The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_lcapHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_voting_barHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_lcapHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_voting_barHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_rcap 
Vampira (833)
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_lcapHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_voting_barHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_rcap 
Daniel (796)
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_lcapHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_voting_barHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_lcapHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_voting_barHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_rcap 
Kristen (683)
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_lcapHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_voting_barHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_rcap 
Gideon (535)
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_lcapHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_voting_barHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_rcap 
Justin (429)
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_lcapHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_voting_barHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_rcap 
Anna (418)
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_lcapHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_voting_barHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_rcap 
Tessie (391)
Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_lcapHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_voting_barHeys.. kender jeg dig? -Thalia I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Heys.. kender jeg dig? -Thalia

Go down 
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Heys.. kender jeg dig? -Thalia Empty
IndlægEmne: Heys.. kender jeg dig? -Thalia   Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_icon_minitimeMan Maj 16, 2011 9:20 pm

Sted; Caféen
Tid; Tidelig morgen
Vejr; Sol med let vind
Omkring; Café ting som, borde, stole osv. Og mennesker og andre måske.
Humør; Blandede, glad for nyheden og ked af meget andet.
_______________________
Kristen sad tidlig morgen nede på Caféen. Hun sad stille oppe ved baren og kiggede ned på sin kakao. Hun sukkede lavt og flyttede glaset lidt, mens hun så på det med et liidt forvirret blik.
Jep det blev vel et forvirret blik da det var blandet af så mange følelser. Hun løftede hovedet lidt og så sig omkring i caféen, hun kunne ikke lige se nogen hun kendte. Hun sukkede lidt igen, hun kunne ikke lade være med at tænke på Owl. Hun havde ikke fortalt ham det endnu og det gjorde hende lidt ked af det, nu var det jo ikke længere kun det. der var også det med arbejdet og stofferne og.. hun kunne næsten blive ved med at finde noget mere.
Hun så ned i bordet igen og håbede der kom en hun kendte, eller i det mindste bare en hun kunne tale med.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Heys.. kender jeg dig? -Thalia Empty
IndlægEmne: Sv: Heys.. kender jeg dig? -Thalia   Heys.. kender jeg dig? -Thalia I_icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 11:26 am

Thalia skubbede døren op ind til caféen. Hun susede nærmest indenfor. Det kunne godt være, at det kun blæste en let vind, men alligevel; hun havde lige fået sat sit hår, meget let og fint, en meget ønsket frisure, men hun havde ingen hårnåle, så det var svært at holde oppe. Derfor, så ville hun tage ud og købe nogle hårnåle, men først hen til caféen og havde noget drikkelse og måske lidt morgenmad?
Hun sukkede kort og pillede ved sit hår; heldigvis, så sad det stadig oppe. Det var en knold agtig hestehale. Mange totter hang allerede nede, og hvis hun bare gik udenfor, eller bare pillede ved det, så kunne det gå i stykker. Thalia sukkede atter, inden hun trippede lidt på stedet. Hun gik så op i baren og bestile en bolle med smør og pålægschokolade, samt et glas varm kakao. Hun slog sig ned på en stol, ved siden af en anden pige.
Tilbage til toppen Go down
 
Heys.. kender jeg dig? -Thalia
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Den gode gamle skov ~ Thalia
» I kender det..
» Kender jeg dig? Oo ~Mei Kuroi

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: