The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Heys? _Daniel. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Heys? _Daniel. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Heys? _Daniel. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Heys? _Daniel. I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Heys? _Daniel. I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Heys? _Daniel. I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Heys? _Daniel. I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Heys? _Daniel. I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Heys? _Daniel. I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Heys? _Daniel. I_vote_lcapHeys? _Daniel. I_voting_barHeys? _Daniel. I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Heys? _Daniel. I_vote_lcapHeys? _Daniel. I_voting_barHeys? _Daniel. I_vote_rcap 
Vampira (833)
Heys? _Daniel. I_vote_lcapHeys? _Daniel. I_voting_barHeys? _Daniel. I_vote_rcap 
Daniel (796)
Heys? _Daniel. I_vote_lcapHeys? _Daniel. I_voting_barHeys? _Daniel. I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Heys? _Daniel. I_vote_lcapHeys? _Daniel. I_voting_barHeys? _Daniel. I_vote_rcap 
Kristen (683)
Heys? _Daniel. I_vote_lcapHeys? _Daniel. I_voting_barHeys? _Daniel. I_vote_rcap 
Gideon (535)
Heys? _Daniel. I_vote_lcapHeys? _Daniel. I_voting_barHeys? _Daniel. I_vote_rcap 
Justin (429)
Heys? _Daniel. I_vote_lcapHeys? _Daniel. I_voting_barHeys? _Daniel. I_vote_rcap 
Anna (418)
Heys? _Daniel. I_vote_lcapHeys? _Daniel. I_voting_barHeys? _Daniel. I_vote_rcap 
Tessie (391)
Heys? _Daniel. I_vote_lcapHeys? _Daniel. I_voting_barHeys? _Daniel. I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Heys? _Daniel.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Heys? _Daniel. Empty
IndlægEmne: Heys? _Daniel.   Heys? _Daniel. I_icon_minitimeTors Nov 24, 2011 9:09 pm

Sted: I Mikes hus.
Tid: Eftermiddag.
Omkring: Sidder alene i stuen, ved ikke hvor de andre er, kun at Cherie er hos en ven.
Vejr: Fint nok? ingen vind eller regn.
Humør: Trist.
Grund: Knust, laver lort i alt.
Påklædning: Sidder bare i mit nattøj: En ret stor bluse og eller undertøj.

Kristen sad hjemme i Mikes hus. der havde hun sådan set været lige siden brudet på hende og Daniel. Hun havde været ret så trist lige siden, hun kunne ikke forstå det skete så hurtigt, fra den ene time til den anden. Hun var forvirret over at han virkede så kold, som om han var ligeglad. Hun havde boet hos Mike og nu også hans kæreste River. Der havde hun så taget Cherie med, da hun ligesom havde et ansvar overfor hende. Hendes søster boede der også nu, så der var et par stykker. Kristen vidste at det var hendes skyld der var splid mellem Mike og River, men hun synes heller ikke det var hendes skyld alene. Hun var stadig meget trist og ked af det, over Daniel. Hun sad for det meste bare som hun gjorde nu, i stuen alene. Med et tæppe over sig og med et eller andet ligegyldigt tv-program kørende. Hun havde tagget et tæppe over sig da hun ikke gad gå op efter noget tøj. Hun havde stadig det tøj på, som hun normalt sov i. Hvis hun da ikke bare sov i undertøj. Kristen sad nu alene og tænkte det hele igennem.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Heys? _Daniel. Empty
IndlægEmne: Sv: Heys? _Daniel.   Heys? _Daniel. I_icon_minitimeTors Nov 24, 2011 9:15 pm

Daniel syntes ikke at det var nogen særlig pænt måde at ham og Kristen skiltes på, så han havde tænkt sig at tage hen til Mikes hus, som han vidste at hun boede hos, for at snakke det hele igennem med hende. Han havde parkeret bilen foran huset. Han var ret sikker på at det var det rigtige hus, men hvad vidste han? Han havde jo aldrig været der før.
Daniel stod ud af bilen, låste den efter sig og gik op mod døren. Han håbede virkelig at det var Kristen der lukkede op, for det ville være ret akavet hvis det var Mike. Han vidste ikke rigtigt hvordan han ville reagere hvis det var ham. På den ene side var han stadig sur over det skide kys, men på den anden side kunne han ikke rigtigt tillade sig det eftersom han ikke var sammen med Kristen mere. Han bankede på døren og håbede stadig at det var Kristen der åbnede døren. Han havde sørte bukser på og en hvid skjorte, hvor han havde smøret ærmerne op på og sorte converse, som han altid havde på. Nu ventede han bare på at der ville blive lukket op.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Heys? _Daniel. Empty
IndlægEmne: Sv: Heys? _Daniel.   Heys? _Daniel. I_icon_minitimeTors Nov 24, 2011 9:38 pm

Kristen hørte der var nogen ved døren. Hun sukkede lidt og så sig omkring. "Mike?" Hun bed sig lidt i læben, hvis han ikke var her hvorfor så enlig åbne? Hun havde ikke selv lyst til selvskab og hvis det var til Mike eller River, kunne de jo bare komme igen, hvis de troede der ikke var nogen hjemme. Kristen sad tavs og knuggede tæppet indtil mig, ikke fordi hun frøs, selvom hun næsten ikke havde noget på. Men fordi hun ikke følte sig hel. Af en eller anden underlig grund, hjalp tæppet på det, så hun kunne klare dagen. Hun vidste godt at det var dumt, især fordi Cherie og Alica ville se hvor trist hun var, de havde virkelig ikke brug for at få det være. Hun Sukkede lidt og rejste sig efter et minut. Hun kunne ikke rigtig få sine ben igang før. Hun gned sig lidt i øjnene mens hun langsomt nærmede sig døren med tæppet rundt om sig. Hun håbede stadig på at personen bare var gåret igen, for hun gad virkelig ikke nogen lige nu. Den eneste hun havde snakket med var Mike. Hun havde ikke engang snakket med børnene, kun lige ved deres senge tid. Kristen åbnede døren og lænede sig mod dørkarmen for ikke at vælte. Hun var lige kunne hjem igen fra hospitalet så hun var heller ikke helt frisk endnu. Hun fik næsten et chok da hun så Daniel i døren. Ikke fordi det var et specielt godt chok. Hun havde ikke lydt til at skændes med ham igen. Hun stirrede bare lidt på ham og sukkede så. "Han er ikke hjemme.." sagde hun bare med en lav og træt stemme. Hun vidste godt at han nok var kommet for at snakkede med hende, men hun havde virkelig ikke lige lyst til det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Heys? _Daniel. Empty
IndlægEmne: Sv: Heys? _Daniel.   Heys? _Daniel. I_icon_minitimeTors Nov 24, 2011 9:45 pm

Daniel stod og ventede et godt stykke tid. Det virkede ikke til at der var nogen hjemme, men hvis hun ikke var her, hvor var hun så? Daniel havde ingen idé. Han var sikker på at han ville kunne finde hende ved Mike. Han begyndte at spekulere over hvor hun mon ellers kunne befinde sig, da hun åbnede døren. Det gjorde ondt at se hende, for det første fordi at hun så ud til ikke at have det særlig godt og for det andet så var han bange for at de ville komme op og skændes igen, men det ville han meget gerne undgå.
"Hey Kristen" Sagde han stille og sendte hende et meget lille smil. Han hadede sig selv for at have såret hende sådan, han ville ønske at han kunne gøre det godt igen på en eller anden måde. "jeg er hellere ikke kommet her for at snakke med Mike... Men dig" sagde han og lod åndsfraværende en hånd op til hans hår for at rette på en pjusket frisure. Noget han gjorde når han var lidt nervøs, hvilket han ikke var så tit. "jeg kan bare ikke lide måden vi afsluttede det her" sagde han og indrammede dem med en finger for at hentyde til deres forhold. "Vil du ikke godt snakke, bare kort med mig" spurgte han og så bedende på hende.
//Jeg logger nu Smile
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Heys? _Daniel. Empty
IndlægEmne: Sv: Heys? _Daniel.   Heys? _Daniel. I_icon_minitimeSøn Nov 27, 2011 5:04 pm

Kristen lod blikket glide ned over ham, uden at smile. Hun sukkede lidt og knuggede tæppet indtil sig, for ikke at tabe det. Hun lod blikket vile mod jorden mens hun lod ham tale ud. Hun gad ikke til at afbryde ham, og det havde hun heller ikke lyst til. Hun løftede sit hovede og så ham kort i øjnene, med et trist og stadig ret såret blik. Hun fnyste kort og satte en hånd i siden. Hun nikkede lidt uforstående og ser ned mod sine føder.Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, så hun stod bare lidt og lod tankerne vandre. Det kunne jo være hun pludselig kom på det, selvom det var svært at koncentrere sig, ved tanken om at Daniel stod foran hende, i dette øjeblik. Hun lyttede igen mens han fortsatte. Det gjorde hende ret sur at han blev ved med at køre i det, selvom hun også gerne ville have det løst på en god måde. Hun følte bare at siden det gik så hurtigt og han havde ændret sine følelser så meget på et par timer, så havde han måske slet ikke haft nogle følelser for hende. Den tanke fik hende altid til at bryde helt sammen. Hun vidste han ikke kunne lide hende mere, men hvorfor skulle han lige såre hende så meget? Hun kunne ikke se det, hvorfor havde han ikke bare sagt det? Han havde ladt hende tro at han virkelig stadig følte noget. Det kunne hun ikke glemme, det var som om hun mistede noget af sig selv hver gang. Kristen tog sig sammen for ikke at græde ved tanken. Hun fnyste kort og og så på ham. "Hvorfor? Der var jo ikke noget.. vel?" spurgte hun og kneb øjnene sammen. Hun drejede lidt rundt og gik væk fra døren så han kunne komme ind. Dette gjorde hun som svar på hans spørgsmål. Hun gik ind og lagde tæppet fra sig på sofaen. Derefter stod hun kort med hænderne foran ansigtet for hun bed sig i læben og kørte hænderne gennem håret. Hun sukkede lidt og vendte sig så mod ham igen. "Hvad vil du tale om?" spurgte hun derefter. Hun så tavs på ham, uden at tænke over hvad hun enlig havde på.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Heys? _Daniel. Empty
IndlægEmne: Sv: Heys? _Daniel.   Heys? _Daniel. I_icon_minitimeMan Nov 28, 2011 10:42 pm

Daniel kunne tydeligt se at hun var vred og skuffet over ham. Han ville ønske at han kunne få det til at gå væk, men det krævede at de slettede hele deres historie sammen, og det ville han ikke. For man skulle aldrig fortrydet der har fået dig til at smile, selvom du endte med at græde. For de havde haft masser af gode tider sammen, det var bare det at han havde savnet Tessie så meget. Og da hun blev skilt fra Will, troede han at han bare kunne være venner med hende, men det var simplethen ikke muligt for ham, og han var virkelig ked af det på hendes vegne, og sine egne selvfølgelig.
Daniel fulgte efter hende ind i stuen, og vidste ikke rigtigt om han bare skulel vende sig om for at gå da hun svare ham så surt, men han vidste at det løste ikke noget og hun havde en god grund til det. "Jeg viæ bare sige at jeg er ked af at jeg sådan flippede ud på dig og Mike. Jeg havde jo selv følelser for en anden. Det var bare det at tanken om at du havde gået bag min ryg gjorde ondt. Og så det at tænke på at du kyssede med en anden, gjorde mig syg" sagde han og så afventende på hende. Nu var han spændt på om hun ville råbe eller være rolig.
//ikke særlig meget kreativitet :/
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Heys? _Daniel. Empty
IndlægEmne: Sv: Heys? _Daniel.   Heys? _Daniel. I_icon_minitimeTirs Nov 29, 2011 9:41 pm

Kristen gik hen til køkkenbordet og satte sig der. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. Hun var sikker på at hun ikke kunne holde til dette ret længe. Hun fnyste kort da han begyndte at fortælle hvor ked af han var, at han havde været sur på hende og Mike. "Stop.. bare lad være.." hun tøvede kort og lod sit blik møde hans. "Jeg ved godt det gjorde ondt. Men i det mindste var jeg ikke ligeglad.. Jeg sagde da noget.." Hun så trist ned igen og lod en finger glide over de blå mærker på hendes ben. Hun sukkede lidt og bed sig hårdt i læben for ikke at bryde sammen. "Jeg kan bre ikke fatte du ikke sagde noget.." hun begyndte igen at tøve og slog blikket ned mod hendes hvide, alt for store bluse. Den gik ca. til hendes lår, men lige nu sad den bare helt underligt. Forkert. Hun gad ikke en gang rette den. Hun lukkede øjnene og bed dig igen i læben, på den måde blev de også fugtet på samme tid. "Var der mere?" spurgte hun urolig og kastede et fjernt blik ud mod poolen.
//Kort, jeg ved det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Heys? _Daniel. Empty
IndlægEmne: Sv: Heys? _Daniel.   Heys? _Daniel. I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 6:14 pm

Daniel blev sur over at hun mente at han var ligeglad. Det at han stod her udenfor hendes dør, viste bare at han ikke var ligeglad. Han havde det dårligt med det han havde gjort og han ville ønske at det ikke var nødtvendigt. Han rystede på hovedet. "Hvis jeg havde sagt det højt, at jeg elskede Tessie, havde det forandret noget? Ville du være mindre ked af det" Spurgte han en smule vredt. Han var kommet for at afslutte det fjenskab der var kommet i mellem dem, så de kunne være venner. Eller i hvert fald ikke uvenner. "Tror du at det ville have reddet vores forholdt hvis jeg satte mig ned og sagde til dig at jeg elskede Tessie og at jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre. Jeg sagde ikke noget for jeg ikke havde lyst til at ødelægge os, jeg håbede at jeg kunne ignorre mine følelser så de til sidst ville forsvinde, men det lykkes ikke" han så en anelse vredt på hende, men sukkede bare og ændrede sit ansigtsudtryk fra vred til trist. "Jeg vil ikke have at det endte sådan her, og jeg håber at du en gang kan tilgive mig" sagde han lavt og overvejde at gå. Hun var sikkert hellere ikke glad for at have ham her.
"Vil du meget gerne have at jeg går, for så gør jeg det. Hvis du beder mig om at gå kommer jeg aldrig tilbage, så får du fred for mig." sagde han stille og ventede på hendes svar.
//Det går nok Smile
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Heys? _Daniel. Empty
IndlægEmne: Sv: Heys? _Daniel.   Heys? _Daniel. I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 7:14 pm

Kristen så på ham og gjorde sit bedste for at give udtryk for at hun var ligeglad og bare ville have han gik, men det var bare en facade. Hun elskede ham stadig rigtigt højt, hvilket gjorde det være at tænke på ham. Hun lyttede tavs og smilte trist, hun tænkte lidt over svaret inden hun sagde det højt. Hun ville ikke sige det så det lød som om hun var ked af det, selvom det var rigtigt. Hun ville have det skulle lyde som om hun længe var kommet videre, selvom det ikke lød sådan. "Nej.. men du ville sikkert heller ikke have gjort det anderledes.." Hun lod blikket vile mod gulvet, hun havde rigtig svært ved dette. Hun havde sådan lyst til at lægge armene om ham og vise ham hvordan hun havde, hvor tæt hun var på at bryde sammen hvert sekundt. Men hun kunne ikke. "Jeg vil bare gerne vide hvorfor du overhovedet startede noget med mig." Hun sukkede lidt og kneb øjnene sammen. Hun rejste sig og gik lidt rundt, før hun lod sine hænder glide gennem håret og satte sig ned igen. "Hvornår fandt du ud af det var hende..? Før vi var sammen? Før vi havde sex?" hun kunne ikke sige det sidste uden at snuble over nogle af ordene. Hun lukkede øjnene og vendt sig bare væk fra ham. Hun ville ikke have han gik, men hun kunne heller ikke bare se ham. Hun kunne ikke holde den tynde facade mere, så hun lod bare tårende løbe. Hun håbede på en mule lidt på at han ikke ville se det. Hvorfor vidste hun ikke, måske fordi hun følte han længe var kommet videre selv.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Heys? _Daniel. Empty
IndlægEmne: Sv: Heys? _Daniel.   Heys? _Daniel. I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 8:18 pm

Daniel tog et skridt tættere på hende. Han ville gerne kunne at han kunne overbevise hende om at han ikke havde startet noget med hende for at lege med hendes følelser, men fordi at han virkelig var forelsket i hende. Han havde kunne lide hende siden deres første møde, men der var han slet hellere ikke kommet sig over Tessie endnu. Da hun var sammen med Owl begyndte han at forelske sig i hende, og da hun valgte ham, kunne han ikke være mere lykkelig. Han havde virkelig elsket hende og gjorde det stadig, det var bare ikke det der kunne holde dem sammen. "Fordi jeg forelskede mig i dig. Det kan være at du har svært ved at tro det, men du er en fantastisk pige, virkelig speciel og jeg har været glad for at have dig i mit liv" sagde han og fik en træng til at strøge hende blidt på kinden, men lod være.
"Jeg ved det ikke rigtigt, i starten ville jeg ikke rigtigt indrømme det for mig selv at jeg stadig elskede Tessie. Jeg vidste ikke at det var hende før den dag..." Han sagde ikke mere, han gik ud fra at hun vidste hvilken dag han mente. Nemlig den dag de besluttede sig at gå fra hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Heys? _Daniel. Empty
IndlægEmne: Sv: Heys? _Daniel.   Heys? _Daniel. I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 8:36 pm

Kristen sad stille for sig selv og knuggede sine arm mod sin mave. Hun kunne slet ikke forstå det. Hun var stadig så glad for ham men han virkede bare som om han længe havde glemt hende. Selvom hun nu sad og lyttede tavs mens hun ind i mellem snøftede lidt, blev hun ikke helt overbevidst. Hun havde lyst til at være sammen med ham. Hun var slet ikke kommet videre, men tanken om at det hele måske var fake og ville være det igen, fik hende til at stå imod. Hun ville ikke såre sig selv så meget igen, selvom hun vidste at hun nok snart gjorde det igen. Hun havde kun oplevet dårlige ting i hendes liv indtil videre, eller sådan føltes det ihvertfald. Hendes far havde begået selvmord, hende mor og lillesøster var blevet kørt ned, hendes søster var død og var nu vampyr, hvilket betød hun gerne ville dræbe hende, hun havde været på klubben det meste af hendes liv, taget stoffer det meste af hendes liv fordi det altid ramlede sammen og alle dem hun havde været sammen havde snyt hende for sex. Nej hun kunne ikke se det. Hun tørede ireteret tårende væk og så kort på ham. "Vil du ikke nok.. lad være med at lyve.." hun sank hurtigt hovedet igen, Hun var helt alene. Hun tørede sin næse med håndfladen og opdagde først der, hendes næseblod. Hun sukkede trist og gik ud i køkkenet for at få det væk.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Heys? _Daniel. Empty
IndlægEmne: Sv: Heys? _Daniel.   Heys? _Daniel. I_icon_minitimeMan Dec 12, 2011 6:49 pm

Da Kristen tog sig til maven og knugede armene i mod sig selv, tog det ham tilbage til den dag han havde fundet hende på baren. Hun havde fortalt ham at hun troede at han var gravid, men det var hun ikke. Daniel blinkede et par gange med øjene for at få billederne væk, og lod derefter som ingenting. "Jeg lyver ikke. Du må åbenbart ikke have elsket mig nok, siden du ikke vil tro at jeg elsker dig" sagde han fortvivlet. Han vidste ikke om hun helst ville have ham til at gå, men han ville gerne slutte fred. Det havde dog lange udsigter lige for siden.
Daniel så skræmt på hende da hun havde fået næseblod, hvad betød dette? Var hun virkelig tilbage på stofferne, faktisk ville det ikek undre ham, for hun havde været igennem meget lort her for tiden. Og han ønskede oprigtigt at hjælpe hende. Han fulgte efter hende ud i køkkenet. "Er du okay" spurgte han og stille sig tæt ved hende, for at sikre sig at hun ikke pludselig blev dårlig, ligesom den aften på baren.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Heys? _Daniel. Empty
IndlægEmne: Sv: Heys? _Daniel.   Heys? _Daniel. I_icon_minitimeMan Dec 12, 2011 7:32 pm

Kristen lyttede tavs og bed sig hårdt i læben, da hun hørte hans svar. Hun havde så svært ved det der var sket, hun kunne ikke få sig selv til at slippe ham og bare gå videre. Hun ville bare så gerne være sammen med ham, hun vidste slet ikke hvordan hun skulle takle det. Men da hun hørte hans svar, kom der straks nye tåre frem. Hun havde elsket ham! Virkelig virkelig meget, og det gjorte hun stadig. Hun var bare så ked af det der var sket, det var som om hun hele tiden havde vidst at det ville ske. det var hendes støreste frygt som nu var blevet til virkelighed.
Kristen stod stille og trak vejret en smule uroligt, med en klud for næsen. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle svare. Hun havde virkelig lyst til at sige jah, bare for at han ikke skulle bekymre sig mere, men hun vidste kun alt for godt selv, at hun ikke var okay. Hun havde næseblod nu og hun vidste hvad der fulgte efter, faktisk kunne hun fortælle alt lige indtil blodet ville komme. Derfra var det aldrig det samme der skete, enten blev hun alvorligt syg og røg på hospitalet, eller også kom blodet op og hun fik det ekstra dårligt i en uge, indtil hun begyndte at tage pillerne igen. Kristen tøvede lidt, hun kunne mærke han var tæt på hende, hvilket fik hende til at virke usikker. Hun havde lyst til at holde om ham, bare en gang mere, men hun vidste godt det ikke ville ske. På den anden side havde hun også lyst til at bede ham gå lidt væk, fordi hun nætop ikke var kommet videre og stadig elskede ham så meget, at det gjorde hende mere ked af det.
Hun rystede uroligt på hovede og bed sig igen i læben. "Nej.." Mumlede hun så og brød sammen igen. Hun vidste ikke hhvorfor, hun havde virkelig kæmpet for at holde ud denne gang, men hun kunne ikke. Hun lod kluden med blodet falde til gulvet mens hun igen hulkede forvirret og ked af det. "Det her gider ikke stoppe.. Jeg har ikke noget hjem, Mike prøver hele tiden at begå selvmord og jeg er lige kommet hjem.. jeg vil ikke derop igen!" Hun vidste ikke om Daniel ret faktisk forstod noget at det hun sagde, men hun håbede lidt på det. Håbede på at han i det mindste ville være kad af det på hendes vejne.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Heys? _Daniel. Empty
IndlægEmne: Sv: Heys? _Daniel.   Heys? _Daniel. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Heys? _Daniel.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Heys.. Jeg ville bare.. Det er godt at se dig igen :) ::Daniel.
» Kedsomhed (Daniel)
» Frihed.. For nu.. } Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Gideon og Mikes hus-
Gå til: