havde han lige siden han var helt lille. "Han lyder til at være en rigtigt teenager" sagde han venligt og smilte endnu en gang. "Hvis du får nogle problemer, skal du bare sge til, jeg er her for at hjælpe" tilbød han. Justin var mere en villig til at hjælpe hende, hvis hun en gang skulle få brug for det. Men han vidste selvfølgelig ikke til hendes tvillingsbror misbrug.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeMan Maj 02, 2011 8:44 pm

Bonnie kom gående ude ind af døren, hun sukkede lidt og kiggede rundt på gangen, som hun kendte så godt efterhånden. Dog havde hun ikke selv været på skolen i lang tid. Hun havde ikke rigtigt været nogle steder i lang tid, bortset fra hjemme ved Hope og ude at dræbe. Hun havde så også set Hannah, men hun var så sammen med Hope og Bonnie, så det var jo ikke rigtigt et sted.
Hun lod sit blik glide over gangen og gik så lidt op af gangen, hun fyldte sine næsebore med luft og kunne mærke et par nye dufte side sidst. Hun vidste ikke lige hvor hun var på vej hen, hun gik bare.
Hun drejede om hjørnet og sukkede lidt igen. Hun var ganske vidst tilbage i skolen men hun kunne stadig ikke lide den.
Hun kiggede ned af sig selv og et lille smil sneg sig ind på hendes læber, hun kunne godt lide hvad hun så. Hendes ynglings bluse, som var helt blod rød, sad rundt om hendes overkrop som om den var malet på. Hun lod blikket glide længere ned af sig selv og fniste lidt for sig selv, hun fattede ikke at hun havde givet Hannah lov til at lægge tøj frem til hende. Hun havde en nederdal på, den var lavet af lyseblå jeans, som var klippet op og blivet lavet om til denne nederdel. Efter hendes mening var den lige lovlig kort men, hun brokkede sig ikke, det så jo godt ud sammen med den blod røde bluse. Hun gik videre ned af nogle gange, hun var stadig ikke sikker på hvad hun gik efter, hun gik bare videre.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeTirs Maj 03, 2011 6:35 pm

Justin vidste ikke om Bonnie stadig gik på skolen eller hun var droppet ud. Det ville ikke tage ham lang tid at finde ud af det, for et var bare et hurtigt kig i nogle papir, men det måtte vente til lidt senere. Lige nu stod han jo og snakkede med den nye elev Maria. Justin vendte blikket på en der kom gående nede i den anden ende af gangen og så med det samme at det var Bonnie.
"Hej Bonnie, så du går her stadig" spurgte han og smilte stort. Det føltes stadig ret vildt at han var tilbage og kunne nu være sammen med Bonnie og Zoey igen. Det var næsten helt uvirkeligt.
Justin vendte blikket mod Maria igen og smilte også til hende. "Det her er Bonnie" sagde han glad. Han ville lige introduksere dem for hinanden, for måske ville de kunne lide hinanden.
Justin lagde mærke til hendes tøj, han syntes også at nededelen var lidt for kort, men ja den sad jo virkelig godt på hende og tog næsten luften fra ham. Hun var virkelig smuk, ikke fordi hun havde taget det tøj på, hun var bare altid smuk. Og specielt nu, hvor han ikke havde set hende i længe.

//Håber ikke at det gør noget, at jeg forstillede mig at det var den gang, vi står på, at du gik på? Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeTirs Maj 03, 2011 7:03 pm

Bonnie gik lidt i hendes egne tanker, hun ville se Hannah og.. hun sukkede, Natalie gik jo ikke på skolen mere.
Bonnie savnede hende helt vildt men hun måtte ikke glemme at hun havde Hannah som siden havde ændret sig meget efter rygterne.
Hun havde ikke set Justin og pigen, hun hørte hans stemme og slog blikket op. "Heys.." sagde hun kort og vidste ikke helt om hun skulle smile eller spille lidt ligeglad.
Hun så på pigen og fniste kort, hun var menneske kunne hun lugte. *Ynkeligt* tænkte hun næsten højt og rullede med øjnene. Hun vendte blikket mod Justen et sekundt mens hun sagde "Havde jeg ikke lovet Zoe det?" Hun kiggede hurtigt på den ukendte pige igen, hun kunne ikke lide hende.
Hun vidste enlig ikke helt hvorfor, men hun kunne bare ikke lide hende. Hun hørte hvad Justin tænkte og tænkte så tilbage *Det kommer til at tage tid.* Hun lagde armen over kors og smilte falsk til pigen. "Heys.. velkommen til skolen, nyd opholdet.." hun kiggede så bagud da hun hørte nogle drenges tanker.
Ganske rigtigt der var 2 drenge bag hende de stod på den anden side af gangen ved deres skab, og kiggede på dem.
Bonnie smilte og fniste kort af deres tanker.

//Nej det er okay Wink
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeTors Maj 26, 2011 7:54 pm

Justin blev overrasket over Bonnie. Hun var jo altid sød og åben når de var sammen, men det var jo sikkert kun når det var dem 2. Hun var helt igennem vampyr ellers, det var i hvert fald det han mente.
Han smilede til Maria ogderefter til Bonnie.
"Jeg regnede ikke med at du ville blive ved, men det er dejligt du er her" sagde han og sendte hende endnu et lille smil.
Han havde savnet skolen og hans arbejde, han var så glad for at han nu kunne begynde igen. Han glædede sig faktisk til den næste time. Lidt nørdet, hvis han selv skulle sige det.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeTors Maj 26, 2011 8:16 pm

Bonnie holdt blikket på Maria et øjeblik, så kiggede hun på Justin og lagde hovedet lidt på skrå med et lyftede øjenbryn. *Hun kunne godt lære hende at kende, men det tog tid hun skulle ihvertfal ikke regne med noget lige med det samme, hun var jo kun menneske..* Bonnie stoppede sine tanker chokket over sig selv, havde hun lige tænkt det? hun var blevet mere og mere som Matt boy (Matthew) og det skræmte hende. Hun trak lidt på skullerne, han var jo også hendes skaber så var det så mærkeligt? ikke efter hendes mening.
Hun kiggede igen på Maria og lod blikket glide ned af hende. Hun havde ikke noget imod hendes tøj, *men det betød jo ikke hun havde en chance* tænkte Bonnie som en fortsættelse. Hun rystede lidt på hovedet, hun var blevet så meget mere vampyr end hun nogen sinde havde været, hun overvejede det lidt. Måske havde hun ikke længere en menneskelig side..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Maria
Menneske
Menneske
Maria


Fulde navn : Maria Pricilla Knight
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 17
Geografisk sted : Mystic Falls

Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeTors Maj 26, 2011 8:25 pm

Maria smilede, og grinede en smule. "Du må godt få min.. Han er uduelig og doven.." sagde hun, med et skævt smil. og tilføjede hurtigt: "Ikke fordi jeg mener du er det..." Hun så ned. Hun stoppede med at prøve at redde den i land for hun gjorde bare sig selv endnu mere til grin ... Syntes hun selv.
Hun så på pigen. Hun tvang sig selv til ikke at sige noget. Hun så kort ned af hende. Hun smilede venligt, og måske lidt stift da Justin præsenterede hende. "Hej.. Jeg hedder Maria," præsterede hun hurtigt. Hun kiggede væk. Hun havde lagt mærke til deres underligt samtale. Hun rynkede kort panden. Hun stod, og tænkte lidt. Hun ville ikke bryde ind i deres samtale. For hende var det tydeligt at pigen Bonnie ikke kunne lide hende, og at hun sikkert ikke heller ikke havde en chance for at ændre det. Hun kiggede på dem, meget tavst. Hun bed sig u roligt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Octavia
Menneske
Menneske
Octavia


Fulde navn : Octavia Felica McCarthy
URL Alder : 17
Antal indlæg : 2
Job/hobbies : Intet job endnu / Tegner og maler

Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 9:09 am

Ocativa var nu officelt elev på skolen. Hun havde været der de sidste par dage, ikke få at have undervisning, men for at se hele skolen. Hun ville sikre sig at hun ikke farede vild den første dag, for det var så typisk når man var ny på skolen. Hun havde gået gennem de mange gange og kunne dem snart udenad. Hun vidste hvor hendes engelsk, fransk, matematik, biologi, historie klasser var hende, men hun havde dog lidt problem med at finde fysik-lokalet. Men heldigvis var det først i sidste time at hun skulle have fysik, så hun havde lidt tid til at finde ud af det.
Octavia var på vej ned til sit skab, så hun drejede af og fulgte en af gangene. Hun havde sin lyserblå sommerkjole, der gik til over knæet, V-udskæring og ingen ærmer, over den havde hun en tynd, sort 3/4 armet trøje på, med snore der skulle bindes foran. Men hun syntes at det blev alt for sødpige-agtigt, så hun bandt den på ryggen istedet. På fødderne havde hun sine elsket sorte og røde slidte sneakers. Dem hun altid havde på, for de var så behagelig at gå i og så var de ret fede. Hendes lange brune hår var sat op i en høj hestehale, hvor 2 lokker, en på hver side af ansigtet, hang ned. Hun havde ikke gidet at flade sit hår, så det krøllede flot i den lange hestehale.
Octavia fik øje på de 3 personer. Hun vidste fra hendes informationshæfte at drengen, eller den unge mand, var engelsklærer, men de to andre piger kendte hun ikke. Hun vidste ikke helt om hun skulle gå hen og sige hej, så hun blev lidt tøvende stående et stykke fra dem.
Håber ikke at det gør noget at jeg bryder ind? ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)   Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I kender det..
» Tilbage i skolen *For alle*
» Her vil ingen andre komme - Bella

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: