The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Kedsomhed (Daniel) I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) I_voting_barKedsomhed (Daniel) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Kedsomhed (Daniel) I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) I_voting_barKedsomhed (Daniel) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Kedsomhed (Daniel) I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) I_voting_barKedsomhed (Daniel) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Kedsomhed (Daniel) I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) I_voting_barKedsomhed (Daniel) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Kedsomhed (Daniel) I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) I_voting_barKedsomhed (Daniel) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Kedsomhed (Daniel) I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) I_voting_barKedsomhed (Daniel) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Kedsomhed (Daniel) I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) I_voting_barKedsomhed (Daniel) I_vote_rcap 
Justin (429)
Kedsomhed (Daniel) I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) I_voting_barKedsomhed (Daniel) I_vote_rcap 
Anna (418)
Kedsomhed (Daniel) I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) I_voting_barKedsomhed (Daniel) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Kedsomhed (Daniel) I_vote_lcapKedsomhed (Daniel) I_voting_barKedsomhed (Daniel) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Kedsomhed (Daniel)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:16 am

S: Biblioteket
T: 16:23
O: Få mennesker


Tessie sad alene på biblioteket. Hun Læste en smule om byens historie. Zoey havde givet hende idéen til det. Hun ignorerede de folk de kiggede på hende i smug. At være social lå ikke rigtig til hende. Desuden kunne hun ikke fordrage folk der bare gloede. Hvis de kom hen og snakkede med hende, ville de nok få en lidt andem behandling end at blive ignoreret. Tessie så kun ordene, hun læste ikke rigtigt. Hun glemte det så snart hun havde læst det. Hendes hovede var fyldt med tanker om Matt og Zoey.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:27 am

Daniel tog et skridt ind på biblioteket. Han stod i døren og så sig om, med et opgivende smil. Han vidste ikke rigtigt hvad der bragte ham her til, men han var lige flyttet til og kendte ingen eller intet i byen, så han ville se sig kort om i byen.
Han så på de mennesker der befandt sig derinde, men ingen faldt i hans interesse, indtil han fik øje på en lys håret pige. Han satte det skæve smil på og gik i pigens retning. Han gik langsomt forbi hende og standsede lidt væk fra hende og så på nogle af bøgerne på reolen, eller han lod mere som om han gjorde. Han vendte blikket en gang eller to i hendes retningen, men sagde ikke noget til hende.
Daniel havde et par smule stramt siddende, sorte bukser, en hvid T-shirt, der sad perfekt hen over hans muskuløse bryst og så en sort jakke over, som ikke var lynet. Han havde sine sorte slidte converse sko på og hans hår, sad som altid sat pjusket op med voks.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:37 am

Tessie lagde mærke til drengen der gik forbi. Hun så kort op på ham. Hun havde hverken set eller lugtet ham her i byen før. Han måtte være ny, det ville forklare det. Hun så på ham i lidt længere tid. Han så heller ikke helt dum ud. Men han var menneske. Desuden ville det virke underligt hvis hun, en helt fremmet, kom hen til ham og begyndte at snakke. Med mindre hun spurgte ind til ham. Hun lukkede bogen, tog den under armen og gik hen til ham.
" Undskyld" sagde hun blidt. "Jeg har ikke set dig her i byen før? Er du på besøg?" spurgte hun venligt. Det lignede hende ikke selv at ta' kontakt til andre.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:43 am

Daniel gled en finger hen over ryggen på en af de store bøger der stod på reolen, den interesserede ham overhovedet ikke. Men da en stemme snakkede til ham, vente han sig smilende om mod pigen.
Og lige der foran ham stod den pigen, han havde lagt mærke til, fordi hun skillede sig ud fra de andre.
Daniel lagde hovedet en anelse på skrå og smilte et lille skævt smil. "Nej, jeg er skam lige flyttet til" svarede han og lod blikket glide hurtigt op ad hende.
"Jeg er Daniel Night" sagde han og rakte en hånd frem mod hende, som en venlig hilsen.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:53 am

Tessie så på hans hånd og tøvede en smule inden hun tog den og så på ham. Hun smule til ham. "Tessie McBride" sagde hun til ham.
" Hvor bor du hen af i byen?" Spurgte hun interesseret. Hun kunne godt li ham. Han var et fri sted fra alt det overnaturlige halløj. Hun kendte ikke nogen mennesker ud over hendes familie. Det var rart at snakke med nogen andre.
Tessie havde et par Jeans på, tæt siddende. Ellers havde hun en t-shirt på med et hjerte.


(Ingen krea Ö)
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 12:01 pm

Daniel smilte da hun tog i mod hans hånd, og han trykkede blidt hendes hånd en gang, inden han slap hende.
Hans øjene søgte hendes og et nyt smil brød frem på hans læber. "Dejligt at møde dig Tessie MicBride, men er det i orden hvis jeg kalder dig Tess" spurgte han med en smule flirtende stemme og et matchende smil.
Daniel fugtede læberne med tungespisen, inden han svarede hende. "jeg bor i en lejlighed, ikke særlig langt væk fra skolen."
"Jeg skal begyndte på det sidste år i gymnasiet, så det er nemt lige at bo i nærheden af skolen" sagde han og trak på skulderne. Det var ikke fordi at han gik så meget op i skolen, men det var noget hans søster altid havde ønsket at han ville kunne gøre færdig, så han ville fuldføre det kun for hendes skyld.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 12:14 pm

Tessie smilte til ham.
" Bare kald mig Tess, det gør dem jeg kender. Bortset fra min venindes søster... Længere historie" sagde hun smilende.
"Hvorfor er du kommet hertil? Det er trods alt et lidt mystisk sted. Alting er ikke som det ser ud til her" sagde hun blidt.
Hun smilte til ham. Hun kunne godt li hans smil.
Hun kunne i det hele taget godt li Daniel Night. Han var åben og fornuftig. En smule ældre end hende var han, men hun var ret ligeglad.
Tessie støttede sig op mod en reol mens de snakkede.


(Nu tar fars pige afsted xP)
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 12:37 pm

Daniel lo stille, uden at tage blikket fra Tess. Han syntes allerede godt om hende, trods det at de ikke havde snakket i særlig lang tid.
Daniel's smil blev større da hun snakkede om byen. "Det er lige netop derfor jeg flyttede her til." svarede han glad. "Jeg syntes stedet her virker lidt.." han ledte efter det rigtigt ord for det han ville sige. "magisk" afsluttede han så sætningen. Det han havde sagt havde en større underbetydning, og kun hvis hun vidste til vampyr, som hun jo gjorde da hun var varulv, hvilket han ikke vidste, ville hun kunne vide hvad han mente. Måske ville hun enda kunne forstå på ham at han kendte til noget af det lidt overnaturlige.

//Så må fars pige hygge sig Razz
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 1:17 pm

Tessie så på ham lidt tid.
" kender du til noget paranormalt? Overnaturligt om du vil?" spurgte hun.
Hans valg af ord fik hende til at tænke på Zoey. Hun brugte selv ordet om byen her. Gad vide om Daniel vidste noget?
Tess ville ikke fortælle ham noget om sig selv. Ikke før hun kendte ham. Han var trods alt bare et menneske. Han kunne sikkert ikke tåle så meget. Hendes egne forældre havde jo selv været lidt sarte.
Tess så ind i hans øjne med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 1:26 pm

Daniel spærrede overrasket øjene op. Så hun kendte til vampyr, det var han sikker på. Hans smil blev større og han lagde hovedet en smule drillende på skrå.
"En smule" svarede han kort og lo svagt. "Gør du da" spurgte han og hans smil forsvandt i spændingen efter hendes svar.
Men få sekunder sad det skæve, flirtende smil tilbage på hans læber. Hvor var ville det være fantastisk hvis hun kendte til vampyrer, for det var faktisk lige viden om vampyr han søgte. Han lagde armene over kors og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 1:35 pm

Tessie smilte skævt til ham med et drillende blik.
" Jeg ved en hel del om det overnatulige" sagde hun smilende.
" men det her er ikke stedet at snakke om det. Der er for mange der lytter" sagde hun blidt.
Hun så rundt på dem der sad og kiggede. Så så hun ind i Daniels øjne med et smil. Hun kunne godt lide det flirtende der var over ham. Han behandlede hende normalt, som hvis hun var et menneske. Derfor kunne hun godt lide ham. Desuden så han også godt ud.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 1:39 pm

Daniel smilte stort og fugtede endnu en gang læberne med tungespidsen. "Så hvad siger du til at finde et mere privat sted at snakke" spurgte han og lo lav, inden han lod armene falde ned langs siden og et smil var på hans læber.
Han ville helt vildt gerne snakke med Tess om alt det overnaturlige noget, men tanken om at det skulle være et sted, der var lidt mere privat var mere tiltalende. Han skubbede tankerne væk og fukuserede på hende igen med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:04 pm

Tessie nikkede kort til Daniel med et lille smil.
" God idé. Kom med" sagde hun blidt. Hun lagde bogen fra sig og gik angsomt mod døren. Hun så ud og sukkede irriteret.
" Fedt det regner. Gør det ikke altid det her?" sagde hun irriteret. Hun så på Daniel og smilte lidt.
" Jeg hader regnvejr. Så vådt, og.. håret bir vådt" sagde hun blidt. Det var trods alt ikke han skyld at det regnede. Hun havde ikke noget overtøj på over sin t-shirt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:10 pm

Daniel kune ikke lade være med at le en smule. "Forfærdeligt vejr" sagde han og sendte hende sit skæve smil.
"men hvis du ikke har noget i mod det kan vi bare tage hjem til mig, min bil holder lige derover" sagde han og pegede på en sort bil. Den var ikke mega dyr og faktisk meget diskret, men den manglede heller ikke noget.
"Eller er du bange for hvad jeg kan finde på" sagde han drillende og smilede et lille flirtende smil.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:17 pm

Tessie smilte til Daniel.
"Bange? Jeg er rædselsslagen" Svarede hun drillende tilbage.
" Men for min skyld gerne. Jeg gider ikke tibringe mere tid i det vejr end højest nødvendigt" sagde hun smilende. Hun kunne rigtig godt lide Daniel. De kendte næsten ikke hinanden, men det gjorde hende intet. Det var faktisk rart at være sammen med nogen der ikke kendte hende så godt lige nu. At han også var så uvidende o den verden han befandt sig i gjorde hende heller ikke noget. Det gjorde det bare nemmere for Tessie at være Tessie.
Hun gik ud af døren i regnvejret sammen med Daniel.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:22 pm

Daniel lo og rystede på hovedet. "jeg er også farlig" sagde han og spærrede øjene op og holdt hænderne foran sig som klør og snerede så sjovt ad hende. Og endnu en gang måtte han bryde ud i grin.
Han smilte og fiskede nogle nøgler op ad lommmen og gik så med Tess ud i regnvejret. Han skyndte sig at låse bilen op og åbnede døren for hende.
"Skynd dig ind inden regnen ødelægger dit hår" sagde han med et smil.
Hun havde selv sagt at hun ikke kunne lide regnen fordi det også ødelagde hendes hår, så han kunne ikke lade være med at sige det.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:39 pm

Tessie så smilende på ham.
" Jeg takker. Jeg troede den sidste gentleman døde i 1990" sagde hun drillende.
Hun satte sig ind i bilen med et smil. Hun kunne godt lide hans humor. Hun kunne rigtig godt li hans bil. Den var ikke særlig stor eller dyr, men den havde en charme over sig. Hun så over på ham med et smil.
" Hvad vi du vide? Og hvad ved det?" spurgte hun direkte. Det var jo derfor de var gået, så nogle svar forventede hun af ham.
Hun smilte sødt og charmerende til ham.

(Ingen kreativitet --' sry xD)
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:12 pm

Daniel smilte stort og lukkede døren efter hende. Han gik rundt om bilen og satte sig ind på føresæddet og startede bilen.
"Ikke helt, men der er vidst også kun mig tilbage" sagde han og så på hende med et smil.
Daniel trak lidt på skulderne. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige og derfor satte han bilen i bevægelse og kørte ud af parkeringspladsen og kørte. Først da vendte han hurtigt blikket mod hende, men så hurtigt tilbage på vejen. "Okay, det jeg ved er, at der findes vampyr. De drikker menneskeblod, og hvis de er stærke nok kan de forvandle sig til dyr og læse folks tanker. Og vidst også rode med ens minder og tanker" sagde han og så igen alvorligt på hende, men måtte straks se tilbage på vejen. "Hvad ved du og hvordan kan det være at du kender til det" spurgte han uden at se på hende.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:22 pm

Tessie så på Daniel mens han fortalte. Hun genkendte det alt sammen. Da han blev færdig tænkte hun lidt. Hun ville afsløre for meget.
"Kan du huske den venindes søster jeg snakkede om?" sagde hun blidt. Hun var lige så alvorlig som ham. "Hun er vampyr. Jeg kender to af slagsen" sagde hun. Hun smilte en smule og undgik at fortælle om sig selv. Bare lidt endnu.
"Men hvorfor kender du til det? Hvorfor er du ikke bange for vampyre?" spurgte hun nysgerrigt. Han burde da flygte fra et sted med vampyre istedet for at komme hen til stedet, endda flytte dertil.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:31 pm

Daniel lyttede til det hun sagde om hendes veninders søster. Han nikkede, men svarede ikke lige med det samme. Han så lidt tænkende frem for sig.
"Min søster.. Hun blev forvandlet og fortalte mig hvad hun virkelig var" svarede han og strammede sit tag i rattet. Han huskede tydeligt den dag han var kommet hjem fra skole, og fandt sin søster siddende ude i køkknet grædende og med blod om munden. Hun havde nær overfaldet ham og dræbt ham, hvis ikke det havde været for de mange mennesker hun allerede havde drænet for blod, hun var simpelthen overmæt.
"Men hun forsvandt for en måneds tid siden og hun snakkede kort om byen her, så jeg troede at hun ville flytte her til" sagde han og så endelig på hende, selvom det kun var for en kort stund.
"Jeg er også bange for vampyr, men jeg har jernurt i min armbånd, så jeg ved at de ihvert fald ikke kan kontrolere mine tanker, i teorien. Jeg har heldigvis aldrig fået muligheden for at afprøve det" sagde han og smilede lettet frem for sig. "Hvordan kan det være at du ikke er bange for vampyr" spurgte han så lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:44 pm

Tessie så på Daniel i lidt tid. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle svare på dét spørgsmåll. Hun vidste bare hun ikke kunne gøre det uden at afsløre sig selv. Hun tøvede lidt inden hun svarede.
" Jeg er ikke bange for dem.. Jeg dræber dem. Eller nogen af dem" sagde hun lavt. Hun var ikke stolt af det, men det var hendes natur og hendes instinkter. Hun så forsigtigt over på Daniel for at se han reaktion. Hun håbede ikke det ville skræmme ham, eller få ham til at smidde hende ud i regnen. Mest af alt håbede hun at han ville forstå hende lidt. Når han altså vidste mere. Men skulle et menneske vide noget om hende? Hvis han sladrede kunne hun jo altid bare dræbe ham. Hun havde jo dræbt før. Igen ikke noget hun var stolt af. Men hun var blevet presset og hun havde ikke haft noget valg. Hendes instinkter havde taget over. Hun folede sine hænder i skødet og så over på Daniel. Hun bed sig i læben fordi hun var nervøs
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:50 pm

Daniel så forvirret på hende. Han vidste ikke helt hvordan man slog en vampyr ihjel, der var forkellige versoner i film og bøger, men dette var jo den virkelig verden, selvom det var svært at fatte. Og hans søster havde ikke sagt noget om hvordan man dræbte en vampyr.
Han vidste ikke at hun hentydede til at hun også var noget overnaturligt. Så han gik bare ud fra at hun kendte til en metode.
"hvordan dræber du dem" spurgte han og så på hende inden han parkerede foran en lille bygning, der indeholdte et par mindre lejligheder. Han så på hende, men gjorde ikke mine til at stå ud af bilen endnu.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:01 pm

Tessie så ned. Hun vidste hun ikke kunne løbe fra det nu. Hun var nødt til at fortælle ham hvad hun selv var nu. Hun havde intet andet valg.
" Det er meget forskelligt alt efter hvor voldsomme de er. Sidst rev jeg hans bryst op. Han havde også næsten dræbt Zoey" sagde hun stille. hun så over på ham for at se hans reaktion. Det var nok ikke ige det et menneske regnede med når han så en pige som Tessie. Hun bed sig idt i læben igen. Tænk hvis han blev bange eller vred. Hvis han blev sur og ikke ville se hende. Eller hvis hun selv blev vred. Hvis hun kom til at skade ham. Hun blev mere og mere bange for hver tanke der kom frem i hendes hovede. Hun så over på ham og håbede på det bedste
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:06 pm

Daniel spærrede endnu en gang øjene op i et uforståetlig ansigtsudtryk. Han kunne ikke får det til at hænge helt sammen. En smuk, sød, sjov og uskyldig pige som Tess, kunne da umuligt rive brystet op på en vampyr. Få at kunne det måtte hun da selv have nogle overnaturlige kræfter, og hvis hun ikke var vampyr, hvad var hun så.
Han rynkede på panden og rettede igen sit undrende blik mod hende. "Så det vil sige at du kan dræbe vampyr, uden nogen våben" spurgte han og bed sig kort i læben. "Hvordan er det muligt" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:19 pm

Tessie så over på ham, stadig ret nervøs. " Jeg gør det uden våben eller noget. Det er ganske nemt når man har klør og tænder der kan skære i sten" sagde hun stille. Hun smilte en lille smule for at lette stemningen lidt. " jeg kan vise dig hvad jeg mener, men ikke mens andre kan se med." sagde hun en smule hemmelighedsfuldt. "Men du kan ikke sige noget til nogen. Hvis nogen finder ud af det er jeg nødt til et flytte herfra igen, okay?" sagde hun bedende. Hun ville gerne vise ham hvem hun var, men helst uden at han ville frastøde hende. "Jeg er ikke vampyr, jeg hader dem. Men jeg er.. Noget andet" sagde hun smilende. Hun slappede en smule mere af
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kedsomhed (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed (Daniel)   Kedsomhed (Daniel) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kedsomhed (Daniel)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Kedsomhed xD
» Kedsomhed ~ alle må svare :D
» Og hvad så med mig? ~ Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Bibloteket-
Gå til: