The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Sunshine - Percy ;3 I_vote_lcapSunshine - Percy ;3 I_voting_barSunshine - Percy ;3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Sunshine - Percy ;3 I_vote_lcapSunshine - Percy ;3 I_voting_barSunshine - Percy ;3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Sunshine - Percy ;3 I_vote_lcapSunshine - Percy ;3 I_voting_barSunshine - Percy ;3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Sunshine - Percy ;3 I_vote_lcapSunshine - Percy ;3 I_voting_barSunshine - Percy ;3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Sunshine - Percy ;3 I_vote_lcapSunshine - Percy ;3 I_voting_barSunshine - Percy ;3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Sunshine - Percy ;3 I_vote_lcapSunshine - Percy ;3 I_voting_barSunshine - Percy ;3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Sunshine - Percy ;3 I_vote_lcapSunshine - Percy ;3 I_voting_barSunshine - Percy ;3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Sunshine - Percy ;3 I_vote_lcapSunshine - Percy ;3 I_voting_barSunshine - Percy ;3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Sunshine - Percy ;3 I_vote_lcapSunshine - Percy ;3 I_voting_barSunshine - Percy ;3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Sunshine - Percy ;3 I_vote_lcapSunshine - Percy ;3 I_voting_barSunshine - Percy ;3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Sunshine - Percy ;3

Go down 
ForfatterBesked
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Sunshine - Percy ;3 Empty
IndlægEmne: Sunshine - Percy ;3   Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 10:35 pm

Sted: Skoven.
Tid: Efter middag.
Omgivelser: Natur og dyr, gætter jeg på.
Vejr: Tja.. Solen skinner. Er det godt vejr?
Påklædning: Et på lårkorte cowboyshorts, en lysegrå T-shirt, en mørkegrå cardigan og et par sorte slidte converse.
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~


Katherine gik gennem skoven. Hun var dybt begravet i sine tanker. De fløj fra højere til venstre. Det der fyldte hendes tanker mest, var hendes familie. Hun savnede dem. Endnu engang bebredtede hun sige selv at hun ikke var druknet sammen med dem. Hun sukkede og lagde armene om sig selv. Hvorfor var det hun blev redet og hvem havde redet hende og ikke hendes familie? Hun ville gerne snakke med personen som havde redet hende. Hun havde så mange spørgsmål. Det eneste hun vidste var, at personen havde været vampyr.
Hun blev revet ud af hende tanker, da hun fald. Et halvt skrig kom over hendes læber. Hun nåede kun lige tager det værste af faldet med sine hænder. Hun sukkede dybt og lettet over intet var sket. Hun prøvede at trække sit ben til sig, men hun sad fast. Hun blev liggende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sunshine - Percy ;3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine - Percy ;3   Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 1:53 pm

// Tøjet er som på avataret, dog med grå, slidte Converse sko. :3

Percy kom muntert gående igennem skoven med sine sorte labrador hund, Frankie. Hans plejemor havde bedt ham om, at gå en lang tur med ham, så det gjorde han så. Han havde slet ikke noget imod, at gå en tur med sin hund, slet ikke. Kun om vinteren, det kunne være trælst.
Han strammede hårdt grebet om hundesnoren, da et skrig lød gennem skoven. Han stoppede med det samme op og fik ligeledes sin hund til at stoppe. Han kiggede forvirret rundt, ligeledes undrende og uforstående. Hvem havde skreget?
Percy begyndte lige så stille at gå videre, han havde stadig et stramt holdt om hundesnoren, mens han kiggede fra den ene side til den anden og af og til fremad.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Sunshine - Percy ;3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine - Percy ;3   Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitimeTirs Dec 06, 2011 6:40 am

Kath forsøgte at komme op, men det kunne hun ikke. Hun klynkede lidt da det faktisk gjorde ondt. "Hallo!?" kaldte hun i håbet om der var nogen. Hun bevægede sig lidt. "av!" klagede hun. Hun lagde panden mod skov bunden og sukkede dybt. Hun fattede ikke hun altid var så kloset. "Nogen der kan hjælpe mig!? Jeg sidder fast!!" Det sidste kom som et desperat 'jeg vil fri'. Hun kæmpede for at vende sig om, det lykkedes tilsidst selvom det gjorde ondt. Hun kom op at sidde og forsøgte at vurdere hvor meget hun sad fast. Hende fod kunne ikke ses. Hun konkluderede at hun var sunket en i jorden med sin en fod. "hvorfor sker sådan noget bare altid for mig?" sukkede hun tungt. Hun bed sig i læben og så rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sunshine - Percy ;3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine - Percy ;3   Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitimeTirs Dec 06, 2011 3:57 pm

Percy kiggede rundt. Han gik fortsat, med den ene hånd i lommen og den anden holdte godt om hundesnoren. Han kiggede rundt, idet han fór sammen. Han bed sig hårdt i underlæben, hvad var det? Det havde været en eller anden, der havde råbt. Om hjælp, lød det som om.
Han kiggede på sin sorte labrador, der så ud til, han havde fået færten af noget. Percy kiggede rudt, men gik så lige så stille videre, idet hunden trak ham af sted med sig, sikkert imod det, han havde fået færten af lidt tidligere.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Sunshine - Percy ;3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine - Percy ;3   Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitimeTors Dec 08, 2011 3:00 pm

Kath bed sig hårdt i læben. Hun prøvede igen at komme fri. "Slip nu!" sagde hun, en smule højt. Hun var irriteret over at hun ikke kom fri. Et dybt og opgivende suk forlod hendes læber. "HALLO!! JEG SIDDER FAST!" råbte hun, og håbede på at nogen hørte hende. Hun begyndte at grave i jorden med hænderne, for at komme fri. Hun var ligeglad med om hun fik jord under neglene, eller flækkede en negl. Hun var ikke som alle andre piger. Ja, hun gik med Make-up og hun brugte tit langt tid på at sætte hår, men hun fik aldrig manicure og den slags. det gad hun ikke. Hun prøvede hive sig fri. Det gjorde ondt, men hun bed bare tænderne sammen.

//Undskyld jeg først svare nu ^^' Men jeg anede ikke hvad jeg skulle svare, og jeg er ikke så kreativ sååå.. ^^'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sunshine - Percy ;3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine - Percy ;3   Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitimeTors Dec 08, 2011 7:29 pm

// Helt i orden, jeg har heller ingen kreativitet lige for tiden. x3

Percy løb efter Frankie, der trak af sted med ham. Den drejede ret så hurtigt, idet Percy kunne få øje på noget - eller nogen - længere henne. Han trak hårdt i hundesnoren, så Frankie stoppede op. Dog, så gøede den og trak ham med hen imod personen, der lå/sad lidt længere henne. Han kom tættere på og bemærkede, det var en pige, det måtte have været hende, der havde råbt før.
Percy holdte godt om hundesnoren og gik hen imod pigen. Han stod lidt fra hende og sørgede for, Frankie ikke ville komme for tæt på. "Hey, er du okay?" spurgte han forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sunshine - Percy ;3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine - Percy ;3   Sunshine - Percy ;3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sunshine - Percy ;3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Evandelina Candy Sunshine's Baggrunds historie
» En dag i skoven ~Percy
» Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: