The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 11 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 11 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_rcap 
Justin (429)
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_rcap 
Anna (418)
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 6 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Er du min bror? ~Percy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 7:06 pm

Percy kiggede på hende, imens hun ordnede hans sko. Han kneb øjnene lidt sammen, sådan noget ville han egentlig aldrig selv bare sådan frivilligt gøre, selvom hans plejemor så tit havde sagt til ham, han skulle stille hans sko ordentligt. Det skete dog bare aldrig.
Han smilede til hende. Han rettede lidt på sig og satte sig i skrædderstilling. Han smilede, da hun tog hans hånd, som hun gav et blidt klem. Han gengældte klemmet. "Ja, desuden, så skal de nok acceptere det. Det bliver de i hvert fald nød til." Han gav slip om hendes hånd og kom lidt efter på benene. Han rakte sine hænder ned til hende, som for, at hjælpe hende op at stå.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 7:12 pm

Lillith så på ham og grinede. "Hvad?" Spurgte hun med et skævt og varmt smil. Hun vidste ikke rigtig hvorfor hun gjorde det, måske fordi hun godt ville være til hjælp, nu hvor de havde givet hende et sted at på, et hjem..
Hun smilede til ham, kærligt og varmt, og satte sig selv ned overfor ham og smilede da han klemte igen. Hun lo lidt over ham. "Lad os nu bare håbe" Sagde hun med et blidt varmt smil og grinede så lidt over ham og tog imod hans hænder og rejste sig roligt op ved hans hjælp. "Mange tak" Sagde hun med et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 7:25 pm

Percy smilede til hende og gav hendes hænder et klem. "Du behøver altså ikke rydde op, det gør jeg heller aldrig selv." Han grinte ret så højlydt, mens han grin tonede bort efter lidt tid, da det gik op for ham, hans plejefar sikkert lå og sov, og sikkert inde i stuen, så han ville ikke vække ham. Han smilede i stedet.
"Det vil de, det skal de." sagde han fast og nikkede bestemt. Han gav slip om hendes ene hånd og lod armen hænge ned langs siden. Han smilede varmt til hende og trak hende så med hen til trappen og videre op af den, op på gangen på første sal.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 7:45 pm

Lillith lo lavmælt over ham. "Men jeg vil godt være til hjælp" Sagde hun blidt og lettere fast og holdte hans blik. Hun kunne let fornemme manden der måtte være hans plejefar, så hun talte dæmpet.
Hun smilede over ham og klemmede blidt hans hænder igen. Hun fniste lidt og fulgte roligt efter ham og smilede imens, og så nysgerrigt rundt mens han trak hende efter sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 7:50 pm

Percy smilede, mens han trak hende med sig. Han trak hende med sig ned af gangen og ind på værelset, der lå til højre. Overfor lå badeværelset, som man lige kunne ane, pga. døren stod åben. Han trak hende med ind på gulvet, midt inde på hans værelse. Hans meget, meget rodet værelse. Der lå tøj udover det hele, og skabet med tøj, var åbnet og der lå tøj ud af det. Der hang plakater på væggene af diverse bands og kendisser, samt et par familiebilleder og billeder af en sort labrador, hans labrador, Frankie. Han kiggede rundt, så på Lillith med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 8:16 pm

Lillith smilede og fulgte roligt med, men da hun kom ind på hans værelse, måbede hun en smule over rodet. Hendes blik kørte rundt i hele værelset, så på alt, okay, jah, rodet var enormt, men der var stadig.. hyggeligt. Hun slap hans hånd langsomt og lod sig falde ned at sidde på hans seng, mens hendes blik endte ved et af billederne af den sorte labrador. "Har du hund?" Spurgte hun nysgerrigt og smilede, sjovt nok kommenterede hun ikke rodet med et ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 8:26 pm

Percy skar en grimasse, da han selv bemærkede rodet. Han kiggede på Lillith og fulgte hende med øjnene, da hun gik over og satte sig på sengen. Han smilede lidt, taknemmelig over, hun rent faktisk ikke snakkede ind til rodet.
Han gik over og satte sig ved siden af hende. Han kiggede på hende, så på billedet af Frankie. Han smilede. "Ja, det har jeg. Han kommer nok snart, for mor har sikkert sagt, jeg er kommet hjem igen." Han lo lamvælt.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 8:31 pm

Lillith lo blidt og lavmælt. "Dyr er nogle dejlige nogle" Sagde hun med et lille smil og så på ham. Og tilføjede så i tankerne, Når de altså ikke vælger at flygte fra mig...
"Men Percy.." Sagde hun, samlede sine hænder og pressede let sine fingre mod hinanden og spillede lidt alvorlig. "Hvor skal den madras så ligge i al det rod?" En drillende undertone skjulte sig bag den påsatte alvorlighed, og hun endte med at grine lidt fjollet, men lavmælt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 8:50 pm

Percy smilede. "Så glæd dig til, han kommer, hvis han gør. Det er bare for underligt, hvis han ikke kommer." Han smilede til hende og trak sig længere ind på sengen, så han kunne hvile sig op af væggen bag sig. Han strakte sine ben, der stak lidt udover sengekanten, når han sad på den måde i sengen.
Han løftede begge øjenbryn og kiggede rundt. Hun havde egentlig en pointe. "Godt spørgsmål," Han rynkede på næsen og kiggede på hende igen. Han kiggede så rundt igen, "ja, det ved jeg jo så ikke lige.. måske burde jeg rydde lidt op." Han trak sig ud til sengekanten og kom på benene. Han satte sig ned på knæ og kravlede rundt og gjorde bedre plads ved sengen.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 8:59 pm

Lillith smilede varmt til ham og lo så lavmælt. "Jeg glæder mig allerede til at møde ham" Sagde hun med et lille skævt smil og fulgte ham med blikket.
Hun lo lidt over ham og var nødt til at holde en hånd for hendes mund da han begyndte at kravle rundt og samle tøjet op. "Eller" Sagde hun stadig med et skævt grin om hendes læber. Hun så kort mod døren, inden hun mumlede nogle latinske ord og tøjet begyndte at folde sig sammen og ligge sig selv på plads. "Hey det virkede!" Udbrød hun lettere overrasket og storsmilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 9:03 pm

Percy kiggede smilende op på hende med en trøje i munden. Han tog den ud og kiggede rundt. Han kneb øjnene lidt sammen, idet han kiggede op på hende, da hun begyndte at mumle et eller andet. Han kiggede rundt, og hans mund fløj åben med det samme, da tøjet begyndte at lægge sig selv sammen og lægge sig selv på plads. Han stirrede. "Hold da op!" var nærmest det eneste, han lige kunne sige. Han stirrede rundt med store øjne og åben mund.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 9:08 pm

Lillith lo over ham, det syn ville hun ikke glemme, det var simpelthen for morsomt. Hun så på ham med et lille stolt smil og begyndte bare at grine endnu mere over hans reaktion, og lod sig falde ned at ligge på sengen mens hun stadig grinede og tavst holdte besværgelsen igen. Da det så var gjort, og alt tøjet var ligget på plads og værelset så rydeligt ud, satte hun sig op og så en smule forbløffet rundt. "Hey, man kan se gulvet!" Grinede hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 9:16 pm

Percy kiggede op på hende med de store, måbende øjne og den åbne mund. Hvordan gjorde hun det? Det var altså utrolig, hvad den pige kunne, det syntes han altså. Han kiggede endnu en gang rundt. Der så helt underligt ud, nu hvor værelset ikke var ryddet mere. Gad vide hvad hans mor ville sige? Han ville i hvert fald ikke tage skylden for det, det måtte Lillith gøre, hvilket sikkert bare ville gøre hans mor endnu mere glad.
Han kiggede grinende op på sin søster. "Nu bliver min mor i hvert fald meget mere glad for dig. Måske mere glad, end hun er for mig." grinte han og kom lidt efter på benene.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 2:30 am

Lillith så på sin halvstorebror og lo med hånden for munden, for at dæmpe lyden. "Du skulle se dit ansigt Percy" Grinede hun lavt og fik langsomt styr på sin latter. Hun rømmede sig let og tørrede nogle tårer væk fra hendes øjne med et smil.
Hun grinede lidt igen. "Det tror jeg nu ikke, hun har opdraget dig" Sagde hun lettere tøvende, Hjn vidste ho intet om familieforhold, da hun jo aldrig havde haft en familie.

//Nettet gik og gad ikke at sende -.-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 1:58 pm

Percy kiggede smilende på hende. Han gik hen og satte sig på sin seng. Han strakte sig, idet han kiggede rundt i værelset. "Jeg har jo aldrig oplevet, ens tøj begyndte at samle sig sammen af sig selv." svarede han hende leende og kiggede så på hende igen.
Han smilede. Han trak sig længere ind på sengen og trak sine ben op under sig. Han hvilede sig op af væggen bag sig. Han lagde armene om benene og kiggede rundt på værelset. "Ja, men af og til spørg hun, hvad hun dog har gjort forkert, fordi jeg aldrig rydder op eller hjælper til herhjemme." svarede han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 8:57 pm

Lillith så stadig lidt smågrinende på ham. "Det har jeg heller ikke" Sagde hun med et skævt smil. "Men jeg har nu heller ikke set så meget tøj, eller rod, for den sags skyld, på en gang.." Hun smilede lidt og så på ham.
Hun vendte sig om på sengen, så hun sad med front mod ham, og smilede skævt. "Så må jeg hellere få noget fornuft ind i hovedet på dig" sagde hun drillende og smilede sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 9:11 pm

Percy lo og kastede et blik rund på sit værelse. Han kiggede så på sin søster igen med et skævt smil. "Næh, men jeg bliver forvirret, hvis der er ryddet op, så jeg kan bedst lide, når der er rodet." sagde han smilende og strakte sine ben, lod hænderne hvile i sit skød.
Han lagde dem lidt efter over kors og rakte tunge af hende. "Som om," grinte han, "det kan du ikke. Mor har prøvet, far har prøvet, det lykkedes aldrig." Han smilede, idet han kiggede hen imod døren, da nogle dunk kunne høres ude på gangen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er du min bror? ~Percy - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 6 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er du min bror? ~Percy
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» En dag i skoven ~Percy
» Lidt hjælp første dag? ^^ -Percy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: