The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_rcap 
Justin (429)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_rcap 
Anna (418)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Tilbage igen? -Gideon-

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:32 pm

Han løftede ikke blikket da Gideon bevægede sig. Han holdte blikket nede. For det første fordi hans plan om at skån Gideon fra skyldfølelsen var gået galt, men også fordi han selv græd, men fuldstændig lydløst. Man kunne knap høre hans vejretrækning. Han var en smule overrasket over den reaktion han selv kom med, men han havde virkelig troet på det den her gang. "Det er ikke din skyld.." sagde han lavt, højt nok til at Gid kunne høre det, men lavt nok til at han holdte gråden ude af hans stemme. Han nægtede at skulle have medlidenhed nu, han kunne bare tage sig sammen. Af en eller anden grund følte han sig næsten rastløs, men det var skuffelsen, det var han næsten sikker på. Som menneske var han sikkert brudt sammen, men hans evne til at lukke af var nøttig lige nu. Han blev siddende, fuldstændigt stille, men blikket i jorden og tårene kørende lydløst over hans kinder.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:43 pm

han rystede på hoved og lagde hoved tilbage "det er det, jeg vil så gerne give dig noget du gerne vil have, men det gør ondt også er jeg bange, jeg har ikke gjort sådan noget i mange år, jeg har ikke været i nærheden af nogen på denne måde siden jeg var 20 eller 21 år" hviskede han og stille rejste han sig op, det var som om det at se tårerne på Mikes kinder, fik ham til at tage sig sammen, til at få rejst sig og gået hen til ham, blidt lagde han armene om ham "kan vi ikke vente lidt, så er du sød, jeg er bare ikke klar" hviskede han og kyssede hans kind "jeg har alt for mange dæmoner at slås med, tror mig, der er intet jeg hellere ville end at være sammen med dig" hviskede han og strøg ham ned over armen, håbede virkelig ikke at han ville blive for sur
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:51 pm

Mike blev stadig siddende. han ønskede ikke sige noget eller gøre noget. tårene over hans kinder fortsatte og han kunne intet gøre. han havde aldrig lagt noget i den slags før, men med Godeon var det bare anderledes. Det var modvilligt han mødte englens blik, med tårefyldte øjne og våde kinder. han ønskede virkelig ikke at såre Gideon, men han kunne se hvad han.skulle gøre i det hele taget. "jo det er fint.." sagde han lavt og med en helt ny,.næsten opbrugt stemme. Han gengældte ingen af berøringerne, han turde ikke i frygt for at blive afvist. istedet rejste han sig op og trak sin t-shirt på igen. "jeg har brug for blod.." det var både for at skifte emne, men også sandt. han var ret oprevet, og var bange for at det ville gå ud over Gideon hvis han ikke fik blod nu.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:57 pm

han sukkede, så hvordan tårernde gled ned af Mikes kinder, det gjorde så ondt, sårede ham mere ned noget andet at han havde såret og skuffet den han elskede, Blayne havde ret, han var ikke værd at elske, på ingen måder overhoved, hvorfor blev han ved og ved med at såre den her dreng. han sukkede og nikkede stille, tog sin t-shirt og bakkede ud mod døren "blodet er i køleren, du kan bare putte det i mikrobølge ovnen i 30 sekunderogså er der glas i skabet...hvis du for brug for mig er jeg oppe i mit male værelse, du kan bare komme op hvis du har lyst. øhm du behøver ikke, men ja" hviskede han før han vendte sig om og åbnede døren
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 6:44 am

Mike fortsatte med at undgå så meget øjenkontakt han kunne. han brød sig ikke om den stemning der var kommet og ville ønske han bare havde ladt være. han tørrede sone kinder fri fra tårer og nikkede en smule til det Gideon sagde. Istedet for at følge efter ham mod døren blev han til Gideon var gået. han var for oprevet og trist til at rende i hælene på ham. da han var sikker på han var væk, gik Mike ned i køkkenet, ligeglad med om han nødte andre, han skulle bare have blod for Gideons sikkerheds skyld. han fandt blodet, behøvede ikke at lede da han så let som intet kunne dufte det, og lagde det i mikrobølgeovnen som han havde fået fortalt. imens stod han lidt og så bare ned i gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 6:52 am

Han sukkede og traksede op på sit værelse, det var da også bare en perfekt dag, hvorfor skulle stort set alle gode dage ende dårligt for ham, på den ene eller anden måde eller også en helt tredie, men i bund og grund ende de meget som denne, hvor han ende alene og efterladt. han tog malingen, penslerne og gjorde klar med et nyt lærred, han ville prøve og se om han kunne fjerne sin smerte ved at male den væk, ikke at han ligefrem troede det ville virke, han håbede bare stærkt på det, faktisk rigtig meget, med en dyb vejrtrækning svang han penslen og gik igang, blev med et passioneret, hvilket var en stor overraskelse på denne tid af dagen
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 7:04 am

Mike ble stående og ventede. det var rart ikke at bliver overfaldet af andre lige nu. han holdte af de andre her, men det var også rart bare at være alene. han åbnede mikrobølgeovnen da den var færdig og hældte det op i et glas. han drak det hurtigt, ikke fordi han tørstede, men fordi han ville være helt sikker på ikke at skade Gideon. Han stilte glasser fra sig og gik tilbage op mod Gideon. han ønskede stadig at være sammen med ham, men var bange for at blive afvist igen. han følte sig forkert og ville egentlig helst bare skåne Gideon fra hans tilstedeværelse, men kunne ikke holde sig fra ham. han gik stille og helt lydløst ind til Gideon for ikke at forstyrre og forholdte sig i baggrunden og i fuldstændig stilhed.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 7:13 am

Han havde maling ned af armene, lidt rundt i ansigtet og ellers på kroppen, det var få farver her og der, lidt blå, lidt grøn også lidt rød, fine farver. han nynnede stille for sig selv, klaskede penslen op mod lærred, mens billede tog langsomt form af en tiger alene i skoven, smukke farver rundt om, men man fik også et indtryk af at den var alene og trist. han vendte sig stille om for at hente maling, da han fik øje på Mike, stille smilede han og lagde paletten ned, gik langsomt hen mod ham "hader du mig" spurte han forsigtigt og kløede sig i nakken, hans øjne lå på Mike og de var nervøse, ikke for hvad han var, men at svaret var et ja
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 7:23 am

Mike blev stille stående og så roligt på det Gideon lavede. et eller andet sted blev han mere trist af at se på det. han havde lagt armene om sig selv og betragtede sin kæreste arbejde uden et ord og uden en lyd. han så dog roligt på Gideon da han blev opdaget og lod sine arme falde. han rystede mildt på hovedet over hans spørgsmål. "aldrig.. jeg elsker dig.. det ved du også godt" sagde han lavt med en smil. det var sandt nok, han ville altid elske Gideon, lige nu var han mest sur på sig selv hvilket han ønskede han kunne få Gideon til at forstå.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 7:30 am

han nikkede stille, strøg ham ned over kinden, stadig med sine øjne rettede mod hans "jeg elsker også dig, jeg troede bare du var skuffet over mig" hviskede han stille og bed sig i læben, forsigtigt kysede han Mike, bare for at se om han selv ville blive afvist hvilket han vel forstod hvis Mike gjorde "fortæl mig præcis hvad det er du ønsker" han smilede svagt, englelig var der ikke direkte et smil, snarer trækninger i mindvigen og det var sådan set kun det, men der var noget. blidt lod han sin anden hånd fører op mod Mikes kind, så han havde en hånd på begge kinder, han sukkede og kyssede Mikes pande.
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 7:36 am

Han så på Gideon og lod ham selvfølgelig røre ved sig, han elskede ham jo stadigvæk, intet forandret der. "Jeg er mere skuffet over mig selv tror jeg.. du skal ikke tage det så tungt.." svarede han lavt og med et lille smil. han gengældte kysset, men forsigtigt og ikke så ivrigt som tidligere. han så lidt ned da han fik spørgsmålet, og rødmede svagt. "det er ligemeget, det er dumt.." hviskede ham nærmest skamfuldt. han nød dog Gideons berøringer men lod sig ikke drage af det som tidligere. igen holdte han blikket ned for ikke at lade Gid se hans triste blik, det ville ikke hjælpe nogen af dem.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 7:45 am

han rystede på hoved "nej ikke vær det, alt andet end det, vær skuffet over mig, men ikke dig selv" hviskede han og så hvordan han ikke ville møde hans blik, hvilket kun gjorde ham ondt, men derfor gjorde han alligevel et forsøg "jo sig det nu, hver sød sig det, jeg vil gerne høre det" han smilede svagt, forsøgte sig frem med at lægge armene blidt om ham, bare i et håb om at få et modsvar, hvis det ikke kom, så måtte han vel tage det som en avisning, hvilket han ikke håbede på, selvom han ville forstå den
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 7:53 am

Stadig med blikket i jorden rystede han mildt på hovedet. "det er ikke din skyld,.jeg er bare naiv. du har ikke gjort noget forkert" sagde han lavt og fortsatte med at se væk fra hans blik. han ville ikke gøre det værre, han ønskede ikke at såre ham han elskede yderligere. "Det er ligemeget, det er unødvendigt og du har ikke lyst" hviskede han. han hviskede for at hans stemme.ikke skulle.afsløre den gråd han gjorde alt for at holde tilbage. han lagde selv armene om ham og søgte på den måde trøst for at blive bekræftet i at det hele var i orden. han holdte sig ikke så tæt ind til ham som han helst ville, men han holdte om ham.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 7:57 am

han sukkede og så blidt på ham "hvorfor vil du ikke sige det, måske vil jeg jo gerne, jeg er bare bange, alt der sådan set høre inde for berøring på min hofte og ned af, det er som at blive slået om og om igen, det satte min bror hurtigt fast, men jeg kunne også på den anden side lide dine berøringer, de var ikke som alle andres" hviskede han og prøvede at smile igen, han strøg ham op og ned af ryggen, kyssede hans tænding og smilede svagt og blidt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 8:18 am

Han så endeligt op, og prøvede ihærdigt at pakke det sårede og triste blik væk, selvom det var svært. "Det er det jeg siger.. Du har ikke lyst. Du vil ikke kunne klare det uden jeg skulle presse dig til det, og det vil jeg ikke.." sagde han lavt og så på Gideon. Han ønskede virkelig at være sammen med ham, rigtigt sammen, uden at blive afbrudt, men han vidste også at Gideon ikke kunne uden det ville få ham til at huske dårlige ting. Det var ikke det han ville med det, han ville bare have det godt sammen med Gideon, og ikke bruge ham for selv at få det godt. "Jeg vil bare gerne passe på dig.. Også hvis det betyder mine ønsker bliver sat til side" hviskede han lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:08 pm

han sukkede og rynkede brynet "men jeg vil gøre noget som gør dig glad, det handler altid om mig, nu skal det handle om dig, jeg har lyst til at gøre noget for dig som er en dine ønsker, noget der gør dig glad og hvis det er at vi skaffer en eller anden heks, får hende til at lave et smykke så gør vi det, hvis det er....jeg ved ikke fylde et badekar med guld som du så kan svømme rundt i, så gør vi det, har du lyst til at vi laver et område uden for, hvor man kan gøre det sol tæt, men sætter en masse op så det ligner der er sol, jamen så gør vi det, jeg vil gerne gøre noget som gør dig glad og lige nu er du alt andet end glad, så hvis du vil gøre mig glad, sig fortæl mig hvad du vil have" hviskede han og strøg ham ned over kinden
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:26 pm

Han så ind i Gideons øjne, og prøvede denne gang ikek at undgå hans blik. Han smilede en smule over hans forslag, men rystede mildt på hovedet. "Du er virkelig sød.. Men alt det du nævner er materielle goder.. Det er ikke den slags jeg ønsker. Det interesserer mig ikke rigtigt. Det er dig jeg vil have, uden at blive afbrudt og uden nogen af os føler det ubehageligt eller bliver presset.." sagde han roligt og håbede Gideon forstod. Det var en dum lyst, og et dumt ønske, men han havde aldrig haft det sådan her med nogen før, han havde ikke prøvet den her slags før. "Du skal ikke tænke på det.. Bare glem det, ingen af os får det bedre af det her.." sagde han lavt og så undskyldende ind i hans øjne. Han følte det var hans skyld det hele, og ville ønske han bare havde holdt mund.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:35 pm

han rynkede brynet, men nikkede "okay, så kom" han trak ham med ud fra malerrummet og ind på sit værelse, hvor han låste døren "så nu kan der ikke komme nogen den vej og forstyrre" hviskede han og gik hen til ham, kyssede ham, indsnusede næsten hans duft, så han altid ville have den på sig, til evig tid mere eller mindre. han rullede med øjnene, men lod det så ligge "okay, jeg har tænkt mig at tage et bad, kunne du...kunne du tænkte dig at gøre mig med selvskab" spurte han og kløede sig i nakken, smilede svagt til ham, blidt strøg han ham over kinden og kyssede hans pande "det er kun hvis du har lyst" han trak på skulderne, det var et stort skridt for ham at spørge om sådan noget, men han havde vel intet imod det, nu håbede han bare at Mike ville
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:44 pm

Han så på ham og fulgte med da han blev trukket i. Han kunne nemt have valgt at blive stående, og lade vær med at følge Gideon, men han elskede drengen og var nysgerrigt for hvad han nu havde i tankerne. Han smilede lidt over ham og rystede mildt på hovedet som om det hele var utroligt. Han gengældte selvfølgelig kysset, men var stadig en smule bange for at blive afvist endnu en gang. Alligevel ville han prøve at skubbe den frygt lidt væk. Han så ind i hans øjne og havde ikke lige regnet med det spørgsmål. Han kunne mærke han rødmede over det, men smilte på samme tid. Han tøvede noget, og først da han trak på skuldrene nikkede han svagt som svar. "Selvfølgelig.." svarede han kærligt med et smil. Det var noget nyt for ham, han havde aldrig rigtig prøvet noget lignene før. Han kyssede kærligt Gideon kort, fordi han ikek kunne lade vær.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:54 pm

han nikkede og smilede, kyssede hans pande, og gengældte glædeligt kysset "du kommer bare du når du er klar eller har lyst" han smilede og vendte sig mod døren, åbnede sine trænings bukser, smed t-shirten han havde haft taget på inde i malerrummet. før han gik ind på badeværelset, smilede han bredt og gik så ind, han smed sine bukser, derefter sine boxershort, tændte for det varme vand før han trådte ind, sukkede stille da vandet ramte ham. han lagde hænderne mod væggen, sukkede og smilede stille, før an lod sine øjne glide rundt i det mega store badeværelse, hvor der var boblebad og bare størrelsen på badet var jo gigantisk, der var nok plads til fire mennesker her inde under bruseren
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 4:07 pm

Han så på Gideon med et smil. Det var ret utroligt, han prøvede rent faktisk selvom han vidste Mike ikke ville presse ham. Med et nik svarede han lavt "Ja.." og smilede kærligt efter ham. Han stod lidt og tænkte lidt det hele igennem. Det var overvældende, han havde aldrig været fuldstændigt nøgen med nogen før, så selvfølgelig var han en smule nervøs over lige det faktum. Alligevel fulgte han efter Gideon lidt efter. Han trak roligt sin t-shirt over hovedet, mere roligt end han følte sig. Han fulgte efter ved at trække både sine bukser og underbukser af. Hvis hans hjerte havde slået, ville de slå hurtigt, men siden det var dødt kunne han skjule sin spændte nervøsitet. Han gik roligt ind under vandet til Gideon og smilede kærligt til ham. Hvis ikke han var optaget af Gideon, ville størrelsen af badeværelset sikkert have interesseret ham, men ikke lige nu. Han kysede Gideon kærligt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 4:15 pm

han grinede og vendte sig om mod ham, betragtede ham mens Mike trak t'jet af, det var først da han kom ind under bruseren, at han smilede, trykkede ham ind mod den nærmeste væk, stadig med vandet sivende ned over sig, kyssede han ham blidt "hej flotte fyr" grinede han og nussede sin næse mod hans. blidt lod han sine hænder gå på opdagelse, ned af brystet ned over hofterne, rundt på maven også op igen "du er virkelig smuk" han kyssede ham og gjorde både kysset dybt, men også vedligholdende "jeg elsker dig virkelig og kun dig" brummede han stille
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 4:27 pm

Han smilede lidt, og var en smule forlegen over det, han havde aldrig været nøgen med nogen, ladet andre se sig sådan, så det var ret nyt og specielt for ham. Han lo lidt og lagde sine arme omkring hans hals. "Mmh, man må ikke lyve" svarede hen drillende og kyssede ham kort. Gideons hænder over hans krop kom lidt uventet, og han sukkede over følelsen. Det var svært ikke at gå helt amok på ham over nydelsen, men istedet lod han sine hænder løbe op i Gideons våde hår og legede kærligt med det. "I lige måde.." hviskede han betaget tilbage og gengældte inderligt kysset. Han følte nærmest nogen lagde en fortryllelsen over ham, han kunne ikke andet end at se og mærke Gideon. "Du ved jeg altid vil elske dig lige så meget.." sukkede han kærligt ud. Han lod sine hænder glide ned til hans brystkasse istedet.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 4:33 pm

med alt vandet i håret, kunne han godt minde om en drukken hund eller kat, sød og nuttet "jeg lyver heller ikke, det kunne aldrig falde mig ind at lyve, du er en meget flot fyr" hviskede han og kyssede ham ned af halsen. han så på ham med kærlige blå øjne, der knap kunne ses ud gennem det lange hår der nu havde lagt sig foran dem. han grinede stille, måden Mike legede med hans pandehår, det både kilede og var rart, hvilket fik ham til at lægge hænderne mod muren, han brummede og kyssede ham lystigt. hans øjne lå på hænderne, der fint gled ned af hans bryst og stille så han på Mike, nikkede kort, som for at sige han havde tilladelse til at røre hvor han ville. han smilede, kyssede ham igen, denne gang gjorde han som så mange gange før, lod sine tunge glide ind i Mikes og lege med hans
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 4:45 pm

Han så lidt forlegent ned i jorden over hans ord, det var rart, men også uvant, kun Gideon roste ham på den måde, og virkede seriøst når han snakkede. Han blottede halsen for Gideon og sukkede over følelsen af kyssene. At de begge var våde gjorde det hele mere pirrende. Han lo lidt over hans hår og skubbede det lidt væk så han kunne se de blå øjne tydeligt. Det var det smukkeste han kendte til i hele verden. Han stod op mod muren, næsten presset op af den, ikke fordi han ville væk fra Gideon, men fordi han ville have ham tættere på, og derfor fandtnoget at støtte sig mod. Han gengældte kysset og sukkede igen. Selvfølgelig forstod han nikket, men han ville ikke ødelægge det hele, så han lod sine hænder blive over hans hofter som han tidligere havde nævnt. Han havde lyst til at lade sine hænder søge lavere, men gjorde det ikke. Han lod istedet sine hænder kærtegne hans mave og lænd skiftesvis, og lod sin tunge følge Gideons leg. Han ville gerne tættere på ham, men havde det også godt lige nu, med bare at kysse ham og nusse ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 5 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage igen? -Gideon-
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Tilbage igen.. [Kristen]
» Blot en tur i kirke... -Gideon-
» En varm sommer dag - Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: