The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 20 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 20 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_rcap 
Justin (429)
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_rcap 
Anna (418)
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 5 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Er du min bror? ~Percy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 10:39 pm

//Der holder vi det bare her i emnet og fortsætter ^^


Lillith smilede svagt over hans tanker mens de gik videre. De lignede egentlig ikke engang hinanden, kun lige øjnene og det var endda kun farven, ikke form eller noget som helst. Hun så på ham og smilede blidt og varmt. Hun lo lidt. "Tak Percy, men det er altså for meget, du har allerede gjort så meget for mig.." Sagde hun lidt stille og så blidt på ham med et lille smil. Hun fortsatte med at gå med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 10:52 pm

// Okay. ^^'

Percy gik i sine egne tanker, hvilket han var blevet utrolig god til. Lige så snart han bare begyndte at tænke lidt, så udviklede det sig enormt meget, og snart befandt han sig i sin egen verden. Det skete bare altid.
Han blinkede og kiggede på Lillith med et fraværende blik, det var let at se, han var lidt væk. Han blinkede endnu en gang og smilede varmt til hende. "Jeg mener det. Du skal ikke bare sove på gulvet. Jeg finder noget til dig, ellers ved jeg, min mor gerne vil hjælpe til."
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 10:57 pm

// ^^


Lillith så på ham og lo lidt over ham og rystede let på hovedet. "Okay, okay, du vinder" Sagde hun lidt opgivende, men med et smil om sine læber. Hun så på ham og mærkede så nervøsiteten bore i hendes mave, hvad nu hvis hendes forældre ikke kunne li hende? Eller hvis du ikke ville lade hende bo hos ham? Hvad skulle de så gøre..?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 11:06 pm

Percy smilede bredt, heldigvis var han ikke fraværende. Endnu. Han kiggede smilende på hende. "Det tænkte jeg nok." Han gav hendes hånd et blidt klem og drejede omkring et hjørne. "Okay, vi er der om lidt." Han fortsatte med at gå, uden rigtig at bekymre sig eller noget som helst.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 11:11 pm

Lillith rystede smilende på hovedet over ham og bekymret sig dog stadig om hvordan hans plejeforældre ville reagere på hende. Hun lo lidt og puffede drillende til hans hofte med sin egen og smilede drillende, men kunne ikke fjerne nervøsiteten i sit blik. Hun nikkede lidt og smilede en smule for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 11:32 pm

Percy lo, da han blev puffet til. Han kiggede smilende på hende og gav hendes hånd et klem. "Så, gem energien til i morgen eller noget, du skal direkte i seng, når vi kommer hjem og får ordnet en soveplads til dig." sagde han og prøvede, at lyde storebror-agtigt, selvom han ikke rigtig kunne holde masken, og derved fniste over sin kommentar.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 11:35 pm

Lillith så på ham, smilede lidt og hævede sit ene øjenbryn, inden hun begyndte at le over ham. "Klaart" Sagde hun drillende. "Det skal jeg nok, storebror Percy, som ser yngre ud end mig" Hun prøvede lidt at efterligne en lille piges stemme og grinede så over sig selv og smilede drillende til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 11:41 pm

Percy kiggede smilende på hende, han brød så ud i grin, pga. det hun sagde. "Jeg mener det skam, du skal direkte på hovedet i seng." Han smilede til hende, idet han trak hende med sig ind i en indkørsel og videre op af en sti. Han gik op af tre fire par trappetrin og gik ind foran hoveddøren.

// Okay, er fuldstændig.. kan ikke mere. xD er så trææt... o.o xD
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeLør Dec 03, 2011 11:45 pm

Lillith smilede skævt og fjollet og fniste lidt. "Så siger vi det" Sagde hun blidt og fuldstændig uskyldigt og mærkede så nervøsiteten komme op i sig igen da de så at de allerede var der. Hendes blik begyndte at flakke en smule og hun holdte sig tættere ind til Percy end før.

//Haha xD Smutter osse i seng nu ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 12:14 pm

Percy kiggede rundt, ventede lidt med at banke på døren. Hvad var klokken egentlig? Han kendte sin mor utrolig godt, hvis han kom for sent hjem, især over midnat, så kom han ikke udenfor en dør i et stykke tid, med undtagelse af skolen.
"Hvad er klokken egentlig?" spurgte han med nervøsitet i stemmen. Han kiggede på Lillith og bemærkede, hun holdte sig rimelig tæt ind til ham. Han smilede lidt og gav hendes hånd et klem. "Du skal altså ikke være nervøs."
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 12:30 pm

Lillith så på ham og smilede en smule. Hun tøvede lidt og så så op mod øst hvor man lige svagt kunne ane stjernerne, ellers var det bare hende. "Omkring ti tiden" Sagde hun efter lidt tid og så på ham. "Hvorfor da?" Hun anede intet om hvordan det var at have et normalt liv, da hendes liv var alt andet end normalt.
Hun rødmede lidt og smilede lidt. "Men det er jeg.. Hvad nu hvis de ikke kan lide mig?" Spurgte hun og så nervøst på ham.

//Undskyld tiden, skriver med Moose Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 2:25 pm

// Helt okay. Very Happy

Percy kiggede på hende, længe. Han kneb øjnene sammen, da hun kiggede op imod himlen, efter han havde stillet hende sit spørgsmål. Han kiggede på døren med et dumt blik, da det gik op for ham, at måske ikke alle gik med armbåndsure eller havde mobiler? Han kiggede på hende igen, da hun svarede ham. "Ti-tiden, mhm, det går nok lige så.." Han trak på skuldrene, "mor bryder sig ikke om, når jeg kommer alt for sent hjem."
Han smilede skævt og kiggede mod døren igen, idet han bankede hårdt på. Han kiggede så på Lillith igen. "Selvfølgelig kan de det. Hvad skulle de dog have imod dig?"
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 4:00 pm

Lillith bemærkede hans blik og rødmede. Hun havde faktisk ingen mobil eller ur.
Hun så på ham og nikkede langsomt og så lidt ned, lidt flov over at hun var så mærkelig og bizar, men jah, sådan var hun nu. "Nåh okay" Sagde hun lidt genert.
Hun så lidt på ham og smilede lidt. "Fordi jeg nærmest er én du har samlet op fra gaden?" Sagde hun halvt i sjov.

//Taak Very Happy Men ligger og læser nu, hvis jeg ikke er så hurtigt om at svare, er det derfor ^^'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 4:14 pm

Percy smilede og gav hendes hånd et klem. "Altså, du skal ikke tage det så tungt, det går nok." Han smilede varmt til hende og kiggede på døren. Det så ikke rigtig ud til, der var nogen hjemme, hvilket var underligt, så han bankede endnu en gang på døren.
Han kiggede på Lillith igen. "Det er da lige meget, du er min søster og sådan er det da bare. Det skal en gade ikke gøre noget ved." svarede han og smilede varmt til hende, idet han vendte blikket imod døren, hvor man kunne høre, den blev låst op.

// Jeg rydder også op, så svarer selv langsomt. ^^'
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 4:27 pm

Lillith rødmede og smilede en smule og kyssede ham så let på kinden. "Tak Percy" Sagde hun blidt og med et varmt smil.
Hun så på ham og smilede glad. Hun kunne kysse ham, men det havde hun jo lige gjort. "Vi får at s.." Sagde hun, mn stoppede ved det sidste ord da hun hørte døren blive låst op og hun kæmpede med trangen til at gemme sig bag sin bror. Hun holdte sig dog lidt tættere på ham.

//Helt okay ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 4:34 pm

Percy smilede. Han kiggede smilende på hende og gav slip om hendes hånd, hvor han så i stedet lagde sin ene arm omkring hende. "Du skal ikke være nervøs, bare tag det stille og roligt." hviskede han og kyssede hende i håret, inden han vendte ansigtet imod sin mor, der stod i morgenkåbe og gned sig i øjnene. Han smilede og gav Lillith et klem.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 4:51 pm

Lillith så på ham med et genert og nervøst blik og lænede sig ind til galmider døren blev åbnet. Hun så på Percy's plejemor og smilede et lille genert smil. Hun så kort ned og så på Percy med et nervøst blik.

//Krea svigt ^^'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 4:54 pm

Percy smilede og trak Lillith med over dørtrinet, da plejemoderen trådte til side for dem. Han trak Lillith med længere ind, så moderen kunne lukke døren efter dem. Han kiggede på Lillith, så på sin plejemor med et smil. "Mor, dette er Lillith, eh, faktisk med halvsøster." Han smilede stort, da plejemoderen kiggede på Lillith med et skævt, træt smil.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 5:07 pm

Lillith fulgte lydigt med, men kæmpede for ikke at komme til at pive lavt og nervøst. Hun så nervøst på Percy mens hendes øjne skiftede til en mørk brunlig farve det stadig havde en svag antydning af grøn i sig. Hun var virkelig nervøs, og flere spørgsmål gik gennem hendes tanker, mest dem fra tidligere, men osse spørgsmål som; Hvad hvis de så hendes øjne skifte farve? Hvis de så hende mens hun var tørstig? Hvad skulle de så gøre?
Hun blinkede lidt med sine øjne så de fik samme farve som Percy's og hun så genert på moderen og smilede et lille venligt, genert smil. "Hey.." Sagde hun lavt og med sin fine stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 5:13 pm

Percy smilede bredt til sin plejemor. Han havde endnu en gang taget Lillith's hånd i sin egen og holdte godt om den, som en trøst, hun skulle altså ikke være bange, han var sikker på, hans mor og far ville tage sig godt af hende.
Han kiggede skiftevis på dem, ind til moderen trådte ind foran Lillith og lagde en hånd på hendes skuldre. "Percy's halvlillesøster? Jaså." Hun gav Lillith's skuldre et klem, inden hun trak sine hænder til sig. Hun kiggede på sin plejesøn med et smil. "Du ved, hvor dynerne og puderne er, jeg kommer ind med en madras," Hun kiggede på Lillith igen, "hvis du mangler noget, så sig det endelig til Percy eller kom til mig."
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 5:30 pm

Lillith så bare virkelig nervøs og genert ud og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv.
Hun vendte hurtigt sit blik mod hans plejemor da hun trådte ind foran hende og lagde hånden mod hendes skulder. Hun mærkede at hun stivnede lidt, hun var virkelig ikke vant til nærkontakt med nogen. Hun smilede et lille undskyldende smil til hans mor, hun vidste jo godt at det lød ret latterligt, hun så jo ældre ud end ham, og det var hun på sin vis osse. Hun åndede lidt lettede op da moderen sagde det næste og smilede så en smule større og mere oprigtigt til hende. "Mange tak.." Sagde hun venligt og glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 5:38 pm

Plejemoderen smilede venligt til hende, inden hun trådte ind i rummet tæt ved trappen, der førte op til første sal. Percy vendte sig imod Lillith med et smil. Han gav hendes hånd et blidt klem, idet han gav slip om hendes hånd og satte sig ned på gulvet. Han begyndte at snøre sine snørebånd op på sine Converse sko. Han kiggede op på Lillith, efter at have fået den første sko af. Han smilede. "Se, det gik jo godt!"
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 6:05 pm

Lillith smilede venligt igen og kunne allerede li hende, da hun var væk så hun på Percy med et lille grin. Hun fulgte hans bevægelser med blikket inden hun selv satte sig ned, sørgede for at hendes kjole stadig sad sådan nogenlunde ordenligt og fik hendes ballerina sko af ganske let. Hun rystede let på hovedet over ham. "Og hvad siger vi så når mine øjne skifter farve?" Spurgte hun så lidt alvorligt og hjalp med at binde snørebåndet op på den anden sko, ikke at han havde brug for hjælp, hun gjorde det bare, med lette, elegante bevægelser.

//Skulle lige spise ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 6:27 pm

Percy kiggede smilende på hende. Han kastede sin sko ind i skohylden, hvor alle andres sko stod pænt og fint, men to andre par Converse sko, var smidt over de andre. Hans Converse var smidt rodet over sine plejeforældres sko.
Han kiggede på Lillith og så til, da hun tog sine ballerina sko af. Han smilede, da hun begyndte at binde hans snørebånd op på den anden sko, han havde på. Han lo. "Mange tak for hjælpen," Han rystede smilende på hovedet og rev så sko af, kastede den hen til den anden, der lå, sammen med de to andre par, smidt henover skoene i skohylden.
Percy vendte blikket på Lillith og bemærkede hendes alvorlige stemme. Han kiggede på hende, fugtede sine læber. "Det ved jeg ikke, ehr, jeg ved ikke engang om de rent faktisk ved, hvad jeg i virkeligheden er.."
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 6:33 pm

Hun rystede smilende på hovedet over ham og lagde sine ballerina sko fint på plads, og ordnede hans sko samtidig. "Så lidt da" Sagde hun blidt og drillende, fangede let og ubesværet hans sko i luften og satte den pænt på plads ved siden af dennes makker, og smilede så lidt tilfreds, og glad, det hele føltes bare.. normalt og hverdags agtigt, og hun kunne virkelig godt lide det allerede.
Hun så på Percy og nikkede langsomt. "Vi finder på noget" Sagde hun blidt og tog hans hånd og klemte den blidt mens hun smilede lidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er du min bror? ~Percy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 5 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er du min bror? ~Percy
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En dag i skoven ~Percy
» Lidt hjælp første dag? ^^ -Percy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: