The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_rcap 
Justin (429)
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_rcap 
Anna (418)
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Er du min bror? ~Percy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 10:11 pm

Percy lo. Han rystede så kort på hovedet og gav hende endnu et blidt klem. "Ba-ha, jeg sagde, en på min alder.. så vidt jeg ved, er vi ikke på samme alder, vel." sagde han smilende og kiggede rundt i rummet, inden han lukkede øjnene i igen. "Og ja, jeg er klog. Super, ekstrem klog endda." sagde han lidt efter. "Og det må du da også gerne se, jeg kan godt love dig, du trækker dine ord i dig igen." Han smilede for sig selv.
Han lo, da hun kyssede ham igen. "Amen, så er det da godt, jeg godt kan leve med det. Jeg kan jo altid bare sige, du simpelthen er aalt for høj af en på din alder at være." Han nikkede kort og gav hende endnu et klem.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 10:32 pm

Lillith lo over ham. "Nej, jeg er kun et år gammel" Sagde hun drillende og smilede til ham. Hun klukkede lidt over ham og smilede så skævt. "Så glæder jeg mig til det" Sagde hun blidt og smilede.
Hun lo blidt. "Det kunne man sige, jah.." Sagde hun med et lille fint grin og nød at stå i hans favn tag. Hun hvilede igen sin kind mod hans skulder og så op på ham.

//Sorry tiden, krea svigt ^^'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 10:36 pm

Percy smilede. "Ja, du er jo rent faktisk ret lille." Han lo kort og holdte hende tæt ind til sig. "Lille, lille, lille." Nu var det hans tur til, at drille hende, mente han, så han prikkede hende en enkelt gang i siden. Han lo kort.
"Jeps. Og det har jeg måske også tænkt mig." smilede han og gav hende et blidt klem. Han glædede sig sådan til, at skulle tilbringe tid sammen med hende. Han glædede sig dog mindre til, at skulle til alt det med det der troldmands noget, for det lød, helt ærligt, ret hårdt, og det lød også ret meget som om, man skulle læse, og det var ikke hans stærkeste side.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 10:46 pm

Lillith begyndte at skule af ham, men kun for sjovt, hun kunne umuligt blive alvorlig sur på ham. Du en o.." Sagde hun, men blev stoppet da han prikkede hende i siden og hun begyndte at grine, hun var virkelig utrolig kilden. "Hey!" Sagde hun og skulede af ham igen, men endte med at smile en smule fjollet.
Hun lo lidt. "Det er helt okay med mig" Sagde hun og smilede skævt. Hun glædede sig virkelig osse til at de skulle være mere sammen, men osse til at hun skulle lære ham hvad hun vidste om magi, det skulle nok blive 'sjovt'.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 10:49 pm

Percy grinte, da hans prikken fik hende til, at droppe sin sætning. Han trak hende forsigtigt ud fra sig, men holdte fat ved hendes skuldre, så han stadig, på en måde, holdte om hende, men så han også kunne bedre se hende. Han smilede.
"Godt så." Han nikkede kort og trak hende ind til sig igen i et kram. "Jeg glæder mig virkelig til, at skulle tilbringe tid sammen med dig, Lillith." sagde han smilende.

// Krea svigt, også her. o;
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 10:58 pm

Lillith skulede let af ham igen, men endte, endnu en gang, bare med at grine. Hun så på ham da han trak hende ud fra sig, og smilede kærligt og søsterligt til ham, og grinede så og krammede ham blidt igen. "Så er vi to, min lille Percy" Sagde hun glad og drillende og puttede sig ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 11:03 pm

Percy holdte smilende om hende. Han nød virkelig, at have hende så tæt. Han fandt det altså utrolig utroligt, at have knyttet et så tæt bånd med en person allerede, på så kort tid. Han lukkede øjnene i igen og nød det bare.
"Ha-ha, jeg er altså ikke lille. Jeg kan i hvert fald ikke gøre for det." Han grinte højlydt og holdte hende tæt ind til sig, hvilede sit hoved mod hendes hoved.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeTors Dec 01, 2011 10:28 am

Lillith smilede og hvilede sin kind mod hans bryst og slappede helt af, følte sig tryg i hans favn. Hun havde lukket sine øjne og nød bare at være tæt på ham, hun havde glemt alle tanker om alt andet, som fx Moose som ikke troede på hende, som troede at alt bare var en syg joke da hun fortalte om sin arv. Hun sukkede lidt og nussede blidt sit hoved mod hans bryst og smilede lidt.
Hun lo over ham. "Vel så er du lille" Grinede hun drillende og holdte sig lidt tættere ind til ham, og nød det bare.

//Havde krea svigt ^^'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 7:00 pm

Percy holdte hende tæt ind til sig. Han stod helt stille med lukkede øjne, nød øjeblikket. Det var snar et af de længste omfavnelser, han nogensinde havde givet og modtaget. Han smilede kort for sig selv. "Niks, jeg er altså ret høj af én på min alder." Han åbnede øjnene op og kørte en hånd gennem hendes hår, inden han kyssede hende blidt i håret.

// Også her. ^^'
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 7:09 pm

Lillith smilede og nød det virkelig osse. Hun havde aldrig været så tæt på en anden før, ikke engang Moose. "Narhej" Sagde hun drillende og smilede fuldstændig uskyldigt op til ham pg lukkede så sine øjne da hans hånd kørte gennem hendes sorte lokker. Hun smilede oh nød bare følelsen og rødmede så lidt da han kyssede hende ned i håret. Hun så på ham og smilede kærlgt søsterligt. Hun følte sig så tæt på ham allerede, hvordan hun mon så ville føle om nogle uger?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 7:35 pm

Percy stod musestille og holdte hende tæt. Han hvilede sin kind imod hendes hår, idet han lukkede øjnene i. Han smilede, da hun fortsatte med at drille ham, og det var tydeligt, det slet ikke var ondt ment. Han gav hende et blidt klem.
"Det hele er så utroligt.. at jeg har en søster.." sagde han efter et stykke tavshed. Hans stemme var fuld af blidhed og varme. Det passede, at det var uroligt. Han var allerede utrolig glad for hende, dog på kort tid.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 7:43 pm

Lillith smilede lidt for sig selv og nød bare at stå sådan med ham. Hendes hænder lå mod hans bryst og hun kunne mærke hans hjerte slå, og lyden føltes dejlig beroligende.
Hun smilede en smule over ham. "Og du er en Troldmand" Tilføjede hun blidt og smilede varmt op til ham. Hun kyssede ham blidt på kinden. "Jah, det er ret ufatteligt" Hun smilede blidt og varmt til ham. Lige nu, ønskede hun kun, at at de var vokset op som en normal familie sammen, at hun ikke havde nogen vampyrisk arv, men at de havde samme forældre og hun var den lille pige, hun burde have været.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 8:17 pm

Percy lo over hendes svar. Han åbnede øjnene op og løftede hovedet, så han kunne se på hende. Han smilede varmt til hende. "Ja, nemlig, også dét. Det havde jeg nær glemt." Han gav hende et blidt klem, efter hun havde kysset ham på kinden.
Han strøg blidt hendes ryg og hvilede sin kind imod hendes hoved igen. Han kiggede frem for sig med et lille smil over sine læber. Det var ret utroligt, ufatteligt. Det hele, alt sammen.

// Har virkelig inge kreativitet lige nu. /:
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 8:23 pm

Lillith lo og smilede varmt til ham. "Dumt min lille ven" Sagde hun varmt og drillende og puttede sig så ind til ham igen og nød det blide klem han gav hende. Hun nussede blidt sit hoved mod hans bryst og gabte så lidt og gemte sit ansigt mod hans bryst imens, lidt for at skjule det og hvor træt hun egentlig var. Hun nød alt det nye, det føltes så velkendt og trygt, selvom hun aldrig havde prøvet noget lignende.

//Samme her ^^' Og du må undskylde hvis jeg er lidt væk, prøver mit nye computerspil x3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 8:46 pm

Percy stod med lukkede øjne og nød, at have hende så tæt ind til sig. Det føltes virkelig rart, i hvert fald noget, han godt kunne vænne sig til. Han smilede for sig selv over, Lillith blev ved med, at rode i, at han muligvis så yngre ud end hende selv, så han gav bare igen. "Gamle."
Han lo over sin kommentar, selvfølgelig gjorde han det, han havde en virkelig dårlig humor, så hvorfor ikke? Han gav hende endnu et blidt klem og hvilede fortsat sit hoved mod hendes hoved. Han holdte hende tæt ind til sig, da et spørgsmål slog ham. "Skulle du egentlig med mig hjem? Til min familie? Plejefamilie, altså."

// Helt iorden, jeg er selv fraværende. xD
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 8:55 pm

Lillith smilede og klukkede så over ham. "Gamle? Kan du virkelig ikke finde på noget bedre?" Drillede hun kærligt og smilede for sig selv. Hun puttede sig ind til ham og gemte igen sit ansigt ved hans hals og pustede ham blidt der og gabte lidt igen. Hun havde virkelig bare sovet skidt her på det sidste. Hun tøvede. "Hvis jeg da må..?" Sagde hun lavt og forsigtigt, nærmest som et spørgsmål.

/Haha xD Ingen krea ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 9:07 pm

Percy lo. "Nej, ikke lige nu." lo han og strøg blidt hendes ryg. Han åbnede øjnene op, idet han bed sig i underlæben, pga. hun pustede ham mod halsen, hvilket gav ham gåsehud. Han rystede lidt, men fugtede sine læber og kyssede hende blidt i håret.
"Selvfølgelig må du det, Lillith," sagde han lige så lavmælt og gav hende endnu et blidt klem, "selvfølgelig må du komme med mig hjem, jeg har ikke lyst til, at efterlade dig et eller andet sted, og gå og være urolig over det."
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 9:20 pm

Lillith lo kærligt over ham og nød hans berøring over hendes ryg. Hun smilede stort over ham og pustede ham igen blidt og drillende på halsen og nød hans kys ned i hendes hår. Hun puttede sig lidt ind til ham og nussede blidt sit hoved mod hans hals.
Hun så på ham med et taknemmeligt blik og krammede ham så. "Tak Percy" Sagde hun lavmælt og kragede sig bare ind til ham. Det var virkelig det sødeste nogen nogensinde havde gjort for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 9:43 pm

Percy holdte hende tæt. Han ønskede virkelig ikke, at give slip. Han ville have hende med sig hjem, så han kunne passe på hende, for han følte, at det virkelig var noget, hun manglede. Han tillod heller ikke, at hun skulle gå alene rundt, hvem ved, hvad der kunne ske?
"Du skal ikke takke," sagde han og krammede med, "det er det mindste, jeg kan gøre for dig." Han kyssede hende en sidste gang i håret, inden han langsomt trak sig ud fra hende. Han tog i stedet hendes hånd i sin. "Så lad os da komme afsted." Han smilede stort til hende.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 9:58 pm

Lillith holdte sig tæt ind til Percy, knugede sig blidt ind til ham. Han var virkelig bare utrolig, hun kunne ikke beskrive det. Hun havde aldrig haft en der holdte af hende som han, som ville passe på hende, sørgedpe at hun havde det godt.
Hun smilede lidt og krammede ham stadig. "Jeg er virkelig glad for at have dig som bror, Percy" Sagde hun søsterkærligt og varmt. Og så på ham da han trak hende ud fra sig. Hun grinede lidt. "Jah, lad os" Grinede hun lidt genert og klemmer blidt hans hånd og følte sig kort som en lille pige der var ude sammen med sin storebror, den tanke gjorde hende tryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 10:05 pm

Percy kiggede smilende på hende. "Og jeg kunne aldrig have ønsket mig en bedre søster, end dig, Lillith." smilede han og gav ligeledes hendes hånd et blidt klem. Han smilede stort og trak hende med sig. Han begyndte at tænke på alt muligt med, hvorhenne hun skulle sove, men, hun kunne jo bare sove inde ved ham, men hvad så med seng og det, hans forældre havde vel en madras dyne og pude, hun måtte låne, eller måtte hun låne hans seng, dyne og pude, så kunne han bare sove på gulvet. Han kiggede tænksomt frem for sig, imens han gik.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 10:19 pm

Lillith så på ham og smilede stort og rødmede let, men grinede så da han begyndte at trække hende med sig. Hun så på ham og fulgte nysgerrigt hans spekulationer og smilede lidt over ham. "Jeg kan sagtens sove på gulvet" Sagde hun blidt. "Jeg skal ikke drive dig ud ad sengen." Hun ville virkelig ikke være til unødigt besvær, bare det at han tilbød hende at bo hos sig, var mere end rigeligt, ingen havde nogensinde gjort sådan for hende før, og hun elskede ham for det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 10:23 pm

Percy begravede den anden hånd i lommen, da han trak hende med sig ud af baren. Han kiggede rundt udenfor, men stoppede så op og vendte sig imod sin søster. Han kiggede på hende, kneb øjnene sammen, da det gik op for ham, hun jo kunne følge med hans i tanker. "Hvad? Selvfølgelig skal du ikke sove på gulvet. Du må med glæde få min seng, hvis det skulle være." Han smilede til hende. Han puttede sig lidt mere ind i sin jakke, inden han trak hende med sig videre, videre imod sit hjem.

// Når de kommer til hans hjem, hvad gør vi så? xD
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 10:31 pm

Lillith fulgte bare roligt efter og så lidt på ham imens. Hun smilede lidt da han kneb øjnene sammen og rodede blidt op i hans hår, bare for at drille ham lidt. Hun rystede lidt på hovedet. "Jeg vil ikke være til mere besvær.." Sagde hun stille og så lidt ned mens hun fulgte med, ganske tavst.

//Øhm.. Dine 'forældre', du styrer dem! xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 10:36 pm

// Ja, ja, men ang. stedet og sådan? xD

Percy gik stille og spekulerede. Han anede ikke lige helt, hvad han skulle stille op, og ville hans forældre overhovedet tro ham, når han sagde, Lillith var hans søster? Lillesøster, oven i købet? Han blinkede med øjnene og kiggede på Lillith, efter hun havde rodet op i hans hår. Han smilede til hende. "Jeg finder på noget, men jeg lover dig, du kommer til, at sove blødt og dejligt." Han gav hendes hånd et klem, og fortsatte med at gå. Han var nu også ret så træt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er du min bror? ~Percy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er du min bror? ~Percy
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En dag i skoven ~Percy
» Lidt hjælp første dag? ^^ -Percy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: