The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_lcapKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_voting_barKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_lcapKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_voting_barKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_rcap 
Vampira (833)
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_lcapKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_voting_barKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_rcap 
Daniel (796)
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_lcapKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_voting_barKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_lcapKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_voting_barKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_rcap 
Kristen (683)
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_lcapKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_voting_barKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_rcap 
Gideon (535)
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_lcapKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_voting_barKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_rcap 
Justin (429)
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_lcapKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_voting_barKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_rcap 
Anna (418)
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_lcapKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_voting_barKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_rcap 
Tessie (391)
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_lcapKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_voting_barKender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi Empty
IndlægEmne: Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi   Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 5:34 pm

S: Caféen
T: Efter skole
O: mennesker, og andre væsner ^^
V: solskin
--------------------------------------------------------------

Alison gik hen på Caféen efter skole som hun normalt gjorde, hun sad normalt sammen med Bonnie, Natalie, Hannah og nogen gange Zoey når hun lige var på arbejde.
Men i dag var Alison alene. Caféen var fredfyldt, der var ikke alt den larm der plejede at være der var kun to der var ved at slås.
Alison smilte kort over dem, og hun blev pludselig glad for at Bonnie ikke var her.. så ville hun bare angribe ham der nu havde en plænge i hovedet.
Hun kiggede kort rundt i rummet, hun ville gerne have selvskab.
Tilbage til toppen Go down
Mei Kuroi
Menneske
Menneske
Mei Kuroi


Fulde navn : Mei Kuroi
URL Alder : 15
Antal indlæg : 3
Geografisk sted : Ved ikke helt XD... er ny.
Job/hobbies : Løber, guitar, at kigge på skyer eller Kiri (en guldfisk).
Humør : Lidt hyperaktiv XD

Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi Empty
IndlægEmne: Sv: Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi   Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 6:00 pm

Mei kom gående ind ad cafédøren. Hendes hår og det øverste af hendes t-shirt var drivvådt. Hun kiggede rundt; der var ikke mange. Kun nogle der var ved at starte en slåskamp, og så en anden pige.
*Typisk dag i irriterende liv!* tænkte hun. Hun satte sig ned et stykke fra de kæmpende. Hun kiggede kort på pigen. *Nah, hvis hun vil noget kan hun jo spørge.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi Empty
IndlægEmne: Sv: Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi   Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 7:02 pm

Alison skulede kort til den pige der kom ind af døren, hun vidste ikke hvem det var, hun sukkede og gik op til baren.
Zoey var ikke på arbejde og der var ikke nogen hun kende kun en eller anden ukendt pige "ja" sagde pigen stille og ventede på et svar. Alison stirrede bare på hende "latte" sagde hun kort og lod blikket glide over på de to mænd der var ved et dræbe hinanden.
*Hmm... skal jeg gå der over?* tanken var lidt usikker, pigen og de to mænd der sikkert ikke ville se hende var der jo. Nej mændene ville nok ikke en gang skænke det en tanke, men pigen.. hvad gøorde hun med hende?
Alison besluttede at gå der over, da hun kom der over kiggede hun stille på de to mænd, hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, hun ville ikke afsløre sig selv. Med mindre hun blev nød til det altså.
Tilbage til toppen Go down
Mei Kuroi
Menneske
Menneske
Mei Kuroi


Fulde navn : Mei Kuroi
URL Alder : 15
Antal indlæg : 3
Geografisk sted : Ved ikke helt XD... er ny.
Job/hobbies : Løber, guitar, at kigge på skyer eller Kiri (en guldfisk).
Humør : Lidt hyperaktiv XD

Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi Empty
IndlægEmne: Sv: Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi   Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 8:04 pm

Efter at have kigget ud i ingenting noget tid, besluttede Mei sig for at bestille noget. Hun gik op til baren og sagde stille, "Undskyld mig," hun ville jo holde på formerne, "Kaffe, tak." Hun fik den næsten med det samme.
Pigen var nu ret tæt på de to mænd, der var i gang med at slå hinanden halvt ihjeld.
*Hvad har hun tænkt sig at gøre? Skulle en af os gøre noget?* Funderede Mei. Hun lignede ikke en, der var i humør til en slåskamp, og da slet ikke med de fyre.
"Har du tænkt dig at gøre noget, eller kigger du på dem for sjov?" Sagde Mei endelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi Empty
IndlægEmne: Sv: Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi   Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 9:42 pm

Alison stirrede stille på de to mænd, den ene rettede opmærksomheden mod hende, hun fortrak ikke en mine men blev bare ståene og smilede.
Den ene mand slog ud after hende, hun undviede nemt "gør mig nu ikke vred" sagde hun advarende, men manden slog igen efter hende.
Denne gang ramte han hende lige i smasken.. Alison tog sig til næsen hun havde næseblod. "ohh.. det gjorde du bare ikke!" råbte hun af manden.
Alison stirrede ondt på ham og kiggede derefter på hans hånd. Manden stad bare og grinte i starten indtil hans hånd pludselig gjorde forfærdelig ondt, Alison smilte igen, og tørede blodet væk.
"jeg advarede dig" konstanterede hun stille, manden slog ud efter hende med den anden hånd. Han spærede øjnene op da Alison pludselig forsvandt og dukkede op bag ham, "lad være med at prøve det igen.." sagde hun stille til ham, og et kort øjeblik blev smærten i hans hånd være.
Den anden mand var løbet ud af caféen imens, det vidste hun uden at hun havde skænket ham ét blik.
"nu går du ligesom ham.. ikke?" spurgte Alison manden og gjorde igen smærten være "det skal jeg nok.." råbte manden og gjorde alt for at smærten skulle holde op, men det gjorde den ikke.
Alison slap ham og han løb ud af caféen, hun vente sig om og så på pigen.
Hun havde ikke svaret hende men det hun lige havde set burde også være nok som svar.
Alison stivnede kort.. hvordan skulle hun lige forklare det til pigen? hun vidste det ikke.
Hun stod stille mens hun prøvede at finde en løsning.

//Ohh Total Krea ^^
Tilbage til toppen Go down
Mei Kuroi
Menneske
Menneske
Mei Kuroi


Fulde navn : Mei Kuroi
URL Alder : 15
Antal indlæg : 3
Geografisk sted : Ved ikke helt XD... er ny.
Job/hobbies : Løber, guitar, at kigge på skyer eller Kiri (en guldfisk).
Humør : Lidt hyperaktiv XD

Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi Empty
IndlægEmne: Sv: Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi   Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 10:27 pm

Shocked ...
"Hva'-men... og øh... Hvad?" Mei vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre. *Hvad skete der lige? Hvad gjorde hun lige... gjorde hun noget?*
...
"Det. Der. Var. Bare så cool! Hvad gjorde du??? Hvordan?" Mei var helt oppe at ringe.
"Vent li- Du er ikke giftig, vel?" Mei tog en pind op ad hendes lomme, det havde hun altid i lommen, og prikkede pigen i armen, på benet og flere gange i panden. Hun så mistænksomt på personen.
"...Hmm?" confused


(Meget krea... NOT xD)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi Empty
IndlægEmne: Sv: Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi   Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I kender det..
» Du kender min stændighed ;) *Matthew*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: