The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Er du min bror? ~Percy I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy I_voting_barEr du min bror? ~Percy I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Er du min bror? ~Percy I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy I_voting_barEr du min bror? ~Percy I_vote_rcap 
Vampira (833)
Er du min bror? ~Percy I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy I_voting_barEr du min bror? ~Percy I_vote_rcap 
Daniel (796)
Er du min bror? ~Percy I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy I_voting_barEr du min bror? ~Percy I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Er du min bror? ~Percy I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy I_voting_barEr du min bror? ~Percy I_vote_rcap 
Kristen (683)
Er du min bror? ~Percy I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy I_voting_barEr du min bror? ~Percy I_vote_rcap 
Gideon (535)
Er du min bror? ~Percy I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy I_voting_barEr du min bror? ~Percy I_vote_rcap 
Justin (429)
Er du min bror? ~Percy I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy I_voting_barEr du min bror? ~Percy I_vote_rcap 
Anna (418)
Er du min bror? ~Percy I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy I_voting_barEr du min bror? ~Percy I_vote_rcap 
Tessie (391)
Er du min bror? ~Percy I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy I_voting_barEr du min bror? ~Percy I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Er du min bror? ~Percy

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTors Nov 10, 2011 8:54 pm

Sted: Mystic Grill
Tid: Lørdag middag
Vejr: Skyerne dækker for solen og en blid vind blæser gennem gaderne
Omgivelser: Nogle få andre
Påklædning: En fin sort kjole der står i stor kontrast med hendes snehvide hud, og med fin udskæring og lange ærmer der dækker hendes mange ar.

Lillith kom gående ind på Mystic Grill, hendes øjne var dybblå og hendes læber lettere blålig af at have været ude så længe. Hun skyndte sig op til baren og bestilte en kop varm jernurte te, som de sjovt nok havde. Hun sukkede noget lettet mens hun satte sig op på barstolen og holdte blikket nede og ansigtet skjult med sit lange sorte hår. Et lille smil dristede sig over hendes læber da hun tænkte på Moose, men da kom savnet igen og smiles forsvandt lige så hurtigt som det var kommet og hun sukkede modløs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTors Nov 10, 2011 9:00 pm

Percy skubbede døren op ind til Mystic Grill'en. Han var tørstig, og måske en smule sulten, men det kunne godt vente, han var mest tørstig, meget tørstig. Han bed sig blidt i underlæben og rettede på sit hår, så det strittede lidt mere, inden han gik op til baren, hvor han slog sig ned på en af stolene.
Han bestilte noget varm kakao, det kunne han altid godt få ned, lige meget hvilket humør han befandt sig i. Han hvilede sine fødder på stolperne på stolen og hvilede sine arme på barens plade. Han bøjede sig let forover og slappede så af. Han kiggede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTors Nov 10, 2011 9:12 pm

Lillith løftede hovedet lidt da hun mærkede noget... velkendt? Hun så mod døren og hendes nu blå øjne så på den dreng der lige var kommet ind. Hun snusede let til luften og opdagede at han var en Troldmand, men det var ikke det der fik ham til at undres. Det var hans øjne, de øjne hun normalt antog når hun bare ville virke normal, de øjne som hun viste lige nu. Hun sank en gang da han satte sig nogle sæder fra hende, men hun vendte hurtogt blikket væk da han kiggede rundt og hun fik hendes the. Hun sukkede lidt og drak lidt, hendes første reaktion var at spytte det ud igen da det sved, men hun tvang sig selv til at drikke det. Hun hostede lavmælt og rømmede sig kort mens hun skævede lidt til drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTors Nov 10, 2011 9:21 pm

Percy pustede sine kinder op, fik det lavet til en grimasse og slap luften ud. Han rettede sig op, da den varme kakao blev stillet ind foran ham. Han hvilede den ene hånd på sit ene lår, med den anden hånd omkring kruset. Han fjernede dog hurtigt hånden igen, da kruset var ret varmt. Hvad skulle det ellers være?
Han fugtede sine læber, idet han kiggede rundt igen. Det var, hvad, fjerde-femte gang, han var på den grill. Han var næsten lige kommet til byen med hans familie, plejefamilie faktisk. Han havde så taget sig en rundtur omkring i omegn, og var nu endt på grillen igen for, at få en varm kakao. Ligesom de sidste andre gange.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTors Nov 10, 2011 9:38 pm

Lillith sukkede stille og skævede til ham igen mens hun mentalt følte ud efter hans bevisthed og tanker. Hun drak igen lidt af sin the og hostede lidt igen. "Dumme jernurt.." Mumlede hun lavt og en smule irriteret over det, men har brug for det samtidig. Sukker og føler roligt rundt om drengens bevisthed.

//Kreasvigt ^^'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTors Nov 10, 2011 9:42 pm

Percy lagde hænderne omkring sit krus. Han kiggede frem for sig imens. Måske burde han bare skynde sig at drikke kakaoen og så skynde sig videre? Han skulle vel egentlig også hjem og rydde op på værelset. Han løftede langsomt kruset og kiggede ned i kakaoen med to mini skumfiduser i. Han rynkede panden. Han pustede og tog så én slurk.
Han stillede kruset fra sig igen. Det var svedende varmt. Han skar ansigt med tungen ud af munden. Han hvilede endnu en gang armene på bordet og lænede sig forover, så han nærmest lå henover bordet. Han var ret træt, han havde ikke sovet det meste af natten. Hvorfor, det vidste han dog ikke..

// ^^'
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTors Nov 10, 2011 9:51 pm

Lillith så stadig lidt på drengen og lod sin metale styre trænge mere ind i hans bevisthed, hun var mest af alt nysgerrig, hvorfor synes hun at kende denne dreng? Langsomt mimede hun; Hvem er du? Men sagde ikke en lyd, så bare på ham ud ad øjenkrogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTors Nov 10, 2011 10:02 pm

Percy tågede på sin kakao. Han rettede sig op og skulle endnu en gang til, at række ud efter kakaoen, da en tanke strejfede ham i hovedet. Ikke en af hans egne tanker, han vidste ikke hvor den nye og anderledes tanke kom fra?
Han kneb øjnene lidt sammen, lod blikket glide rundt i grillen. Han fik øje på en pige, der sad et par sæder længere væk fra ham selv. Han kiggede lidt på hende med de sammenknebne, grønne øjne, hvor så han langsomt vendte sit blik imod sin kakao igen.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTors Nov 10, 2011 10:04 pm

Lillith vendte hovedet og mødte roligt drengens blik. På den korte tid de havde øjenkontakt skiftede hendes øjne til de samme grønne som hans, og hun blev ved med at betragte ham lettere nysgerrigt, selv da han vendte blikket mod sin kakao igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeFre Nov 11, 2011 9:43 am

Percy kiggede på sin kakao med de sammenknebne øjne. Der var nu altså et eller andet over den pige, selvom han aldrig havde set hende før - eller hvad? Han vendte meget langsomt sit blik hen imod hende igen. Han bed sig i underlæben, da de havde øjenkontakt igen. Han stirrede.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeFre Nov 11, 2011 11:40 am

Lillith så stadig på drengen og havde præcis samme øjenfarve som ham nu. Hendes blik var nysgerrigt og roligt. Hun kunne ikke lade være med et smile en smule da han begyndte at stirre. Hvem er du? Mimede hun igen og så på ham, så ind i hans øjne, mens hun stadig lod sin mentale bevisthed smyge sig om hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeFre Nov 11, 2011 3:56 pm

Percy stirrede på pigen. De øjne, hendes øjne, der var et eller andet over dem. Han kneb øjnene sammen. Han sad ret tilbage foroverbøjet, sad egentlig ret dårligt, men han var så optaget af denne pige, at han nærmest var ligeglad med, det gjorde ondt.
En tanke strejfede ham pludseligt igen. Det var den samme som tidligere. Han anede ikke hvad han skulle gøre, for, hvor kom den tanke overhovedet fra? Det var stadig åbenlyst, at det ikke var en af hans egne tanker.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeFre Nov 11, 2011 5:09 pm

Lillith stirrede nu igen mens hendes tanker smøg sig om hans. *Hvem er du Troldmand?* Tænkte hun nu og sendte ham på sin vis tanken. Mens de havde øjenkontakt skiftede hendes øjenfarve pludselig og blev en mere rødlig farve, det var ildevarslende, og hun kiggede hurtigt væk, bange for at blive opdaget og kaldt misforstår eller dæmon igen. Hun drak lidt for meget af sin the og begyndte at hoste dæmpet af jernurten der sved mod hendes tunge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeLør Nov 12, 2011 1:04 pm

Percy fastlåste fuldstændig sit blik på denne pige. Der var altså et eller andet over hende, som om han havde set hende før, i virkeligheden eller på et billede, bare et eller andet sted før. Endnu en tanke kom strejfende indover hans egne tanker. Troldmand? Hvem? Ham? Selvfølgelig ikke.
Han fugtede sine læber, idet han rettede sig op. Han havde stadig sit blik på pigen. Han kneb øjnene sammen, idet han spærrede dem op, da pigens øjne blev til en helt anden farve.
Han tvang sit blik væk fra pigen. Så ned i bordpladen i stedet for. Han rettede sig lidt mere op og foldede hænderne omkring sit krus. Han turde faktisk ikke kigge derhen igen.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeLør Nov 12, 2011 5:27 pm

Lillith stirrede ned i sin the mens hun desperat prøvede at få sine øjne til at skifte til en mere normal farve. Hun kunne mærke i hans tanker at han havde set det, hun lukkede sine øjne lidt hårdt i og da hun åbnede dem igen var de blevet samme grønne farve igen. Hun sukkede lidt og holdte en smule hårdt om sit krus. Hun så på ham gennem øjenkrogen og fik en mærkelig deja-vu følelse, men alle tanker af den slags forsvandt som dug fra solen da der lød lyden af et glas der smadres og derefter en skarp sydende smerte mod hendes håndflader. Hendes blik vendtes hurtigt mod hendes glas der nu lå smadret foran hende og jernurten fra theen brændte og sydede mod hendes bare hud og ind i de kødsår skårene havde lavet. Hendes pupiler blev smalle og hun stirrede bare mens hun mærkede folk stirre. Det eneste hun gjorde var at krympe sig under deres blikke og ryste let mens hun vendte blikket ned ad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 3:14 pm

Percy stirrede ned i sin kakao. Pigen havde faktisk skræmt ham lidt, for det føltes virkelig som om, han kendte hende et eller andet sted fra. Eller, bare havde set hende før. Men han var næsten lige flyttet til byen, så hvorfra skulle han have set hende før?
Han bed sig forskrækket i kinden, da der nærmest lød et brag, da et glas giik i stykker. Han tog sig hurtigt, og lettere irriteret, til kinden, idet han vendte sit blik hen på pigen. Han løftede begge bryn. Hvad havde hun lige gang i?
Høfligt og venligt, som han nu engang var, rejste han sig op, tog et par servietter fra baren af og gik de sidste skridt over til pigen. Han lagde servietterne ved hendes side. "Er du okay?" spurgte han med en lettere britisk accent.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 3:48 pm

Lillith stirrede bare ned på glas skårene og rystede lettere skræmt. Hun så langsomt på servietterne da drengen lagde dem ved siden af hende, og så så hun langsomt op på ham med lettere skræmte øjne. Hun rystede let på hovedet. "Nej.." Sagde hun med en hæs, men meget fin stemme, "Jeg er ikke okay, Percy. Hvem er du?" Hun rejste sig op og så ind i hans øjne. "Hvem er du Percy Houston?" Hun så ind i hans øjne med et fast blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 7:12 pm

Percy kiggede bare på hende. Han kneb øjnene langsomt sammen, da pigen vendte sit blik op imod ham. Samt, hun kendte hans navn. Hvor kendte hun det fra?! "Hvor kender du mit navn fra?" spurgte han og trak sig lidt tilbage, da hun rejste sig op og stillede sig foran ham, så ham ind i øjnene. "Hvor kender du mit navn fra?" gentog han, hviskende og lettere skræmt. Han så dog tilbage i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 7:19 pm

Lillith så på ham og fik et mere såret blik da han trak sig væk fra hende, men hun var vant til det, hun var jo blevet betragtet som et monster hele sin opvækst. Hun smilede et lille undskyldende smil, men det var kort. "Jeg ved sådanne ting.." Sagde hun lavt og med en hæs stemme, hun snakkede ikke så ofte. Hun sank en gang og så stadig ind i hans øjne. "Ved du hvad du er?" Spurgte hun så, da hun både kunne fornemme og lugte at han ikke var et menneske, men en fuldblods Troldmand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 7:25 pm

Percy skar ansigt. Hvor var det underligt. Han lagde hovedet let på skrå, men rettede sig hurtigt op igen og rynkede brynene. "Du ved altså bare sådan noget? Det giver da ingen mening." Han rystede kort på hovedet, af det han sagde. Han rynkede så på næsen, idet han trådte lidt nærmere hende. Han så lettere nysgerrigt på hende, samtidig med et blik af undren. "Hvad jeg er? Ja, jeg er en dreng. Et menneske." Han løftede begge bryn og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 7:33 pm

Lillith smilede svagt til Percy. "Dit navn er, som sagt, Percy Houston. Du har boet hos din plejefamilie indtil nu" Sagde hun roligt og så på ham med et svagt smil. Hun rakte roligt sin ene hånd mod ham. "Og mit navn er Lillith" Hun så roligt på ham, med et lille svagt smil om sine læber.
Hun smilede over hans svar. "Du er en dreng, det er rigtigt, alt andet ville bare have været mærkeligt.." Sagde hun med et lille smil. "Men du er ikke noget menneske.. Du er lidt ligesom mig.. Magisk.." Hun lænede sig mod ham. "Du en Troldmand, Percy.." Hun så dybt og fast ind i hans øjne idet hun lænede sig tilbage, løftede sine hænder og viste ham sine håndflader. Ikke et eneste sår eller ar, bare en ren fin hudflade.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeOns Nov 16, 2011 3:09 pm

Percy rynkede brynene. Han kneb øjnene lidt sammen, det ene lidt mere i end det andet, da hun begyndte at fortælle om ham. Hvorfra vidste hun lige de ting? Det gav da overhovedet ingen mening, slet ikke. Det kunne den pige da ikke bare vide. Eller hvad? For, som han tidligere havde undret sig over, så kendte han altså den pige et eller andet sted fra.
"Hvorfra ved du alt det?" spurgte han langsomt og uforstående, idet han greb ud og gav hendes hånd et blidt, men lettere fast håndtryk. Han undrede sig lidt over, hendes håndflade ikke var blodet eller noget, så da han trak sin hånd til sig igen, kiggede han en ekstra gang ned for at tjekke.
Percy vendte sit blik på Lillith igen med et undrende blik, da hun lænede sig imod ham. Han kiggede på hende med rynket bryn, da hun talte. "En troldmand? Nej. De findes kun på film." Han smilede skævt til hende, men hans smil blegnede væk, da hun viste ham hendes håndflader.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeOns Nov 16, 2011 3:49 pm

Lillith så roligt på ham med et lille fint smil, men mærkede hvordan et lille stød gik gennem hendes krop da han tog hendes hånd og hun fik et glimt af en kvinde med deres øjne og et venligt smil om læben samt en blød alt for velkendt stemme. Hun trak sin hånd til sig med et lille sæt, men fortrød det hurtigt igen bagefter. Hendes øjne var blevet lettere blanke og hun sank en klump der pludselig var der.
Hun åbnede sin mund for at sige noget, men kunne ikke, kunne heller ikke fatte hvad hun lige havde fundet ud af.. Grunden til at han lignede en hun kendte, var at han var hendes bror, halv storebror faktisk, selvom det lignede at hun var ældst, men det var jo hendes vampyr-gener der var grunden til det..
Hun rystede på hovedet over at han troede at troldmænd, og hekse osse for den sags skyld, kun fandtes på film, tog fat i hans håndled og hev ham med sig ind i et baglokale, hvor der ingen andre var, og lukkede døren efter dem. Hun vendte sig om mod ham. "Du en Troldmand, Percy" Sagde hun og så ham fast og ærligt i øjnene og lod dem skifte til en dyb blå farve. "Nu du vist intet ved om den verden jeg lever i, må jeg hellere fortælle" Hun sukkede lidt. "For det første, Hekse, Troldmænd, Skovånder, Vampyrer, Hybrider og Varulve er ikke fantasi væsner. De findes" Hun så stadig ærligt ind i hans øjne og lod sine øjne blive en dyb blodrød farve nu. "Min far var en Oprindelig Vampyr, altså han blev født som en Vampyr, ikke forvandlet som de fleste andre" Hendes fine, lidt hæse stemme havde fået en snert af had da hun omtalte sin far, den far hun aldrig havde kendt. "Og min mor.." Hun gik tættere på ham. "Eller skulle jeg mere sige vores mor?" Hendes øjne blev den samme grønne farve som hans. "Hun var en Heks.. En meget magtfuld en.." Hun smilede, et tandsmil for første gang, et der viste hendes lettere spidse hjørnetænder, en del af hendes arv fra hendes far. "Og du er en Troldmand, en fuldblods.. Du er min halv bror Percy.."

//Krea xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeOns Nov 16, 2011 5:28 pm

// Ja, hold da op. XD

Percy kiggede bare på hende med løftet bryn. Han forstod ingenting lige nu, og det hele var egentlig utrolig mærkeligt. Måske burde han bare skynde sig ud derfra og skynde sig hjem igen og låse sig inde på sit værelse, ind til næste morgen? Okay, ikke den bedste løsning.
Han blev en smule overrasket, da hun pludselig tog fat om hans håndled og trak ham med sig ind i et lokale. Han trådte lidt væk fra hende, ret så usikker. Han kneb øjnene sammen, idet han kiggede rundt i lokalet. Han vendte dog hurtigt sit blik mod Lillith igen. Han bed sig ret hårdt i underlæben, da hun så ham ind i øjnene, fast. Han lyttede til det hun sagde. Han forstod det ikke.
Han bemærkede, at hendes øjenfarve skiftede hele tiden. Han forholdte sig dog stadig tavs, hvad var der at sige? Men så pludselig.. "Vores mor? Halv storebror? Hvordan kan det lades sig gøre? Jeg kender intet til min mor." Han rynkede brynene, idet han bemærkede, hendes øjenfarve nu var den grønne farve som hans egne. "Og min mor? En heks? Nej, nej, hun var bare et normalt menneske, ligesom mig selv. Det er jeg sikker på." Han rystede på hovedet og trådte lidt bagud.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitimeOns Nov 16, 2011 5:55 pm

Lillith så på Percy og kunne let se at han ikke troede hende, hun rystede på hovedet, prøvede at finde en måde hun kunne forklare det bedre på. Hun smilede lidt over ham og rystede lidt på hovedet igen. Hun så på sin hånd, lavede nogle små fine bevægelser og mumlede lavt, og kort efter viste der sig en fin ildkugle. Hun så på ham igen med et let smil. "Det kan lade sig gøre at via min fars gener, voksede jeg hurtigt.. Jeg er rigtigt under et år gammel" Hun skar en lille grimasse og fortsatte så. "Hun var ikke normal.. Og det er du heller ikke.." Hun smilede lidt til ham. "Og du kan genkende mig.. Bare indrøm det.." Hun slukkede let ildkuglen og gik mod ham. *Tro på mig.. Bare tro på mig..* Bad hun i tankerne, hun havde ingen familie, virkelig ingen, og han var hendes bror.. Han kunne selv mærke det, men vidste det ikke helt endnu..

//Og der forsvandt den lidt ^^'
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er du min bror? ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er du min bror? ~Percy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En dag i skoven ~Percy
» Lidt hjælp første dag? ^^ -Percy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: