The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_lcapEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_voting_barEr du min bror? ~Percy - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Er du min bror? ~Percy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 4:27 pm

Lillith smilede ikke, gemte stadig bare sit ansigt mod hans hals og trak vejret tungt og sukkede. "Nej.. I skoven.. Som.." Startede hun og skar lidt ansigt. "Som et dyr faktisk.." Hun mumlede det sidste lidt. "Der er nok med.. Føde der.. Og.. Det smager godt nok ikke så godt som.. " Hun så på hans hals ganske kort. "Som andet.." Hun så ned, men rykkede ikke væk fra ham, overhoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 4:35 pm

Percy forstod ikke, han havde været så skrækslagen i starten af hele deres samtale, eller, lige da han fik at vide, hun også var vampyr, og nu stod han så tæt sammen med hende. Han følte rigtig meget, han kunne stole på hende, og at hun derfor ikke ville gøre ham noget. Hun virkede så harmløs, men han havde nok heller ikke set hende.. på den anden der dér.
"I skoven?" spurgte han lavmælt og holdte hende fortsat tæt. Han ville ikke af med hende. Ej heller give slip på hende. Han havde lige mødt hende, fundet ud af ting, og nu ville han ikke give slip på hende mere. "Savner du ikke, at bo et sted? Sådan, et rigtigt sted?"
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 4:54 pm

Lillith smilede lidt over hans tanker og puttede sig blidt ind til ham. Hun var virkelig ikke harmløs, hun var et dødbringende våben og ikke bange for at dræbe, ikke at hun var stolt af det.. Det var bare noget man kunne være nødt til somme tider.
Hun nikkede lidt og var glad for at han ikke slap hende, hun nød faktisk at være i hans favntag. Hun tøvede længe. "Jeg.. Jeg ved ikke hvordan det er.. Jeg har aldrig haft et sted, jeg altid kunne komme.. Hvor jeg kunne li at være.." Sagde hun lavt og så ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 5:00 pm

Percy holdte godt om hende. Hvor lød det forfærdeligt. Ikke at have et sted, hvor man kunne komme til, f.eks. to gange. Måske et tvangssted kun, hvor, som hun selv nævnte, man ikke kunne lide at være. Det lød.. forfærdeligt.
"Det er jeg ked af." sagde han og hvilede fortsat sit hoved imod hendes hoved. Han lukkede øjnene i, lod dem være lukket i. Han tænkte lidt, tøvede i et øjeblik, inden han bed sig blidt i underlæben. "Jeg tænke, om du måske ville med mig hjem?" spurgte han stille og ret forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 5:10 pm

Lillith sank en gang og rystede svagt, næsten umærkeligt. Hun puttede sig stadig ind til ham og nød bare at være hos ham. Hun havde virkelig aldrig haft et sted man kunne kalde hjem, hun havde heller aldrig savnet det, for hvem kan savne noget, de aldrig har haft?
Hun stod helt stille da han spurgte, om hun ville med ham hjem. Hun trak dårligt nok vejret, men holdte det. "Me.. Mener du det..?" Spurgte hun en smule stammende, hun kunne ikke fatte at han virkelig spurgte om det, på trods af det tætte forhold de på kort tid havde fået.

//Jeg skal lige spise, så svarer jeg igen ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 5:18 pm

Percy stod med lukkede øjne. Han nød virkelig øjeblikket, det var så også nærmest det længste kram, han nogensinde havde givet og modtaget af én person. Han smilede lidt. Det var ret utrolig, så tætte de faktisk allerede var blevet. Det føltes, på en måde, som om han have kendt hende i utrolig lang tid. Men det havde han jo ikke.
"Ja, selvfølgelig mener jeg det." svarede han og åbnede øjnene op. Han kiggede frem for sig med et tænksomt blik. Der var masser af plads i hans og sin plejefamilies hus i byen. Selvfølgelig kunne hun bo ved ham.

// Okay. ^^
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 5:53 pm

Lillith smilede en smule og puttede sig helt tæt ind til ham. Det føltes utrolig rart, bare at han holdte hende ind til sig, det var trygt og velkendt, som at komme hjem..
Hun så op på ham og krammede ham så tæt. "Tak" Sagde hun med en smule grødet stemme, ingen havde nogensinde gjort sådan for hende. Hun gemte sit ansigt mod hans hals igen og holdte sig bare ind til ham. Hun var utrolig taknemmelig over for at han ville. Lige nu, var hun bare glad, virkelig glad for at have mødt ham, sin bror.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 6:00 pm

Percy nød bare øjeblikket. Han følte overhovedet ikke, han havde nogen grund til, at være nervøs på nogen måde. Han smilede lidt for sig selv, og var utrolig glad for, at han kendte hende. Pludselig kunne han ikke forestille sig en dag uden hende.
"Du skal ikke takke. Det er det mindste, jeg kan gøre." svarede han hende og holdte hende tæt. Han kunne godt høre på hendes stemme, at den lød grødet, hvilket fik ham til, at smile lidt mere for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 6:21 pm

Lillith smilede og nød det bare, men mærkede så en let summen i mine tænder og pev lavt og stille. Hun så på hans hals, nej stirrede, og mærkede samtidig hans hjerte pumpe blodet rundt i hans krop. Hendes øjne fik langsomt og mere rødlig glød.
Hun svarede ikke, men skubbede ham væk, ganske blidt, og vendte sig væk fra ham og så en smule panisk rundt, ledte efter noget hun kunne stille tørsten med, noget som ikke var ham.. Hans blod.. Hun pev lidt igen, men fandt intet. Hun gemte sit ansigt i hænderne og rystede så meget at det faktisk var synligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 6:34 pm

Percy holdte hende tæt. Han lukkede øjnene i et kort øjeblik, da han pludselig blev skubbet ud fra hende, han kunne godt mærke, det var blidt ment. Han rynkede brynene og kiggede på hende, da hun trak sig væk fra ham. Han forstod ikke hvorfor, men han bemærkede, at hun rystede.
Han trådte langsomt nærmere hende. "Hey, er du okay?" spurgte han stille, men højt nok til, man ville kunne høre ham og den uforstående klang i stemmen. Han lagde forsigtigt en hånd på hendes ene skulder.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 6:46 pm

Lillith pev ganske lavt og forpint. Hun rystede på hovedet og prøvede stadig at finde noget der kunne lette hendes tørst. Hun lukkede sine øjne og prøvede at slappe af, men åbnede dem med et sæt der gik gennem hele hendes krop da mærkede hans hånd mod hendes skulder. Hun rystede den af sig og gik lidt væk fra ham og så pludselig på et sted til venstre for hende. "Bliv her" Hviskede hun lavt og skyndte sig så derover. Hun ville virkelig ikke have at han så hende sådan her.
Hun nåede over til en hylde hvor der stod forskellige slags blodposer og hun åndede en smule lettet op, tog en O + ned fra hylden, åbnede den og begyndte ivrigt at drikke af den og mærkede hurtigt blodets virkning indtræffe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 6:57 pm

Percy stod med hånden på hendes skulder. Han mærkede, hun fik et sæt, men han tog sig ikke af det. Der var et eller andet galt med hende, og han ville ikke have, hun gik og have det elendigt mere. Han så uforstående på hende, da hun rystede hans hånd af sin skulder.
Han kneb øjnene sammen og trådte lidt væk, da hun sagde noget. Han slog armene om sig selv og så til, mens hun gik over til en hylde og tog en pose. Han trak sig lidt tilbage, hun åbnede den og begyndte at posens indhold. Han skar ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 7:06 pm

Lillith drak hurtigt alt blodet i posen og stod lidt og prøvede at få kontrol over sig selv, da hun endelig havde fået det, fandt hun et sted hun kunne smide blodposen væk. Hendes bevægelser var alt for lette, som en kats, nærmest elegant. Hun havde slikket blodet væk fra sine læber, men så stadig ikke på ham, ville ikke.. Hun ville ikke se udtrykket i hans øjne.. Hun var bange for hvordan han ville reagere på det han lige havde set.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 7:20 pm

Percy kiggede bare hen på Lillith. Han kiggede på hende med sammenknebne øjne. Han bed sig blidt i underlæben. Han kunne godt se, hun ikke ville kigge på ham. Det skulle hun nu ikke være så bange for. Han havde egentlig ikke noget imod det, hun kunne jo ikke gøre for, hun også var vampyr, og vampyrer, som han have læst og set i film, havde jo brug for blod til at overleve. Han kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 7:33 pm

Lillith tøvede længe inden hun så over på ham med et forsigtigt blik, og stod så kort efter lige foran ham og 'overfaldte' ham i et kram. "Tak" Mumlede hun lavt og taknemmelig og holdte sig helt ind til ham. Han acceptere det, og det betød virkelig meget for hende.

//Godt og grundig krea svigt >.<
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 7:48 pm

Percy kiggede bare hen på hende. Han smilede så lidt usikkert, da hun pludselig stod foran ham. Han blev ret så forskrækket, da hun overfaldte ham i et kram, men fandt det hurtigt fint, så han lagde ligeledes armene om hende.
"Du skal ikke takke. Det har jeg jo sagt." Han holdte hende tæt ind til sig. Han havde allerede regnet med, at hun havde læst hans tanker, som han stadig ikke helt havde vænnet sig til, men så længe det bare var hende, der gjorde det, så gjorde det ikke noget.

// Hah, også her. x3
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 8:09 pm

Lillith grinede en smule over hans forskrækkelse og gemte igen sit ansigt mod hans hals og sukkede lidt.
"Jooh.. Jeg skal.." Sagde hun stille, men fast. "Du er her for mig.. Der er ingen andre end Moose der har været der for mig før.." Hun smilede stort og fik lettere lyserøde øjne bare ved tanken om Moose, menneskedrengen hun elskede over alt. Og så rødmede hun og gemte sit ansigt mod hans hals igen. Hun puttede sig ind til ham og lukkede sine øjne med et lille smil.

//Haha xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 8:19 pm

Percy smilede skævt over hun grinede. Han kunne rigtig godt lide det, især at hun virkede så glad nu, i forhold til, da de sås første gang. Han smilede svagt over synet. Han holdte hende tæt ind til sig. Han begravede sit ansigt mod hendes hår.
"Ja, jeg vil altid være her for dig." sagde han så lavmælt og lukkede øjnene i. Han lyttede til hun snakkede, idet han smilede. "Moose? Hvem er det?" spurgte han lettere stille, lettere smilende. Havde hans halvsøster nu også en kæreste?

// XD
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 8:29 pm

Lillith så storsmilende på ham og kyssede ham blidt på kinden, fniste lidt, hvilket skete ret sjældent, og gemte så sit ansigt mod hans hals igen og puttede sig ind til ham da hun mærkede hans ånde ned i hendes hår slappede hun helt af og følte sig bare godt tilpas og glad.
Hun smilede. "Tak.." Hviskede hun blidt og smilede. Hun rødmede og smilede stort og fik samtidig alt for lyserøde øjne igen. "Moose er.. Jeg ved ikke om vi er sammen, men.. Vi er i hvert fald mere end bare venner.." Forklarede hun med et drømmende, forelsket blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 8:41 pm

Percy lo lavmælt. "Du ved godt, hvor uimodståelig du er, når du er så glad, ikke?" Han holdte hende fortsat ind til sig, tæt. "Jeg er virkelig glad for, du er min halvsøster. Du, af alle folk på denne jord. Og jeg mener det." Han kyssede hende blidt i hendes hår.
Han gemte sit ansigt ned i hendes hår igen, og lyttede til det hun sagde. Han smilede lidt for sig selv samtidig. Hun blev bare ved med at takke, men han kunne jo heller ikke sætte sig ind i det, at nogen sjældent gjorde noget for én, for han havde jo et hjem, han havde sine to plejeforældre, så han havde ret svært ved at forstå hendes situation. "Hvor sødt." Han lo lidt over, hun lød så drømmende, så fraværende, og forelsket.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 8:53 pm

Lillith så på ham, rødmede let og smilede bare stort. Hendes øjne blev en virkelig smuk forskellig nuanceret lilla og kyssede ham igen på kinden og vidste slet ikke hvad hun skulle sige, hun blev virkelig sjældent komplimenteret.
Hun puttede sig blidt ind til ham og nød det bare, nød at han var der, holdte om hende. "Og jeg kunne ikke ønske mig en bedre halvstorebror.. Som ser yngre ud end jeg" Tilføjede hun drillende og nussede let sit hoved mod hans skulder og smilede op til ham.
Hun blinkede lidt og så på ham og smilede stort og nærmest lykkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 9:03 pm

Percy smilede og holdte hende tæt ind til sig. Han lukkede øjnene i igen, imens han nød at holde hende så tæt, have hende så tæt ind til sig. Han lo, da hun kyssede hemde på kinden igen.
Han smilede og åbnede øjnene op. "Ja, det har jeg stadig ret svært ved at vende mig til.. at jeg du er min lillesøster, altså." Han lo lavmælt for mig selv. Han nød virkelig, at have hende så tæt. Han nød hendes gode humør, der var kommet. Det smittede ret så meget. Han smilede nærmest lige så bredt som hende, lo, over hendes humør.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 9:19 pm

Lillith så storsmilende på ham, og nød hans latter, den var dejlig velkendt, som fra en drøm..
Hun lo blidt over ham. "Bare vent, om nogle år, så ligner det, at vi er på samme alder" Sagde hun med et drillende smil. "Men indtil da.. Så ligner det, at jeg er ældst" Hun rakte tunge af ham, for sjov.
Hun smilede stadig ret stort og nød selv at være tæt på ham, uden at det egentlig var noget som så, bare bror og søster, med et tæt bånd. Hun grinede over dem begge og smilede stadig bare stort og lykkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 9:24 pm

Percy holdte hende tæt ind til sig. Nød hendes omfavnelse. Nød hendes gode humør. Han nød bare, de var i familie, bror og søster nu. Han havde endda altid ønsket sig en søster. Han havde dog altid ønsket sig en lillesøster, men nu hvor han havde én, så var det ret underligt, hun så ældst ud.
Han grinte højlydt. "Ha-ha, meget sjovt. Jeg er faktisk ret høj, af en på min alder at være. Og klog." sagde han smilende og gav hende et blidt klem. "Men jeg glæder mig da til, den dag, hvor jeg ser ældst ud." Han lo.
Tilbage til toppen Go down
Lillith
Heks
Heks
Lillith


Fulde navn : Lillith
URL Alder : Ligner en 18-årrig, men er yngre og ældre på samme tid ^^'
Antal indlæg : 111
Humør : Godt og grundig vred

Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2011 9:40 pm

Lillith så på ham og smilede skævt over hans grin. "Aha?" Sagde hun drillende. "Og jeg er en pige, og jeg er stadig højere end dig.. Klog?" Hun skar en grimasse, bare for sjov og for at drille ham. "Det vil jeg se, før jeg tror det" Hun smilede drillende og en smule udfordrende til ham, kunne bare ikke lade være.
Hun klukkede blidt over ham og kyssede ham let på kinden endnu en gang. "Du kommer nok til at vente nogle år endnu, min lille ven" Sagde hun kærligt drillende og blinkede til ham med det ene øje.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er du min bror? ~Percy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du min bror? ~Percy   Er du min bror? ~Percy - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er du min bror? ~Percy
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En dag i skoven ~Percy
» Lidt hjælp første dag? ^^ -Percy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: